دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی کامل شهاب بیرانوند همراه با عکس و فیلم
13
زمان مطالعه: 4 دقیقه
شهاب بیرانوند معروف به هرکول ایرانی که تنها 19 سال سن داشت، در تاریخ 10 مهر ماه در یکی از مسافرخانه های بازار تهران به زندگی خود خاتمه داد...

بیوگرافی شهاب بیرانوند

10 مهر جسد شهاب بیرانوند بی‌جان جوان 19 ساله ای در مسافرخانه ای واقع در بازار تهران به اورژانس و کلانتری گزارش شد.

با حضور تیم امدادی مشخص شد این جوان تنومند با استفاده از قرص دست به خودکشی زده است.

جزئیات خودکشی شهاب بیرانوند ملقب به هرکول ایرانی

مسئول مسافر خانه گفت: شب گذشته شهاب به من گفت که خوابم سنگین است و فردا ساعت 10 صبح حتما بیدارم کن، فردای آن روز هرچقدر شهاب را صدا زدم بیدار نشد که با شکستن در اتاق پیکر او را که تعداد زیادی قرص در کنارش بود پیدا کردم و سریعا با پلیس و اورژانس تماس گرفتم.

مشخص شد شهاب بیرانوند جوان آینده داری که چندی پیش در مسابقات البرز کلاسیک اول شد و در مسابقات تهران که سطح این مسابقات از تعداد زیادی مسابقات بین المللی بالاتر است رتبه چهارم را به دست آورد.

علت خودکشی شهاب بیرانوند

هنوز مشخص نیست علت خودکشی این جوان زیبا اندام چیست.

گفته می شود ایشان بخاطر برخی از مسائل شخصی دست به خودکشی زده است که پلیس در حال تحقیق و رازگشایی است.

خبر مرگ شهاب تمام جامعه پرورش اندام را در شوک فرو برد و همین چند روز پیش بود که صفحه اینستاگرام رکنافیت در مقاله ای این جوان را یکی از پدیده های جهان معرفی کرد.

هنوز مشخص نیست علت مرگ این جوان زیبا اندام چیست؟ و گفته می شود ایشان بخاطر برخی از مسائل شخصی دست به خودکشی زده است که پلیس در حال تحقیق و رازگشایی است.

بیرانوند جمعه در مسابقات استان تهران هم شرکت کرده بود و یکی از پدیده‌های ژنتیک فیزیک به حساب می‌آمد. هنوز مشخص شده دلیل این اتفاق چه بوده، اما حدس و گمان از ایست قلبی این ورزشکار جوان حکایت می‌کند.

شهاب بیرانوند

با این حال تحقیقات تا روشن شدن ماجرا همچنان ادامه دارد. محمدرضا پیرهادی که مربی او بود از مردم خواست تا به شایعات دامن نزنند و منتظر باشند تا جواب پزشکی قانونی منتشر شود. خبر مرگ نابهنگام شهاب بیرانوند قهرمان ۱۹ ساله خرم آبادی به اندازه کافی تلخ بود.

تلخی این اتفاق، اما وقتی بیشتر شد که عده‌ای در فضای مجازی مرگ این فیزیک کار جوان را به مصرف بیش از حد دارو‌های استروئیدی ربط دادند. اگر چه هنوز جزئیات دقیقی از این حادثه در دست نیست، اما طی تماس تلفنی با میثم دادگر دوست صمیمی شهاب بیرانوند و از ورزشکاران نام آشنای پرورش اندام کمی از جزئیات این ماجرا باخبر شدیم:

«من هم مثل شما در شوک هستم و حال خوبی ندارم. شهاب دوست صمیمی من بود و برای مسابقه از خرم آباد به تهران آمده بود و در مسافرخانه حضور داشت. نمی‌دانم این حرف‌ها که می‌گویند او به دلیل مصرف دارو فوت کرده از کجا می‌آید، اما همین را بدانید که این بچه حتی استروئید هم مصرف نمی‌کرد و خیلی کم از مکمل استفاده می‌کرد، اگر خانواده آن مرحوم اجازه بدهند به زودی علت فوت را اعلام میکنیم و فقط رو سیاهی برای عده‌ای خواهد ماند.

شهاب با همین بدن توانست اورال مسابقات البرز شود و چند روز پیش هم در دسته یک فیزیک استان تهران، جایی که ناصر خدامی، شنتیا لکپور و مهدی عبادی حضور داشتند پنجم شد.

آن‌هایی که می‌گویند او به دلیل مصرف استروئید فوت کرده وجدان ندارند. فقط همین را بگویم که یکی از خوش ژنتیک‌ترین فیزیک کاران را از دست دادیم.»

زمان و مکان تشییع پیکر شهاب بیرانوند

مراسم تشییع و تدفین شهاب بیرانوند روز 5 شنبه تاریخ 11/7/98 راس ساعت 9 صبح در قبرستان فاطمیه ماسور (پاگر) برگزار و سپس مراسم شب سوم و هفتم همان روز از ساعت 2 تا 4 بعد از ظهر بر مزار آن مرحوم منعقد میگردد.

زمان و مکان تشییع پیکر شهاب بیرانوند

اینستاگرام شهاب بیرانوند

https://www.instagram.com/shahab_beyranvand1/

فیلم شهاب بیرانوند




عکس های شهاب بیرانوند

شهاب بیرانوند

شهاب بیرانوند

شهاب بیرانوند

شهاب بیرانوند

شهاب بیرانوند

شهاب بیرانوند

شهاب بیرانوند

شهاب بیرانوند

شهاب بیرانوند

شهاب بیرانوند

شهاب بیرانوند

مجله اینترنتی دلگرم، درگذشت این قهرمان را به خانواده ایشان و جامعه ورزشی تسلیت عرض میکند.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی هادی چوپان معروف به گرگ ایرانی + عکس و فیلم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (13 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits