دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بررسی و تست رانندگی جگوار E-PACE مدل 2018 ( Jaguar E-PACE )
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جگوار E-Pace یک خودروی کلاس SUV جمع و جور با پنج صندلی است که بسته به طراحی و عملکرد ، به عنوان یک خودروی ورزشی چهار چرخ محرک تولید می شود ... در جگوار E-Pace به عنوان جدید ترین عضو خانواده SUV جگوار ، از یک طراحی خارجی اسپرت و الهام گرفته شده از...

جگوار E-PACE مدل 2018 ( Jaguar E-PACE )

جگوار E-Pace یک خودروی کلاس SUV جمع و جور با پنج صندلی است که بسته به طراحی و عملکرد ، به عنوان یک خودروی ورزشی چهار چرخ محرک تولید می شود.

در جگوار E-Pace به عنوان جدید ترین عضو خانواده SUV جگوار ، از یک طراحی خارجی اسپرت و الهام گرفته شده از F-Type بهره برده شده است که البته از یک پنجره مشبک متمایز، بدنه ای عضلانی تر و دارای بر آمدگی های کوتاه است ، که چهره ی آن را کاملا هجومی و جسور کرده است. رینگ های خودرو آلیاژی و در سایز ۲۱ اینچ است که به داشتن موضع جسورانه بودن آن کمک می کند.

جگوار E-Pace دارای فضای داخلی استثنایی بعنوان یک وسیله نقلیه در این سطح و کلاس است. این شاسی بلند جمع و جور دارای طول ۴،۳۹۵ میلی متر است، فاصله بین دو محور آن ۲،۶۸۱ میلی متر است و براحتی ۵ سرنشین را در خود جای می دهد. به دلیل این فاصله خوب بین دو محور ، در اصطلاح legroom یا فضای قرار گیری پای سرنشیان بسیار زیاد است و از ظرفیت کابین زیاد معادل ۵۷۷ لیتر بهره می برد.

این خودرو داری سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم حالت دینامیک خودرو است که به رانند اجازه می دهد کنترل ارتفاع و تعلیق خودرو را به صورت تنظیمات شخصی و بر اساس اعمال تغییرات بر روی دریچه گاز، گیربکس اتوماتیک، فرمان پذیری تغییر دهد. البته که این تغییرات شامل تنظیم میرایی خودرو برای بهبود کنترل تعادل و چابکی در تمام شرایط می شود.

در این ویدئو به بررسی مشخصات ظاهری و فنی جگوار E-PACE مدل 2018 ( Jaguar E-PACE ) می پردازیم و در تست رانندگی با این خودرو ، نقاط ضعف و قوت آن را بررسی می کنیم.


divider

تهیه و گردآوری: علی گلی
مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits