دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در تقویم ۹۷ چه روزی است ؟
6
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اقتصاد مقاومتی روشی برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی علیه یک منطقه یا کشور تحریم شده، با کمترین وابستگی به خارج از کشور در خصوص نیازهای اساسی و راهبردی است. در ایران 29 بهمن ماه به عنوان روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در تقویم سال 97 نام‌گذاری شده...

روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی

سید رضا موالی زاده، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از نام‌ گذاری ۳ روز جدید در تقویم رسمی سال ۱۳۹۷ هجری شمسی با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

سید رضا موالی زاده ، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور امروز چهارشنبه 24 آبان در دیدار از گنجینیه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: هشتم ربیع الاول، سال‌روز شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) تعطیل رسمی و پنجم شهریور ماه به عنوان روز کشتی و 29 بهمن ماه به عنوان روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در تقویم سال 97 نام‌گذاری شد.

او در ادامه گفت: ترویج سبک ایرانی اسلامی به عنوان یک سبک جامع و جامعه نگری از مهم‌ترین برنامه های شورای فرهنگ عمومی کشور در سال 97 است. موالی زاده در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: از 2 ماه پیش کارگروهی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای فرهنگ عمومی تشکیل شده که این کارگروه برنامه چهار ساله شورای فرهنگ عمومی را تدوین می کند.

به گفته دبیر شورای فرهنگ عمومی، فرهنگ عمومی عبارت است از فصل باورهای مشترک و رفتارهای یک جامعه که شناسنامه فرهنگی جامعه به حساب می آید.

موالی زاده تصریح کرد: فرهنگ کار و کارجمعی، گرایش به سمت مصرف کالای ایرانی، گرایش به کیفی کردن کالای ایرانی و کاهش مصرف کالای خارجی از مهمترین برنامه های شورای فرهنگ عمومی در سال جاری است.

روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در تقویم 97

۲۹ بهمن سال 97

۱۲ جمادی الثانیه - ١٤٤٠

18 February 2019

دلگرم این روز را به تمام کارآفرینان کشور تبریک می گوید.

بیشتر بخوانید:

روز زن در تقویم سال ۹۷ و ۹۸ چه روزی است ؟

روز جهانی زن در تقویم سال ۹۷ و ۹۸ چه روزی است ؟

روز مرد ( پدر ) در تقویم سال ۹۷ و ۹۸ چه روزی است ؟

روز مهندس در تقویم سال ۹۷ و ۹۸ چه روزی است ؟

روز درخت‌کاری در تقویم ایران چه روزی است ؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (6 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits