دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ماساژ پروستات در مردان و تاثیر آن بر رابطه جنسی

ماساژ پروستات و تاثیر آن بر رابطه جنسی در مردان

ماساژ پروستات در مردان و تاثیر آن بر رابطه جنسی
13
زمان مطالعه: 6 دقیقه
آشنایی با ماساژ پروستات مرد به منظور تحریک جنسی | ماساژ پروستات (به انگلیسی: Prostate Milking) به مالش یا تحریک پروستات مرد به‌منظور ایجاد لذت جنسی یا کاربردهای پزشکی گفته می‌شود. طی این عمل، ممکن است بدون آن‌که آلت تناسلی مرد تحریک شود، انزال صورت...

غده پروستات چیست؟

کاری که این غده که سایز آن ممکن است از یک گردو تا یک آلو متغیر باشد، انجام می دهد، ترشح یک مایع قلیایی است که حدود یک سوم از مایع منی را تشکیل می دهد. بقیه عمدتا اسپرم و مایع منی هستند و این مواد در طول ارگاسم با یکدیگر ترکیب می شوند.

آن اسپاسم عضلانی که شما هنگام انزال احساس می کنید نیز کار غده پروستات است. این غده در زیر مثانه واقع شده است و گاهی اوقات از آن به عنوان نقطه G مرد یاد می شود.

separator line

آیا تا به حال از نقطه G چیزی شنیده اید؟

نقطه G همان ناحیه اسفنجی داخل دیواره روده مهبل (واژن) زن است که ارگاسم های قدرتمندی تولید می کند. برای مردان، پروستات یک منطقه بسیار حساس است که می تواند شدت بالاتری از ارگاسم را فراهم کند و مانند G-spot خانم ها، ماساژ پروستات – دقیقا به معنای مالیدن این ناحیه است – که منجر به انزالی با فوران بیشتر خواهد شد.

separator line

گرایش جنسی با این کار هیچ ارتباطی ندارد

فکر می کنید که ماساژ پروستات توسط خود یا شریک جنسی تان، شما را همجنسگرا خواهد کرد؟

در اشتباهید. این ماساژ، لذتی که شما از رابطه جنسی می برید را دو چندان خواهد کرد زیرا که پروستات در تمامی ارگاسم های مردانه صرف نظر از همجنس گرا بودن یا نبودن، نقشی ضروری دارد و امروزه مردان دگرجنس گرا هم از بدن هایشان نهایت استفاده را می برند.

separator line

بیایید درباره مدفوع صحبت کنیم:

شاید کارکرد اصلی مقعد است که باعث می شود درباره گشت و گذار در این ناحیه تردید کنید. این نگرانی کاملا معتبر است. با این حال، به یاد داشته باشید که تنها زمانی که شما احتمالا با مقدار قابل ملاحظه ای از مواد مدفوع در مقعدتان مواجه خواهید شد، هنگامی است که مقعد شما تمیز نباشد یا به طور کامل مدفوع نکرده باشید.

بنابراین بیایید برای این پدیده برنامه ریزی کنیم. ابتدا مقدار فیبر موجود در رژیم غذایی خود را برای چند روز افزایش دهید و مقدار زیادی آب بنوشید تا اطمینان حاصل کنید در این منطقه مدفوع سفت وجود نداشته باشد. شما حتی ممکن است بخواهید وسیله Squatty Potty را امتحان کنید تا مقعد تمیزتری داشته باشید.

Squatty Potty یک پله کوچک است که باید هنگام مدفوع کردن، پای خود را بر روی آن قرار دهید. با توجه به تولید کنندگان این محصول، این دستگاه باعث کاهش حجم روده شما و خارج شدن تمامی مدفوع ها خواهد شد.

سپس، هنگام حمام، چند بار انگشت صابونی و مانیکور شده تان را وارد کنید تا احساس تمیزی کامل کنید. انجام این کار، علاوه بر این به شما کمک خواهد کرد که به احساس داشتن چیزی در مقعدتان عادت کنید.

در ابتدا این احتمال وجود دارد که احساس کنید دارید مدفوع می کنید، اما اگر هربار که به حمام می روید این کار را انجام دهید، می توانید یاد بگیرید که کم کم از آن طوری لذت جنسی ببرید که قبل از این به هیچ عنوان ممکن نبود.

بر خلاف باور عمومی، هیچ دخولی برای تحریک غده پروستات لازم نیست، بنابراین افراد وسواسی می توانند پروستات را بدون انجام دخول، ماساژ دهند. پرینئوم، پوست بین بیضه ها و مقعد است که دقیقا خارج از پروستات قرار دارد. اگر چه گفته شده است که لذت جنسی این نوع تحریک، طبیعت بسیار ملایم تری دارد، اما می توان هنگام رابطه جنسی از آن برای تجربه ارگاسم های شدیدتر استفاده کرد.

separator line

طریقه ماساژ پروستات

با وجود اینکه ممکن است هیچ نشانه های بصری، لمسی یا بویایی از مدفوع وجود نداشته باشد، برخی باکتری های بیماری زا ممکن است حتی پس از تمیز کردن باقی بمانند. بنابراین بهتر است ماساژ پروستات را با یک انگشت، دست دستکش دار و چرب انجام دهید.

اگر این رویکرد کتابچه ای را در نظر بگیرید، باید بدانید که عموما دیگران راحت تر ماساژ پروستات را برای شما انجام می دهند، زیرا آنها مجبور نیستند انگشت خود را به داخل بدن شما ببرند.

اگر می خواهید سعی کنید شریک زندگی تان (یا خودتان اگر دستان تان ماهر باشند)، این کار را انجام دهید، این غده یک الی دو اینچ درون مقعد شما قرار دارد و برای تحریک آن، کافی است بر روی دیواره پریکروم فشار وارد کنید.

بر روی غده فشار بیاورید و به آرامی به سمت ناف ماساژ دهید. برای مبتدیان، بهتر است کار به آرامی انجام شود. کمی وقت بگذارید تا احساسات تان را بشناسید و بفهمید چه برای شما کار می کند و چه کار نمی کند. توجه کنید که ماساژ پروستات با یا بدون تحریک آلت تناسلی می تواند منجر به ارگاسم شود.

separator line

تحریک غده پروستات در ماساژ پروستات چه حسی دارد؟

حقیقت این است که بسیاری از افراد از همان ابتدا از ماساژ پروستات لذت خواهند برد. بعضی از افراد ممکن است نسبت به آن بی تفاوت باشند یا از آن متنفر شوند. حتی تعداد بیشتری از افراد، می توانند یاد بگیرند که چگونه در طول زمان از آن لذت ببرند.

برای اکثر افراد زمان بر است تا به این نوع تحریک جدید عادت کنند اما همه موافق اند که ارگاسم به دست آمده، نسبت به ارگاسمی که فقط از تحریک ناحیه تناسلی به دست می آید، شدیدتر می باشد (و به طرز قابل توجهی با نوع دیگر ارگاسم متفاوت است).

بعضی افراد می گویند که لذت این ارگاسم بیشتر محلی است، و دیگران آن را با امواجی می شناسند که در تمام بدن شان منتشر می یابد. این بستگی به مقدار فشار، وسیله مورد استفاده و صد البته خود فرد دارد.

انجام ماساژ پروستات تنها برای چند ثانیه، ممکن است باعث ارگاسم نشود، و افراد، به ویژه مبتدیان، ممکن است همه دفعات به ارگاسم نرسند، اما ثابت شده است که در صورت تمرین این روش، روش مناسب و جدیدی برای رسیدن به ارگاسم می باشد.

separator line

تحریک غده پروستات، با سرطان پروستات ارتباط خاصی ندارد

طبق گفته انجمن جامعه سرطان آمریکا، از هر ۷ مرد، یک مرد در طول زندگی اش مبتلا به سرطان پروستات خواهد شد. میانگین سن تشخیص ۶۶ سالگی است و ۶ مورد از هر ۱۰ مورد در مردان ۶۵ سال و بالاتر تشخیص داده شده است.

با وجود فراوانی آن در مردان، میزان بقای ۱۵ ساله مردان مبتلا به سرطان پروستات، ۹۶٪ می باشد. با این حال، مطالعات نشان داده اند که افرادی که بیشتر ارضا می شوند، خطر ابتلا به سرطان پروستات کمتری دارند. این مطالعه ذکر نمی کند که ارضا از طریق تحریک غده پروستات نیز همین اثر مطلوب را دارد یا خیر، اما امتحانش مجانی است.

separator line

همچنین بخوانید:

علت بزرگی پروستات در آقایان چیست؟

راه های مناسب برای پیشگیری از سرطان پروستات

موارد مصرف کپسول تاموسین و فواید آن برای کنترل بزرگی پروستات

پیشگیری و درمان عفونت پروستات در آقایان

علت آبسه و التهاب در غده پروستات و درمان این عارضه



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (13 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits