دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی مرکز خرید جواهر ترابزون ترکیه
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ترابزون در شمال شرق ترکیه در مجاورت دریای سیاه به عنوان یک شهر مهمان‌نواز، پرجنب‌وجوش، سنتی و میهن‌دوست شناخته می‌شود که به لحاظ فرهنگی تا حدی از سایر نقاط کشور متفاوت است. با ما در دلگرم همراه باشید .

مرکز خرید جواهر ترابزون

مرکز خرید جواهر ترابزون در حدود ده کیلومتری شرق شهر و در مسیر جاده ترابزون به ریزه قرار دارد. این مرکز در نزدیکی ساحل دریای سیاه و در مجاورت هتل نووتل واقع شده است.

این مرکز خرید، آوت لت بوده و اجناس از دست خارج شده و بعضا با جنس و برند خوب و اعلا ، همچنین با قیمت مناسب به فروش می رسد.

مرکز خرید جواهر ترابزون کوچکتر از مرکز خرید فوروم بوده و در سه طبقه همکف و دو طبقه بالای آن در خدمت گردشگران و مشتاقان خرید انواع برندهای پوشاک، کیف، کفش، لوازم ورزشی، هایپرمارکت و... می باشد.

شما می توانید در این مرکز بخاطر داشتن برخی برندهای خوب از جمله پییر گاردین ، چند پیراهن عالی که قیمت مناسبی داشته باشد خریداری کنید.

معرفی و آشنایی با مراکز خرید شهر ترابزون در ترکیه

شهر ترابزون در شمال شرقی ترکیه ، در کنار دریای سیاه ، سال‌ها مرکز تجاری بین ‌المللی مهم کشور ترکیه بوده است.

ترابزون همراه با باتومی مقصد ترکیبی بسیاری از ایرانیانی است که به صورت تفریحی یا با خودرو و یا با تور سفر می ‌کنند و به دلیل نزدیکی این دو شهر به یکدیگر ترکیبی خوب جهت مقصد بشمار می ‌رود ، البته هر دو شهر ساحلی است ، و ترابزون مذهبی تر ولی مکان مناسب تری برای خرید به حساب می ‌آید.

مراکز خرید در فاصله کمی از شهر قرار دارند که از مرکز شهر دولموش خطی دارند و خیابانی به نام اوزون سکاک یعنی کوچه دراز در مرکز شهر جایگاه خوبی برای خرید است.

قبل از خرید به تمامی فروشگاه ‌ها سر بزنید و قیمت ‌ها را چک کنید چون قیمت هر فروشگاه متفاوت است یعنی سه فروشگاه با برند یکسان می ‌تواند در یک جنس تا ۳۰ لیر تفاوت قیمت داشته باشد.

فروشگاه بزرگ فوروم نیز یکی از بزرگترین مراکز خرید در شهر ترابزون است که تمامی برندهای موجود در ترکیه در این فروشگاه شعبه دارند.

جهت خرید روزانه خوراکی و مصرفی نیز فروشگاه ‌های بیم و a101 دو فروشگاه دولتی با قیمت ‌های بسیار مناسب هستند که به صورت زنجیره ‌ای در شهرهای ترکیه فعالیت دارند.

separator line

بیشتر بخوانید :

همه مراکز خرید استانبول در یک نگاه

چگونه به مرکز خرید استانبول مال برویم ؟

چگونه به مرکز خرید جواهر برویم ؟

چگونه به مرکز خرید فروم برویم ؟

چگونه به مرکز خرید اولیویوم برویم ؟

چگونه به مرکز خرید ونیزیا برویم ؟

چگونه به مرکز خرید عثمان بی برویم ؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits