دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دعای سلامتی و طول عمر (بسیار مجرب)

دعا به جهت طلب طول عمر برای مومنین

دعای سلامتی و طول عمر (بسیار مجرب)
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دعای طول عمر _ دعای مجرب و سریع الاثر برای افزایش طول عمر از مفاتیح الجنان . تقدیم به همراهان دلگرم .

برای طولانی شدن عمر چه دعاهایی بخوانیم؟

دعای سلامتی و طول عمر در روایات ائمه معصومین بسیار زیاد است. خواندن بعضی از سوره ها و ختم بعضی از ذکرها برای سلامتی و طول عمر خود و خانواده بسیار مؤثر است. با دلگرم همراه شوید .

دعا به جهت طلب طول عمر برای مومنین

دعای عظیم برای عمر طولانی و با برکت

سیّد ابن طاووس به سند معتبر، از جمیل بن درّاج روایت کرده: مردى خدمت امام صادق علیه السّلام آمد و گفت: اى مولاى من سنّ و سالم بالا رفته، و خویشانم مرده اند، و مونسى ندارم، مى ترسم مرا هم مرگ دریابد.

حضرت فرمود: برادران مؤمن صالح، براى انس گرفتن از نزدیکان بهترند، و اگر طولانى شدن عمر خود و خویشان و دوستان را خواهى، این دعا را پس از هر نماز بخوان.

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ اَللّهُمَّ اِنَّ رَسُولَکَ الصّادِقَ الْمُصَدَّقَ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَآلِهِ قالَ اِنَّکَ قُلْتَ ما تَرَدَّدْتُ فى شَىْءٍ أَنَا فاعِلُهُ کَتَرَدُّدى فى قَبْضِ رُوحِ عَبْدِىَ الْمُؤْمِنِ یَکْرَهُ الْمَوْتَ وَاَکْرَهُ مَسآئَتَهُ اَللّهُمَّ فَصَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجَّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَالْعافِیَةَ وَالنَّصْرَ وَلا تَسُؤْنى فى نَفْسى وَلا فى اَحَدٍ مِنْ اَحِبَّتى

خدایا بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست، خدایا رسول راستگوى تصدیق شده ات (درود تو بر او و خاندانش) گفت: که تو فرمودى: در هیچ کارى از کارهایم تردید نکرده ام همچون تردید در گرفتن روح بنده مؤمنم درحالى که او مرگ را خوش ندارد و من هم رنجاندن او را خوش ندارم، خدایا بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست، و براى ولیّت گشایش و عافیت و یارى را نزدیک گردان، و درباره خودم، و احدى از دوستانم بدى قرار مده.

و اگر خواهى یک یک از دوستان خود را نام ببر و بگو: «و لا فى فلان و لا فى فلان» راوى گفت: چون بر این دعا مداومت کردم، چندان عمر یافته ام که از زندگانى ملول و خسته شده ام، و این دعا بسیار معتبر است.

دعایی که یازده سال بر عمر می افزاید!!

مرحوم ملا محمد باقر فشارکی رحمةاللَّه رساله ای در اعمال ماه رجب و شیعیان و رمضان تالیف فرموده، در آنجا نقل کرده از بعضی کتب که در روز جمعه آخر ماه رجب هر کس این دعا را بخواند یازده سال بر عمر و اضافه شود.

یا اجل من کل جلیل، یا اکرم من کل کریم، و یا اعز من کل عزیز اغثنی یا غیاث المستغثین بفضلک و جودک و کرمک و مد عمرنا وهب لنا من لدنک عمرا بالعافیه یا ذالجلال و الاکرام.

بیشتر بخوانید :

مجربترین دعاها برای ایجاد عزت نفس در جامعه

بهترین دعاها برای پسر دار شدن با اثر تضمینی

بهترین دعاها برای افزایش شیر مادر از مفاتیح

بهترین دعاها برای دفع شر دزد از خانه و اموال

گردآوری شده مجله ی دلگرم

مریم امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits