دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با ناتالی جوآن امانوئل بازیگر جذاب بریتانیایی
4
زمان مطالعه: 4 دقیقه
ناتالی امانوئل بازیگر 30 ساله بریتانیایی است. او در بازی تاج و تخت و همچنین فیلم های سینمایی سریع و خشن ایفا نقش کرده است. جهت آشنایی بیشتر با این بازیگر با دلگرم همراه باشید.

بیوگرافی ناتالی جوآن امانوئل

ناتالی جوآن امانوئل (انگلیسی: Nathalie Joanne Emmanuel؛ متولد ۲ مارس ۱۹۸۹) یک هنرپیشه اهل بریتانیا است. او از سال ۲۰۰۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

اینستاگرام ناتالی امانوئل

https://www.instagram.com/nathalieemmanuel/

ازدواج و همسر ناتالی امانوئل

ناتالی امانوئل مجرد است.

 ناتالی امانوئل

فیلم های ناتالی امانوئل

از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم‌های سریع و خشمگین ۷، سرنوشت خشمگین، تیتان و سریال بازی تاج و تخت اشاره کرد.

ناتالی امانوئل در سال ۲۰۱۱ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ناتالی امانوئل در این سال، بازیگری در سریال بازی تاج و تخت به کارگردانی Brian Kirk، دیوید بنیاف، Jeremy Podeswa، Jack Bender، Alan Taylor، Timothy Van Patten، Mark Mylod، Neil Marshall، Miguel Sapochnik، Daniel Minahan، Daniel Sackheim، Matt Shakman، David Nutter، Alex Graves، D.B. Weiss، Michelle MacLaren، Alik Sakharov، david petrarca و michael slovis محسوب می‌شود.

ناتالی امانوئل در سریال بازی تاج و تخت

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ناتالی امانوئل بازی در سریال بازی تاج و تخت بوده است. ناتالی امانوئل سال ۲۰۱۱ در ۲۳ سالگی در سریال بازی تاج و تخت نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

او در این سریال با Brian Kirk همکاری داشته است. ناتالی امانوئل توانست با بازی در سریال بازی تاج و تخت تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امیلیا کلارک، پیتر دینکلیج، کیت هرینگتون ولنا هدی بر تجارب او افزود.

ناتالی امانوئل در فیلم سریع و خشن

ناتالی امانوئل علاوه‌بر سریال بازی تاج و تخت، سال ۲۰۱۱ در ۲۹ سالگی در فیلم سرنوشت خشمگین (سریع و خشن 8) نیز بازی کرده است.

ناتالی امانوئل این‌بار با F. Gary Grayیعنی کارگردان فیلم سرنوشت خشمگین (سریع و خشن 8) و هنرمندانی چون وین دیزل، دواین جانسون، شارلیز ترون، جیسون استاتهام و اسکات ایستوود همکاری داشت.

 ناتالی امانوئل

همکاران ناتالی امانوئل

در این سال‌ها ناتالی امانوئل با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران آیدان گیلن با 2 مرتبه، وین دیزل با 2 مرتبه، کریستوفر هیوجو با 2 مرتبه، Lucas Black با 2 مرتبه و جیسون استاتهام با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با ناتالی امانوئل داشته‌اند.

فعالیت های حرفه ای ناتالی امانوئل

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ایی ناتالی امانوئل آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. ناتالی امانوئل را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 83% آثار وی سینمایی و 17% آثارش تلویزیونی است.

در واقع ناتالی امانوئل از مجموع 6 اثری که در کارنامه دارد، در 5 اثر در سینما با نام‌های فیلم دونده مارپیچ: علاج مرگ، فیلم سرنوشت خشمگین (سریع و خشن 8)، فیلم The Titan، فیلم سریع و خشن ۷ و فیلم Twenty8k به ایفای نقش پرداخته و در 1 اثر در تلویزیون با نام سریال بازی تاج و تخت بازی کرده است.

کارنامه ناتالی امانوئل

در مجموع در کارنامه ناتالی امانوئل آثار مهمی وجود دارد

همه 6 اثر مهم ناتالی امانوئل در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار ناتالی امانوئل در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر ناتالی امانوئل در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی ناتالی امانوئل درخشان‌تر خواهد شد.

مثلا اثری که در بیوگرافی ناتالی امانوئل بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال بازی تاج و تخت محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی ناتالی امانوئل کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم Twenty8k محسوب می‌شود.

عکس های ناتالی امانوئل

 ناتالی امانوئل

 ناتالی امانوئل

 ناتالی امانوئل

عکس ناتالی امانوئل با وین دیزل

 ناتالی امانوئل

 ناتالی امانوئل

 ناتالی امانوئل

 ناتالی امانوئل

عکس ناتالی امانوئل با موی بافته

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی وین دیزل بازیگر جذاب آمریکایی + عکس

بیوگرافی امینه گولشه همسر مسعود اوزیل + عکس



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits