دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فهرستی از اسامی پسرانه که با حرف (ذ) شروع می شوند
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اسم پسر با ذ : آیا شما هم به دنبال اسامی پسرانه با اول حرف ذ میباشید ؟ اگر انتخاب این نام برای شما نیز دشوار است تا انتها با ما باشید و اسامی ذکر نشده را برای ما ارسال نمایید.

اسم پسر با ذ

اسم پسر با ذ : بسیاری از آدم‌ها به پیدا کردن یک اسم «جدی» برای فرزندشان دقت نمی‌کنند. آن‌ها به این فکر نمی‌کنند که انتخاب اسمی مانند «ریزعلی»‌ یا «ظریفه» برای بچه، در بزرگسالی ممکن است باعث خجالت‌زدگی او شود (به خصوص اگر مثلاً از هیکلی درشت برخوردار باشد). گذاشتن چنین اسم‌هایی اصلاً خوب نیست. یادتان باشد که یک اسم خوب به افزایش اعتماد به نفس فرزندتان نیز کمک می‌کند پس از این توصیه‌ها برای انتخاب اسم بچه غفلت نکنید.

اسامی پسرانه که با ذ شروع میشوند

  1. ذاکر : آنکه خدا را ستایش می‌کند، آن که ذکر خدا می‌گوید؛ یاد کننده‌ی خدا؛ یاد کننده.
  2. ذَبیح : ذبح شده، مذبوح.
  3. ذبیح‌الله : قربانی شده برای خدا، سر بریده برای خدا، لقب حضرت اسماعیل(ع) و به قولی لقب اسحاق نبی که هر دو فرزند ابراهیم خلیل(ع) بودند.
  4. ذکا : هوشمندی، تیزهوشی، خورشید
  5. ذِکرالله : یاد خدا، ذکر خدا، یاد کردن از خدا.
  6. ذِکری : یاد، یادگار، یادبود، خاطره.
  7. ذوالفقار : در لغت به معنی صاحب فقرات، و فقره هر یک از مهره‌های پشت است که ستون فقرات از آن مرکب است، (به مجاز) شمشیر؛ در اصل نام شمشیر حضرت علی(ع) که پیامبر اسلام(ص) آن را در جنگ بدر به غنیمت گرفت و بعدها به آن حضرت داد.

با تشکر از همراهی شما کاربران عزیز مجله دلگرم :
امیدوارم پس از استفاده بردن از اسامی پسرانه با ذ اسم مورد نظر خود را انتخاب کرده و این صفحه را با دیگر والدین عزیز در میان بگذارید. حال اگر اسم پسرانه که با ذ شروع میشود را در این لیست قرار نداده ایم انتهای همین صفحه برای ما ارسال نمایید.

اسامی پسرانه به ترتیب حروف الفبا

جدول اسامی پسرانه با اول حرف مورد نظر
الف (اَ.اِ.اُ)آبپتثجچ
حخدذرزژس
شصضطظعغف
قکگلمنوه (ه،هـ)
ی

اسامی پسرانه به ترتیب حروف الفبا



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.4 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits