دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین شغل برای متولدین مهر ماه کدام است ؟
17
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چیزی که بیشتر مردم در مورد طالع بینی می دانند، همان نماد های دوازده گانه ای است که بر اساس زمان تولد فرد در یک ماه به خصوص از سال تعیین می شود. با ما در مجله دلگرم همراه شوید تا با بهترین شغل برای متولدین هر ماه آشنا شویم .

شغل مناسب مهر ماهی ها

شما به راحتی می توانید از قدرت منحصر بفرد خود استفاده کنید و در کار یا روابط اجتماعی تان در محیط کاری بدرخشید. شما ترجیح می دهید در محیطی کار کنید که به شما انگیزه دهد. موزه داری، طراح گرافیست و منتقد فرهنگی از مشاغلی است که با روحیه شما سازگاری دارد.

خصوصیات مهر ماهی ها

مهربان و آرام هستید یا پرجنب و جوش و شیطون، عشق را می‌پرستید و آن را بروز می‌دهید یا درون خودتان مخفی می‌کنید، در مواجهه با مشکلات منطقی و با فکر عمل می‌کنید یا عصبی و پرخاشگرانه.

برج میزان تنها ماهی در منطقه البروج است که با علامتی بی‌جان مشخص شده است، چون علامت تمام برجهای دیگر به واسطه حیوان و انسان نمایش داده شده‌اند.

مهر ماهی ها از استعداد و قوه ذهنی خوبی برخوردارند و در شرایطی که مجبور به قضاوت‌ می‌شوند، قادرند منصفانه و بی‌طرفانه داوری کنند.

آن‌ها به هیچ وجه حاضر نیستند با اشخاصی که برخلاف نقطه نظرات آن‌ها به بحث و جدل می‌پردازند، سر و کار داشته‌ باشند، چون به محض آن که به نتیجه‌ای برسند، حقیقت آن به نظرشان بدیهی و مسلم‌ می‌آید.

یکی از نقطه ضعف‌های آن‌ها ناشکیبایی در برابر انتقاد است و شدیدا مایلند که‌ دیگران رفتار و اعمالشان را تأیید نمایند. ولی در کل افرادی متعادل، با تدبیر، ملاحظه گر و حتی انعطاف‌ پذیر هستند.

مهر ماهی؛ برج میزان تنها ماهی در منطقه البروج

خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر

  • با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی، اگر شوهر متولد مهر دارید همیشه به سر و وضع خود برسید خانه را تمیز و مرتب نگاه دارید.
  • این مرد به هیچ وجه مایل به رنجاندن دیگران نیست.
  • شما می‌توانید به خود ببالید که هوشمند‌ترین مشاور جهان را در جوار خود دارید.

خصوصیات اخلاقی زن متولد مهر

  • معمولا استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگین وزن است. شما بار‌ها در او علائم یاز قدرت، اراده، جدیت و تصمیم می‌بیند که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد.
  • در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم هوشیاری و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می‌سازد و از انزوا و تنهائی نفرت دارد.

بیشتر بخوانید:

طالع بینی سوتین: رنگ سوتین دختران نشانه چیست ؟

بهترین شغل برای متولدین آبان ماه کدام است ؟

بهترین شغل برای متولدین بهمن ماه کدام است ؟

بهترین شغل برای متولدین آذر ماه کدام است ؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (17 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits