دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
روشی برای رنگ گرفتن سفیدی مو
16
زمان مطالعه: 3 دقیقه
روشی برای رنگ گرفتن سفیدی مو-موی سفید- بهترین رنگ برای پوشش موهای سفید- درمان مو سفید- رفع سفیدی مو

روشی برای رنگ گرفتن سفیدی مو، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

روشی برای رنگ گرفتن سفیدی مو

روشی برای رنگ گرفتن سفیدی مو

سفيدي مو هميشه باعث مي‌شود تا شما احتياج بيشتري به رنگ كردن مو داشته باشيد. موهاي كه سفيدي دارند خيلي زود رنگدانه‌هايش را از دست مي‌دهد و در نتيجه ديرتر از موهاي معمولي رنگ مي‌گيرند. براي اين نوع مو‌ها بهتر است رنگ را از جلوي سر بزنيم چون جلوي سر حرارت بيشتري نسبت به جاهاي ديگر سر دارد و رنگ‌پذيري آن نيز بالطبع بيشتر است.

اگر مي‌خواهيد موهايي قهوه‌اي داشته باشيد و سفيدي‌هاي شما را پوشش دهد از رنگ‌هايي با كد پنج و شش استفاده كنيد. براي داشتن موهاي روشن‌تر بايد از كد رنگ‌هاي هفت و هشت استفاده کنید و ترجيحا با اكسيدان يك، تا به رنگ دلخواه‌تان برسيد.

روشی برای رنگ گرفتن سفیدی مو

روش اول – عمل مُردانساژ

به اندازه یک انگشت رنگ N4 را از تیوپ خارج کرده و با اکسیدان %6 مخلوط کنید. مقدار اکسیدان کمی از رنگ بیشتر باشد به طوری که غلظت مخلوط ، به اندازه غلظت ماست شود. مخلوط تهیه شده را به قسمتهای سفید مو بزنید و به مدت 15 الی 20 دقیقه صبر کنید . سپس آبکشی کرده و یک تیوپ رنگ کامل روشن بین پایه 7 یا 8 را با یک اکسیدان %6 مخلوط کنید.

روش دوم – شامپو شیمیایی

اگر می خواهید از پایه رنگ 7 یا 9 را روی موهای سفید کار کنید ، از این روش استفاده کنید. یک پیمانه شامپو ، یک پیمانه پودر دکلره ، یک پیمانه اکسیدان %6 و یک پیمانه نرم کننده را باهم مخلوط کرده و روی موی خشک به مدت 20 دقیقه قراردهید. سپس آبکشی کرده و پس از آن رنگ روشن ( همانطور که گفتم پایه رنگ 7 یا 9) را استفاده کنید.

روشی برای رنگ گرفتن سفیدی مو

چند نکته مهم

1 – هنگام رنگ کردن موهای سفید ، پایه مو حتما باید با رنگ مویی که انتخاب می کنیم هماهنگ باشد. بعنوان مثال اگر موی شما پایه 7 یا 9 را دارد و سفیدی آن درآمده است ، می بایست رنگ 7 یا 9 را بعد از عمل مُردانساژ یا شامپو شیمیایی استفاده کنید.

2 – روش شامپو شیمیایی مدت زمان مشخصی ندارد . فقط برای فعال کردن سفیدی های مو، زمان دکلره را 10 الی 15 دقیقه در نظر گرفته و پس از شستشو ، رنگ مو را استفاده کنید.

3 – عمل شامپو شیمیایی را برای رنگ برداری هم می توان استفاده کرد. بعنوان مثال چنانچه شما از رنگ تیره شماره 3 استفاده کرده اید و قصد دارید آن را روشن تر کنید، عمل شامپو شیمیایی را انجام داده و بعد از شستشوی موها ، رنگ را غلیظ و یکدست به مو زده و بعد از 45 دقیقه رنگ را بشویید.

4 – همیشه در قانون سفیدی ها رنگ مو را غلیظ و با اکسیدان %6 درست کرده و رنگ کردن موها را از جلوی سر که میزان سفیدی بیشتر است ، آغاز کنید.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (16 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits