دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آیا دن بیلزریان مردی بی بندوبار است؟
8
زمان مطالعه: 6 دقیقه
دن بیلزریان با نام کامل دن براندون بیلزریان (انگلیسی: Dan Bilzerian؛ زادهٔ ۷ دسامبر ۱۹۸۰) یکی از شخصیتها در رسانه‌های اجتماعی است که بعد از گذاشتن یکسری عکس در اینستاگرامش به شهرت رسید.او پوکر باز حرفه ایی است و بخش عظیمی از ثروتش را از طریق قمار...

دن بیلزریان متولد تامپا در فلوریدای آمریکاست. دن بیلزریان مدعی است نیمی از خانوادهٔ بیلزریان در نسل‌کشی ارامنه کشته شده‌اند.بیلزریان در سال ۲۰۰۰ وارد آموزش‌های نیروی دریایی شد اما پس از چند بار تلاش، نتوانست از آن فارغ‌التحصیل شود.او یک بازیکن حرفه ای پوکر آمریکایی ارمنی‌تبار است.

دن بیلزریان با نام کامل و اصلی دن براندون بیلزریان متولد 7 دسامبر 1380 یک شخصیت رسانه های اجتماعی آمریکایی ارمنی تبار اسـت. شهرت بیش از حد دن بیلزریان بدلیل پولدار بودن و سبک زندگی او می‌باشد. او یکی از مشهور ترین قمارباز های آمریکایی اسـت. او در برخی فیلم‌ها و برنامه‌های تلوزیونی نیز حضور داشته اسـت، از مشهور‌ترین آنها می‌توان بـه استخراج اشاره کرد.

دن بیلزریان کیست؟

قد او 174 سانتیمتر است.مادرش ترس استفان و پدرش پائول بیلزریان از فعالان بورس وال استریت بود که ثروت مالی قابل توجهی برای فرزندانش اندوخته بود.برادرش کوچکترش آدام بیلزریان هم یک پوکر باز است.بیلزریان سبک زندگی ولخرجانه‌ای دارد.دن بیلزریان اعلام کرده که قصد داشت در سال ۲۰۱۶ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کاندیدا شود , اما مدتی بعد پس از دیدار با دونالد ترامپ، حمایت خود را از وی اعلام کرد.

انبوه پول، مدلهای زیبا و مشهور، ساعت ها و اسلحه های ساخته شده از طلا، خوشگذرانی های شبانه روزی، تفریحات نامتعارف، ماشین های فوق لوکس ایتالیایی و کسب درآمد از راه بازی پوکر؛ این ها چیزی اسـت کـه در اکانت های دن بیلزریان در شبکه های اجتماعی میبینید. او بالای 25 ملیون فالوور دارد و این سبک زندگی برای تعداد زیادی از افراد فراتر از رویا اسـت، و همین موضوع باعث شهرت دن بیلزریان شده اسـت.

اینستاگرام دن بیلزریان : danbilzerian@

دن بیلزریان در فلوریدای ایالات امریکا بدنیا آمده و فرزند پال بیلزریان «بیزینسمن ارمنستانی-آمریکایی» و تری استفان اسـت. برادر او آدام بیلزریان نیز یک پوکر باز حرفه ای اسـت. دن اصالتا ارمنستانی بوده و نیمی از اقوام او در نسل کشی ارمنستان کشته شده اند. قد این پشمالوی بـه تکامل نرسیده و دندان خرگوشی ۱۷۴ سانتیمتر اسـت. دن بدنی ورزیده و ریشی بلند دارد کـه یکی از نمادهای او محسوب میشود.

بیلزریان حضورش در قمار را از ۲۰۰۷ آغاز کرد.او در سال ۲۰۰۹ با شرکت در ۴۰ مین دوره مسابقات جهانی پوکر در مقام ۱۸۰ام جای گرفت. در سال 2010 او یکی از جذابترین بازیکنان پوکر در توییتر توسط مجله Bluff انتخاب شد. در نوامبر 2011، Bilzerian همراه با ده نفر دیگر از جمله بازیگران Tobey Maguire، Nick Cassavetes و Gabe Kaplan خواسته شد که پول هایی که در بازی های پوکر با اپراتور پونزی اسکیم پس از آن که رودرمن به زندان محکوم شد برگردانده شود.

دن بیلزریان حرفه ایی ترین بازیکن پوکر

او درسال ۲۰۰۰ وارد برنامه نیروی دریایی ایالات امریکا شد، اما بـه رغم تلاش های فراوان «و بدلیل مسائل انضباطی» نتوانست آن رابا موفقیت بـه اتمام برساند. او سپس بـه دانشگاه فلوریدا رفته ودر رشته کسب و کار و جرم شناسی مشغول تحصیل شد. او الان بـه بازی پوکر حرفه ای مشغول بوده و ثروت خودرا بیش از ۱۰۰ میلیون دلار اعلام کرده اسـت.

دن برای تفریح و کار خود، همواره میان لس آنجلس و لاس وگاس در معاشرت اسـت و برای این معاشرت از جت شخصی اش استفاده میکند. منبع درآمد اصلی دن بیلزریان بازی پوکر اسـت، اما بـه فعالیت های جانبی نیز مشغول اسـت. او طوری زندگی میکند کـه گویی هیچ محدودیت اخلاقی، مالی و حتی قانونی برای خود قائل نیست.

دن بیلزریان همیشه توسط مدلهای زیبا و نیمه عریان احاطه شده اسـت کـه از سر و کول او بالا می‌روند.بـه گزارش پارس ناز او علاوه بر ماشین های لوکس فراوان، وانت مخصوصی برای حمل اسلحه ۲۰ میلیمتری ضد تانک خود دارد و آر پی جی را یک وسیله بازی میداند. دن در بازی پوکر قمارهای میلیون دلاری میکند.

او در هنگام سوار شدن بـه جت شخصی اش از خود سلفی می‌گیرد ودر فضای مجازی بـه اشتراک میگذارد. دن، اغلب لباس شبه نظامی بـه تن دارد و با کپشن های طعنه آمیز خود بـه هوادارانش فخر فروشی میکند. دن بیلزریان بیش از ۲۵ میلیون فالوور اینستاگرامی دارد و بـه این موضوع بسیار افتخار می‌کند. این سبک زندگی خاص همواره با حواشی همراه بوده اسـت

دن بیلزریان معروف ترین دختر باز جهان

اطلاعات بیشتر:

  • او سرباز ارتش بوده و 4 سال است از ارتش خارج شده است.
  • او میگوید دو روز قبل از فراغت از تمرینات نیروی دریایی و گرفتن درجه از ارتش بیرون انداخته شده
  • در سن 30 سالگی از دو حمله قلبی جان سالم بدر برد.
  • او کلکسیونر سلاح نیز میباشد.
  • او به ریش های خود علاقه خاصی دارد و همچنین پاهایی پر مو دارد!

تفریحات دن بیلزریان

او علاقه زیادی به سلاح و تیراندازی دارد. او دارای یک کلکسیون بزرگ از سلاح های مختلف است و یکی از تفریحات او تیراندازی با این سلاح ها می‌باشد. او به عنوان بازیگر در چند فیلم نیز حضور داشته است که البته موفقیت چندانی در این زمینه نصیب او نشده است.

دن بیلزریان در سال ۲۰۱۳ یک میلیون دلار در فیلمی با نام تنها بازمانده سرمایه گذاری کرد که البته خودش نیز در ان فیلم به عنوان بازیگر حضور داشته است. او هم اکنون نیز به بازی در فیلمهای گوناگون ادامه میدهد و می‌توان بازیگری را نیز یکی دیگر از علایق او اعلام کرد.


سبک زندگی دن بیلزریان

یکی از مهمترین دلایل شهرت دن بیلزریان را می‌توان عکسهای متعددی دانست که او از سبک زندگی خودش در اینستاگرام قرار می‌دهد. این عکسها باعث شده است عده زیادی در سراسر دنیا به او توجه کنند و فعالیتهای او را دنبال کنند. عکسهایی که او در صفحه خود قرار می‌دهد بیانگر یک زندگی ولخرجانه است.

جت‌های شخصی، کشتی‌های شخصی، ماشین‌های گران و دخترانی که همیشه دور او حلقه زده‌اند بخش عمده‌ای از عکسهایی را تشکیل میدهد که او از سبک زندگی خود در اینستاگرام قرار می‌دهد. او هم اکنون یکی از مشهورترین افراد پولدار در سطح دنیا است که خیلی از افراد حسرت داشتن زندگی او را می‌خورند.

دن بیلزریان : ستاره آمریکایی پوکر و مردی به شدت خوشگذران

دن بیلزریان ستاره آمریکایی , ارمنی تبار

دن بیلزریان کیست
دن بیلزریان ستاره معروف آمریکایی ارمنی تبار

دن بیلزریان کیست

اتاق اسلحه دن بیلزریان

دن بیلزریان کیست

جت شخصی دن بیلزریان

دن بیلزریان کیست

دن بیلزریان کیست

دن بیلزریان کیست

دن بیلزریان کیست

دن بیلزریان کیست

دن بیلزریان کیست

دن بیلزریان کیست

دن بیلزریان کیست

دن بیلزریان کیست

دن بیلزریان کیست

دن بیلزریان کیست

دن بیلزریان کیست

دن بیلزریان کیست

دن بیلزریان کیست

دن بیلزریان کیست

دن بیلزریان کیست

دن بیلزریان کیست

بیشتر بخوانید :

جنیفر آنیستون: ۲۴ حقیقت جالب و جذاب درباره جنیفر آنیستون

اما استون: ۴۵ حقیقت جالب از زندگی اما استون که نمیدانستید

۲۳ حقیقت جنجالی از زندگی کیت هرینگتون که قطعا نمیدانید!

ملانیا ترامپ: ۱۹ حقیقت جنجالی درباره ملانیا ترامپ که خبرساز شد!



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits