دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خواب پول : تعبیر دیدن پول در خواب چیست ؟
86
زمان مطالعه: 11 دقیقه
خواب دیدن پول تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن پول در خواب را در دلگرم بخوانید ...

پول در خواب چه تعبیری دارد ؟

مجله دلگرم: تعبیر خواب پول ( تعبیر خواب شمردن پول ، تعبیر خواب گم کردن پول ، تعبیر خواب پیدا کردن ، تعبیر خواب پول پاره ، تعبیر خواب اسکناس ، تعبیر خواب پول گرفتن از کسی و .... ) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات ، برداشت ها و پیام های مختلف این خواب می پردازیم

divider

تعبیر خواب پول

1- تعبیر خواب پول سطح بالای اعتماد به نفس و ارزش شما را نشان میدهد و در واقع به توانایی های شما اشاره دارد.
2- خواب پول همچنین نشانه
امنیت و آرامش است. آنچنان که بی پول بودن در خواب اعتماد به نفس پایین و حس نا امنی و احساس بی ارزش بودن را نشان میدهد

منوچهر مطیعی تهرانی میگوید :

  • 3- اگر در خواب ببینید که مقدار زیادی پول مقابل خود ریخته اید و سرگرم شمارش آن هستید تعبیر خوابِ شما می گوید که در آینده گرفتاری هائی برای شما پیش می آید .

لیلا برایت میگوید :

  • 4- تعبیر دیدن پول در خواب ، آن است که به خاطر موضوعی مجبور به پول خرج کردن می‌شوید .

آنلی بیتون می‌گوید :

  • اگر خواب ببینید پول می خورید ، تعبیر ، آن است که در آینده فرد پول پرستی خواهید شد .

تعبیر خواب گم کردن پول

7- تعبیر خواب گم کردن پول نشانه مشکلات مالی در آینده است. احتمالا علاوه بر مشکلات مالی دچار بحران های عاطفی و از هم گسیختگی در خانواده نیز شده اید و یا ممکن است در محل کارتان و یا با همکارانتان نیز دچار مشکلاتی شوید.

لیلا برایت میگوید :
8- تعبیر گم کردن پول در خواب ، نشانه‌ی بدشانسی در انجام یکی از کارهایتان است .

آنلی بیتون می‌گوید :

  • 9ـ اگر در خواب پول گم کنید ، نشانه آن است که در محیط خانوادگی اوقات ناخوشایندی تجربه خواهید کرد .
  • 10- اگر در خواب پول خود را بشمارید و ببینید مقداری از آن کم است ، علامت آن است که در پرداخت قسطهای خود درمانده خواهید شد .

تعبیر خواب پیدا کردن پول

پیدا کردن پول در خواب :

  • 11- تعبیر خواب پیدا کردن پول بسیار خواب است این خواب پیش بینی میکند که در آینده ای نزدیک اتفاق بسیار خوبی برایتان می افتد.
    شکست های تجاری به دلیل مدیریت بد است. با دیدن این خواب بهتر است به خود تلنگری بزنید و یا منطق و بینش بیشتری کار کنید.
  • 12- اگر در خواب دیدید که از بین وسایل یا لباس های قدیمی پول پیدا کردید تعبیرش خوب است.
  • 13 خواب پیدا کردن پول همچنین نشانه پایین بودن درآمد شما و نارضایتی تان نسبت به زندگی و گاهی بیانگر
  • آنلی بیتون می‌گوید :
  • 14ـ اگر خواب ببینید به جستجوی مقداری پول هستید ، علامت آن است که شادمانی و خوشبختی روی خوش به شما نشان خواهد داد
  • 15ـ اگر خواب ببینید مقداری پول پیدا کرده اید و زنی جوان ادعای مالکیت آن را می کند ، تعبیر ، آن است که در اثر مداخله یکی از دوستان در کارهای شما ، زیان سختی خواهید دید .

آنلی بیتون می‌گوید :
16- - تعبیر خواب پیدا کردن پول ، علامت آن است که در مقابل نگرانی اندک ، شادمانی فراوانی خواهید داشت .


تعبیر خواب پول گرفتن از کسی

17- تعبیر خواب پول گرفتن از کسی این است که توانایی شما برای رسیدن به موفقیت بسیار زیاد است. دیدن این خواب بیانگر بالا بودن شانس شما نیز می باشد.

منوچهر مطیعی تهرانی میگوید :

  • 18- - تعبیر خوابِ اینکه از کسی پولی گرفتید آن شخص برای شما دردسر درست می کند

تعبیر خواب برنده شدن پول

19- تعبیر برنده شدن پول درقرعه کشی یا بانک نشانه شاد بودن و خوش شانسی شماست و بیانگر این است که به زودی از جایی که حتی فکرش را نمی کنید به ثروت خوبی خواهید رسید.


تعبیر خواب پول دادن به دیگران

20- تعبیر خواب پول دادن به کیسی این است که شما انسان دوست هستید و دوست دارید به دیگران کمک کنید و از آن ها حمایت و پشتیبانی نمایید و البته دیدن این خواب نشانه قدرت و عظمت شماست.


تعبیر خواب پول دزدیدن

21- تعبیر خواب پول دزیدن افکار منفی در ذهنتان است که باعث شده ایمان و عقیده شما نسبت به کاری که انجام می دهید کم شود و در عوض ترس و اضطراب را در دل خود جای داده اید.

آنلی بیتون می‌گوید :
22ـ تعبیر خواب دزدیدن پول ، آن است که در آستانه وضعیت خطرناکی قرار گرقته اید . باید بیشتر مراقب اعمال خود باشید .


تعبیر خواب شمردن پول

23- خواب شمردن پول سمبل قدرت و نفوذ شماست. هر چه این پول بیشتر باشد ، تعبیرش آنست که قدرت و ارزش شما نیز در میان مردم نیز بیشتر خواهد شد.


تعبیر خواب پول کاغذی ( اسکناس )

24- تعبیر خواب اسکناس ( پول کاغذی ) اینست که صورت حساب ها و بدی های خود را به زودی پرداخت خواهید کرد.


تعبیر خواب پول سکه ای

25- تعبیر پول سکه ای درخواب نشانه بسیار خوبی است. این خواب نماد ثروت و فراوانی و زندگی لوکس است.


تعبیر خواب پول پاره

26- تعبیر خواب پول پاره، خوب نیست و به باورهای غلط و ناامیدی شما اشاره دارد. احتمالا به زودی خواهید فهمید که کسانی که مدت ها به آن ها اعتماد داشته اید به شما خیانت خواهند کرد.
27- تعبیر خواب پاره شدن پول نشانه بدی است. این خواب نشانه ورشکستگی و بی پولی است.


تعبیر خواب پس انداز کردن پول

28- تعبیر خواب پس انداز کردن پول بسیار خوب است و پول فراوانی را به دنبال خواهد داشت.

آنلی بیتون می‌گوید :
29- اگر خواب ببینید پول پس انداز می کنید ، علامت آن است که به ثروت و آسایش دست خواهید یافت .


تعبیر خواب خرج کردن پول

30- اگر در خواب برای مصارف مورد نیازتان پول خرج کردید تعبیرش خوب نیست و ممکن است به خاطر اشتباهی گرفتار شوید. این خواب نشانه بی دقتی شما نسبت به مسائل مالی و پول است.


تعبیر خواب قرض گرفتن پول

31- تعبیر قرض گرفتن پول از کسی در خواب این است که مردم از شما انتظارات زیادی دارند و شما مجبورید به خاطر دوستان و یا خانواده پول زیادی خرج کنید. این انتظارات ممکن است اعتماد به نفستان را تضعیف کرده و شما را نزد دیگران بی اعتبار کند.

لیلا برایت میگوید :

  • 32- اگر خواب ببینید کسی برای شما حواله‌ای پولی فرستاده ، یعنی هدیه‌ای دریافت خواهید کرد .

تعبیر خواب پول دادن به کسی

33- اگر خواب دیدید که به کسی پول هدیه دادید تعبیرش خوب است. این خواب نشانه آرامش در زندگی است. شاید به زودی به سفری عجیب و غریب بروید. سفری که قبلا پول آن را نداشته اید.

منوچهر مطیعی تهرانی میگوید :

  • 34- تعبیر خوابِ اینکه خودتان به کسی پول دادید شما برای او ناراحتی هائی را به وجود می آورید که شاید خودتان هم نمی خواستید .

آنلی بیتون می‌گوید :

  • 35- اگر خواب ببینید به کسی پول می پردازید ، تعبیر ، آن است که دچار بدبختی خواهید شد .

تعبیر خواب پول خارجی

36-تعبیر پول خارجی علامت خوبی است. ممکن است به زود کسب و کارتان را رونق دهید و قراردادهای کاری موفقی امضا کنید.

لیلا برایت میگوید :

  • 37- تعبیر دیدن پول خارجی در خواب ، نشانه‌ی موفقیت در کارهای خطرناک است و پیدا کردن پول در خواب ، نشان‌دهنده‌ی آن است که در مقابل مشکلات مقاومت می‌کنید .

تعبیر خواب سرمایه گذاری پول

38- اگر در خواب قصد داشتید که پولتان را سرمایه گذاری کنید نشانه خوبی است. تعبیر این خواب میگوید شاید یکی از اعضای خانواده تان به زودی ازدواج کند و یا ممکن است صاحب فرزند شوید.


تعبیر خواب نگهداری پول

39- اگر درخواب صندوق دار بودید و پول های زیادی به شما سپرده شد تعبیرش بسیار خوب است. این خواب نشانه خوش شانسی و موفقیت است. همچنین تعبیرش این است که اهداف خود بسیار نزدیک هستید.


تعبیر خواب پول کثیف

40- اگر خواب دیدید که اشخاص بد و دزدان، پول زیادی داشتند نشانه این است که مشکلات بزرگی در زندگی شماست و شما را بسیار ترسانده است. این خواب نشانه عدم توانایی در کنتل افکار پلید و عادت های بد در زندگی است.


تعبیر خواب سوختن پول

41- تعبیر خواب سوختن پول اصلا خوب نیست . اگر خواب دیدید که پول ها آتش گرفتند و تبدیل به خاکستر شدند ، نشانه بدی است و به معنی ضرر و زیان مالی فراوان است. احتمالا به زودی ورشکسته خواهید شد.


تعبیر خواب نزول کردن پول یا پولشویی

42- تعبیر نزول کردن پول یا پولشویی در خواب نشانه بسیار بدی است. شما نا امید هستید و به خاطر مشکلی پریشان و بیقرار شده اید.

تعبیر خواب صندق پول

تعبیرهای دیدن صندوق پول در خواب:

  • دیدن صندوق پر از پول نماد ثروت است. شما یکی از معدود افرادی هستید که در زندگی حرفه ای خود تاکنون تصمیمات اشتباهی نگرفته اید ، اما توانسته اید همه چیز را به نفع خود تغییر داده و به سود خوبی برسید.
  • دیدن صندوق خالی پول نشانه این است که به کمک نیاز دارید. شما برایتان مهم نیست که به چه کسی پول قرض می دهید ، اما سخاوتمندانه به هرکسی که نیاز به کمک دارد کمک می کنید. سعی کنید به دیگران کمک کنید اما طوری که خودتان نیز آسیب نبینید و جیبتان خالی نشود. کمی با مقررات و قانون خرج کنید و بی گدار به آب نزنید.
  • اگر در خواب دیدید که از صندوق پول برداشت می کنید، تعبیرش این است که ناامید هستید. شما به طور طبیعی یک رویا پرداز هستید که به عشق و مهربانی اعتقاد دارد ، اما زندگی به شما می آموزد که هیچ چیز به اندازه ای که فکر می کنید ایده آل نیست. کمی تعادل را در زندگی رعایت کنید.
  • اگر در خواب دیدید که صندوق دار مغازه یا فروشگاه بودید، تعبیرش این است با کسی در مورد پول بحث خواهید کرد.. شخص که با او بحث میکنید بسیار بی ادب است و شما را درک نمی کند. سعی کنید بیش از حد با او بحث و جدال نکنید.
  • شکسته شدن صندوق پول در خواب به این معنی است که شما می خواهید بدون سرمایه گذاری و تلاش زیاد ، به موفقیت برسید. شما بیشتر از اینکه به کار کردن فکر کنید ، به فکر میانبرها هستید.. این موضوع تا حدودی خوب است. به شرط اینکه در مسیر درست قدم بردارید. اگر درست گام بردارید می توانید به زودی به آنچه می خواهید برسید.
  • اگر خواب دیدید که دیگران صندوق پول را شکستند، تعبیرش این است که مبارزه شما برای عدالت شکست خواهد خورد. سعی خواهید کرد خسارت وارده به کسی را برطرف کنید ، اما شرایط به نفع شما نخواهد بود.
  • تعبیر خواب صندوق پول و سرقت کردن آن
  • این خواب نشانه هزینه های زیادی است که متحمل شده اید. با کمبود پول روبرو خواهید شد و به سختی قادر به خرید یا پرداخت نیازهای اولیه خواهید بود. اگر نمی خواهید ورشکستگی را تجربه کنید ، باید منطقی تر هزینه کنید. احتمالاً مجبور خواهید شد از برخی لذت های کوچک چشم پوشی کنید.
  • اگر در خواب دیدید که دیگران پول شما را میدزدند، تعبیرش این است که دوست یا آشنا از شما می خواهند که به آن ها پول دهید.
  • اگر در خواب دیدید که صندوق پولی هدیه گرفتید، تعبیرش این است که آمادگی دارید منطقی تر هزینه کنید و برای چیزی که مدت ها به دنبال آن بودید، پس انداز کنید. این خواب ممکن است یک سفر عجیب ، لباس ، یا بخشی از فناوری مانند تلفن یا رایانه باشد..
  • فروش صندوق پول به این معنی است که باید از گرفتن وام خودداری کنید. شما عادت دارید اقلام مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری کنید. با این حال ، می دانید که قیمت چنین اقلامی بسیار بالاتر از آن است که آنها را با پول نقد خریداری کنید. این روزها به شدت بی پول هستید و به سختی تا آخر ماه دوام می آورید. از خود بپرسید آیا واقعاً به همه آن چیزها احتیاج دارید یا فقط عادت دارید که خرج کنید.
  • اگر خواب دیدید که صندوق پول پیدا کردید، تعبیرش این است که احتمالا رئیستان به شما کمک می کند. یا اینکه به زودی به آنچه می خواهید می رسید و به لحاظ مالی در شرایط خوبی قرار خواهید گرفت.


تهیه و ترجمه در مجله دلگرم

separator line

تعبیرهای مرتبط

تعبیر خواب کیف پول

تعبیر خواب طلا : 37 تعبیر برای دیدن طلا در خواب | دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (86 رای)  

۸ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

ذبیح الله | ۲ سال پیش
با درود
من خواب دیدم تو سر ژنرال نظامی خانوادش پول پاش میده من پولها را از روی زمین جمع آوری میکنم و خیلی خوشحالم.
دوستان نهایت گرامی هر کسی درست تعبیر میتواند لطف نموده اینجا تعبیرش را بنویسید!
ممنون
2
9
جمال | ۲ سال پیش
به نظر من خواب هیچ تاثیر ی تو زندگی ما نداره چون این عمل ، رفتار و تلاش ماست که رو زندگی ما تاثیر میذاره نه خواب
6
11
ناشناس | ۲ سال پیش
من امشب تو خواب دیدم یه پیرمرد ازم خواستگاری کرد یه پورشه زرد هم داشت
جلو در خونه هم یه چک سفید بهم داد
میشه تعبیر شو بگید لطفاً
7
9
ملی | ۳ سال پیش
من خواب دیدم پدرم با پول اندک برایم خانه ای بزرگ آپارتمانی در ته کوچه ای میخرد
4
6
غزال | ۳ سال پیش
سلام من هميشه در بيداري پول روي ميز ميزارم و خواب ديدم پولاي رو ميز رو برداشتم بشمارم ديدم كمه و حدس زدم كسي برداشته و به وسط تراولها اسكناس كهنه ي ٢ تومني و هزاري گذاشته و به جاش تراول برداشته و گريه ميكردم تو خواب تعبيرش چي ميشه
5
15
Mina | ۳ سال پیش
من خواب دیدم تو یه شهر غریبم با شوهرم بعد یه آقایی یه عالمه پول بهم میده میزارمشون تو کیفم بعد دنبال یکی میگردم که پولمو بریزم تو کارتم ک کسی ازم ندزده
7
15
Arezoo | ۴ سال پیش
من خواب دیدم که تو عروسی بودم داشتم شاواش جمع میکردم خیلی شده بود
4
24
اخمد | ۴ سال پیش
سلام علیکم,
تعبیر خواب پنهان کردن مقداری از پول(اسکناس) از برادر خود در چنیدین کمد و صندوقچه چیست؟
با تشکر
7
16

hits