دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد فیتالیتی سونیا Sonya در مورتال کمبت و ضربه فنی حریف
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر شما جزء گیمرهای حرفه ایی هستید و می خواهید بدانید کد مرگبار فیتالیتی شخصیت سونیا در مورتال کامبت 11 چیست تا انتها همراه ما باشید.

کد فیتالیتی سونیا در مورتال کامبت

سونیا بلِید Sonya Blade یک از شخصیت های ساختگی در سری بازی‌های مبارزه‌ای مورتال کامبت و اولین شخصیت زن در این مجموعه و یکی از اولین مبارزان زن در کل تاریخ بازی‌های ویدئویی به‌شمار می‌رود، که اولین حضورش در اولین قسمت از بازی مورتال کامبت در سال ۱۹۹۲ بود.

و جالب است بدانید که ژنرال سونیا یکی از آخرین شخصیت هایی بود که به بازی اضافه شد زیرا سازندگان حس می کردند که بازی به شخصیت مونث خفن نیاز دارد و چقدر هم درست حس کردند و چقدر هم درست ساختند!

فیتالیتی To the Choppa:

  • PC: پایین، جلو، عقب، ۲ (فاصله متوسط)
  • PS4: پایین، جلو، عقب، مثلث (فاصله متوسط)
  • Xbox: پایین، جلو، عقب، Y (فاصله متوسط)
  • Switch: پایین، جلو، عقب، X (فاصله متوسط)

فیتالیتی Supply Drop

  • PC: عقب، جلو، پایین، ۳ (فاصله نزدیک)
  • PS4: عقب، جلو، پایین، ضربدر (فاصله نزدیک)
  • Xbox: عقب، جلو، پایین، A (فاصله نزدیک)
  • Switch: عقب، جلو، پایین، B (فاصله نزدیک)

فیتالیتی سونیا

داستان حضور سونیا در مورتال کامبت

او یک افسر ارشد نیروهای ویژه ارتش آمریکا و زیر نظر جکس بود و بعدا یک مامور ویژه سرویس دولتی آمریکا شد. هدف اصلی او در بیشتر عناوین سری تعقیب و گرفتن Kano و نابودی سندیکای وی یعنی اژدهای سیاه است و دشمنی خاصی بین این دو وجود دارد. دختر سونیا و جانی کیج نیز با نام کِسی Cassie در نسخه ایکس معرفی شد و در بازی یازدهم هم وجود دارد.

سونیا و افرادش در حال تعقیب کانو رئیس گروه اژدهای سیاه هستند و او را که با یک کشتی در حال فرار است تا جزیره‌ای که مسابقات مورتال کامبت بفرمان شنگ سونگ در حال برگزاری است تعقیب می‌کنند؛ ولی به محض ورود به جزیره در کمین افراد شانگ سونگ گرفتار می‌شوند.

سونیا برای نجات جان افرادش موافقت می‌کند که در مسابقات شرکت کند؛ ولی شانگ سونگ زیر قول خود می‌زند و افراد او را به قتل می‌رساند. بعد از پیروزی لیو کانگ در نبرد نهایی برابر شنگ سونگ، سونیا با بی‌توجهی به احساسات شخصی و برای نجات جان خود با جانی کیج و کینو همراه می‌شود و بر روی پلی که از روی دره رد می‌شود با گورو می‌جنگند.

طی نبرد جزیره شروع به از هم پاشیدن می‌کند و سونیا همراه با کینو بوسیله شنگ سونگ به اسارت گرفته شده و برای خشنودی شائو کان به دنیای بیرونی برده می‌شوند.

در مورتال کامبت II

سونیا موفق شد برای مافوق خود جکس از دنیای بیرونی پیام بفرستد و جکس هم در پی او به آنجا سفر کرد. جکس با بقیه جنگجویان زمینی ارتباط برقرار کرد و از نقشه شائو کان برای حمله به زمین باخبر شدند. بنظر می‌آید قبل از دستگیری، سونیا و کانو مجبور شده بودند اختلافات خود را کنار بگذارند و برای زنده ماندن در دنیای بیرونی با هم همکاری کنند.

جکس سونیا را آزاد و کانو را دستگیر کرد ولی در حین بازگشت به زمین کانو موفق به گریختن شد و به دنیای بیرونی فرار کرد.

در مورتال کامبت III

سونیا یکی از معدود جنگجویانی بود که در جریان هجوم شائو کان به زمین روحشان به تسخیر او در نیامده بود. او در نوک برجی نزدیک به قلعه شائو کان با کینو روبرو و درگیر شد.

کینو نهایتاً برتری بدست آورد ولی سونیا که وانمود به شکست کرده بود وقتی کینو موهای او را در دستانش گرفته بود تا کارش را تمام کند او را در حالیکه مشتی از موهای سونیا در دستش بود، از بالای پشت بام به پائین هل داد و ظاهراً باعث مرگش شد.

همچنین بخوانید :

معرفی تمام شخصیتهای مورتال کامبت Mortalkombat از ابتدا تا کنون

کدهای فیتالیتی در مورتال کامبت

ویدیو بررسی بازی مورتال کامبت | Mortal Kombat ۱۱



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits