دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی کامل سانیا سالاری + عکس های جدید این بازیگر
42
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نگاهی داریم به بیوگرافی سانیا سالاری،و نکاتی از زندگی هنری و خصوصی این بازیگر جوان و مشهور ایرانی. سانیا سالاری فارغ التحصیل رشته لیسانس رشته تدوین اســـت.

سانیا سالاری

نام: سانیا
نام خانوادگی: سالاری
تاریخ تولد: 20 تیر ماه 1368
پیشه: بازیگر
تحصیلات: لیسانس رشته تدوین

بیوگرافی سانیا سالاری

بیوگرافی سانیا سالاری

سانیا سالاری بازیگر جدید ایرانی است که در سن 29 سالگی به سر می برد تاریخ تولد سانیا سالاری 20 تیر 1369 و زاده تهران است در رشته تدوین کلیپ و فیلم در دانشگاه هنرهای نمایشی تهران تحصیل کرده است بیوگرافی سانیا سالاری بازیگر 29 ساله و محبوب تلویزیون ایران را در سایت سماتک می خوانید وی بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان است که اکنون از شبکه سوم سیما در حال پخش است .

سانیا سالاری

سانیا سالاری پدر و مادر بسیار مهربان و دوست داشتنی دارد و مشوق وی در عرصه بازیگری پدرش است وی در کلاس های بازیگری مهتاب نصیرپور شرکت مستمر داشته است و در کنار بسیاری از جوانان علاقمند به تحصیل علم بازیگری پرداخت سامان صفاری یکی از دوستان نزدیک وی است که در سریال دلدادگان در نقش امیر ایفای نقش کرده است. وی از اینکه با بازیگرانی همچون پانته آ بهرام و مهرانه مهین ترابی همبازی شده است بسیار خرسند است و آنها را الگوی بازیگری خویش می داند.

بیوگرافی سانیا سالاری

سانیا سالاری علاقه شدیدی به بچه دارد و برای رسیدن به این هدف به زودی ازدواج خواهد کرد وی بازیگر سریال دلدادگان است که در 60 قسمت 50 دقیقه ای آماده پخش است و از روز شنبه پخش این سریال تلویزیونی شروع شده است.

سانیا سالاری

سانیا سالاری مجرد است و منوچهر هادی پس از تست بازیگری گرفتن از وی او را به سریال دلدادگان فراخوانده است و او می گوید این خانم استعداد شدیدی در عرصه بازیگری دارد و من برای بسیاری از فیلم ها و سریال های ایرانی از وی استفاده خواهم کرد این اولین تجربه حرفه ای وی در یک سریال تلویزیونی است اما به دلیل پرمخاطب بودن این سریال وی بسیار معروف شده است.

سانیا سالاری کیست

اینستاگرام سانیا سالاری روز به روز پرطرفدارتر می شود و امروز حدود 3 هزار نفر دنبال کننده دارد آدرس اینستاگرام سانیا سالاری sania__salari است وی تاکنون 233 پست در پیج اینستاگرام خود گذاشته است که همه آنها تصاویر وی و دوستان و همکاران این بازیگر است وی برای اولین بار در سال 1395 وارد سن تئاتر شد و منوچهر هادی به تماشای تئاتر وی رفت.

بیوگرافی سانیا سالاری

سانیا سالاری در نمایش هایی چون مجلس ضربت خوردن ، نام تمام مادران ، فیلم تئاتر آینه های روبرو ، لیلا و چند مسافر اثری از محمد رحمانیان حضور داشته است.

سانیا سالاری

سانیا سالاری در نمایش مجلس ضربت زدن به کارگردانی بهرام بیضایی یکی از سخت ترین نقش های زندگی اش را ایفا کرد و در قالب دو شخصیت نویسنده و قطام جلوی دوربین رفت و با وجود اینکه اولین تجربه بازیگری اش بود به خوبی توانست از عهده این نقش برآید

بیوگرافی سانیا سالاری

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان از هنرمندان تئاتری کشورمان است که بازیگری را در کلاسهای مهتاب نصرپور آموخت و در چند نمایش در کنار بزرگان تئاتر به ایفای نقش پرداخت. اولین حضور سانیا سالاری در تلویزیون بازی در سریال دلدادگان میباشد .


بیشتر بخوانید :

بیوگرافی کامل باران خوش اندام همسر امیر حسین صدیق

بیوگرافی بهرام افشاری (بهتاش در سریال پایتخت) + عکس شخصی وی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (42 رای)  

۲ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

asra | ۲ سال پیش
عشق منی تو{سانیا}❤
4
4
فاطمه | ۳ سال پیش
چقدپول داده این چهره روبراش دراوردن ۲۰ میلیون یایک میلیارد...‌
6
3

hits