دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
قیمت و مشخصات فنی مرسدس AMG GT ۶۳ S
8
زمان مطالعه: 6 دقیقه
مرسدس بنز GT63 S در مدل ۲۰۱۹ از فضا، قدرت بیشتری بهره می برد و از تکنولوژی های فوق العاده ای استفاده می کند و باعث می شود راننده تجربه ی بهترین رانندگی را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارند.

مرسدس بنز AMG GT63 S

کمپانی مرسدس بنز چندی قبل از جدیدترین مرسدس بنز سری AMG خود یعنی AMG GT سدان رونمایی کرد و اکنون آلمانی‌ها از ورود این خودرو به خط تولید خبر می‌دهند.

در سال 2014 بود که مرسدس بنز برای سرمایه گذاری 1 میلیارد و 750 میلیون دلاری برای تولید نسخه 4 در AMG GT موافقت کرد و پس از آن هم 702 میلیون دلار دیگر به این مبلغ اضافه شد.

تا محصولاتی همچون مرسدس E کلاس، مرسدس CLS کلاس، مرسدس S کلاس در کنار محصولات مرسدس میباخ و خانواده AMG GT در خط تولید شهر زیندلفینگن در آلمان به تولید برسند.

مرسدس بنز AMG GT63 S

برسی سریع ترین خودرو سدان | مشخصات فنی مرسدس بنز جی تی 63| پر سرعت ترین خودرو سدان |

ویدیو بررسی مرسدس بنز AMG GT 63 S

در ویدیو زیر به صورت مختصر و مفید درباره مرسدس بنز AMG GT 63 S توضیح داده شده است.


موتور مرسدس بنز A MG GT63 S

مرسدس بنز AMG GT سدان یک خودرو 4 در است اما اگر بخواهیم واقع بین باشیم، باید آن را یک خودرو اسپرت بدانیم تا اینکه آن را یک خودرو خانوادگی بدانیم.

این خودرو یکی از قدرتمندترین محصولات مرسدس بنز است که در نسخه GT 63 S به موتور 4.0 لیتری 8 سیلندر توئین توربو مجهز شده و قدرتی برابر با 630 اسب بخار و گشتاوری معادل 900 نیوتن متر را تحویل راننده می‌دهد.

مرسدس بنز با تیونینگ برابوس AMG GT63 S موتور

همه موتور های مرسدس بنز مجهز به سیستم غیر فعال کردن سیلندر AMG در زمان عدم نیاز به قدرت زیاد هستند. مرسدس بنز AMG GT 63 S میتواند 0 تا 100 را در 3.2 ثانیه طی کند.حداکثر سرعت (GT63 S) 315 کیلومتر در ساعت است.

البته مرسدس بنز قصد دارد یک نسخه هیبریدی هم از این خودرو روانه بازار کند که به قوای محرکه هیبریدی با 800 اسب بخار مجهز می‌شود و بدون شک یکی از سریع‌ترین خودروهای تولید انبوه دنیا خواهد بود. طبق اعلام مرسدس بنز AMG GT 63 S با قیمت 195 هزار دلار به فروش خواهد رسید.

مرسدس بنز AMG GT سدان اصلی‌ترین رقیب پورشه پانامرا است و از اواخر سال جاری در اروپا و در سال 2019 در آمریکا عرضه خواهد شد.

برسی سریع ترین خودرو سدان | مشخصات فنی مرسدس بنز جی تی 63|پر سرعت ترین خودرو سدان |

فناوری های ویژه مرسدس بنز AMG

فناوری های ویژه AMG مانند سیستم ۴MATIC + و جعبه دنده انتقال سریع از نوع AMG اسپید شیفت ۹ دنده با مبدل گشتاور (TCT) در مدل های شش سیلندر و کلاچ (MCT ) در مدل های هشت سیلندر و همچنین کنترل هوشمند دریچه هوای ورودی به موتور باعث افزایش شتاب و سرعت مرسدس بنز AMG GT63 S می شوند.

مرسدس بنز AMG GT63 S

مرسدس بنز AMG GT63 S کابین

قیمت مرسدس بنز AMG | مشخصات فنی مرسدس بنز 2019 |

قیمت مرسدس بنز AMG GT63 S

به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، قیمت بنز GT 63 در آلمان معادل 175 هزار دلار (150 هزار و 118 یورو) و قیمت مرسدس بنز GT 63 S معادل 195 هزار دلار (167 هزار و 16 یورو) است. اما اگر به دنبال این هستید که حتی هزینه بیشتری کنید، می‌توانید سدان اسپرت نسخه تیونینگ برابوس را انتخاب کنید.

این نسخه پرچم‌دار که تنها برای 12 ماه عرضه خواهد شد مجهز به چرخ‌های 21 اینچی است و استایل و سبک آن نیز کمی دستکاری شده است. این مدل بر پایه نسخه S است و قیمتی معادل 216 هزار و 150 دلار (185 هزار و 342 یورو) دارد.

مرسدس بنز AMG GT63 S

مرسدس بنز AMG GT63 S

برسی سریع ترین خودرو سدان | مشخصات فنی مرسدس بنز جی تی 63| مرسدس بنز AMG GT63 S |

نسخه برابوس مرسدس بنز AMG GT63 S

نسخه برابوس مرسدس بنز (BRABUS) یکی از گران‌ترین مدل‌های مرسدس است که حتی از سدان مرسدس‌ AMG S63 با قیمت 161 هزار و 423 یورو و مدل SL63 با قیمت 162 هزار و 316 یورو و کوپه GT R با قیمت 166 هزار و 659 یورو هم گران‌تر است. در واقع، حتی قیمت GT 63S معمولی نیز از این سه مدل گران‌تر است.

وقتی برابوس (BRABUS) خودرویی را به عنوان پروژه خود معرفی می کند قطعا نتیجه کار یک هیولای به تمام معنا خواهد شد. این کمپانی تیونینگ به تازگی دست بر روی مرسدس AMG GT63S گذاشته و با اعمال پکیج 800 باعث شده ظاهر این خودرو به بسیار خوفناک گردد.

البته تمامی هنر دست مهندسان در ظاهر خودرو نموده ندارد بلکه قدرت خروجی به محدوده سوپر اسپرت های برتر جهان نزدیک شود.

مرسدس بنز amg gt63 s

گشتاور مرسدس بنز AMG GT63 S

قدرت و گشتاور مرسدس بنز AMG GT63 S در مقایسه با نسخه استاندارد GT63 S چهار درب کوپه به ترتیب 161 اسب بخار و 100 نیوتون متر افزایش یافته است. این خودرو در بحث شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت سه‌ دهم ثانیه سریع‌تر بوده و شتاب آن تنها 2.9 ثانیه است. حداکثر سرعت نیز به‌صورت الکترونیکی به 315 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

البته مگر می شود چنین هیولای جذابی را تولید کرد اما به فکر لذت شنیداری نبود. از همین رو برابوس از سیستم اگزوز ضد زنگ دارای فلاپ های فعال و خروجی‌های تیتانیوم/کربنی 90 میلی‌متری استفاده کرده که سه حالت صدای اسپرت ،پر صدا و خانگی که همان صدای معمولی است را در اختیار راننده قرار می دهد.

mercedes benz gt63 s brabus

برابوس برای اینکه حاجت خود را بر بیننده این خودرو تمام کنند از رینگ های مشکی 21 اینچی در جلو و 22 اینچی در عقب استفاده کرده است که توسط لاستیک‌های پیرلی، کنتیننتال یا یوکوهاما و میشلن در بر گرفته شده اند. سیستم تعلیق بادی در نظر گرفته شده نیز ارتفاع خودرو را تا 25 میلی‌متر کاهش می‌دهد.

تکمیل کننده هنر دست برابوس را در کابین می توان مشاهده کرد جایی که تریم متنوع چرم و آلکانترا و چوب یا کربن نیز می‌تواند با رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون بکار رود و کابین را دگرگون نماید.

نمونه موجود در تصاویر از چرم مشکی و تریم های سفید آلکانترا بهره برده است. تکمیل کننده‌ی تغییرات داخلی نیز پلاک‌های فولادی ضدزنگ، لوگوی برابوس، پدال شیفتر های آلومینیومی و… می‌باشد.

برسی سریع ترین حودرو سدان | مشخصات فنی مرسدس بنز جی تی 63|پر سرعت ترین خودرو سدان |

جدیدترین تصاویر مرسدس بنز بنز AMG GT63 S

مرسدس بنز با کیت برابوس

مرسدس بنز جی تی 63

رینگ برابوس

کابین مرسدس بنز amg gt 63 s

مرسدس بنز AMG GT63 S

در نتیجه :

این خودرو یکی از قدرتمندترین محصولات فعلی مرسدس بنز است که در نسخه GT 63 S به موتور 4.0 لیتری 8 سیلندر توئین توربو مجهز شده و قدرتی برابر با 630 اسب بخار و گشتاوری معادل 900 نیوتن متر را تحویل راننده می‌دهد. به طور کلی برابوس را میتواند یک شرکت تیونینگ قوی و موفق دانست.

بیشتر بخوانید :

ویدیو معرفی رسمی مرسدس بنز GLB ۲۰۱۹

تست آفرود مرسدس بنز جی ۵۰۰ ( Mercedes Benz G-Class G۵۰۰ )

نگاهی اجمالی به مرسدس بنز A-Class L مدل ۲۰۱۹ ( Mercedes A-Class )

معرفی و بررسی کوپه زیبا و دوست داشتنی مرسدس بنز CLA ۲۵۰



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (8 رای)  

    ۱ دیدگاه

    شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

    مریم | ۴ سال پیش
    سلام
    این سایت هم بررسی و مقایسه های خوبی برا خودروها داره
    ***s://khodro45***/
    0
    0
    
    hits