دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نحوه مرجوع کردن کالا توسط دیجی کالا چگونه است ؟
131
زمان مطالعه: 10 دقیقه
شاید شما هم تا بحال از فروشگاه دیجی کالا , کالایی را خریداری کرده اید و پس از بررسی متوجه شده باشید که این کالا باید مرجوع شود . روند مرجوعی یک کالا توسط فروشگاه دیجی کالا به چه صورت است و چقدر زمان میبرد . با ما تا انتها همراه باشید.

نحوه مرجوع کردن کالا توسط دیجی کالا

نحوه مرجوع کردن کالا توسط دیجی کالا

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را برای دیجی کالا بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های دیجی‌کالا بوده است و دیجی‌کالا در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

گروه‌های کالای ارایه شده در وب‌سایت دیجی‌کالا، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند مانند کالاهای گروه‌ فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی، پوشاک و کفش، لوازم خانگی غیربرقی، اسباب‌بازی، عطر و ادکلن، زیورآلات و اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشت و مراقبت، لوازم شخصی برقی و غیربرقی، کالاهای مصرفی مانند کارتریج و جوهر چاپگر و قطعات داخلی کامپیوتر مانند کارت گرافیک، مادربرد، پردازنده و نظایر آن، گروه فرش، لوازم مصرفی خودرو و لوازم حیوانات خانگی) دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.

همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف دیجی‌کالا همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 7 روز ضمانت بازگشت نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، دیجی‌کالا 7 روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

در چه شرایطی می توان کالایی را در دیجی کالا مرجوع کرد؟

لطفاً توجه داشته باشید:

- باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، آبسردکن، مایکروویو و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی‌شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد. - از آنجا که فروش حواله خودرو و نه خود دستگاه، از طریق دیجی‌کالا صورت می‌گیرد، خریداری خودرو مشمول هیچ‌یک از شرایط درج شده در این صفحه نیست.به دلیل ماهیت متفاوت کارت هدیه، خریداری کارت هدیه مشمول هیچ‌یک از شرایط درج شده در این صفحه نیست.

شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

  1. اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد
  2. اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به دیجی‌کالا اطلاع داده شود.
  3. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  4. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجی‌کالا بازگردانده شود.
  5. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  6. این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد;

  • وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش دیجی‌کالا از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجی‌کالا بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد;

  1. آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دیجی‌کالا از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
  2. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجی‌کالا بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود;

توجه بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

توجه بند 2: از آنجا که دیجی‌کالا یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

  • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، میتوانید وارد پروفایل خود شده و سفارش را لغو نمایید.
  • با استناد به "توجه بند 1" در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
  • لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته‌بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
  • همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد;

  • آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دیجی‌کالا اطلاع داده شود.
  • با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و دیجی‌کالا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجی‌کالا بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش دیجی‌کالا ارسال شود.
  • در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به دیجی‌کالا بازگردانده شود.

پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد دیجی‌کالا در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت دیجی‌کالا در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

پروسه مرجوعی کالا در خدمات پس از فروش فروشگاه دیجی کالا

پروسه مرجوعی کالا در خدمات پس از فروش فروشگاه دیجی کالا

کالا را چطور برای دیجی کالا ارسال کنیم

کالا را چطور برای دیجی کالا ارسال کنیم

  • اگر ساکن تهران هستید، برای مرجوع کردن کالای خود می توانید به دو شیوه زیر اقدام کنید.
  • جهت تحویل کالای خود از طریق مامورین جمع آوری دیجی کالا با مرکز تماس هماهنگ کنید.
  • جهت تسریع در روند تحویل کالا میتوانید کالای خود را در شرایط اولیه ی تحویل قرار داده و به یکی از شعب تیپاکس معرفی شده توسط دیجی کالا تحویل دهید.
  • از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
  • بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
  • استان تهران - شهر تهران - صندوق پستی: 3469 - 15875

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

  1. اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی‌کالا برسد، هزینه‌های ارسال به عهده دیجی‌کالا است.
  2. برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت دیجی‌کالا ارسال شود.همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرس Info@digikala.com ایمیل شود.
  3. در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دیجی‌کالا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

موفق باشید .



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.4 از 5 (131 رای)  

    ۴۷ دیدگاه

    شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

    نوشین | ۲ سال پیش
    مرجوعی کالا چکارکنم
    2
    1
    زهراسلیمانیان | ۲ سال پیش
    گوشی که هفته گذشته خریدم شیائومی9Aاولین شارژکه زدم روشن نمیشه،چطورپیگیر
    ی کنم
    1
    4
    رضا | ۲ سال پیش
    گوشی از دیجی کالا خریدم مشکل چشمک زدن و پرش داشت الان میخوام مرجوع کنم
    0
    4
    فاطمه مرادی | ۲ سال پیش
    کالا شکسته ومیخوام مرجوع کنم
    0
    2
    سوسن حاج علی اکبری | ۳ سال پیش
    روز یازدهم یک جارو برقی به دست من رسیده و الان میخواهم آن راه مرجوع کنم.
    7
    3
    G.f | ۳ سال پیش
    سلام من لغو سفارش زدم بعد از یکساعت از خریدم و پیامک مبنی بر اینکه پولم بعد 48ساعت به حسابم برگشت داده میشه حالا بازم سفازشمو دریافت میکنم آخه قسمت پروفایلم نوشته سفارشم به پست تحویل داده شده؟
    4
    3
    سمیر دبرزنی | ۳ سال پیش
    سلام من ۲۶ابان۹۹دو روز پیش یک عدد ریش تراش خریدم و باز کردم دیدم یکی از کلکی هاش نیس اونی که میتونم باهاش صفر بزنم نیس و من نمیدونستم چه چوری مرجوع کنم شما پیگری کنید .و هنوزم ازش استفاده نکردم جون اون کلگی نباشه اصلا بدردم نمیخوره اینو یا برام بفرستید یا تعویض کنید ممنون
    0
    3
    محسن عباس پور | ۳ سال پیش
    میخوام چند تا کالای خریداری شده رو مرجوع کنم چکار باید بکنم
    0
    15
    محمدغزی | ۳ سال پیش
    سلام من یه هفته پیش درخواست پوستر دادم دو روز پیش دستم رسید ولی رنگ ان از زمین تا اسمون با اونی که در تصویر بود اختلاف داره
    0
    7
    مبین دلجانی | ۴ سال پیش
    سلام ویژه به شما ببخشی من دو بازی سفارش داده بودم که یکیش اومد ولی اون یکی حتی سی دی هم بالا نیاورد که نصب بشه لطفا پیگیری کنی د خیلی ممنون
    2
    2
    سهراب زارعی | ۴ سال پیش
    با سلام من یک عدد ساعت ھوشمند در تاریخ دهم اسفند با این کد 95945146 خریداری کردم ریجستر نمی شود در حال حاضر میخوام که شرکت تعویض بکند با تشکر
    2
    2
    فردین برهانیان | ۴ سال پیش
    17روزپیش گوشی A20خریدم مشکل ریجستری دارد چیکاربایدبکنم
    0
    0
    علیرضا پناهی راد | ۴ سال پیش
    اواخر دیماه ۹۸دخترم هدیه تولدبرای من ادوکلن جوپ خریده بنده چندین ساله ازاین ادوکلن استفاده میکنم ادوکلن خریداری شده اصل نیست چون نه بوی ان ونه ماندگاری ان مانند قبلی هاست ضمنا دخترم نزد دیجی کالا حساب کاربری داردواکثر خریدهاش از انجاست وچون هدیه خریده به اونگفتم مراتب جهت اطلاع انشرکت اعلام میگردد
    0
    2
    امیرحسین | ۴ سال پیش
    یک هفته پیش یک گوشی سامسونگA20 خریدیم مشکل ریجستری دارد تماس هم گرفتیم هنوز حل نشده است!!!!!
    0
    3
    بهناز | ۴ سال پیش
    سلام من ساعت واچ سفارش دادم ازنظرقیافه عالیه اماتومشخصاتش نوشته که گوشی اندوریدوایفون مچ میشه امااصلاگزینه بلوتوث نداره واینکه اون عکسایی که تومشخصاتش هست رواین نیست لطفامنوراهنمایی کنین ومرجوع کنین این کالارو
    0
    4
    آرش | ۴ سال پیش
    باسلام خدمت هم وطنان خوبم
    امیدوارم گول اینجور شرکتهای اینترنتی رو نخورین هرکی از سایت دیجی کالا چیزی خریداری کرده اکثرن جنساشون خراب و از کار افتاده بودن
    خودم یه هدست خریدم الان که به دستم رسیده خرابه هرچی هم که زنگ میزنم جواب درست و حسابی بهم نمیدن
    6
    12
    پاسخ ها:
    پارسا | ۴ سال پیش
    اصلا هم اینطوری نیست من همه چیمو از این سایت میخرم و فقطم یه دونه مرجوعی داشتم که زیرش نوشته بود غیر اصل اما خریدم و اشتباه کردم
    7
    5
    نازنین کاظمی | ۴ سال پیش
    باسلام
    به هیچوجه این حرف صحیح نمیباشد من الان چندسالی است که از این فروشگاه اقلام مختلفی خریداری کردم، بعد از خریدهم فروشگاه کتملا پاسخگو بوده و مورد مرجوعی تابحال نداشتم
    5
    3
    فرمانی | ۴ سال پیش
    ما چندین سال هست مشتری دیجی کالا بودیم و خیلی راضی بودیم ولی متاسفانه اخیرا واقعا دارن جنس های نامرغوب،یا تفاوت در طرح و رنگ انتخابی میفرستن واقعا ما امید کننده دارن میشن
    4
    19
    امیر | ۴ سال پیش
    من باتری واسه هواوی y320 گرفتم بعد ۵ روز اومد دستم دیدم باتری هواوی g650 دادن بعد سه ساعت هرچی زنگ زدم ایمیل دادم میگن مهلت هفت ساعتت تموم شده قبول نمیکنن
    1
    2
    بیتا خانپور | ۴ سال پیش
    سلام من دیروز سفارشم بدستم رسید یه هدست گرفتم الان کار نمیکنه چطور میتونم تعویضش کنم
    1
    6
    پاسخ ها:
    آزاده نورالهی | ۴ سال پیش
    سلام خداقوت
    ظرف سه تیکه سفارش دادم امروز رسید ولی شکسته،فرم مرجوعی داخل سایت نیست
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    تشکر
    2
    3
    علی | ۳ سال پیش
    مودم سفارش داپم خراب بود رسیدگی کنند
    1
    1
    مهدی داداش زاده | ۴ سال پیش
    من الان سه هفته هست که یه لپ تاپ گرفتم چون دیدم تو سایت دیجی نوشته مودم داخلی داره ولی باز کردم دیدم نداره. زنگ زدیم دیجی کالا ما رو ارجاع دادن به فوشنده دیدم فروشنده ششصد کیلومتر دور تر از من یه مغازه تو سنندج هست. الان سه هفته هست دیجی کالا ارجاع میده به فروشنده و فروشنده هم به دیجی کالا.
    یعنی عملا با این سیستم جدید که تو یکی دو ساله اخیر راه انداخته امکان مرجوعی تو دیجی کالا وجود نداره.
    0
    3
    محمدعلی شعبانی | ۴ سال پیش
    سلام من امروز یه باطری گوشی not 4سفارش داده بودم روتحویل گرفتم..اصلا این باطری داخل گوشی جانمیگرفت سایزش کوچیک بود..بازور باطری رو داخل گوشی قراردادم..۶ساعت گذاشتم شارژ شد..پس از روشن کردن گوشی یه ساعت کارکرد باطری ۱۰۰درصد بود یه دفعه گوشیم خاموش شد ..پشت گوشی روبازکردم باطری رو درآوردم دوباره جازدم دیگه روشن نشد ....بااین جنسش....توروخدا
    ازاین حقه بازا...خرید نکنید ...اینا همشون دزدن
    0
    8
    مهدي | ۴ سال پیش
    سلام واااقعا هرکس ازدي جي کالا خريد کنه عقلش معيوبه من کفش خريدم سه نوع جنس داشت جنس خوبش 180بود من باهزينه پست ريختم باد 9روز رسيده دست من ميبينم جنس 70تومنيه رو فرستادن ميگم پس اينو بايد چجور عوض کنيم ميگن ازمهلتش گذشته 7روز بيشتر مهلت نداشتي واقعا مردما فقط گول ميزنن هيچ معتبر نيست پولم حرووومتون پول کارگر خوردن نداره
    0
    6
    محمد صالح حاج کرمی | ۴ سال پیش
    سلام من یه کول پد خریدم برای لپ تاب ام اما وقتی بدستم رسید فهمیدم کوچیک است کارتون سالمه حتی توی برق هم نگذاشتم اگه در خواست بدم یه سایز بزرگ تر بدن قبول می کنند .
    1
    4
    عرفان | ۴ سال پیش
    باسلام من 24 شهریور از دیجی کالا ساعت هوشمند تحویل گرفتم بعد از بازکردن بسته دیدم باتری فاسد شده وباد کرده است و ساعت من بعد از 1 روز کاملا خاموش شد و دیگر روشن نشد چطور می توانم ساعت را مرجوع کنم
    1
    2
    امیر | ۴ سال پیش
    سلام من شارژر بیسیم خریداری کردم روی گوشی من کارنمیکندشارژر سالم است ولی گوشی من امکانات وصل شدن را ندارد میخواستم اگر امکانش هست مرجوع کنم ممنون میشوم
    0
    1
    امیر | ۴ سال پیش
    دیجی کالا اول اعتماد مردم جلب کرده حالا هم...
    0
    2
    محمدی | ۴ سال پیش
    من یه crazy car ماشین کنترلی گرفتم کار نمیکنه نه رو فرش نه رو کاشی حرکت نمیکنه رو هوام نگه داری اهرم رو حرکت بدی دفعه اول حرکت میکنه دفعه دوم هیچ عکس العملی نشون نمیده.
    1
    2
    Mahdi | ۴ سال پیش
    سلام من یه DVD MARSHAL 5051 خریدم اما تاریخ گارانتیش وقتی دست من رسید یک ماه وقت داشت بعد هم با کنترل های دیگه هم کار میکنه وقتی تلوزیون رو روشن میکنم اینم خود به خود روشن میشه خیلی مسخرس. نود درصد فرمت ها هم که اصلا باز نمیکنه اگر درخواست مرجوعی بدم قبول میکنن یا نه ؟؟ لطفا جواب بدید.
    مرسی
    1
    1
    ایسل طالعی | ۴ سال پیش
    خیلییی افتضاح بود این چه کالای مضخرفیه
    1
    3
    سیدحسن محمدی | ۴ سال پیش
    خیلی بد هستین نامردا چرا جنس من مرجوع نمی‌کنید
    1
    2
    پیمان | ۴ سال پیش
    من یه پاوربانک با گارانتی از دیجی کالا خریدم.بعد یک هفته به دستم رسید.بعد دیدم تاریخ ساختی که رو جعبه هست با تارخ ساخت دستگاه متفاوته.تماس گرفتم و گفتن پیگیری میکنیم.فرداش زنگ زدم باز هم همینو گفتن و یه شماره تلگرام دادن که عکس بفرستم براشون.فرستادم و یه کد پیگیری اومذ تو تلگرام.فرداش مجدد تماس گرفتم گفتن گارانتی مشکلی نداره و مرجوع نمیکنیم.منم کلی با طرف بحث کردم و گفتم شما وظیفه اته کالای پلمپ و با جعبه ی خودش بهم بدین.ولی گفت بخش فنی قبول نمیکنه و خلاصه گفتن مجدد بررسی میشه.قطع کردم دوباره تماس گرفتم با یه کارشناس دیگه صحبت کردم.اولش پرسیدم شما وظیفه اتونه که کالا رو با جعبه خودش ارسال کنید یا نه.گفت بعله.بعد شماره سفارش رو دادم و گفتن بعد چند روز تحویل میگیرن کالارو و تا زمانی که به دیجیکالا برسه تقریبا یک هفته طول میکشه و دوروز هم بررسی مشکل که از شانس من مبخوره به 5نج شنبه و جمعه. و به گفته خودشون تقریبا دوهفته طول میکشه اونم اگه قبول کنند و بخوان پولو عودت بدن معلوم نیست چند روز طول میکشه.حلاصه کاری کردن که دیگه از دیجی کالا خرید نکنم.برید از بیرون بخرید خیلی بهتره
    1
    1
    پاسخ ها:
    رضا | ۴ سال پیش
    عین همین موضوع تو گوشی برای من پیش اومده. آیا شما پولتون رو پس گرفتین؟
    چقدر طول کشید عودت بدن؟
    1
    1
    محمدطاها | ۴ سال پیش
    من یه موتور شارژی سفارش دادم واسه بچه م، دنده عقبش تنها کار میکنه،دنده جلوش کار نمیکنه،باید چکار کنم؟پولم رو پس میدن؟
    1
    1
    محمد | ۴ سال پیش
    من کلیومتر شمار دوچرخه خریدم کارنمی کنه. وقتشو برای مرجوع کردن ندارم. ولی از دیجی کالا سلب اعتماد شدم. در آینده خریدمو کم خواهم کرد. فقط از استعلام قیمتش استفاده می کنم
    1
    1
    سی دو | ۴ سال پیش
    متاسفم برای دیجی کالا که بزرگترین فروشگاه متقلب و فیک فروش ایران هست .
    2
    5
    مهسا | ۵ سال پیش
    من کالایی خریدم و فیک از اب در اومد چشمتون روز بد نبینه تا اومدم حالیشون کنم این کالا تقلبیه شاید 20 بار زنگ زدم و هر بار بدتر از دفه ی قبل جوابم رو می دادن . تااااا با تلاش فراوان تونستم کالا رو مرجوع کنم . دیجی کالا دیگه اون دیجی کالای سابق معتبر نیست.
    3
    3
    من | ۵ سال پیش
    روند کاری مرجوعی این هست در تهران
    تماس میگیرید ایراد رو میگید با کارشناسان فنی رایزنی میکنند اگر مثبت بود تماس میگیرند با شما روزی رو تعیین میکنند کالا رو میبرند.
    48 ساعت فرصت دارند تماس بگیرند (معمولا" 48 ساعت زمان رو میبره) تماس میگیرند با شما
    از شما میپرسند که تعویض مرجوع و اگر اون مدل موجود نبود با مدل دیگه ای تعویض کنید
    اگر تعویض بود که روند ارسال همیشگی رو داره اگر مرجوعی باشه شماره کارت میپرسند و نهایتا" 48 ساعت بعد واریز میکنند
    البته اینها در صورتی هست که تا 7 روز از تحویل کالاتون باشه.
    1
    0
    فرشید | ۵ سال پیش
    من از روز های اولی که دیجی کالا شروع به کار کرده بود ازش خرید میکردم در مدت های اول بسیار خوب بود هم از نظر قیمت و کالا های دیجیتالی که عرضه میشه
    اما به مرور زمان وقتی بازه گسترده تری کالا رو ارائه کرد روند مشکلات کالا هاش بخصوص در کالا های دیجیتالی زیاد شد....
    اگرچه خدمات دهی و پاسخ گوییشون بنسبت شرکت های گارانتی بهتر هست اما شما هم باید پیگیری باشید.
    0
    2
    فافا | ۵ سال پیش
    من تماس گرفتم و مشکلم رو ثبت کردن و اسمسش اومد که ثبت شده با شماره پیگیری.گفتن تماس میگیرن...
    الان فقط باید صبر کنم دیگه؟
    فقط امیدوارم قبول کنن.
    1
    3
    نانی | ۵ سال پیش
    تا ۲۴ساعت مشکلی داشته باشه عوض میکنن
    0
    1
    پاسخ ها:
    حمیده راد | ۴ سال پیش
    چطور میتونم باهاشون تماس بگیرم
    0
    0
    کاظم | ۵ سال پیش
    دوستان من یه گوشی htc 10 از دیجی کالا خریداری کردم. بازش کردم دیدم رو صفحه ش یه لکه ی عجیب قریب هست...نسبتا هم بزرگ.
    این لکه جوریه اگه صفحه رو با پارچه کامل تمیز کنم ناپدید میشه ولی اگه اون ناحیه رو با انگشت لک کنم یعنی یه جورایی چربی انگشت روش بیاد لک پیدا میشه خیلیم ناجوره...سعی کردم با محلول تمیز کننده lcd تمیزش کنم نشد.جالبه وقتی اون ناحیه خیس میشه رطوبت تو اون ناحیه لکه قرار میگیره بقیه جاها قرار نمیگیره...نمیدو
    ن چسبه چیه ولی کلا عیجب قریبه.
    به هر حال من عصر با پشتیبانی دیجی کالا تماس گرفتم و گفت مشکلتون رو ثبت میکنم بعد از تصمیم گیری باهاتون تماس میگیریم.ثبت شد همون موقع اسمس ثبت شدن درخواستم از بخش خدمات پس از فروش دیجی کالا اومد.
    حالا میخوام ببینم این رویه ش چه طوریه؟این مشکل رو قبول میکنن؟چه قدر طول میکشه؟الان این گوشی تو دست من کاریم نمیتونم باهاش بکنم بلا تکلیفم.تا کی منتظر بمونم؟
    اگه هم تجربه ای از این لکه ها داشتید ممنون میشم در میون بزارید.
    1
    1
    فاطمه | ۵ سال پیش
    با سلام من از دیجی کالا چیزی خریدم و به خاطر مشکلی که داشت مرجوع کردم کمی طول کشید کمی بی محلی کردن ولی بالاخره پولم رو ریختن به حساب
    2
    5
    
    hits