دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آمادگی برای امتحان تافل،بهترین روش چیست؟
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آمادگی برای امتحان تافل-امتحان تافل-کسب نمره درامتحان تافل-روش آمادگی برای امتحان تافل-آزمون تافل-آمادگی در آزمون تافل-موفق شدن در امتحان تافل-راههای آمادگی برای تافل-موفقیت در امتحان تافل-روش خواندن برای امتحان تافل-راهنمایی برای آمادگی امتحان...

آمادگی برای امتحان تافل:امتحان تافل همانطور که می دانید برای سنجش میزان کامل بودن دانش شما در خواندن، شنیدن و نوشتن در زبان انگلیسی است.کتاب ها و منابع مختلفی برای امتحان تافل و کسب نمره کافی در امتحان تافل وجود دارد که شما می توانید با خواندن آن ها موفق شوید اما روش برنامه ریزی و آمادگی بری امتحان تافل چگونه است؟برای پاسخ به این سوال و دریافت راهنمایی های مفید برای آمادگی در امتحان تافل با دلگرم همراه شوید:

آمادگی برای امتحان تافل

1-

به سایت ETS TOEFL مراجعه کنید و الگوهای تست ها را دوره کنید. دقت کنید تا متوجه شوید در هر قسمت خواندن، شنید و نوشتن چطور از شما سنجش به عمل می آید. برای مثال متوجه می شوید که برای سنجش دانش خواندن شما در آزمون درک مطلب های مختلف می آید و از شما خواسته می شود که با توجه به میزان درک از متن به سوالات پاسخ دهید. یا در قسمت نوشتن از شما خواسته می شود مقاله کوتاهی بنویسید و در قسمت شنیدن از شما خواسته می شود به یک مکالمه گوش دهید و به سوالات مربوط به آن پاسخ دهید.در هر قسمت تمرین های مداوم بکنید تا تمرکزتان بر روی پاسخ صحیح به هر قسمت بالا رود و نمره بالاتری کسب کنید.

2-

میزان دانش و تسلط خود را با امتحان ها و کوییز های سایت ets.org بررسی کنید. گرامر، جمله نویسی، درک مطلب و مهارت های شنیداری خود را امتحان کنید تا در هر قسمت ضعیف هستید آن را بهبود ببخشید.صدای خود را ضبط کنید و انگلیسی صحبت کنید.سپس صدای خود را گوش دهید و نوع بیان کلمات خود را با گوینده انگلیسی مقایسه کنید.

3-

هدف های خود را از شرکت در آزمون به خود تاکید و یادآوری کنید تا برای آمادگی برای امتحان تافل به شما انگیزه بدهد.هر روز میزان مهارت های لازم را برای آمادگی برای امتحان تافل اندازه گیری کنید تا هر روز نسبت به روز قبل پیشرفت داشته باشید.مهارت هایی از قبیل یادگرفتن کلمات جدید، به میزان 10 دقیقه با کسی انگلیسی صحبت کردن و چند صفحه از یک کتاب یا روزنامه انگلیسی مطالعه کردن.

آمادگی برای امتحان تافل

4-

تا جایی که میتوانید روزانه کتاب و روزنامه انگلیسی بخوانید و برنامه های رادیویی انگلیسی زبان را گوش دهید و فیلم ها و شوهای تلویزیونی انگلیسی ببنید.رفته رفته این کارها به شما آمادگی کاملی برای امتحان تافل می دهد.پس در کنار خواندن منابع و تست زدن و تمرین کردن همواره مهارت های خود را نیز بسنجید.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی دلگرم

نشاط رازانی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits