دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تصویری جدید از Shelby GT500 2020
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
شرکت فورد هر چند سال نسل جدیدی از مدل ارتقایافته موستانگ را به نام Shelby GT500 معرفی می کند. خودرویی با عملکرد بالا و قدرتمند که با طراحی منحصربفرد نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

شرکت فورد هر چند سال نسل جدیدی از مدل ارتقایافته موستانگ را به نام Shelby GT500 معرفی می کند. خودرویی با عملکرد بالا و قدرتمند که با طراحی منحصربفرد نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

به تازگی فورد تصمیم گرفت تصویری تیزری از Shelby GT500 2020 که بزودی رونمایی می شود، منتشر کند. تصویری که مدل قدرتمند را از جهت بالا نشان می دهد و اطلاعات دقیقی نمی توان به کمک این تک تصویر بدست آورد.

در چند ماه اخیر تصاویر تیزری مختلفی منتشر شده و آنچه که می توان دریافت تغییراتی در طراحی این مدل قدرتمند است. فورد تاکنون اشاره ای به این مدل داشته و اعلام کرده Shelby GT500 2020 را سال 2019 معرفی می کند. این بدان معناست که تا پیش از 2019 خبری نخواهد بود و تنها تصاویر تیزری و از این قبیل پیرامون Shelby GT500 2020 شاهد خواهیم بود.

www.delgarm.com

خانواده Shelby GT500 همیشه طرفداران بسیاری داشته و فورد توانسته به فروش بالایی در این زمینه دست پیدا کند. در تصویر این خودرو با رنگ آبی و خطوط سفید قابل مشاهده است و بدنه پهن پیکیری دارد. این طور که تصاویر اخیر و اطلاعات بدست آمده نشان می دهند، فورد سعی کرده تغییراتی را به این خودرو کوپه قدرتمند خود بیافزاید از این رو می توان انتظارات را نسبت به محصول شرکت خانواده Shelby افزایش داد.

مار کبری آبی

باتوجه به تصویر رویت شده کیت بدنه جدید فورد برای Shelby GT500 آن را به یک خودرو هیولایی تبدیل کرده و احتمالا در هنگام معرفی و رونمایی از آن بسیاری را شگفت زده خواهد کرد. Shelby GT500 در میان محصولات فورد طرفداران بسیاری داشته و افراد متعددی انتظار معرفی نسل جدید آن با نام Shelby GT500 2020 را دارند. البته با توجه به گفته های شرکت فورد تغییراتی که روی نسل جدید اعمال شده آن را در میان سایر مدل ها برتر ساخته و یک کوپه معمولی نیست.

www.delgarm.com

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون Shelby GT500 2020 منتشر شد و فورد هیچ یک را تایید یا تکذیب نکرده است. از این رو اظهار نظر درباره این مدل کمی دشوار بوده و ممکن است به حقیقت تبدیل نشود. این کوپه احتمالا در رنگ های مختلفی به فروش برسد و در تعداد مشخصی باید شاهد عرضه آن باشیم. Shelby GT500 2020 یک مدل قابل توجه بوده و در میان محصولات فورد خودرویی با عملکرد بالا به شمار می رود. اخباری که پیشتر درباره Shelby GT500 منتشر شده برخی از سوی افشاکنندگان صنعت به بیرون درز کرده است و گفته می شود این مدل به پیشرانه 5.2 لیتری Voodoo با قدرت 700 اسب بخار مجهز است یا آن که ممکن است فورد از موتور 6.2 لیتری Hellcat V8 یا هشت سیلندر بهره گیرد که توان بالایی را به Shelby GT500 می بخشد.

کوپه پرتوان آمریکایی

در بحث گیربکس از نوع 10 سرعته DCT بهره گرفته شده و عملکرد بالایی به توان حرکتی Shelby GT500 نسل جدید می بخشد. Shelby GT500 یک رقیب برای شورولت ZL1 بوده و حتی دوج چلنجر نیز دیگر رقیب سرسخت این مار کبری محسوب می شود. در بحث قیمت انتظار می رود فورد بیش از 65 هزار دلار یا 1 میلیارد و 235 میلیون تومانی را برای این کوپه قدرتمند و پرتوان خود در نظر گیرد.

www.delgarm.com

جزئیات بیشتری از نسل بعدی Shelby GT500 یا Shelby GT500 2020 در دست نیست و پیش بینی می شود بزودی فورد با معرفی این مدل به شایعات و گزارش ها پایان دهد. در طراحی ظاهری براساس موستانگ است اما فورد همیشه با افزودن کیت و مشخصات اسپرت به این خودرو آن را فراتر از دیگر مدل های خود می کند و نظر مخاطب را جلب می نماید. به هر حال اگر بخواهیم به یک محصول افسانه ای فورد اشاره کنیم بی شک شلبی یکی از آنهاست.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits