دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با درب اتوماتیک شیشه ای و کاربرد آن
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
درب های شیشه ای اتوماتیک در دو مدل کشویی و لولایی قابل استفاده در مراکز عمومی و خصوصی مانند: هتل، فرودگاه، پاساژ و فروشگاه ها می باشد. مزایای درب اتوماتیک شیشه ای را میتوان برای سهولت در تردد عابرین، زیبایی، ارتقا سطح مقبولیت اماکن مورد استفاده و...

از خرید و نصب درب‌ها افزون بر ایجاد محیط خصوصی و محیا کردن امنیت نسبی، اغلب برای جداسازی فضای داخلی و خارجی مکان‌های مختلف استفاده می‌شود. اما افراد در برخی مکان‌ها مانند فروشگاه‌ها به فراخور شرایط علاوه بر آنچه که ذکر شد به دنبال ارتباطی موثر و تصویری بین دو طرف محیط که توسط درب جدا شده‌اند، هستند. در این صورت درب اتوماتیک شیشه ای می‌تواند بهترین گزینه جهت نصب و خرید درب در مکان مدنظر باشد. برای درب اتوماتیک شیشه ‌ای لت‌هایی در سایزهای مختلف قابل اجرا و ساخت است تا باتوجه به کاربردشان در مکان اداری، مسکونی یا تجاری بهترین کارایی را به خریداران ارائه کنند.

درب های شیشه ای اتوماتیک در دو مدل کشویی و لولایی قابل استفاده در مراکز عمومی و خصوصی مانند: هتل، فرودگاه، پاساژ و فروشگاه ها می باشد. مزایای درب اتوماتیک شیشه ای را میتوان برای سهولت در تردد عابرین، زیبایی، ارتقا سطح مقبولیت اماکن مورد استفاده و جلوگیری از اتلاف انرژی نام برد.

آشنایی با درب اتوماتیک شیشه ای و کاربرد آن


لت چیست؟
لت نشانه اصلی انعطاف پذیری درب برقی شیشه‌ ای است که می‌توان آن را همان لنگه‌های درب در سایزهای مختلف معرفی نمود. اگر میزان طول و عرض مکان نصب درب اتوماتیک شیشه‌ ای مناسب باشد، قادر خواهید بود از مدل کشویی که به نسبت سایر مدل‌ها ساده‌ و کاربردی‌تر است، استفاده کنید. درب‌های شیشه ای که عملکردی به صورت اتوماتیک دارند، دارای قطعات مختلف از نوع الکترونیکی و مکانیکی هستند و به همین جهت گاهی نیاز به تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای و رفع خرابی بخش‌های مختلف آن می‌شود.

از جمله مواردی که در ساختار درب اتوماتیک شیشه‌ ای به کار برده می‌شوند:

  • کنترل باکس
  • چشمی
  • سنسورها
  • اپراتور درب شیشه‌ای
  • کلید تعیین وضعیت
  • کاور و ریل
  • تسمه
  • میکرو سوئیچ و .....

درب برقی شیشه ‌ای دارای انواع مختلفی است که هرکدام باتوجه به کاربرد و نیاز کاربر، ساخته و نصب می‌شوند. انواع این کاربردها را می‌توان در پنج دسته مجزا تحت عناوین رفاهی، بانکی، امنیتی، صنعتی و ساختمانی دسته بندی کرد. برای نمونه چند مورد از موارد نام برده شده را شرح و بسط می‌دهیم تا درک نوع دسته بندی درب‌ها سهل‌تر شود.

  • کاربرد صنعتی

این سبک ساخته شده از درب اتوماتیک شیشه‌ ای ، جهت استفاده‌ی مکان‌هایی با نیاز به درب‌های مستحکم‌تر و با مقاومت بالا است. مکان‌هایی چون آزمایشگاه‌ها، سوله‌ها، کارخانه‌ها و .... این درب‌ها ویژگی‌های مختلفی دارند؛ اما بارزترین خصوصیت‌شان همان مورد مذکور یعنی مقاومت زیاد است.

  • کاربرد امنیتی

درب‌هایی که در دسته بندی امنیتی قرار می‌گیرند مناسب همچون مکان‌های نظامی، پاسگاه‌ها و ..... هستند. این نوع از درب‌ها می‌بایست از مقاومت و سرعت قطع و وصل سریع برخوردار باشند.

  • کاربرد رفاهی

درب برقی شیشه ای که تحت عنوان درب‌های رفاهی ساخته می‌شود، معمولا در مجتمع‌های خرید و گردشگری استفاده می‌شوند و ساختار شکیل‌تری به نسبت سایرین دارند. به جهت شکیل و کوچک‌تر بودن این درب‌‌ها عبور و مرور از آن‌ها آسان‌تر است.

  • کاربرد در ساختمان‌ها

درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای غالبا به جهت امنیتش مورد توجه قرار می‌گیرد. به همین جهت در مکان‌هایی همچون بانک که لازم است اپراتور به سرعت عکس العمل نشان دهد، گزینه انتخابی بسیار دقیقی برای فراهم آوردن شرایط امن هستند. جنس به کاربرده شده در درب اتوماتیک شیشه ای بانک‌ها از سکوریت ضد ضربه است و دارای تنظیماتی است که هر کارمند می‌تواند با فشار دادن اهرمی خاص در زیر میزش به بستن درب اقدام کند. همچنین انواع دیگر این نوع از درب‌های اتوماتیک را می‌توان در بیمارستان و .... مشاهده نمود.

شما می توانید برای هماهنگی و ارائه خدمات و تعمیر انواع درب‌ های اتوماتیک و همچنین مشاوره تعمیرات درب اتوماتیک اینجا کلیک کنید.

آشنایی با درب اتوماتیک شیشه ای و کاربرد آن

از دیگر مزیت‌ها می‌توان به قابلیت تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ ای ، ذخیره و کاهش تلف شدن انرژی، حفظ هوای مناسب در فصل‌های مختلف سال، جذابیت ظاهری، آسانی در رفت و آمد عابران و ..... اشاره کرد. برای ساخت درب اتوماتیک شیشه ‌ای با توجه به کاربردش شیشه‌هایی با جنس‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس‌هایی چون لمینت یا جنس مناسب جهت عایق صدا، رفلکسی که موجب عدم جذب نور می‌شوند، شیشه‌های رنگی متناسب با دکوراسیون و از همه مهم‌تر شیشه سکوریت. شیشه سکوریت نسبت به نوع معمولی شیشه، مقاومت بالاتری در برابر ضربات مختلف و حرارت از خود بروز می‌دهند؛ همچنین ظرافت بیشتری دارند و همین امر موجب شده تا در بخش‌های مختلف ساختمان‌ها از شیشه سکوریت به جای شیشه‌های معمولی استفاده شود.

در حال حاضر در مراکز مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی، تفریحی و غیره از درب های اتوماتیک استفاده می شود. درب های اتوماتیک به مانند هر وسیله الکتریکی دیگری دارای یک عمر مفید هستند و پس از آن به مرور زمان اشکالاتی در آنها پدیدار شده و نیاز به تعمیر پیدا می کنند، و به همین دلیل و برای پشتیبانی از این درب ها ما در مجموعه تخصصی آتی در کار تعمیر درب اتوماتیک را انجام می دهیم.

شرکت آتی دُر با مجموعه‌ای از کارکنان متخصص و مشاوران متعهد با بیش از ۱۸ سال سابقه کار در زمینه‌ درب‌های اتوماتیک به رقیبی با جایگاه غیر قابل دسترس برای سایر همنوعان خود مبدل شده است. کیفیت محصولات و خدمات این مجموعه موجب می‌شود تا ادعای بهترین بودن در زمینه یراق آلات در و نیز خود درب‌های اتوماتیک به واقعیت تبدیل گردد. مجموعه تخصصی درب‌های اتوماتیک آتی در atidoor.com با بهره گیری از بهترین برندهای داخلی و خارجی بر آن است تا با ارایه خدمات منحصر به فرد و محصولات باکیفیت شرایط خریدی ماندگار و هوشمندانه را برای مشتریان عزیز فراهم آورد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت آتی در ، https://www.atidoor.com و یا با آدرس ایمیل info@atidoor.com مکاتبه نموده و یا با شماره تماس 02188808111 در ارتباط باشید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits