دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه در منزل صورتمان را به راحتی پاکسازی کنیم؟

آموزش پاکسازی پوست صورت در منزل

چگونه در منزل صورتمان را به راحتی پاکسازی کنیم؟
1
زمان مطالعه: 7 دقیقه
دوره آموزشی پاکسازی پوست برای رسیدن به پوستی سالم، شاداب و جوان تر، همیشه طرفداران زیادی را به دنبال دارد.

آموزش پاکسازی پوست صورت

از آنجایی که پوست، اولین سد دفاعی بدن می باشد که وظیفه دفع سموم بدن و مواد زیان آور را از طریق تعرق به دنبال دارد، در دوره پاکسازی پوست آموزش آنالیز کردن سـاختمان پوسـت ، آمـاده سـازی پوست مشتری ، پاکسازی انواع پوست ، مراقبت های بعد از پاکسازی پوست و به کـارگیری ماسـک صـورت به هنر جو داده میشود.

هنرجو در این دوره می آموزد چطور آلودگی‌های سطحی و دانه‌های سرسیاه را از سطح پوست بردارد و مواد معدنی و اکسیژن‌دار را به سطح درمیست (لایه زیرین پوست) برساند و تمام منافذ آن را تمیز کند.

هزینه های دوره ی مبتدی و حرفه ای متفاوت می باشد و آموزش های ارائه شده در دترلند با تضمین یادگیری کامل هنرجو جهت معرفی به سازمان فنی و حرفه ای برگزار می گردد.

دوره مبتدی پاکسازی پوست صورت

در این دوره هنرجو زیر نظر مربی فنی حرفه ای موارد زیر را آموزش می بیند: آلودگی زدایی محیطی، آنالیز کردن ساختمان پوست(آناتومی پوست صورت (اپیدرم، مزودرم، هیپودرم) ،انواع پوست (چرب، خشک، نرمال، حساس و مختلط) ،عوارض و مشکلات پوستی)،

تشخیص نوع پوست، انواع بیماری های پوستی ،انواع پاک کننده های پوست، شناخت انواع ماسک ها، تشخیص مواد مصرفی متناسب با نوع پوست مشتری، استفاده از ابزار و مواد مناسب با نوع پوست مشتری آماده سازی پوست مشتری، استفاده صحیح از پاک کننده با توجه به نوع پوست مشتری، ضدعفونی کردن دست ها و ابزار کار، پاکسازی انواع پوست، لایه برداری ،

مراقبت های بعد از پاکسازی پوست، میکرودرم، اولتراسونیک و های فرکانسی را آموزش می بیند و روی مدل طبیعی زیر نظر مربی کار می کند.

دوره پیشرفته پاکسازی پوست صورت

در این دوره هنرجو زیر نظر مربی فنی حرفه ای موارد زیر را آموزش می بیند: آموزش میکرونیدلینگ، مزووایت، مزوتراپی، RF ، استفاده صحیح و متناسب از ضد آفتاب، استفاده از کرم های تقویتی مناسب پوست، استفاده از مواد گیاهی موثر برای سلامت پوست، استفاده از ماسک ها، استفاده از ویتامینه های پوس ،مفهوم spf در ضد آفتاب، تاثیر غذا و خواب برای داشتن پوستی سالم

تاثیر مواد آرایشی روی پوست، تاثیر استراحت و خواب کافی و عدم استرس، انواع بازسازی کننده ها، انواع ویتامینه ها، انواع ماسک ها، تاثیر کرم ضد آفتاب برای پوست انجام ماساژ ماساژ صورت و گردن ، ماساژ فرم دهنده پوست، نحوه ماساژ دادن پیشانی،

طریقه پاکسازی پوست خشک،طریقه پاکسازی پوست چرب، طریقه پاکسازی پوست مختلط، طریقه پاکسازی پوست نرمال، استفاده صحیح از مواد لایه بردار، انواع پوست (خشک،چرب،مختلط،نرمال)ضمنا دوره هایی مثل : لیفتینگ، پیلینگ، میکرودرم، مزوتراپی در دوره تخصصی قرار میگیرند.

تعداد شرکت کنندگان:

کلاس های دوره آموزش پاکسازی پوست صورت به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا 5 نفر و گروهی از 5 تا 15 نفر تشکیل می شود.

ابزار و وسایل مورد نیاز برای پاکسازی پوست

ابزار لازم جهت این دوره که در آموزشگاه دترلند به هنرجویان ارایه می شود: ابزار لازم جهت این دوره که در آموزشگاه دترلند به هنرجویان ارایه می شود:

دستگاه بخور، قلم مو، کاسه، دما رولر، کاردک، پد پاک کننده، پیش بند، حوله،کرم ، ماسک و کرم آبرسان، ماسک زیبایی،محلول گیاهی شفابخش، اسکراپ،پک استریل مشتری، لوسیون ،شیرپاک کن، انواع ماسکها، دستگاه میکرونیدلینگ، دستگاه میکرودرم، دستگاه RF، دستگاه های فرکانسی، سرسوزن، سرم سدیم کلراید

بعد از اتمام این دوره چه توانایی هایی کسب می کنید؟

پس از اتمام دوره مبتدی، پیشرفته و تخصصی، شما می توانید با تسلط کامل تمامی درخواست های مشتریان خود را مبنی بر پاکسازی، آبرسانی، ترمیم پوست و صورت را انجام دهید. این آموزش تا تسلط کامل شما ادامه پیدا می کند. ما امیدواریم که شما پس از گذراندن این دوره شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهتر کنید.


روش های خانگی برای پاکسازی پوست

1- نوشیدن آب کافی

نوشیدن آب کافی در پاکسازی بدن کمک می کند، زیرا سموم یا ناخالصی ها از این طریق شسته می شود. توصیه می شود روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید

2- میوه ها

میوه های تازه در پاکسازی بدن مهم هستند. و بدیهی است که میوه ها در رژیم غذایی طبیعی برای پاکسازی پوست گنجانده می شوند. میوه ها حاوی مواد مغذی مفید برای سوزاندن چربی ها ( میوه های چربی سوز ) هستند.

3- سبزیجات

مانند میوه های تازه، سبزیجات توسط متخصصان توصیه می شود. اگر شما می خواهید از یک رژیم غذایی طبیعی برای پوست صاف تر و شفاف تر و لطیف تر پیروی کنید، سبزیجات به میزان کافی مصرف کنید.

4- استراحت کافی

استراحت یک راه موثر برای پاکسازی بدن است. درزمان استراحت، تولید و تکثیر سلول سریعتر رخ می دهد. این فرایند در جایگزینی سلول های مرده بسیار مهم است. تولید و تکثیر سلول ها در داشتن پوست نرم و صاف نقش مهمی دارد. شش تا هشت ساعت استراحت برای سلامتی پوست بسیار مناسب است.

5- روغن درخت چای

مطالعات نشان می دهد که درخت چای دارای خواص ضد عفونی کننده می باشد و می تواند جرم و آلودگی های صورت را پاکسازی کند.

6- نعناع

نعنا باعث خنک شدن و طراوت پوست می شود. برای پاکسازی صورت، عصاره نعناع را اعمال کنید و برای بدن، نعناع و آب لیمو را با آب مخلوط کنید. سپس به تمام بدن بمالید و اجازه دهید روی بدن باقی بماند. زمانی که نعناع خشک شد از آب گرم استفاده کنید و بدنتان را بشویید.

7- آرد نخودچی- پودر زردچوبه - گلاب –شیر بسته شده

با این مواد خمیری را آماده کنید. پس از آن روی صورت بمالید و اجازه دهید حدود 10 دقیقه روی صورتتان باقی بماند. این روش را دو بار در هفته انجام دهید.

8- پودر چوب صندل-شیر خام- گلاب

پودر چوب صندل، شیر خام، گلاب را با هم مخلوط کنید و بعنوان پاک کننده صورت استفاده کنید. مخلوط را روی صورت بمالید و شستشو دهید. پس از دو روز مجددا تکرار کنید.

9- ورزش منظم

تمرینات ورزشی منظم به سوزاندن چربی های ناسالم موجود در بدن کمک می کند. در طول تمرین حتما عرق کنید تا سموم بدنتان دفع شود. پس از تمرین، مقدار زیادی آب بنوشید تا از کمبود آب بدن جلوگیری شود. سموم داخل بدن از طریق عرق و ادرار به بیرون ترشح می شوند. با حذف سموم و آلودگی پوستی شاداب تر و باطراوت تر خواهید داشت.

10- خامه تازه- پودر زردچوبه - روغن زیتون

یک قاشق پودر زردچوبه و کمی روغن زیتون و خامه را با هم ترکیب کنید. تقریبا 25 دقیقه روی پوست بمالید سپس آن را بشویید. این روش یک راه حل خانگی و طبیعی برای داشتن پوستی شفاف تر و تمیز است

11- ترکیبی از عسل و جو دوسر

عسل و جو دوسر را با هم ترکیب کنید تا زمانی که یک خمیر تشکیل شود و به عنوان یک ماسک صورت استفاده کنید. عسل ملایم است و دارای ترکیبات طبیعی در ایجاد پوستی نرم و صاف است و در نهایت پوستی شفاف تر و تمیزتر به شما هدیه می دهد، همان چیزی که شما همیشه می خواستید.

همچنین بخوانید:

دانستنی های بخور دادن جهت پاکسازی پوست

۱۰ راهکار خانگی شگفت انگیز برای جوانسازی پوست صورت

لیست قیمت انواع پاکسازی و لیزر پوست در بازار

پاکسازی پوست برای انواع پوست ها



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits