دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی ال کارنیتین ۳۰۰۰ اکستریم شات جدید الیمپ 
1
زمان مطالعه: 7 دقیقه
 ال کارنیتین 3000 اکستریم شات جدید الیمپ چربی سوزی غنی شده از ال کارنیتین و دارای بالاترین دوز نسبت به سایر محصولات است .

مزایای مصرف ال کارنیتین 3000 اکستریم شات جدید الیمپ

ال کارنیتین 3000 اکستریم شات جدید الیمپ چربی سوزی غنی شده از ال کارنیتین و دارای بالاترین دوز نسبت به سایر محصولات است . آمپول های کارنیتین شاتی 3000 Olimp با ویتامین B6 همراه شده اند و در چربی سوزی بسیار اثر بخش می باشد . چربی سوز ال کارنیتین 3000 اکستریم شات ، با استفاده از فرمول " تکنولوژی مایع " ساخته شده که این تکنولوژی سبب به حداکثر رساندن سرعت جذب مواد تشکیل دهنده ال کارنیتین 3000 extreme شات می شود . همه این ویژگی ها تنها در یک آمپول 25ml جمع شده تا استفاده از این محصول را به راحت ترین حالت برساند .

چربی سوز ال کارنیتین 3000 الیمپ مناسب برای کسانی است که به دنبال رها شدن از دست بافت چربی های خود هستند و هم چنین مناسب یرای گیاه خواران نیز می باشد تا رژیم خود را با ال کارنیتین مقوی کنند و بهترین گزینه برای کسانی است که از استفاده از کپسول و قرص های زیاد خسته شده اند .

ویژگی های ال کارنیتین 3000 اکستریم شات جدید الیمپ

  • چربی سوزی و افزایش کیفیت عضلات
  • قابل استفاده در هر زمان
  • جذب سریع
  • قابل حمل و انتقال به راحتی
  • استفاده راحت

کارنیتین

مزایای مصرف ال کارنیتین 3000 اکستریم شات جدید الیمپ


نام کارنیتین از ریشه ی لاتین کارنیس به معنی گوشت گرفته شده است که این انتخاب به دلیل آن است که منابع غذایی این ماده انواع گوشت و لبنیات می باشند.

سلول‌های بدن برای سنتز کارنیتین به ویتامین‌های C، B۶ و B۳ (نیاسین) نیاز دارند. اما می توان آن را از منابع غذایی حیوانی مانند گوشت قرمز، لبنیات و آواکادو نیز دریافت کرد. غذاهای گیاهی منبع خوبی برای این ماده نمی باشند. ال- کارنیتین یک دارو نیز می‌باشد و برای درمان بیمارانی به‌کارمی‌رود که بدن آنها به اندازه کافی کارنیتین تولید نمی‌کند. اینک کاربرد آن را به‌عنوان راهی برای پیشگیری از صدماتی بررسی می‌کنند که در اثر کاربرد شیمی‌درمانی به بافت‌ها وارد می‌شود.

عرضه کنندگان این مکمل معتقدند مصرف مکمل کارنیتین موجب افزایش ذخایر این ماده درعضلات گردیده و در نتیجه انتقال اسیدهای چرب از غشای میتوکندری با سهولت بیش تری انجام شده و اکسیداسیون چربی ها با کفایت بیش تری انجام می شود. بر این اساس، مصرف مکمل کارنیتین را عاملی جهت افزایش کاتابولیسم چربی ها و در نتیجه کاهش وزن و افزایش توان فعایت های هوازی معرفی می نمایند.

معمولا، بدن همه کارنیتینی که به آن نیاز دارد را می تواند بسازد. با این حال ، برخی از افراد ممکن است دچار کمبود کارنیتین شوند زیرا بدن آنها نمی تواند به اندازه کافی کارنیتین بسازد و یا آن را به بافت ها برای استفاده انتقال بدهد. برخی از شرایط دیگر مانند آنژین ، همچنین مصرف برخی از داروها می تواند باعث کمبود کارنیتین در بدن شود.

کارنیتین در واقع مواد مغذی ضروری موجود در بدن است که در حمل و نقل چربی به میتوکندری سلول، جایی که چربی ها میتواند به انرژی تبدیل بشوند به شما کمک می کند تا در بدن به شکل انرژی آزاد بشوند. ال – کارنیتین می تواند به افزایش سوختن چربی در بدن شما کمک کند ، سطح انرژی شما را بالا ببرد وسلامت قلب شما را ارتقاء ببخشد.

ال – کارنیتین به طور گسترده ای به عنوان یک روش طبیعی برای کاهش وزن استفاده می شود چون قادر است چربی را در سرعت های بسیار بالاتر بسوزاند. همچنین می تواند هوس های شما را کاهش دهد و باعث افزایش انرژی شما در طول ورزش و افزایش متابولیسم در بدن شما گردد. همچنین کارنیتین برای بالا بردن سلامت قلب در درمان و مدیریت آنژین ، آریتمی قلبی و بیماری های دیگر استفاده می شود. همچنین توسط ورزشکاران برای ارتقاء استقامت درورزش ها استفاده می شود

ال کارنیتین ( L-carnitine ) مهم ترین عنصر برای تجزیه چربی می باشد . کارنیتین اسید چرب آزاد را به محل نهایی برای اکسید شدن ( میتوکندری ) انتقال می دهد و در اینجا انرژی انباشته شده آزاد می شود که به طور چشم گیری سبب افزایش ظرفیت بدن برای تمرینات می گردد . اکسید شدن موثر اسید چرب آزاد باعث می شود از ذخیره شدن چربی ها به صورت تری گلیسیرید جلوگیری شود . به عبارت دیگر مکمل ال کارنیتین از افزایش بافت چربی در بدن جلوگیری می کند .

از طرفی ، ویتامین B6 به کار رفته در ال کارنیتین اکستریم shot کمپانی olimp که در بسیاری از آنزیم های موثر در پروسه متابولیزم یافت می شود ، به طور مستقیم نقش مهمی در متابولیسم کربوهیدرات ها ( تولید و تجزیه گلیکوژن ماهیچه ) و چربی ها دارد که سبب افزایش انرژِی به مقدار زیادی می شود . ویتامین B6 برای تولید هموگلوبین بسیار ضروری می باشد و با شرکت در ساخت پادتن ها ، باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می گردد .

مکمل L-carnitine شات 3000 میلیگرم الیمپ ، دارای بالاترین دوز ال کارنیتین در مقایسه با سایر محصولات است . همراه شده ویتامین B6 و ال کارنیتین در یک محصول ، انرژی لازم برای سخت ترین تمرینات را تامین می کند . همچنین استفاده از " تکنولوژِی مایع " سبب افزایش سرعت جذب مواد به کار رفته در ال کارنیتین 3000 extreme شات می شود . این آمپول باعث می شود تا ال کارنیتین و ویتامین B6 بلافاصله جذب خون شود و تاخیر کپسول و قرص ها را نداشته باشد . از دیگر ویژگی های ال کارنیتین 3000 اکستریم shot ، طعم بسیار دلپذیر آن است و دارای طعم های گیلاس و پرتغال می باشد . دارای بالاترین دوز ال کارنیتین بسته آن حاوی 20 ویال 25 سی سی با دوز 3000 میلی گرم می باشد.

مکمل ورزشی

روش مصرف ال کارنیتین 3000 اکستریم شات جدید الیمپ

نصف آمپول ( 12.5 ml ) را دو بار در روز و هر بار تقریبا 30 دقیقه قبل از غذا و یا تمرین خود بنوشید . بعد از باز کردن بسته ، در یخچال نگهداری شود و تا 24 ساعت استفاده گردد .

عوارض جانبی ال کارنیتین 3000 اکستریم شات جدید الیمپ

مصرف سطوح طبیعی کارنیتین برای شما عوارض جانبی ناخوشایندی به همراه نخواهد داشت . با این وجود ، شما ممکن است زمانی که آن را مصرف می کنید انرژی بیش از حدداشته باشید ، و اگر شما آن را بعد از ساعت ۴ عصر مصرف کنید ممکن است به اختلال درخواب شب دچار شوید. این اثرات جانبی واقعا دلایل مهمی برای نگرانی در افراد نیستند ، چون آنها اغلب خفیف تا متوسط و آسان برای مقابله می باشند.

برخی از عوارض جانبی ال- کارنیتین که تا کنون گزارش شده شامل: استفراغ ، حالت تهوع ، سردرد ، اسهال ، آبریزش بینی ، بی قراری و مشکل خواب می باشند . برخی از عوارض جانبی جدی ممکن است بالا رفتن میزان سرعت ضربان قلب ، افزایش فشار خون و تب باشند.

در افرادی که ال کارنیتین را برای کاهش وزن مصرف می کنند خطر بروز بی اشتهایی عصبی (anorexia nervosa) وجود دارد زیرا ال کارنیتین اشتها را کم می کند و حساسیت فرد به لاغر شدن میتواند نهایتا منجر به بی اشتهایی عصبی شده و سوء تغذیه شدید را به دنبال داشته باشد.

توصیه ها برای مصرف ال کارنیتین 3000 اکستریم شات جدید الیمپ

  • ال کارنیتین 3000 اکستریم شات جدید الیمپ را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.
  • ال کارنیتین 3000 اکستریم شات جدید الیمپ را قبل از مصرف به خوبی تکان دهید.
  • ال کارنیتین 3000 اکستریم شات جدید الیمپ را بیش از دوز توصیه شده مصرف نکنید.
  • اگر فرد دچار کم کاری تیروئید است نباید ال کارنیتین مصرف کند چرا که با کار هورمونهای تیروئید تداخل می کند.
  • همچنین در افرادی که دیالیز می شوند این ماده منع مصرف دارد
  • .ال کارنیتین 3000 اکستریم شات جدید الیمپ را در جای خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

separator line


بیشتر بخوانید:

قرص ال کارنیتین و خواص شگفت انگیز آن برای لاغری

کپسول ال کارنیتین ۱۰۰۰ میلی گرم و کوکیوتن دوبیس

تاثیر شربت ال – کارنیتین بر فعالیت های ورزشی!

قرص ال کارنتین و معایب و مزایای قرص الکارنتین

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  
    توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits