دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
صابون گلدن پرل و فواید بی نطیرش در روشن کنندگی پوست
8
زمان مطالعه: 2 دقیقه
صابون گلدن پرل Golden pearl محصول بسیار عجیب و بسیار موثر جهت از بین بردن جوش ، لک ، جای جوش های قدیمی و اسکار ها ، روشن کننده پوست و شفاف کننده میباشد . تا انتها با ما باشید

صابون گلدن پرل

صابون گلدن پرل : صابونی روشن کننده است که قبل از آرایش مورد استفاده قرار می گیرد. این صابون روشن کننده پوست می باشد و مورد استفاده بیشتر هنرپیشه های خارجی به خصوص در هندوستان می باشد.

صابون گلدن پرل دارای تمیز کننده عمقی، تسکین دهنده و ضد التهاب است. ترکیبات این صابون سبب ایجاد محافظی برای پوست در مقابل اثرات ناهنجار خورشید و سایر عوامل محیطی می شود.

صابون گلدن پرل Golden Pearl به عنوان یک لایه بردار ، ترمیم کننده و باز سازننده پوست بوده که سبب ایجاد اثرات فیبروبلاستی و تحریک ساخت کلاژن در پوست می شود. این صابون به علت داشتن ترکیبات لازم، رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم نموده و علاوه بر حفظ شادابی و لطافت آن، باعث التیام بخشی و آرامش دهی به پوست می شود.

صابون گلدن پرل Golden pearl محصول بسیار عجیب و بسیار موثر جهت از بین بردن جوش ، لک ، جای جوش های قدیمی و اسکار ها ، روشن کننده پوست و شفاف کننده میباشد .

صابون گلدن پرل اصلا نیاز به معرفی و تعریف ندارد زیرا هرکسی از کرم و صابون گلدن پرل استفاده کرده باشد تاثیرات فوق العاده این کرم و صابون گلدن پرل را دیده است .

صابون گلدن پرل بصورت کاملا بهداشتی دارای تاییدیه از FDA آمریکا تحت لیسانس انگلستان و مورد تایید وزارت محترم بهداشت به بازار عرضه گردیده است.

ترکیبات صابون گلدن پرل

جلبک خشک دریایی که دارای خواص لایه برداری و تغذیه کنندگی پوست است.

تیتانیوم دی اکساید که خواص محافظ پوستی و ضدخارش دارد و نیز برای جلوگیری از آفتاب سوختگی از آن استفاده می شود.

گلیسیرین که انعطاف پذیری پوست شما را افزایش داده و باعث بالابردن قوام، لطافت و یکنواختی آن می شود.

روش استفاده صابون گلدن پرل

از این صابون می توانید برای بهداشت روزانه صورت یا قبل از آرایش صورت استفاده کنید.

بیشتر بخوانید :

فواید جالب و بی نظیر صابون مراغه

۱۸ مزیت صابون نارگیل برای زیبایی پوست و مو

فواید صابون زردچوبه برای مشکلات پوستی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits