دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۱۰ تا از بهترین اجاق گاز های موجود در بازار
35
زمان مطالعه: 11 دقیقه
هنگام خرید اجاق گاز مثل سایر لوازم خانگی برقی ، باید دقت زیادی انجام دهیم تا دقیقا همان اجاق گازی که نیاز داریم را تهیه کنیم. ویژگی ها و مشخصات فنی اجاق گاز مثل میزان مصرف انرژی از جمله مواردی است که باید به آنها توجه کنید.

برترین اجاق گاز ها کدامند؟

اجاق گاز یکی از لوازم ضروری مورد نیاز در هر آشپزخانه ای میباشد. در این مطلب قصد داریم 10 تا از بهترین اجاق گاز های برند های هارداستون، سینجر و... را به شما معرفی کنیم.

1. اجاق گاز سینجر مدل SG-ECO 5051

اجاق گاز سینجر مدل SG-ECO 5051

اجاق‌گاز «سینجر» مدل «SG-ECO 5051» یک اجاق‌گاز زیبا و منحصربه‌فرد است. این اجاق‌گاز به فول ترموکوبل مجهز است تا به حفظ ایمنی دستگاه و کنترل آن کمک بیشتری شود. داشتن فندک مکانیکی یکی از ویژگی‌های این اجاق‌گاز است. اجاق‌گاز سینجر مدل SG-ECO 5051 با داشتن جوجه‌گردان، امکان پختن بریانی‌های لذیذ را به مصرف‌کننده می‌دهد. در این اجاق‌گاز، پنج شعله‌ی مشعل‌دار تعبیه شده که شامل شعله‌های کوچک و بزرگ و متوسط است تا ظروف با اندازه‌های مختلف، هم‌زمان روی گاز قرار بگیرند. جنس شبکه‌های این اجاق چدنی است. ولوم‌ها در این مدل بسیار شیک هستند و جلوه‌ی زیبایی به قسمت جلویی گاز بخشیده‌اند. در این اجاق‌گاز، درِ فر دارای شیشه‌ی سکوریت دوجداره است. این اجاق‌گاز همچنین سپر حرارت‌گیر دارد. گنجایش فر در این اجاق‌گاز 76 لیتر است. این مدل به چراغ داخل فر مجهز بوده و پایه‌های آن قابل‌تنظیم است. این گاز را می‌توان در آشپزخانه‌هایی که کف آن‌ها دارای شیب است، به‌خوبی تنظیم کرد. طول سیم گاز 1.8 متر است. این مدل با قابلیت‌های ذکرشده، در مصرف انرژی صرفه‌جویی به عمل می‌آورد.

قیمت: ۱,۸۱۳,۰۰۰ تومان


2. ‏اجاق گاز طرح فر روبینا مدل رونی

اجاق گاز طرح فر روبینا مدل رونی

برند روبینا در سال 1374 با نام تجاری شاکارگاز فعالیت خود را در زمینه تولید اجاق‌های خانگی گازسوز آغاز کرد و از سال 1386 با رونمایی از برند روبینا شاخه جدیدی از لوازم خانگی آشپزخانه مانند اجاق گاز، اجاق گاز توکار، فر توکار، سینک و هود آشپزخانه را روانه بازار کرد و اکنون با ارائه تولیداتی باکیفیت، همراه با تکنولوژی روز دنیا و بهره‌مندی از قطعات ایتالیایی، سطح رضایت بالایی را درمیان مصرف‌کنندگان دارد.‏ اجاق گاز طرح فر روبینا مدل رونی پنج شعله بوده و کشودار است. این اجاق گاز دارای رویه شیشه ای بوده و جنس شبکه آن از چدن است. رنگ های استفاده شده در این محصول الکترواستانیک بوده و بسیار با کیفیت می باشد. تمامی قطعات این محصول در مقابل زنگ زدگی مقاوم می باشد و راندمان حرارتی بالا دیگر مزیت این محصول است. روبینا در طراحی این محصول از شیشه های سکوریت با مقاومت بالا در مقابل ضربه نیز استفاده نموده و این اجاق گاز را به یک گزینه کاملا مناسب تبدیل کرده است.

قیمت: ۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان


3. اجاق گاز لوفرا مدل CBBD96GVGE/Ci519

اجاق گاز لوفرا مدل CBBD96GVGE/Ci519

اجاق گاز لوفرا مدل CBBD96GVGE/Ci519 یکی از محصولات باکیفیت این شرکت می باشد. این اجاق دارای فر با ظرفیت 90 لیتر می باشد. جنس شبکه رویه از جنس چدن است و درپوش شیشه ای نشکن باعث مقاومت بیشتر این اجاق گاز شده است. وجود تایمر دیجیتال از جمله مزایای این محصول محسوب می شود. از دیگر قابلیت های اجاق لوفرا قابلیت شستشوی آسان است. جنس این اجاق گاز 5 شعله لعابی است. علاوه بر این ، قابلیت استفاده از فر های بالا و پایین به صورت همزمان در این اجاق گاز وجود دارد.

قیمت: ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان


4. اجاق گاز هاردستون سری Milton مدل Full Option Double SS

اجاق گاز هاردستون سری Milton مدل Full Option Double SS

اجاق گاز «هاردستون» (Hardstone) سری میلتون مدل «فول آپشن دابل SS» دارای دو فر و پنج شعله است. این محصول با طراحی زیبا و امکاناتی مناسب تولید و عرضه شده است. یکی از مشخصات بارز این مدل که برای استفاده از کابین‌های فر کاربرد دارد، وجود فن خنک‌کننده برای فر است. این اجاق گاز ضمن برخورداری از امکاناتی همچون صفحه‌نمایش زیبا، دارای دو کابین فر مجزاست که امکان استفاده به صورت هم‌زمان ندارند و عملا امکان پخت هم‌زمان در فر گازی وجود ندارد. اجاق‌گاز هاردستون فول آپشن دابل SS پنج‌شعله بوده و از شبکه‌ای فولادی و شیشه‌ی محافظ نشکن و سکوریت بهره‌مند است. صفحه‌نمایش LED این دستگاه لمسی است و روی آن می‌توان تنظیمات مختلفی نظیر تایمر، وضعیت جوجه‌گردان‌ها، چراغ فر و... را مشاهده کرد و در صورت نیاز تغییر داد. فندک این اجاق گاز هم از سری اتوماتیک است. از دیگر مشخصات این اجاق‌گاز می‌توان به برخورداری از تایمر و قابلیت کنترل زمانی شعله اشاره کرد. پوشش لعاب سلف کلین نیز برای نظافت آسان‌تر در این اجاق‌گاز تعبیه شده است. از دیگر مشخصات این محصول عبارت‌اند از برخورداری از سرشعله‌های Euro Type که به سوئیچ ایمنی مجهزند. در بخش زیرین این محصول یک محفظه برای نگهداری ظروف (ظروف چینی یا فلزی) قرار گرفته است که به هنگام روشن‌بودن فر می‌تواند به عنوان گرم‌کن نیز استفاده شود.

قیمت: ۴,۷۷۸,۰۰۰ تومان


5. اجاق گاز بدون فر هافنبرگ محدب H 980

اجاق گاز بدون فر هافنبرگ محدب H 980

  • ابعاد: 90*90*60 میلی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • پهنا: 90 سانتی متر
  • عمق: 60 سانتی متر
  • وزن: 42.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه: فلز
  • رنگ بدنه: رنگ کوره ای
  • تعداد شعله: 5 عدد
  • جنس شبکه: چدن
  • جنس ولوم ها: پلاستیک
  • ترموکوپل: خیر
  • زمان سنج (Timer): بله
  • پایه قابل تنظیم: بله
  • طول سیم: 1.5 متر

قیمت: ۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان


6. اجاق گاز مبله 5 شعله استیل بوش مدل HSG736257I

اجاق گاز مبله 5 شعله استیل بوش مدل HSG736257I

اجاق گاز فردار 5 شعله فر با ظرفیت فوق العاده بالا-112 لیتر فر چندکاره گازی 3 قابلیت پخت: جوجه گردان، گریل، حرارت از پایین ساعت الکترونیک لامپ داخلی فر ریل های تکیه گاه قفسه کشوی وسایل آشپزخانه شبکه اجاق چدنی ابعاد: 600*898*846

قیمت: ۹,۳۳۵,۰۰۰ تومان


7. اجاق گاز سینجر مدل SG-ECO 5055

اجاق گاز سینجر مدل SG-ECO 5055

  • جنس بدنه: استیل
  • تعداد شعله: 5 عدد
  • جنس شبکه: چدن
  • فندک: بله
  • گنجایش فر: 76 لیتر
  • محدوده گنجایش فر: 50-100 لیتر
  • چراغ داخل فر: دارد
  • جوجه گردان: بله
  • ترموکوپل: بله
  • زمان سنج (Timer): خیر
  • پایه قابل تنظیم: بله
  • طول سیم: 1.8 متر
  • دارای موتور جوجه گردان
  • دارای سپر حرارت گیر
  • درب فر دارای شیشه سکوریت دو جداره
  • محدوده گنجایش فر: 50-100 لیتر

قیمت: ۲,۳۹۶,۰۰۰ تومان


8. ‏اجاق گاز سینجر مدل SG-S5031

اجاق گاز سینجر مدل SG-S5031

‏اجاق گاز سینجر مدل SG-S5031 دارای یک فر از محصولات باکیفیت سینجر است. این اجاق‌گاز 5 شعله است که شعله بزرگ در وسط قرار گرفته است. شبکه چدنی روی شعله‌ها قدرت و مقاومت زیادی در مقابل حرارت و وزن قابلمه و تابه داشته و با اندازه مناسب و دقیق طراحی‌شده است تا پخت غذا در ظروف مربوطه به‌خوبی انجام شود. ولوم‌ها یا پیچ‌های تنظیم شعله در جلوی اجاق قرارگرفته و در مجاورت شعله و حرارت نیست. البته کیفیت بالای ولوم‌ها و روکش آن‌ها زیبایی اجاق‌گاز را دوچندان می‌کند. علاوه بر ولوم‌های تنظیم، دکمه‌های تنظیم دیگری مانند فندک و تنظیمات نمایشگر نیز در این قسمت وجود دارد. ‏‏اجاق گاز سینجر مدل SG-S5031 دارای یک فر است که با ظرفیت بالایی که دارد امکان پخت هر وعده غذایی را می‌دهد. جوجه‌گردان داخل فر نیز امکان تهیه جوجه و مرغ بریان را می‌دهد. تمام قسمت‌های مرتبط با شعله و حرارت اجاق‌گاز سینجر با سیستم ایمنی تحت کنترل است و ترموکوپل برای این امر در نظر گرفته‌شده است. این دستگاه مجهز به فن گردش هوا نیز است که می‌تواند در پخت مواد غذایی مختلف مورداستفاده قرار گیرد. پایه‌های اجاق‌گاز سینجر نیز قابل تنظیم است و می‌تواند در سطوح با شیب کم (اکثر آشپزخانه‌ها دارای شیب اندکی هستند) به‌خوبی تراز شده و با لبه کابینت نیز تنظیم گردد. سینجر سالها در تولید و عرضه محصولات باکیفیت فعالیت می‌کند و اجاق‌گازهای این شرکت به خاطر کیفیت و قیمت مناسبی که دارند از گزینه‌های محبوب برای خریداران به‌حساب می‌آید.

قیمت: ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان


9. ‏اجاق گاز سینجر مدل SG-A5094

اجاق گاز سینجر مدل SG-A5094

‏‏ ‏اجاق گاز سینجر مدل SG-A5094 از محصولات باکیفیت سینجر است. این اجاق‌گاز 5 شعله است که ترتیب چیدمان شعله‌ها به‌صورت ناقرینه، چهار عدد در یک طرف و شعله بزرگ در کنار است. شبکه چدنی روی شعله‌ها قدرت و مقاومت زیادی در مقابل حرارت و وزن قابلمه و تابه داشته و با اندازه مناسب و دقیق طراحی‌شده است تا پخت غذا در ظروف مربوطه به‌خوبی انجام شود. ولوم‌ها یا پیچ‌های تنظیم شعله در جلوی اجاق قرارگرفته و در مجاورت شعله و حرارت نیست. البته کیفیت بالای ولوم‌ها و روکش آن‌ها زیبایی اجاق‌گاز را دوچندان می‌کند. علاوه بر ولوم‌های تنظیم، دکمه‌های تنظیم دیگری مانند فندک و تنظیمات نمایشگر نیز در این قسمت وجود دارد. ‏اجاق گاز سینجر مدل SG-A5094 دارای یک فر است که با ظرفیت بالایی که دارد امکان پخت هر وعده غذایی را می‌دهد. جوجه‌گردان داخل فر نیز امکان تهیه جوجه و مرغ بریان را می‌دهد. تمام قسمت‌های مرتبط با شعله و حرارت اجاق‌گاز سینجر با سیستم ایمنی تحت کنترل است و ترموکوپل برای این امر در نظر گرفته‌شده است. این دستگاه مجهز به فن گردش هوا است که می‌تواند در پخت مواد غذایی مختلف مورد استفاده قرار گیرد. پایه‌های اجاق‌گاز سینجر نیز قابل تنظیم است و می‌تواند در سطوح با شیب کم (اکثر آشپزخانه‌ها دارای شیب اندکی هستند) به‌خوبی تراز شده و با لبه کابینت نیز تنظیم گردد. سینجر سال‌ها در تولید و عرضه محصولات باکیفیت فعالیت می‌کند و اجاق‌گازهای این شرکت به خاطر کیفیت و قیمت مناسبی که دارند از گزینه‌های محبوب برای خریداران به‌ حساب می‌آید.

قیمت: ۲,۹۸۰,۰۰۰ تومان


10. ‏اجاق گاز سینجر مدل SG-2X5024

اجاق گاز سینجر مدل SG-2X5024

اجاق گاز مدل SG-2X5024 از محصولات باکیفیت سینجر است. این اجاق‌گاز 5 شعله است که ترتیب چیدمان شعله‌ها به‌صورت قرینه، دو عدد در هر طرف و شعله بزرگ در وسط است. شبکه چدنی روی شعله‌ها قدرت و مقاومت زیادی در مقابل حرارت و وزن قابلمه و تابه داشته و با اندازه مناسب و دقیق طراحی‌ شده است تا پخت غذا در ظروف مربوطه به‌ خوبی انجام شود. ولوم‌ها یا پیچ‌های تنظیم شعله در جلوی اجاق قرارگرفته و در مجاورت شعله و حرارت نیست. البته کیفیت بالای ولومها و روکش آن‌ها زیبایی اجاق‌گاز را دوچندان می‌کند. علاوه بر ولوم‌های تنظیم، دکمه‌های تنظیم دیگری مانند فندک و تنظیمات نمایشگر نیز در این قسمت وجود دارد. ‏اجاق گاز سینجر مدل SG-2X5024 دارای دو فر است؛ فر بزرگتر گازی و فر کوچکتر برقی است. این فرها با ظرفیت بالایی که دارند امکان پخت هر وعده غذایی را ایجاد می‌کنند. جوجه‌گردان داخل فر نیز امکان تهیه جوجه و مرغ بریان را می‌دهد. تمام قسمت‌های مرتبط با شعله و حرارت اجاق‌گاز سینجر با سیستم ایمنی تحت کنترل است و ترموکوپل برای این امر در نظر گرفته‌شده است. این دستگاه مجهز به فن گردش هوا نیز است که می‌تواند در پخت مواد غذایی مختلف مورداستفاده قرار گیرد. پایه‌های اجاق‌گاز سینجر نیز قابل تنظیم است و می‌تواند در سطوح با شیب کم (اکثر آشپزخانه‌ها دارای شیب اندکی هستند) به‌خوبی تراز شده و با لبه کابینت نیز تنظیم گردد. سینجر سال‌ها در تولید و عرضه محصولات باکیفیت فعالیت می‌کند و اجاق‌گازهای این شرکت به خاطر کیفیت و قیمت مناسبی که دارند از گزینه‌های محبوب برای خریداران به‌ حساب می‌آید.

قیمت: ۳,۵۹۹,۰۰۰ تومان

بیشتر بخوانید:

لیست قیمت انواع اجاق گاز در بازار


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.9 از 5 (35 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

علی | ۳ سال پیش
سینجر آشغاله،شما فکر کنم شرکت سینجر کار می کنی همه کارای سینجرو معرفی کردی :)
1
8

hits