دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر دیدن خواب موز
80
زمان مطالعه: 4 دقیقه
خواب دیدن موز تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن موز در خواب را در دلگرم بخوانید .

موز در خواب چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب موز ( تعبیر خواب خوردن موز ، تعبیر خواب موز سیاه و فاسد ، تعبیر خواب موز سبز ، تعبیر خواب خرید و فروش موز ، تعبیر خواب چیدن موز از درخت و .. ) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم

تعبیر خواب موز

تعبیر خواب موز

1- موز در خواب تعبیرش عموما غرور، مسائل جنسی، هوس و عشق های آتشین است.

کارل یونگ ، پرفسور سوئیسی میگوید :

  • 2- تعبیر خواب موز ممکن است تمایلات سرکوب شده باشد. شاید سمبل جنس مذکر باشد.
  • آنلی بیتون می‌گوید :
  • 3- تعبیر دیدن موز در خواب ، دوستی و معاشرت با فردی است که نه چندان جذاب است و نه چندان در خور دوستی .
  • 4- اگر در خواب موزهایی ببینید که در حال خراب شدن هستند، دلالت بر آن دارد که به دردسر خواهید افتاد .

تعبیر خواب خوردن موز

  • 5- خوردن موز در خواب نشانه خوبی نیست. در واقع این خواب پیش بینی ورود شما به مرحله سخت زندگی است. مرحله ای که در آن به تنگنای شدیدی خواهید رسید.
  • 6- تعبیر دیدن خواب خوردن موز برای زنان این است که آن زن به کسی علاقه دارد و باید سعی کند توجه او را جلب کند. در غیر این صورت رقیب او برنده می شود و شکست عاطفی سختی خواهد خورد .

کارل یونگ ، پرفسور سوئیسی میگوید :
7- خواب دیدن اینکه موز می خورید بیانگر این است که سخت کوشی شما، دستاورد کمی دارد و پاداش کمی میگیرد

آنلی بیتون می‌گوید :
8- تعبیر خواب خوردن موز آن است که شغلی پر دردسر را متحمل شده اید و وظایف بر شانه شما سنگینی خواهد کرد .


تعبیر خواب موز سیاه و فاسد

9- تعبیر دیدن یا خوردن موز سیاه و فاسد نشان دهنده مشکلات عاطفی بین دو نفر است. همچنین پیش بینی می کند به زودی شکست عاطفی تلخی را درزندگی تجربه خواهید کرد.


تعبیر خواب موز سبز

10- تعبیر موز سبز در خواب این است که از معامله با دیگران سود می برید. ممکن است شخصی پروژه ارزشمندی را به شما بدهد . پس مطمئن شوید از این فرصت در زندگی خود استفاده می کنید.


تعبیر خواب خرید و فروش موز

  • 11- تعبیر خواب خرید و فروش موز به معنی معاملات کم سود است. این راهی که پیش گرفته اید تنها وقت شما را تلف می کند و با وجود تمام تلاش هایی که برای این کار انجام داده اید به سود زیادی نمی رسید.
  • 12- به گفته بعضی معبران این خواب نشانه این است که به دلیل اشتباهات مکرر در محل کارتان ممکن است از کار خود اخراج شوید. مراقب باشید و کار خود را به درستی انجام دهید.
  • 13- اگر خواب دیدید که قصد خرید موز دارید تعبیرش این است که باید در آینده مراقب باشید. سعی کنید نسبت به اطرافیان محتاطانه رفتار کنید و اجازه نفوذ دیگران را به زندگی خود ندهید. زیرا احتمال دارد شخصی که از او موز خریدید ضربه سختی به شما بزند و یا از شما چیزی بدزدد.

آنلی بیتون می‌گوید :
14- اگر خواب ببینید در حال خرید و فروش و یا معامله موز با دیگران هستید ، تعبیرش آن است که به منابعی دسترسی دارید که غیرقابل بهره برداری است .


تعبیر خواب چیدن موز از درخت

15- تعبیر چیدن موز از درخت این است که سعی می کنید در زندگی مستقل باشید و نظر دیگران را نمی پذیرید. این نوع رفتار برای دیگران بسیار آزار دهنده است. سعی کنید از نظرات دیگران در زندگی استفاده کنید در غیراین صورت تنها خواهید ماند.


تعبیر خواب پوست موز

16- تعبیر پوست کندن موز این است که نسبت به مسائل جنسی و عاطفی خود بی تفاوت است. گاهی نمی توانید احساستان را برای دیگران بازگو کنید . بهتر است این فرصت را به خود بدهید و سعی کنید خود واقعیتان را به دیگران نشان دهید.

کارل یونگ ، پرفسور سوئیسی میگوید :

  • 17- تعبیر دیدن پوست موز در خواب این است که شما نیاز دارید مراقب باشید که نلغزید و اشتباه نکنید.
  • 18- اگر در خواب تان پوست موز خراب شده باشد، بیانگر اشتباهات برگشت ناپذیر (جبران نشدنی) است

تعبیر خواب بسته های موز

19- اگر موز های زیادی را در خواب دیدید تعبیرش این است که در مسائل زناشویی و عاطفی خود به مشکل برمی خورید. البته این مشکلات زیاد مهم نیستند و به طلاق ختم نمی شوند. بهتراست درتا کار به جای باریک نرسیده نسبت به رفتارهای خود با همسرتان تجدید نظر کنید.


تهیه و ترجمه در مجله دلگرم

تعبیر خواب موز

تعبیرهای مرتبط

تعبیر خواب کامل میوه : 55 تعبیر و تفسیر دیدن خواب میوه | دلگرم

تعبیر خواب سیب : دیدن سیب در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر و تفسیر دیدن خیار در خواب چیست ؟

دیدن گیلاس در خواب نشانه چیست ؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (80 رای)  

۳ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

حسین سلیمی | ۲ سال پیش
سلام من در خواب دیدم من همراه پدر و مادرم در جاده هستیم و در جاده درخت موزی را دیدم که بسیار سرسبز و میوه های بسیار درشت و زرد رنگ داشت و از صاحب باغ یک خوشه موز زرد رنگ خریدم و بقدری شیرین بود موزهایش که پدرم دوباره با ماشین پیش همان درخت و باغ برگرداند تا موز بخریم ولی موزهایش تمام شده بود صاحب باغ به من گفت در پشت باغ من باغات دیگری از موز دارم و من پشت سرش به راه افتادم و در سر راه به باغ انگورش رسیدم و او از شیرینترین انگوهایش با یاقوت های بزرگش به من داد و من خوردم و انگورهایش به قدری خوش مزه بودند که به مرد گفتم از موزهایت شیرینترند و دوباره راه افتادیم به باغ موز که رسیدیم گفتند موز تمام شده و تکه های موز زرد شیرین را کنسرو شده به من دادند و در راه بازگشت مرد به من گفت از باغ انگور هر چقدر دوست داری از انگورهای شیرینم بکن و من چند خوشه کندم و راه افتادم وقتی به جاده رسیدیم دیدم پدرم از باغ دیگر موز خریده و اصلا از موزهای خریده راضی نیست و من دیدم موز سبز رنگ در درخت مرد هست و خریدیم و بعد راه افتادیم به سمت خانه و کل راه در باغات بودیم و نهرها جاری بود.
0
15
علی فرشاد | ۴ سال پیش
سلام من درخواب خود دیدم یه رودخانه ای است که درونش موز وجود دارد وبغل روخانه هم همینطور.و من دوعدد موز برداشتم یکی رو خودم خوردم ویکی رو دادم ب دوستم که خورد.حال تعبیر این چی میشه ممنون میشم بگین
7
24
پاسخ ها:
آیه | ۳ سال پیش
میشه جواب منم بدین ؟
5
15

hits