دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جدیدترین و جانسوز متن و پیام تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه
3
زمان مطالعه: 7 دقیقه
سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه علیها السلام، خواهر بزرگوار حضرت امام رضا علیه السلام را بر مؤمنان ولایت‌مدار ایران تسلیت می گوییم. به مناسبت این وفات جانگداز غمگین ترین متن و پیام رسمی و اداری ، استوری و استاتوس، متن پروفایل، کپشن و بیو را برای شما...

استوری و استاتوس وفات حضرت معصومه (س)

سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه علیها السلام، بانویی که عمر خویش را وقف تبیین جایگاه ولایت اهل بیت علیهم السلام و ترویج معارف آنان کرد، گرامی باد.


سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه علیها السلام، دخت پاکدامن حضرت امام موسی بن جعفر و خواهر بی‌مانند حضرت امام رضا علیه السلام را تسلیت می گوییم.


سالروز وفات شبیه‌‌ترین بانو به حضرت فاطمه زهرا علیها السلام و نزدیک‌ترین زن به حریم عصمت، حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را تسلیت می گوییم.


سالروز وفات بزرگْ بانوی جهان تشیع، نمونه و الگوی ایمان و روشن بینی، حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را بر زنان مسلمان تسلیت می گوییم.


سالروز وفات نماد و الگوی بانوی مؤمن اسلام، پاسدار حریم ولایت، حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را تسلیت می گوییم.


سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه علیها السلام، خواهر وفادار هشتمین سلسله‌دار ولایت و امامت، حضرت امام رضا علیه السلام را تسلیت می گوییم.


سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه علیها السلام، خواهر بزرگوار حضرت امام رضا علیه السلام را بر مؤمنان ولایت‌مدار ایران تسلیت می گوییم.


سالروز وفات فخر بانوان جهان تشیع، الگوی زنان باتقوا و نماد مهر خواهرانه، حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را تسلیت می گوییم.


سالروز وفات تندیس اجتهاد و جهاد، حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را بر بانوان باایمان و ولایت‌مدار تسلیت می گوییم.


سالروز وفات خواهر گرامی حضرت امام رضا علیه السلام، حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را بر محرمان حریم ولایت، تسلیت می گوییم.


فرا رسیدن سالروز وفات دخت ارجمند حضرت امام موسی بن جعفر علیه السلام و خواهر گرامی حضرت امام رضا علیه السلام، حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را بر مؤمنان پرهیزکار تسلیت می گوییم.


دوبیتی رسمی و اداری تسلیت وفات حضرت معصومه

در برگ ریزان فراق بانویی از عشیره خورشید، به عزا می نشینیم و پاییزِ رفتنش را از عمق جان می گرییم. سالروز وفات حضرت معصومه علیها السلام را تسلیت می گوییم.


وفات حضرت فاطمه معصومه علیها السلام، فرزند گرامی امام موسی کاظم علیه السلام را بر مردم مؤمن و پاک آیین ایران زمین تسلیت و تعزیت می گوییم.


ای خواهر غریب الغربا! ما را ببخش اگر میزبان خوبی برای وجود مبارکت نبودیم و در روز جزا شفاعت خواه دل های گناهکارمان باش.


بانو کریمه! قم داغ دار رفتن توست و باران غم در کوچه های شهر می بارد.

بیشتر بخوانید::

42 متن و پیام جدید وفات حضرت معصومه

غمگین ترین متن و پیام وفات حضرت معصومه


سالروز وفات جان سوز حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را بر مردم مسلمان و معرفت اندیش ایران اسلامی تسلیت می گوییم.


سالروز وفات نماد ایمان و دانش و پرهیز، فخر زنان و مقتدای بانوان پاک دامن، حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را بر خاندان عصمت و طهارت، به ویژه برادر بزرگوارش حضرت امام رضا علیه السلام تسلیت می گوییم.


این ضریح مقدس که سال هاست این همه عاشق را به طواف خود خوانده، بارگاه بانویی از تبار خورشید است. سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را تسلیت می گوییم.


سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه! دختر آیینه و آب را بر بانوان پاک دامن و متدین ایران اسلامی تسلیت می گوییم.


یا فاطمه معصومه! تو مایه فخر زنان عالم هستی؛ آن چنان که فضیلت هایت از دایره کلمات بیرون است.


بانو! چشم به بارگاهت می دوزم و از عمق وجود بر تو و خاندان پاکت درود می فرستم. السلام علیک یا فاطمة المعصومه!


جدیدترین متن و جملات تسلیت وفات حضرت معصومه برای بیو و کپشن

بانو! شانه های خواهری ات را به یاری هشتمین حجت خداوند تا کوچه های قم آوردی و اینچنین دِین خود را به دین خداوند ادا کردی. سالروز وفات حضرت معصومه علیها السلام را تسلیت می گوییم.


سالروز رحلت جان گداز دخت امامت و خواهر ولایت، حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را تسلیت می گوییم.


سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه را بر عاشقان خاندان رسول الله صلی الله علیه و آله تسلیت می گوییم.


سالروز وفات بانوی مهربانی، حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را به محبان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تسلیت می گوییم.


قم، عش آل محمد صلی الله علیه و آله داغدار وفات کریمه اهل بیت است. سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را تسلیت می گوییم.


سالروز وفات حضرت معصومه علیها السلام، خواهر هشتمین حجت خداوند بر زمین را به ملت مؤمن و مسلمان ایران اسلامی تسلیت می گوییم.


ای بانوی پاک دامنی و تقوا، یا فاطمه معصومه! سالروز کوچ غریبانه ات را در دهمین روز ربیع الثانی، به سوگ می نشینیم.


قم، مدفن و منزل گاه مقدس بانویی است که دانش و تقوا و پاک دامنی اش زبانزد قرن هاست. سالروز وفات حضرت معصومه علیها السلام را تسلیت می گوییم.


آه، خواهر امام غریب خراسان، سلاله پاکی و معصومیت! دیوارهای خاک و افلاک، سیاه پوش داغ تواند. وفات حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را تسلیت می گوییم.


متن تسلیت وفات حضرت معصومه برای پروفایل

سلام بر بزرگ بانویی که نسیم یادش، دل ها را به میهمانی چراغ ها آورده و دریای جان های عاشق را خروشان کرده است، با بوی شب بوها و صدای مناجات! وفات حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را به محبان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت می گوییم.


بانو! روز وفات تو، روز غم انگیزی برای سرزمین قم بوده است. آسمانش، دل به هوای تو بسته بود و خاکش، به شوق قدم های تو نفس می کشید؛ اما ناگهان، موج حزن و اندوه، در همه شهر جاری شد.


قم در سوگ بانوی مهربانی، سیاه پوش شده است. سالروز وفات حضرت معصومه علیها السلام را تسلیت می گوییم.


امروز کبوتران، خبر رحلتت را به طوس می برند و آستان قدس، سیاه پوش بانویی می شود که نور چشم حضرت رضا علیه السلام بود.


سالروز وفات بانوی معصومیت، جلوه ولایت و وامدار حریم ولایت، حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را تسلیت می گوییم.


سالروز وفات کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را به شیعیان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تسلیت می گوییم.


جانسوزترین متن و جملات تسلیت وفات حضرت معصومه

ای بانوی شکوفه و لبخند! ای گنجینه دانش و معرفت! می‌روی و زمین در سوز سرمایی شگفت فرو می‌رود. وفات حضرت فاطمه معصومه را تسلیت می‌گوییم.


اشک‌های «قم»، به خیابان‌های اندوه می‌ریزد. همراه با متونِ فقاهت، پس کوچه‌‎های ماتم، نوحه می‌خوانند. بانویی از جنس بهار، کوچ می‌کند و پرستوها را در غربتی پیوسته می‌گذارد.


وفات حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی بانوی کریمه تسلیت می‌گوییم.


چقدر ستودنی است قم، آن زمان که نگاه تو بر سرش سایه افکنده و چقدر آبی است آسمانش، آن زمان که مناره‌های بارگاهت چون دستان سبز دعا نوازشش می‌دهند.


معصومه جان! امروز که می روی، ستاره‌های جهان، در داغ رفتنت خاموش گشته‌اند و ملائک، عزادار مصیبت تو بر شانه‌های آسمان مویه می‌کنند.


وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را تسلیت می‌گوییم.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.7 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits