دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه موهای آسیب‌دیده را ترمیم کنیم؟
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چگونه موهای آسیب دیده را ترمیم کنیم و ترمیم موهای آسیب دیده و داشتن موهای نرم - چگونه موی خشک را نرم کنیم-استفاده از شامپو و نرم کننده-سلامت مو-چه شامپویی مناسب موی آسیب دیده است

به گزارش دلگرم:

بسیاری از تکنیک‌های مدرن مراقبت از مو مانند فر زدن، صاف کردن، رنگ مو و یا استراحت مو می‌تواند به موهای سالم صدمه برساند. برای داشتن موهای سالم ، تشخیص موهای آسیب‌دیده و جلوگیری از آسیب بیشتر و کمک به ترمیم آنها امری ضروری است. با موهای آسیب‌دیده ظاهر موهای شما کدر و ژولیده به نظر می‌رسد. مراقبت از مو به شما موهای براق و سالم هدیه می‌دهد.

چگونه موهای آسیب‌دیده را ترمیم کنیم؟

ترمیم مو

راهکارهایی برای داشتن موهای زیباتر:

1. موهای خود را از لحاظ آسیب‌دیدگی بررسی کنید. اگر انتهای موها چند شاخه شده، یا اگر موهایتان زبر و شکننده شده‌اند، به‌احتمال زیاد آسیب‌دیده است. موهای سالم چند شاخه نمی‌شوند و براق و یکدست هستند. با کوتاه کردن انتهای موهایتان از شر آنها خلاص شوید و دوباره سلامت را به موهای خود برگردانید.


2. استفاده از سشوار، بیگودی یا اتوی مو را متوقف کنید. این فرآورده‌ها با گرم کردن یا خشک نمودن رطوبت موها، به آنها آسیب می‌رسانند. به‌منظور سالم ماندن موهایتان، اجازه دهید در هوای آزاد به طور طبیعی کاملاً خشک شوند. برای جلوگیری از هر گونه آسیب از شانه دندانه درشت استفاده کنید. اگر در حال حاضر موهایتان آسیب‌دیده موهای خود را رنگ نکنید و از فر مدت‌دار (مانند فر شش ماهه‌) استفاده نکنید.



3. برای ترمیم موها از شامپوهای مرطوب‌کننده و مراقبت‌کننده‌ها استفاده کنید. از درمان گیاهی «روغن داغ» که متشکل از چندین روغن طبیعی است، استفاده کنید. مکمل‌های ویتامین ،به تقویت موها کمک می‌کند.


4. با متخصص مو مشورت کنید تا در صورت تشخیص از درمان‌های حرفه‌ای برای بهبود آسیب استفاده کند. برای داشتن موهای سالم از توصیه‌های متخصص مو پیروی کنید.


برگردان توسط مجله دلگرم

(اعظم بهادر)



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits