دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زندگی شخصی زینب ابوطالبی

بیوگرافی زینب ابوطالبی مجری جنجالی

زندگی شخصی زینب ابوطالبی
164
زمان مطالعه: 9 دقیقه
زینب ابوطالبی که گفته می شود فرزند یکی از شهدای جنگ تحمیلی است ، مجری شبکه افق و برنامه نیمه پنهان است که آخرین صحبت هایش به شدت جنجالی شده است...

زینب ابوطالبی کیست ؟

دلگرم: زینب ابوطالبی مجری شبکه افق کیست ؟

زینب ابوطالبی، مجری شبکه افق سیما احتمالا پرتکرارترین نام در میان ایرانی‌ها از شب گذشته تا امروز بوده. دلیل این اتفاق هم تکه فیلمی است که نشان می‌دهد او در شبکه افق به بیان نظراتش مشغول است و در جایی می‌گوید کسانی که با اعتقادات او همراه نیستند و به رفاه و زندگی آرام خود فکر می‌کنند بهتر است از ایران بروند.

بیوگرافی زینب ابوطالبی و همسرش / پدر زینب ابوطالبی / زینب ابوطالبی کیست / زینب ابوطالبی و فرزندانش

بیوگرافی زینب ابوطالبی مجری نیمه پنهان

زینب ابوطالبی مجری محبه ی شبکه ی افق که در برنامه نیمه پنهان مشغول فعالیت است متولد سال 65 است .

او در این برنامه که اوج شناخت او نیز می باشد با همسران شهدا به گفتگو می پردازد .

به اعتقاد زینب ابوطالبی شهادت مرگ نیست بلکه زندگی است و بسیار جای تامل دارد زیرا بعد از آن به طور ناخودآگاه به سبک خاصی از زندگی پی می‌بریم.

شهادت تنها این نیست که بگوییم فلان شخص در فلان تاریخ شهید شده است بلکه او در زندگی قبل از شهادت خود خصوصیات ویژه ای داشته است که به درجه شهادت رسیده است.

من بعد از آن برنامه ها شخصا فهمیدم که مهمانان ما کسانی هستند که لذت زندگی را فهمیده اند شاید در همان یک سال یا ۲ سالی که با همسران خود بوده اند ولی ما ممکن است هنوز بعد از ۲۰سال نفهمیده باشیم که لذت زندگی چیست.

بیوگرافی زینب ابوطالبی و همسرش / پدر زینب ابوطالبی / زینب ابوطالبی کیست / زینب ابوطالبی و فرزندانش

همسر زینب ابوطالبی

از وضعیت ازدواج و همسر زینب ابوطالبی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

تعداد فرزندان زینب ابوطالبی

با اینکه زینب ابوطالبی تاکنون هیچ مصاحبه ای از زندگی شخصی خود انجام نداده اما در فضای مجازی شایعه وجود دارد که ایشان صاحب 5 فرزند می باشد.

بیوگرافی زینب ابوطالبی و همسرش / پدر زینب ابوطالبی / زینب ابوطالبی کیست / زینب ابوطالبی و فرزندانش

زینب ابوطالبی فرزند کیست ؟

گفته شده زینب ابوطالبی فرزند شهید مجید ابوطالبی یکی از شهدای مدفون در کهف‌الشهدای ولنجک تهران پس از گذشت بیش از 31 سال از شهادتش شناسایی شد.

طبق بررسی های انجام شده شهید مجید ابوطالبی متولد 1334 است و در سال 1361 در عملیات مسلم بن عقیل در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسیده است و این در حالی است که زینب ابوطالبی متولد سال 1365 است بنابراین این مجری تلویزیون فرزند شهید ابوطالبی نیست.

بیوگرافی زینب ابوطالبی و همسرش / پدر زینب ابوطالبی / زینب ابوطالبی کیست / زینب ابوطالبی و فرزندانش

سوابق کاری زینب ابوطالبی

طبق بررسی های انجام شده زینب ابوطالبی تنها سابق فعالیت در همین برنامه را داشته و برای اجرای برنامه «نیمه پنهان ماه»در پنجمین جشنواره جام جم به همراه ندا ملکی برای برنامه «آفتاب شرقی» ، به انتخاب هیئت داوران جشنواره جام جم و فاطمه امینی برای برنامه تلویزیونی «مل مل» به انتخاب مردم برگزیده شدند.

بیوگرافی زینب ابوطالبی و همسرش / پدر زینب ابوطالبی / زینب ابوطالبی کیست / زینب ابوطالبی و فرزندانش

صحبت های جنجالی زینب ابوطالبی

زینب ابوطالبی در برنامه زنده تلویزیونی در قامت مجری و کارشناس در واکنش به شهادت رسیدن قاسم سلیمانی می گوید :

به برکتی خونی که ریخته شده است، اگر کسی اعتقاد ندارد جمع کند و از ایران برود، برود آنجایی که آن رفاه و آن مدل زندگی وجود دارد !
اگر هم اعتقاد داریم بنظرم باید جدی بیایم تو میدان …

فیلم مصاحبه زینب ابوطالبی


صحبت های این مجری کاربران زیادی در فضای مجازی را به واکنش واداشت .

شدت انتقادات مردم به او به حدی زیاد بوده که خانم ابوطالبی در صفحه اینستاگرام خود کامنت‌ها را بسته تا بیش از این مورد اهانت قرار نگیرد.



عذرخواهی زینب ابوطالبی از مردم

زینب ابوطالبی پس از هجمه های فراوانی که کاربران در فضای مجازی به او کردند از مردم عذرخواهی کرد و در مورد گفته های جنجالی اش توضیحاتی ارائه داد.

بیوگرافی زینب ابوطالبی و همسرش / پدر زینب ابوطالبی / زینب ابوطالبی کیست / زینب ابوطالبی و فرزندانش

مصاحبه با زینب ابوطالبی

به گزارش فرهنگ نیوز، زینب ابوطالبی در «نیمه پنهان ماه» بیش از صد گفتگو با همسران شهدا داشته که هرکدام روایتی خودمانی و شیرین از یک زندگی مشترک است. زندگی هایی که هرچند کوتاه اما یادش همچنان شنیدنی است. ابوطالبی از تجربه گفتگوهایش می گوید.

بیوگرافی زینب ابوطالبی و همسرش / پدر زینب ابوطالبی / زینب ابوطالبی کیست / زینب ابوطالبی و فرزندانش

رمضان امسال سری چهارم از برنامه «نیمه پنهان ماه» درحال پخش است؛ استقبال از برنامه به اندازه ای بوده که چند نوبت ادامه پیدا کرده؟

همانطور که اشاره کردید سری چهارم برنامه هم تولید شد و این روزها درحال پخش است و بازخوردهایی که می رسد نشان می دهد این برنامه توانسته جای خود را بین اقشار مختلف باز کند.

شاید مهمترین عامل این باشد که «نیمه پنهان» ماه یک روایت بدون قضاوت از زندگی آدم هایی است که با شاخص شهادت انتخاب شدند. علاوه بر جذابیتی که قصه زندگی اینها دارد، جمع بندی نهایی برعهده مخاطب گذاشته شده و برنامه صرفا نقش روایتگری را برگزیده؛ این اتفاق منجر به تداوم شده است.

هدف اصلی گفتگوها، بیان خاطراتی درباره شهدا از زبان همسرانشان است یا در هر برنامه موضوع از پیش تعیین شده‌ای وجود دارد؟

واقعا قرار این است که روایت عاشقانه ای از زبان همسران شهدا صورت بگیرد؛ موضوع دیگری از پیش تعیین نشده و نمی شود. اما در بین همه گفتگوهایی که با این عزیزان صورت گرفته از شهدای قبل از انقلاب، اوایل انقلاب، جنگ و بعد از جنگ، شهدای علمی و حتی این روزها شهدای مدافع حرم، یک وجه مشترک دیده می شود؛

به نظر می رسد یک سبک زندگی خاص را دنبال می کردند و الان همسرانشان کمابیش همان سبک زندگی را دارند. چیزی که شاید بتوان با عنوان گفتمان انقلاب اسلامی از آن یاد کرد.

این برنامه با برنامه های روتین تلویزیون متفاوت است. شاید سایر برنامه ها برای زمانی حدود 30 تا 40 دقیقه ضبط می شود اما گفتگوهای ما گاه سه ساعت و نیم هم طول می کشد که گاهی من مراعات سایر عوامل را می کنم و کوتاه می کنم. در واقع ما با هم زندگی می کنیم و از این گفتگو گزیده ای پخش می شود.

رفتن سراغ همسران شهدا نگاهی متفاوت به جنگ از منظر زنان است؛
یا اینکه صرف پرداختن به زندگی شهدا همسرانشان به عنوان شخصی نزدیک به آنها انتخاب شدند؟

شاید بتوان گفت در خلال این گفتگوها درواقع سبک زندگی مجاهدانه ظهور پیدا می‌کند. جنس این برنامه زندگی است. من به شخصه از گفتگو با همسران شهدا درس زندگی می‌گیرم. وقتی با تمام جزئیات درباره یک زندگی جذاب و پایان افتخار آمیزش گفتگو می‌کنیم یاد می‌گیرم چطور با فرزندم تعامل کنم، چطور با اقوام و دوستان رابطه ای مؤمنانه برقرار کنم،

ساده زیستی در عمل یعنی چه و چه تبعات هیجان انگیزی در زندگی ام خواهد داشت، رها بودن از همه چیز چه قدر لذت بخش است و چگونه محقق می شود و خیلی چیزهای دیگر از این دست...

پس شاید درست تر این باشد که بگوییم انقلاب و جنگ کمک کرد تا شاخصی پیدا کنیم برای شناسایی آدم های متفاوت.

و قطعا افرادی اینچنین به هنگام ازدواج هم متفاوت و خاص انتخاب می کنند. همسران شهدا، خودشان آدم های بسیار هیجان انگیز و جذاب هستند که شنیدن داستان زندگی شهدا از زبان اینها لطف خاص خودش را دارد؛کما اینکه در برنامه کاملا مشهود است.

از میان گفتگوهایی که داشتید شنیدنی ترین داستان مربوط به زندگی کدام شهید بوده؟

بیش از صد گفتگو تاکنون ضبط شده که انتخاب از بین آنها کار بسیار دشواری است اما اگر ناچار به انتخاب باشم سه شهید را انتخاب می‌کنم؛ شهید دوران از خلبان های فوق العاده خاص، شهید برونسی و شهید اندرزگو. البته این کار واقعا دشوار است؛ همان اندازه که شهدای انقلاب مثل شهید اندرزگو بسیار مظلوم و خاص بودند، زندگی شهدای خلبان هم عجیب است. شهدای بسیجی، ارتشی و... هرکدام به تنهایی دنیایی حرف و درس در خودشان دارند.

احساس خود شما وقتی پای صحبت همسران شهدا می‌نشینید؟

هر سری از برنامه ها واقعا خاص است، مخصوصا سری اول. به نظر من تمام عوامل انتخاب شده بودند. دو هفته ای که برنامه ضبط می‌شد عمیقا احساس خوشی و سرزندگی داشتم که قابل وصف نیست. باید به این نکته هم اشاره کنم که گریه ناخودآگاه من در برنامه خیلی وقت ها از غم و اندوه نیست، جنس اش حسرت و غبطه است، جنس اش را نمی توانم وصف کنم. هر چه هست شبیه از دست دادن های این دنیایی نیست.

زمان برنامه محدود به همان سی دقیقه‌ای است که پخش می‌شود یا اینکه مخاطب خلاصه‌ای از آنچه ضبط شده را می‌بیند؟

این برنامه با برنامه های روتین تلویزیون متفاوت است. شاید سایر برنامه ها برای زمانی حدود 30 تا 40 دقیقه ضبط می شود اما گفتگوهای ما گاه سه ساعت و نیم هم طول می کشد که گاهی من مراعات سایر عوامل را می کنم و کوتاه می کنم.

در واقع ما با هم زندگی می کنیم و از این گفتگو گزیده ای پخش می شود. گاهی فکر می کنم کاش می شد تمام لحظات اش را پخش کنیم تا مخاطب کامل در جریان همه جزئیات قرار بگیرد و با همه فرازو فرودهای این زندگی آشنا شود.

اتفاق دیگری که در کنار سیر اصلی برنامه درجریان است ثبت تاریخ شفاهی این مملکت است که بسیار ارزشمند است و جای کار دارد.

اینها آدم‌هایی هستند که در برهه‌ای تاریخ را ساختند. وقتی زندگی‌شان را می‌شنویم فقط زندگی یک نفر نیست بلکه یک دوره تاریخی است. شاید سی دقیقه پخش شود ولی مهمان ما همه آنچه برایش اتفاق افتاده با جزئیات تعریف می‌کند و این ثبت می‌شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (164 رای)  

۶۸ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

علی | ۵ ماه پیش
من هم با نظر خانم ابوطالبی موافق هستم
نظام جمهوری اسلامی ایران
با نثار خون هزاران شهید برپا شده
هرکی نظام جمهوری اسلامی ایران را
دوست نداره
خودش را اذیت نکنه
اگر توانش را داره
بره همان‌جایی که دوست داره
برای برپایی این نظام جمهوری اسلامی
هزاران شهید و هزاران جانباز و آزاده
تقدیم شده
6
5
علی | ۵ ماه پیش
خانم زینب ابوطالبی مجری توانمند برنامه نیمه پنهان ماه
که با همسران شهدا برنامه اجرا کردند
بسیار جای تقدیر و سپاس دارد
مجری توانمند
دارای حجاب اسلامی کامل
که وقتی برنامه های ایشان را در تلویزیون تماشا می کردیم
از نوع گفتگو با همسران شهدا
همدردی کردن با همسران شهدا
و از همه مهمتر اجرای زیبای این برنامه توسط این
خانم محجبه و پاک
مایه افتخار ما هستید
از جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستم
3
7
شهداء | ۴ سال پیش
خانم أبوطالبی فقط نظرشونو گفتند و منظورشون این بود که هرکسی که ب این کشور و اعتقادات و ب خون شهداء اعتقاد نداره و مسخره میکنه بزار بره همون جایی ک رفاه و .....
بعضیا میگن اون اقایی ک زن و بچه شو ول میکنه و میره سوریه از یک قبر دفاع میکنه بیکاره و... خب این کسیه که اعتقاد نداره
دورودبر شرف و غیرتتون خانم
45
33
مهران | ۴ سال پیش
این بنده خدا حرف حساب زده گفته هرکس که میتونه واین شرایط دوست نداره بره
بعدم ما ایرانیا متاسفانه خودزنی داریم مدام دنبال بهانه ایم که همدیگه بزنیم ،هواپیما تا سپاه به عهده نگرفت همه بی خیال بودن تا سپاه گفت اشتباه زدن همه داغدار شدن،این خانمم چون چادر داره حرفش بده وگرنه میترا حجار هم تو دورهمی همین گفت ولی کسی بهش بر نخورد
کلا یه عده فقط عادت دارن حرف بزنن وایراد بگیرن موقع عمل همه خوابن جز همین سپاه وارتش
51
35
علی | ۴ سال پیش
نگفته به اعتقادات من هم فکر باشن .گفته هر کسی نمیتوان اینجا زندگی کند اگه میتواند برود .کاملا حرفش صحیح است.
38
30
مهدی | ۴ سال پیش
اطلاعاتتون خیلی نادرسته
زینب ابوطالبی فرزند شهید حجت الاسلام مهدی ابوطالبی متولد1359 و اهل نصرآباد تفت در استان یزد هست.پدر بزرگوارشونم در سال 61 در حالیکه ایشون 2 ساله بودن شهید شدن
28
18
رضا | ۴ سال پیش
اولا پاچه خوار خودتو هستی که برای خوشایند یک طیفی حرف مفت میزنی دوما کارت هدیه 25تومانی برای توخیلی ارزش داره که ملاک سنجش توشده سوما توخیلی بز دل تراز این حرفهاهستی که بخواهی برای این مملکت جانفشانی کنی چهارما من از حرف اون خانم حمایت نکردم با توجه به اتفاقات اخیر شهادت سردار سلیمانی عزیز سقوط هواپیما وشهادت جمعی از هموطنان عزیز حادثه از دست دادن جمعی از هموطنان عزیزدر مراسم تشییع درکرمان سیلابی که به جان هرمزگان (چابهار)افتاده بیشتر از هر موقعیتی احتیاج به وفاق وهمدلی وجود دارد درشرایطی که بعضی کشورهای منطقه درپی کوبیدن سپاه ونظام وکم رنگ کردن ترور شهید سلیمانی هستند بیایید آنقدربه یک حرفی که طرف بابت آن عذرخواهی کرده کلید نکنیم وگزک دست دشمنان ندهیم تا از تفرقه ماسواستفاده کننددرضمن من بسیجی نیستم. بسیجی بودن لیاقت می خواهد من خاک پای بسیجی واقعی هستم
24
13
علی شهری | ۴ سال پیش
با سلام
مرسی از متن قشنگتون،واقعا استفاده کردیم و لذت بردیم و با زوایای پنهان اعتقادات ایشون هم آشنا شدیم.فقط کاشکی میگفتید ایشون پدرشون چه شخصی هستش و ایشون با رانت پدر و شوهر عمه به کجاها که نرسیده.واسه آدمی مثل زینب خانم حتی ناامن ترین شهرهای مرزی سیستان و بلوچستان هم خوب و قشنگ و رفاه داره،چون ایشون به تنهایی توی ۱۰سال اخیر بیش از ۲۰۰میلیارد سرمایه جمع کرده.جالب نیست؟
18
25
رضا | ۴ سال پیش
جالبه که زینب ابوطالبی فرزندحمیدابوطال
بی است که بدلیل اینکه ادم ریاکاری است خودرافرزندشهیدی که به هیچ عنوان دربحث سن وسال سنخیتی باهم ندارنداینا اکثرشون همینطوربه ریاکاری مشغول بوده وهستن
15
27
Gita | ۴ سال پیش
منم دوست دارم برم اما به ایرانی ها به سادگی ویزا نمیدن و در ضمن هزینه هایی که سران مملکت بر ما تحمیل کردن سر کوچه هم نمی تونیم بریم
11
43
Gita | ۴ سال پیش
به خاطر بی کفایتی سران مملکت کشورهای دیگه به راحتی ویزا نمی دهند . و هم چنین ..پولمون انقدر بی ارزشه که اگه خونه امون رو بفروشیم و بریم خرج یکسالمون میشه ... مجبوریم امثال شماها رو تحمل کنیم
8
38
حق | ۴ سال پیش
ایشون یه نگاهی به خودشون بکنند که بیشتر اوقات فراغت خود را در اروپا هستند د و از خون شهدا پاسداری کردن .
14
36
مهدیه | ۴ سال پیش
خیلی هم درست گفته اگر کسی اسلامی را که باقیمت خون میلیونهاشهید بدست امده نمی خواهد برود چون رژیم را که نمی توانید عوض کنید برای راحتی خودتان هم که شده برین یه عده با هر بهانه ای همه چیز را میخواهند عوض کنند زهی خیال باطل
35
17
پاسخ ها:
حشمت | ۴ سال پیش
این میلیونها شهید رو از کجا آوردید؟ یکم مطالعه کنید بد نیست.درضمن همه شهدا تو خط فکری شما نبودند.فعلا که ثمره انقلاب و خون شهدا شده اختلاس و چپاول بیت المال
13
40
زهرا | ۴ سال پیش
زینب خانم فرزند حمید برادر مجید هست زینب متولد ۶۵ و مجید شهادتش ۶۱ میباشد چطور مادری ۴ سال فرزندی رو در شکم نگه میداره . خواهر زینب زهراست که امریکا تشریف دارن خون شهدا رو سپر کردن هر کاری دلشون میخواد میکنن
10
34
رضا | ۴ سال پیش
شما از چیز دیگری ناراحتید مشکل شما سپاه وسپاهی ولی بدانید که اگر سپاه نبود وصد البته ارتش الان باید آواره کوه وبیان بودیم اندکی وقت بگذارید درباره داعش واهدافی که دنبال میکردند والان هم اگرپا بگیرند دنبال آن هستند مطالعه کنید اگر بالای سرمان بایستاندن. تا سر از تنمان جدا کنند اون وقت اینطور به هم نمی تاختیم چرا فقط دنبال بی ارزش کردن زحمات سپاه علی الخصوص سرباز ایران قاسم سلیمانی(بنا به وصیت خودش) هستید کمی انصاف بغض وکینه ورزی کورکورانه تاچه حد چه کسی از سانحه هواپیما ودرگذشت عده ای هموطن خوشحال شد وبه راستی از خود سوال کردید این ناراحتی چه حد بود حدش اززمانی اوج گرفت که فهمیدیم سپاه آن هم درشرایط جنگی باعث آن شده وبیاد شمع روشن کردن برای قربانیان افتادیم بیایید به قول مولایمان حسین(ع)آزاده مردباشیم
30
14
پاسخ ها:
علی شهری | ۴ سال پیش
چرا حرف مفت میزنی ؟من خودم پدرم هم سپاهیه و هم جانبازه.کسی با سپاه مشکل نداره سریع جوش میاری.ایشون شکر خورده واسه بقیه تکلیف میکنه.مشکل اینجاست که آدمهایی مث تو توی این کشور زیادن و انقدر پاچه خواری میکنن تا یدونه کارت هدیه ۲۵تومنی از بسیج بگیرن.ایران کشوریه که مردمش باید بیشترین رفاه رو داشته باشن.اگه با نظام اسلامی به این مرحله برسیم که خداروشکر.ولی بازم حاضریم بجنگیم و شهید بدیم ولی زیربار زور نریم.پس الکی ازش طرفداری نکن و مثل همون عذرخواهی کن
7
25
شیوا | ۴ سال پیش
منظور خانوم ابوطالبی اینه که هرکس مخالف نظام ولایت فقیه و حجاب و بسیج و سپاه پاسداران و جبهه وشهادت و مدافعان حرم و دهه فاطمیه و زینبیه و امربه معروف و نهی از منکرو........هس
ت از ایران بره یعنی ایشون ۸۰میلیون ایرانی بسیجی جان برکف میخوان تو ایران بمونن بقیه برن...من از دیدن همچین کسایی امثال خانوم ابوطالبی به حقانیت عفاف و حجاب شک میکنم یعنی یه نفر که خودشو مسلمان میدونه و با حجابه چنین افکار ضد بشریتی داره؟؟؟؟ یعنی تفکرات دینی انقد این خانوم رو وقیح کرده، که چنین گستاخی میکنه و در عین حال خودش رو یک زن برتر و نمونه مسلمان میبینه بنظرم که آبروی اسلام هم همینا بردن
9
22
پاسخ ها:
مرسده | ۴ سال پیش
بله.بسیاری از خانم هایی که با این تیپ هستند متاسفانه دچار یک نوع غرور و خود برتر بینی و ادعا شده اند.من خودم نظامی هستم و یک سری به درمانگاه ها و بیمارستان های تحت پوشش سپاه و ارتش بزنید میبینید این خانوم ها افراد غیر پوشش چادر رو آدم حساب نمیکنند و حتی برای درمان به اون بیمارستان یا درمانگاه راه نمیدهند.و خیلی سلحشورانه هم از حجاب و عفاف دفاع میکنند.حتی ممکنه اعتقادات درستی هم نسبت به دین نداشته باشند .
9
19
ایرج | ۴ سال پیش
اطمینان داشته باشید این انقلاب از این قبیل افراد ابن الوقت و اشخاصی که بخاطر منافع شخصی خود را از انقلاب آویزان کرده اند بیشتر از آمریکا ضربه خواهد خورد . اینها در باطن هیچ تعلق خاطری نسبت به انقلاب ندارند و تنها منافع شخصی آنها ایجاب می کند که خود را به انقلاب بچسبانند.
4
14
خود | ۴ سال پیش
خوب راست می گه . ایشون فرزند شهیده و حق داره نسبت به این آب و خاک ادعا داشته باشه . شما هم برید شهید بشید تا در این خاک جاودانه بمانید. با تشکر
20
5
پاسخ ها:
majid | ۴ سال پیش
حداقل متن رو بخون بعد نظر بده
فرزند شهید نیست
میگن که هست ولی نیست
دوما یعنی چی مملکت کلا مال فرزندان شهداست
هزاران بار گفتن و شنیدیم و دیدیم که گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تورا چه حاصل؟
همدانشگاهی من فرزند شهید بود ولی باقیش رو نمیگ چ.ن اگرهم بگم متنم منتشر نمیشه ولی فقط این رو بگم که اصلا آدم خوبی نبود.
در آخر اگه اجازه بدین یه ذره از مملکت رو هم بدیم به دانشمندان ,محققان,معلمان,کارگران,کارمندان,ورزشکاران,هنرندان و باقی ملت ایران
البته اگه ناراحت نمیشی
2
25
وارد | ۴ سال پیش
حقیقت تلخه عزیزانم . یک عده باتمام وجودشون از کشور دفاع می کنند و یک عده فقط بلدند با طلبکاری غر بزنند و بعضی از این افراد منتقد هم که توسط دولت روحانی حمایت می شوند مشغول چپاول هستند (مثل سلبریتی ها) بنابراین می بینیم که حرف حق تلخه.
12
7
فرنوش. ایرانی. | ۴ سال پیش
خانم عزیز ای کاش حرمت چادری که بر سر داری نگه میداشتی و این طور صحبت نمیکردی اگه هر کس مخالفتی داشته باشه بزاره بره که معلوم نیست چه بر سر این مملکت بیاد. حتی سردار سلیمانی هم دختران با حجاب متفاوت و نظرات متفاوت رو هم دختران این سرزمین میدونست حیف که اونها رفتن و شما موندی......
3
9
ناشناس | ۴ سال پیش
باسلام والا این روزها بعضی ها ازدرون دارند کشور را به اشوب می کشیدند وحرفهای ضد انقلاب میزدند عکس شهید پاره می کردنند حق با خانم ابوطالبی بود اینها اشوبگر بودند
12
10
پاسخ ها:
مرتضی | ۴ سال پیش
هرکس دنبال حق خواهی باشه ازدیدشما اقلیتها میشه اشوبگرمتاسم برات جناب ناشناس
3
15
منصور | ۴ سال پیش
من که از خدامه برم. منتها ن پولشو دارم. ن ویزا
2
6
N.R | ۴ سال پیش
یکی از برنامه هایی که من تماشا می کردم نیمه پنهان بود وبا همسران شهدا گریه می کردم و اجرا وحجاب خانم ابوطالبی را نیز بسیار می پسندم ولی این که ایشون می فرمایند جنع کنند بروند را واقعا درک نمی کنم بعد از گذشت ۴۱ سال از انقلاب و۳۱ سال از پایان جنگ دیگه باید پای چی بمونیم چقدر بمونیم چندنسل بمونیم
4
8
منصور | ۴ سال پیش
اگه شهداء مثل ایشون فکر می کردند ، یک شهیدم الان نداشتیم . چون شهداء میگفتن چرا به جبهه برویم هرکی خوشش نمیاد از ایران بره . پس حرف خانوم ابوطالبی درست ۱۸۰ درجه مخالف عمل شهداست . هرکی ظاهری محجبه داره موافق نظام و خون شهداء نیست . ای کاش عکسهای این خانوم در اروپا و آمریکا بدست میامد تا ببینید برای عوامفریبی این تیپ را میزنند .
3
10
پاسخ ها:
محمود ر. | ۴ سال پیش
خیلی جالبه ک از طرف میلیون ها آدم تصمیم میگیره
خب تو از کجا میدونی ک مردم دنبال زندگی سلحشورانه هستند .
خوبه متولد 65 هستی
تو ازاین آب و خاک برو
1
10
فریبرز | ۴ سال پیش
اگرمثل امام زندگی کردی حق داری...ولی اگرلندکروز زیرپاته خونه ات شمال تهرانه غلط میکنی باهفتادپشتت حتی اظهارنظرکنی.اگرمدیررده بالا بودی مثه رجایی زندگی کردی هرچی بگی حق حقه.. .
3
13
غفاری | ۴ سال پیش
با سلام. شما چه کاره هستی که برا دیگران تعیین تکلیف میکنید. هر کس با ملت ایران نیست میتونه از کشور بره
با زندگی های لاکچری که شما برا خودتون درست کردین
معلومه از اون حفاظت میکنید.به قیمت فقر ملت ثروتمند
شدین و به قیمت خون ملت حفظ میکنید.
2
13
هاجر | ۴ سال پیش
اگه صحبتاشونو کامل گوش بدین میبینیدکه کاملا درست گفتن.
کاش ماها میفهمیدیم که چقدر مدیون شهدا وخانواده هاشون هستیم.زینب ابوطالبی خودشون فرزند شهید هستن.ماها صدقه سر اینها داریم توی این کشور نفس میکشیم.
18
4
پاسخ ها:
لاله | ۴ سال پیش
من هم دایی م هم پسرخاله م هم پسر عمه م از شهدای جنگ تحمیلی هستند دایی م رو خمپاره تکه تکه کرده. پس چرا ما از خون شهدامون کاسبی نکردیم. لطفاً اگه از خانواده شهدا نیستید پس سکوت کنید و کاسه داغ تر از آش نشوید و اینقدر برای توجیه ظلم ها و ستم هاتون با خون شهدای ما معامله نکنید. به امید روزی که خون شهدا دامن منافقان رو بگیره
3
12
رضا | ۴ سال پیش
تواره ولی بقیه راباخودت قاطی نکن منم برادرشهیدوخدم هم جانبازهستم ولی هیچوقت حق توهین به هموطنانی که حتی بیشترازبنده حق دارندچراکه اونا پای کمک به جبهه کمک به سیل به زلزده ها ایستادن وکمک کردن من چه کاره هستم بخوام به اونا بگم نمی خوان ازمملکت برن مگرارث پدرمنه من غلط می کنم اینجورتوهینی بکنم به مردم شریف مون
2
9
ت.م | ۴ سال پیش
واقعا مجری توانمند ی هستند من که اجرای ایشون روخیلی میپسندم بخصوص دربرنامه نیمه پنهان ماه انشالله هرجاهستندموفق باشند
15
7
نازیلا | ۴ سال پیش
واقعا متاسفم ام برای این همه ریا و تزویر....
2
11
محمد | ۴ سال پیش
...چی از دهانش بیرون میاد
2
6
بیطرف | ۴ سال پیش
مجری خوبی هستن و نظر خودشون رو گفتن انقدر هیاهو نداره که...بعضیا دنبال هوچی گری هستن و متاسفانه بعضیاشونم خیلی بی ادبن....حالا همه مجریان تلوزیون پراید دارن؟ مثلا ماشین رامبد جوان با اون برنامه های چیپش چیه؟ مبارکش باشه البته...مگه میشه همینجور یکیو به اختلاس محکوم کرد...
13
7
پاسخ ها:
بیطرف دو | ۴ سال پیش
امسال مثل شما ملت رو بدبخت کردن
3
9
علی شهری | ۴ سال پیش
همینطوری الکی نمیشه کسی رو محکوم به اختلاس کرد.ولی خونواده ی این خانم ابوطالبی ازون لاکچری ها و سلبریتی های مخفی هستند.شمام یکم تحقیق کن.ماشالا نت هم که داری دیگه.بزن و بخون چی گفتن راجع بهش که عین حقیقته
2
8
عجب!!! | ۴ سال پیش
اونایی که شما میفرمایید ادعای ساده زیستی ندارن مثل این خانم...
1
6
رضا | ۴ سال پیش
خب درست گفتن
هروطنفروش که طرفدارامریکاست
وکلاترامپیستها
گورشونوگم کنند
مملکت ماجای بیشرفها نیست
امابایدشرایط جوری باشه متخصصین وفعالین اقتصادی ونخبه هاودانشمندهامون نرن
10
5
پاسخ ها:
majid | ۴ سال پیش
هرکی با عقاید شما مخالفه بیشرفه؟
تنها با شرف و وطن پرست واقعی شمایین؟
2
11
ایرج | ۴ سال پیش
فکر می کنید چند تا نخبه و متخصص و دانشمند با حرف های این خانم موافق باشند ؟
3
9
مرتضی | ۴ سال پیش
متاسفم برات اینقدرشعورت درسطح پایینه که ازشخصیت من بدوره جوابتوبدم خودشیرین
3
6
آزاد آزاد | ۴ سال پیش
ژنرال فرانکو دیکتاتور اسپانیا وقتی کودتا کرد نازیهای آلمان و فاشیستهای ایتالیا از او حمایت جدی کردند در زمان او نخبگان و دانشمندان و هنرمندان زیادی کشور را ترک کردند در نهایت فرانکو به این نتیجه رسید که بگوید آنان که رفته اند با من مشکل دارند اما بی وطن نیستند و میتوانند به کشور خودشون بازگردند
1
1
کوروش | ۴ سال پیش
اونی که باید کشور ما ایرانیارو ول کنه بره توی نه ما ایرانیها
4
8
sadaf | ۴ سال پیش
منم اولش واقعن فکر کردم منظورش مردمن اما بعدش به توصیه ی سری از دوستن با یکم سرچ متوجه شدم توی اون برنامه این رو خطاب به مسئولین گفتن نه مردم ینی با توجه به صحبتای قبلشون قشنگ میشه فهمید اما با یه تقطیع همه چی جور دیگه ای نشون داده شده
7
5
مریم | ۴ سال پیش
انقدر زود آتیشی نشید برید کامل برنامه رو ببینید چی گفته بعدا اینجا آمپر بچسبونید اون آدم بیماری که یه تیکه از فیلمو پخش میکنه بقیشو پاک میکنه گناه خیلی بزرگی مرتکب میشه که فقط خدا میدونه چقدر بزرگه
4
7
م. ع | ۴ سال پیش
کاش انتقادات به این سلبریتیهای بی فرهنگی وارد میشد نه حجاب دارند نه پایبندی به این کشور
وقتی یک توریست خارجی امثال آنها رو میبیند درک نمکند اینها مسلمانند یا ...
درود خانم ابوطالبی
5
5
اشنا | ۴ سال پیش
زینب ابوطالبی فرزند روحانی شهید مهدی ابوطالبی نصراباد از یزد میباشد وپیکر پدرشهیدش در گلزار شهدای نصراباد به خاک سپرده شده..به نظر من برنامه خوبی هست ولی کسی حق نداره ایرانیان را به ترک از کشور وادار کند بدلیل اینکه تفکر و سبک زندگی ایشان را قبول ندارد...ایران یک کشور جمهوری میباشد برای همه نه فقط یک قشر خاص
2
3
بنده خدا | ۴ سال پیش
اصلن بیوگرافی این خانمرا بخونید خودش ایرانی نیس داره واسه جماعت ایرانی تصمیم میگیره
4
6
مستر | ۴ سال پیش
منم موافق این خانم هستم!
هرکی هم مخالف کامت منه از ایران لطفا سریع بره !
4
3
پاسخ ها:
مرتضی | ۴ سال پیش
توهم یک ...مثل اون هستی همون بهترکسی به شماها محل نزاره متاسفم
1
3
مونا | ۴ سال پیش
اميدوارم ایران تقسیم بندی بشه. یک قسمت برای شما که زندگی به قول خودتون سلحشوررانه داشته باشید و یک قسمت برای آدمهایی که عاقل ونرمال هستند.
آمین...
3
4
عرفان | ۴ سال پیش
خیلی حرفا هست که میشه زد
ولی خب نمی‌زنم
مردم خودشون جواب این حرفا رو میدن دیگه
1
2
محمد | ۴ سال پیش
به نظر من امثال این خانم هستند که باید از ایران برن بیرون چون تعداد اینگونه افراد انقدر محدوده که ایران بزرگ وفهیم مجالی برای اندیشه های اینچنینی نیست ای کاش کمی به خود بیایند دوره دگماتیسمی تمام شده
3
3
سیده زهرا فدایی | ۴ سال پیش
سلام من یک ایرانی هستم و ایران رو دوست دارم هرکس به ایرانم حتی کوچیک ترین حرفی بزنه باید جلوش ایستاد ایرانی بودن و تو ایران زندگی کردن لیاقت میخواد و هر کسی این افتخار نصیبش نمیشه.خدا کنه که اون بازیگرانی که قصد اغتشاش و بی حجابی در ایران رو دارن گیر داعش بیفتن و تیکه تیکه بشن .والسلام.
5
3
پاسخ ها:
مرتضی | ۴ سال پیش
همچنین تو سیده زهراخانم فدایی ایا..؟
1
4
Mohsn | ۴ سال پیش
منظورش واقعا چی بود اعتقاد به چی
0
0
سیاوش | ۴ سال پیش
ایشان مجری توانمند و خوبی هستند و تا حدودی باهاشون موافقم اگر عده ای واقعا ایران را برای خود نمیپسندند خب تغییر رویه بدهند و خود را اصلاح کنند و اگر قابلیت اصلاح ندارند بروند تا باعث آلوده شدن کشور و ایجاد تشنج نشوند.
6
6
پاسخ ها:
بيتا | ۴ سال پیش
شماها و امثال شماها قابليت اصلاح داريد از پرايد به لندكروز تغيير ماشين مي دهيد اختلاس ها مي كنيد مااها هم حرف نميتونيم بزنيم ، اين خانم كيه كه براي ايراني تصميم م يگيره
3
5
Iranam | ۴ سال پیش
خجالت نمیکشی؟ ما هنوز هم پیکر شهدامون اونور زیر خروارها خاک مدفون موندن و هنوزم که هنوزه خانواده هاشون چشم انتظارن، اونها همچین ادعایی ندارن،بعد شما و امثال شما همچین گستاخی وقیحانه ای رو بدون اندکی حرمت قائل شدن به خون شهدا به راحتی بیان میکنید و تفرقه افکنی میکنید بین مردم شریف ایران، مردمی که دارن هزار بدبختی و اختلاس و ظلم رو از سوی دشمنان داخلی و خارجی متحمل میشن. پس دهان را بسته و اندکی حرمت و شرم...
0
2
سپیده | ۴ سال پیش
باید هم بریم،نریم شما میکشید مارو،باید بریم ولی میترسیم هواپیمارو بزنید
2
3
مرتضی | ۴ سال پیش
اگرتوخوبش هستی ؟!!!!!واقعا برای بدهاش ادم بایدبگرده پیداشون کنه
1
1
خخ | ۴ سال پیش
راستی خانم ابوطالبی نگفتی کشورایران را متر چندگرفتی واز چه کسی خریدی از دریافتی چندرغاز بنیاد شهید گرفتی! راستی آن لندکروز را از کجا گرفتی چون به سن و سال تو نمیخوره با چندسال کارکردن وحقوق بخورونمیر نتوانی بخری
2
8
پاسخ ها:
منتقم | ۴ سال پیش
اولا که ایشون نظر خودشون رابیان کردند. ثانیا ایران کشور امام عصر با منش امام عصر است ایشون می فرمایند کسی که اعتقادات ایران وایرانی را به سخره میگیره از ایران به جایی برود که ازآنها خبری نیست.
OK.
8
5

hits