دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با بهترین مدل های ابرو مناسب صورت گرد و تپل
2
زمان مطالعه: 5 دقیقه
هر فرم صورت مدل ابروی خاص خود را می خواهد. یکی از انواع فرم صورت ها، فرم صورت گرد است. با ما همراه باشید تا مدل های ابرو مناسب صورت های گرد و تپل را معرفی نماییم.

ابروهای مناسب صورت گرد

ابرو ی مناسب صورت گرد موضوع مورد بحث ماست. ابروها قسمت مهمی از صورت هستند که در زیبا و یا نازیبا نشان دادن یک فرد نقش اساسی بازی می کنند. از طرفی ابروها باید به گونه ای اصلاح شوند که حالت چهره یک فرد در آن در نظر گرفته شده باشد.

همان طور که می دانید صورت های گرد، زاویه مشخصی در خود ندارند و بیشتر دایره مانند هستند. در این صورت ها چانه کمی گردتر از معمول بوده و گونه ها گوشتالو و گرد تر است.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که چهره گردی دارید، بهتر است مدل ابرویی را انتخاب کنید که گردی صورت شما را گرفته و آن را کشیده تر نشان دهد. از طرفی برای اصلاح ابروی خود باید خیلی دقت کنید زیرا یک مدل اشتباه ابرو زیبایی دیگر عضوهای چهره شما را نیز زیر سوال می برد.

از آنجا که صورت شما گرد است، برای برجسته کردن ساختار استخوان صورت خود باید یک مورد اضافه در چهره خود تعریف کنید و آن هم ابروهایی با زاویه است. به طور کلی شش مدل ابرو وجود دارد؛ مدل های گرد، هلالی، صاف، زاویه دارهای تیز و ملایم. اما کدام یک از این ها، بهترین مدل ابرو برای صورت گرد هستند ؟

مدل ابرو مخصوص صورت گرد

1. مدل ابرو زاویه دار تیز مناسب برای صورت گرد

برای حفظ تعادل صورت های گرد، شما باید تا جای ممکن، چهره خود را کشیده تر نشان دهید. این کار را می توان با یک قوس تیز یا بلند ابرو انجام داد که به عنوان بهترین شکل ابرو برای صورت گرد در نظر گرفته می شود. قوس های نرم و ملایم باعث می شود صورت فراختر به نظر برسد، بنابراین باید از انتخاب این مدل پرهیز کنید.

چگونه می توان به این مدل دست یافت ؟ برای طراحی این مدل ابرو برای صورت گرد، باید خط ابرو را مستقیماً بالا کشیده و بعد از رسیدن به شکست، آن را به سمت پایین بکشید. قوس های بلند چشم ها را درشت تر و صورت را لاغرتر نشان می دهد.

2. مدل ابرو با زاویه های ملایم مناسب برای صورت های گرد

برای خانم هایی با صورت گرد، ابروهایی با زاویه های تند و یا ملایم مناسب است. ابروهایی با زاویه های نرم، شیب های ملایم تر و تیزی کمتری دارند. این مدل از ابرو می تواند قوس کم یا زیاد داشته باشد.

قوس های بلند برای صورت های گرد به بهترین شکل تاثیر می گذارد، زیرا به باریک تر نشان دادن صورت کمک می کنند. خانم هایی که ابروهای زاویه دار و تیز را نمی پسندند، می توانند ابروهایی را برای صورت خود انتخاب نمایند که تیزی کمتری دارد.

توجه داشته باشید که هرچه زاویه ابرو بیشتر باشد، صورت شما کشیده تر نشان داده خواهد شد. هرچند این مدل ابرو ظاهری خشن دارد، اما در صورت های گرد به بهترین شکل ممکن ظاهر خواهند شد. البته لازم به ذکر است که نباید از حد تعادل برای زاویه دار کردن صورت خارج شد و فرم ابرو را بر هم زد.

3. مدل ابرو به شکل S مناسب برای صورت های گرد

مدل ابرو S شکل شبیه به مدل ابرو با زاویه ملایم است. این شکل از ابرو با یک خط خمیده شروع می شود و در قسمت شکست ابرو، زاویه ای نسبتا گرد دارد. این مدل ابرو برای صورت گرد، شکلی شبیه به حرف S انگلیسی ایجاد می کند. مدل ابرو به شکل S برای کسانی مناسب است که ترکیبی از زاویه و انحنای ملایم را دوست دارند.

چند نکته برای دستیابی به ابروهایی زیبا

  • اگر ابروهای کم پشتی دارید، آن ها را با مداد و یا سایه به رنگ خود پر کنید.
  • پس از برداشتن ابروها، آن ها را با یک فرچه ابرو شانه کرده و با نوک انگشتان خود روی ابروها را ماساژ دهید تا گردش خون در آن ها افزایش یابد.
  • همیشه ابروهای خود را با آب یا روغن زنجبیل ماساژ دهید تا از ریزش آن ها جلوگیری کنید.
  • همیشه ابرو های خود را مرتب کرده و به خصوص موهای اضافی زیر آن ها را تمیز کنید ولی این کار را مداوم و پشت سر هم انجام ندهید. زیرا باعث ریزش ابروها می شود.

نتیجه گیری

همان طور که دریافتید، حفظ تعادل صورت در زیبایی چهره بسیار تاثیر گذار است. به همین دلیل باید در انتخاب مدل ابرو مناسب با دقت و وسواس زیادی عمل نمایید. انتخاب یک مدل ابرو صحیح، بر زیبایی چهره می افزاید و سبب درشت تر نشان داده شدن چشم ها خواهد شد.

از سوی دیگر، انتخاب فرم و شکل متناسب آن با چهره، در جوان تر نشان دادن شما نیز اثر می گذارد و شما را از آرایش های غلیظ می رهاند. آنچه که در بالا ارائه کردیم، بهترین مدل ابرو برای صورت گرد است که شما می توانید به کمک آن ها، فرم بهتری از صورت خود را به نمایش گذارید.

البته ما به شما پیشنهاد می کنیم برای طراحی ابرو، به متخصصین این حوزه مراجعه نمایید تا این کار به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.

بیشتر بخوانید:

آموزش کامل طرز استفاده از شابلون ابرو

معرفی بهترین روغن های گیاهی برای رشد و تقویت ابرو

روش صحیح اصلاح ابرو : اشتباهاتی که در اصلاح ابرو مرتکب می شوید

ابرو پهن : چگونه ابروهایی پهن داشته باشیم ؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits