دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با آداب و نحوه برخورد با دوست دختر
8
زمان مطالعه: 8 دقیقه
شاید شما نیز از آن دسته آقایانی هستید که نمی دانید با دختر مورد علاقه خود چگونه رفتار کنید. در این مطلب ما شما را با آداب و رفتارهای مطلوب با دختر مورد علاقه تان آشنا خواهیم کرد. تا انتها با ما همراه باشید.

نحوه صحبت کردن با دختر مورد علاقه

نحوه برخورد با دوست دختر موضوع مورد بحث ماست. صحبت کردن با دخترها کار ترسناکی نیست اما قابل انکار نیست که دنیای دخترانه دنیای نسبتا پیچیده ای است که برای ورود به آن باید کمی مهارت کسب کنید.

1. برای صحبت با دختر با یک مقدمه شروع کنید

خیلی ساده خودتان را به فرد مورد نظر معرفی کنید. اگر او را می شناسید این مرحله را نادیده گرفته و از قدم دوم شروع کنید.

2. در برخورد با دختر مورد علاقه به اطراف نگاهی بیندازید

ببینید آیا چیزی هست که ارزش صحبت کردن داشته باشد یا نه. حرف زدن درمورد آب و هوا دیگر خیلی کلیشه شده است اما اگر نکته جالبی درمورد آن وجود داشت هیچ اشکالی ندارد می توانید سر صحبت را باز کنید.

3. از طرفتان تعریف کنید

در برخورد با دختر مورد علاقه دقت کنید که دروغ نگویید مثلاً اگر می بینید که موهای طرفتان به طرز مسخره ای زشت است، از موهایش تعریف نکنید اما اگر مثلاً از کفش هایش یا هر چیز دیگری خوشتان آمده با لبخند عنوان کنید.

یک تمجید بی ریا و خالصانه راه بسیار خوبی برای نزدیک شدن به طرف مقابل است. اما دقت کنید این تمجید درمورد مسئله ای خیلی شخصی نباشد که او را بترساند یا باعث شود که احساس ناراحتی کند.

4. در برخورد با دوست دختر سوال بپرسید

اکثر افراد عاشق این هستند که درمورد خودشان حرف بزنند پس این اجازه را به آن ها بدهید. اما توجه کنید که زیاد درمورد خودتان حرف نزنید که فرد اجازه صحبت پیدا نکند. مثلاً بپرسید، “امسال چه درس هایی برداشتی ؟” یا “آیا فلان فیلم را دیدی ؟” “نظرت درموردش چه بود ؟”

سوال هایی بپرسید که بتوانند راحت درموردش حرف بزنند و فقط به یک بله یا خیر معمولی ختم نشود. مثلاً می توانید بپرسید “چه کیف خوشگلی، از کجا خریدی ؟” و خواهید دید که دقایق متمادی درمورد آن روز که برای خریدن آن کیف به بازار رفته بود و اتفاقاتی که در آن روز افتاد صحبت می کند.

اما اگر می بینید که طرفتان تمایل چندانی به پاسخ دادن به سوال هایتان ندارد، خیلی سوال نکنید.

5. در رفتار با دختر مورد علاقه حرف طرف مقابل را دنبال کنید

موافقت کنید، مخالفت کنید، و نظرتان را ابراز کنید. تلاش کنید که با بی توجهی از آن نگذرید.

6. به چشمان دوست جدیدتان نگاه کنید

این کار باعث ایجاد اعتماد بینتان می شود. اما دقت کنید که به چشم هایش زل نزنید. همچنین طی گفتگو یکی دو بار نامش را بر زبان بیاورید. این کار باعث می شود هم اسمش را به خاطر بسپارید و هم توجه او را به حرفی که می زنید معطوف کنید. لبخند بزنید و در صورت لزوم بخندید.

7. لبخند زدن و لذت بردن از گفتگو را فراموش نکنید

فقط خودتان باشید و سوال هایی بپرسید که فکر می کنید با موقعیت جور است. قبل از اینکه حرفی را به زبان بیاورید، کمی به آن فکر کنید. در صحبت های خود لبخندهای ملیحی بر لب داشته باشید و با ذوق و شوق صحبت کنید.

نحوه برخورد با دوست دختر/چگونه با دوست دختر خود برخورد کنیم

رفتارهایی که هنگام ملاقات دختر مورد علاقه تان باید انجام دهید

در رفتار با دختر مورد علاقه خود درب را برای او باز کنید

چرا بسیاری از شما این ژست ساده را فراموش کرده‌اید ؟ این کار بسیار ساده است و از مدت‌ ها قبل رفتار و ژست ویژه آقایان بوده است؛ این ژست، مورد علاقه بسیاری از زنان بوده و سریع‌تر باعث جذب دختر مورد علاقه‌تان می شود و می تواند کنار شما احساس آرامش بیشتری کند.

این کار موجب می‌شود که او احساس کند که هوای او را دارید و در تمام لحظات حواستان به او است.

حمل بار و وسایل سنگین دختر مورد علاقه

تصور کنید که به ملاقات دختر مورد علاقه‌تان رفتید و او کیف سنگینی در دست گرفته است، اگر بار و کیف او را از دستش بگیرید و برای او حمل کنید، بهترین تأثیر را بر احساسات او می‌گذارید و با این کار او احساس علاقه بیشتری به شما می‌کند.

شما با انجام این کار به او نشان داده‌اید که حس مردانه شما بسیار قوی است. حتی اگر عادت داشته باشید که بار سنگینی را برای زنان و افراد میان‌سال دیگر نیز حمل کنید، موجب می‌شود که دختر مورد علاقه‌ تان حس کند که شما خیرخواه هستید و به افراد هم نوع خود کمک می‌کنید.

در نتیجه حس علاقه او به شما بیشتر می‌شود و مطمئناً برداشتن یک بار سنگین و کمکی از این نوع، به جذب دختر مورد نظرتان کمک شایانی می کند.

جای خود را به زنان و افراد سالمند بدهید

تصور کنید که در اتوبوس و یا مترو نشسته‌اید، ناگهان فرد میانسال و یا سالمندی سوار می‌شود، آن فرد توانایی کافی را برای ایستادن ندارد، اگر شما جای خود را به این فرد بدهید، نهایت احترام را به او گذاشته‌اید.

این کار باعث می‌شود که شخصیت مردانه شما قوی‌ تر شود و دختر مورد علاقه‌تان نیز، احساس بهتری نسبت به شما پیدا کند. این روش نه تنها به جذب دختر بلکه به محبوب شدن شما نزد افراد حاضر شده و می تواند حس نشاط آوری برای خود شما نیز به همراه داشته باشد.

کت خود را روی شانه‌ های او بیندازید

تصور کنید در هوای سرد و برفی با دوست دختر خود در حال قدم زدن هستید، هوا سرد است و دختر کنار شما احساس سرمای زیادی می‌کند، بهترین برخورد با دوست دختر این است که کت خود را از تنتان در بیاورید و روی شانه‌های او بیندازید. این ژست موجب می‌شود که تمام علاقه و توجه خودتان را به دختر مورد علاقه‌تان ابراز کنید.

مؤدب صحبت کردن و اجتناب از فحش دادن در حضور دختر مورد علاقه

ممکن است فحش دادن بین دوستانتان قابل قبول باشد، اما فحش دادن نزد یک خانم نجیب بسیار زشت است و موجب سلب اعتماد او به شما می‌شود و شخصیت شما را زیر سؤال می‌برد. سعی کنید مؤدب صحبت کنید. طرز صحبت کردن مؤدبانه موجب جذب جنس مخالف به شما می‌شود.

نحوه برخورد با دوست دختر/نحوه صحبت با دختر

گوش دادن و حفظ ارتباط چشمی در جذب دختر

زمانی که دوست دخترتان در حال صحبت کردن با شما است، به چشمان او چشم بدوزید و تمام توجهتان را به او بدهید. به تک تک کلمات او را به دقت گوش دهید.

این کار حس خوبی را به او منتقل می‌کند و موجب می‌شود که او از حس توجه شما به خودش احساس خوبی داشته باشد و همیشه این‌ گونه ارتباطات بخصوص از نوع چشمی آن در جذب دختر موفق عمل کرده است.

از تبعیض جنسیت دوری کنید

رفتارهایی که نشان دهنده تبعیض بین خانم‌ها و آقایان باشد، دخترها را نسبت به شما و شخصیتتان بدبین می‌کند. دخترها عاشق مردهایی هستند که دخترها را جنس ضعیف خطاب نکنند و با آن‌ها مانند یک انسان دیگر برخورد کنند.

از تعریف کردن جوک‌هایی که جنس مؤنث را به مسخره گرفته است، اجتناب کنید. گاهی به او اجازه دهید تا شما را به بستنی و یا دسر خاصی مهمان کند. بگذارید او احساس ضعف نکند.

همیشه با رفتارهایتان نشان دهید که او را برابر با خودتان می‌دانید و عقیده تبعیض جنسیت ندارید. این شخصیت شما موجب می‌شود که او شما را تحسین کند.

رفتار سنگین و محترمانه با سایر خانم‌ها

در عین حال که احترام خانم‌های دیگر را حفظ می‌کنید، سعی کنید حد و حدود خود را حفظ کنید و اجازه ندهید تا روابط شما از حد دوستانه فراتر رود. همیشه طوری برخورد کنید که دوست دختر شما بفهمد که او برای شما با تمام زن‌های اطرافتان متفاوت است.

این برخورد با دختر مورد علاقه موجب می‌شود که اعتماد او به شما بیشتر شود و در کنار شما احساس آرامش بیشتری داشته باشد. در نتیجه با این مواردی که بیان کردیم می توانید در جذب دختر مورد علاقه‌ تان موفق تر باشید.

ویژگی های افراد شکاک : نحوه ی برخورد با افراد شکاک

نحوه ی برخورد با زن مغرور بدون اینکه آسیب ببینید



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.1 از 5 (8 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits