دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۱۳ پیشنهاد جذاب جهت خرید کادو برای پسر ها
37
زمان مطالعه: 6 دقیقه
خرید کادو برای پسر ها چندان دشوار نیست. اگر نمیدانید چه هدیه ای بخرید نگران نباشید چراکه در این مقاله به شما میگوییم بهترین هدیه های برای پسر ها چیست و 13 ایده خوب هم معرفی میکنیم

مجله دلگرم | هدیه خریدن برای پسر ها میتواند کار سختی باشد. کادو دادن برای بعضی از افراد یک کار لذت بخش و برای برخی دیگر اضطراب آور است. جنسیت نقش مهمی در تعامل افراد با یک دیگر دارد؛ و خرید کادو نیز از این قاعده مستثنی نیست. تمام پسرها و دخترها کادو گرفتن را دوست دارند؛ اما فرایند خرید انتخاب و خرید کادو برای آن ها کاملا متفاوت است. اگر درمورد خرید کادو برای پسر مورد نظر خود بسیار فکر کرده اید اما ایده ای به ذهن تان نرسیده است، این مقاله را مطالعه کنید تا انتخاب کادو برایتان راحت تر شود.

چگونه برای پسر ها کادو بخریم؟

بهترین هدیه برای پسران

خرید کادو برای پسر ها

پلیر ها

اکثر پسرها به موسیقی علاقه مند هستند و کادوهای زیادی با زمینه موسیقی برای پسرها وجود دارد. لوازم جانبی برای پخش کننده MP3 یا تلفن همراه از جمله اسپیکر های قابل حمل، هدست یا داک های موبایل برای پخش موسیقی که آلارم هم داشته باشند، از مواردی هستند که می توان آن ها را تهیه کرد و بهترین هدیه برای پسرها محسوب می شود.

کتاب

پسرهای ۱۸ ساله به کتاب خواندن علاقه دارند. می توانید برای آن ها یک کیندل آمازون تهیه کنید که بتوانند با آن کتاب بخوانند. حتی اگر کتاب خوان هم نباشند، کتاب ها و مجلاتی هستند که برای هدیه دادن خیلی باحال هستند. مثلا اگر دانشجوی شهرستان هستند و باید در خانه دانشجویی زندگی کنند می توانید یک کتاب آشپزی مناسب برای آن ها تهیه کنید. یا این که بعضی کتاب های خنده دار و فان هم می توانید به آن ها هدیه دهید.

لباس

پسران دوست دارند خوش تیپ به نظر برسند. اگر بدانید که برای آن ها چه لباسی بخرید، آنها قطعا استقبال خواهند کرد. اگر مطمئن نیستید. می توانید به آن ها یک بن خرید لباس بدهید. در غیر اینصورت تی شرت و سوییشرت انتخاب های مناسبی هستند در صورتی که سایز کسی که می خواهید هدیه به او دهید را بدانید. ایده های دیگر شامل جوراب و لباس زیر است. همچنین دستکش و شال گردن و عینک آفتابی و کیف هم بهترین هدیه برای پسرها است و گزینه های خوبی برای هدیه دادن است.

هدیه هایی برای دانشجوها

اگر دانشجو باشند و در منزل دانشجویی زندگی کنند، هدیه های زیادی هستند که می توانید به آن ها بدهید تا در زمانی که دور از خانه در حال تحصیل هستند از آن ها استفاده کنند. ممکن است آن ها دنبال چمدان یا کیف بزرگی باشند که بتوانند تمام وسایل خود را در آن قرار دهند.

ایده های دیگری مثل چراغ مطالعه، اسپیکر یا صندلی راحتی هم می تواند بهترین هدیه برای پسرها باشند.

هدایای ورزشی و فیتنس

اگر پسرها به ورزش و بدنسازی بپردازند، هدایای زیادی هستند که می توانید برای آن ها در این زمینه تهیه کنید. یک کیف ورزشی، لباس ورزشی، چندتا وزنه، دمبل یا میله ورزشی هم می توانند گزینه های مناسبی باشند.

اگر در خانه ورزش می کنند یک میله بارفیکس تجهیز خوبی برای آن ها می تواند باشد. میله هایی هستند که بدون پیچ و میخ می تواند به چهارچوب در متصل شود. غیر از این موارد، وسایل ورزش مورد علاقه اش هم می تواند هدیه مناسبی برای او باشد.

هدایای شخصی

همان طور که می دانید پسرها دوست دارند خوشتیپ به نظر برسند. برای همین وسایلی که در این جنبه به آن ها کمک می کند می تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشد. ریش تراش، مسواک برقی، مرطوب کننده، آینه آرایشی یا حتی عطر و ادکلن از هدایای خوبی هستند که می توانید برای پسرها تهیه کنید.

لوازم ماشین

اگر پسرها ماشین داشته باشند، هدیه هایی که لوازم جانبی ماشین باشند برای آن ها می تواند جذاب باشد و بهترین هدیه برای پسران است. ایده های خوب برای این مدل هدیه می تواند این موارد باشند: یک کیف پشت صندلی برای وسایل، جای موبایل و تبلت داشبوردی، دور فرمان، کاور صندلی، جاکلیدی خوشگل و یا جعبه کمک های اولیه برای ماشین.

خرید هدیه برای پسر ها

اسباب بازی ها

وسایل بازی جذابی وجود دارند که می توانند هدیه جالبی برای بچه ها باشند. مثلا یک سبد بسکتبال کوچک برای خانه که پشت در نصب شود، می تواند گزینه مناسبی باشد تا هر زمان که بی حوصله و ناراحت بود، توپ به سبد پرتاب کند.

همچنین یک هلیکوپتر کنترلی هم جالب ترین و بهترین هدیه برای پسرها می تواند باشد. مردها و پسرها هردوشان دوست دارند که پرواز کنند. برای همین این هلیکوپترها می تواند برای آن ها هدیه خوبی باشد. هرچند که کار کردن با آن در ابتدا سخت است ولی کمی چالش برای پسرها می تواند هیجان انگیز باشد.

عطر و ادوکلن

بهترین هدیه برای پسر، عطر و ادوکلن است.

در این مورد می توانید از نظرات خودش هم استفاده کنید.

در هر صورت اغلب پسرهای جوان عاشق عطر و ادوکلن هستند.

این کادو تا مدت ها باقی می ماند و یادآور خاطرات خوبی است.

چراغ خواب سه بعدی

این چراغ ها که به چراغ خواب سه بعدی طرح چهره معروف هستند ، بسیار جالب و خلاقانه طراحی و ساخته می شوند.

کافیست شما عکس پسرتان را برای کسی که این کار را انجام می دهد ارسال کنید ، تا برای شما یک چراغ خواب بسیار عالی با چهره پسرتان بسازند.

این کادو هم ماندگار، هم خلاقانه و هم مختص مخاطب شماست و اثر زیادی را رویش می گذارد.

لوازم جانبی کامپیوتر

در انتخاب هدیه برای پسر، هارد اکسترنال، فلش مموری، پرینتر، هد ست، و لوازمی از این نوع را فراموش نکنید.

لپ تاپ و تبلت ها از ضروری ترین لوازم برای پسرها هستند با انتخاب یکی از وسایل جانبی لپ تاپ پسر خود را هیجان زده کنید.

عینک آفتابی

عینک های آفتابی در طرح ها و قیمت های متفاوتی عرضه می شوند که سلیقه های مختلف را راضی می کنند و با هر بودجه هم سازگاری دارند.

تیشرت های مارک دار

انتخاب تیشرت با توجه به سلیقه شما همیشه پسرتان را خوشحال می کند.

مهم این است که برای خرید هدیه وقت گذاشته اید ولی سعی کنید طرح و رنگ مناسبی را انتخاب کنید.

تیشرت های ورزشی هم ایده خوبی هستند.

بیشتر بخوانید:

۱۴ ایده جذاب جهت خرید هدیه برای دختران نوجوان

راهنمای خرید کادو ولنتاین برای آقایان با کم‌ترین هزینه

۲۵ پیشنهاد خرید کادو برای همسرتان

برای روز پدر (روز مرد)چه چیزی میتوان خرید؟!

کادو برای آقایان: ۹۰ ایده کادو تولد مناسب برای مرد ها


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.6 از 5 (37 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits