دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بررسی ویژگی های گوشی شیائومی ردمی ۶A
1
زمان مطالعه: 6 دقیقه
گوشی شیائومی ردمی ۶A : کمپانی شیائومی در کنار استفاده از سخت افزار قوی از نرم افزار سطح بالایی نیز استفاده کرده است چرا که نسخه ی اندرویدی..

با مجله اینترنتی دلگرم همراه باشید تا با ویژگی های شیائومی ردمی 6A بیشتر آشنا شوید


امروزه یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایلی که مورد استفاده ی تمامی مردم می باشد ، تلفن همراه هوشمند است که تاکنون کمپانی های زیاد و مطرحی توانسته اند در زمینه ی طراحی و تولید تلفن های همراه هوشمند فعالیت چشم گیری داشته باشند که یکی از این کمپانی ها ، کمپانی شیائومی می باشد . این کمپانی اخیرا تلفن همراه هوشمندی با نام ردمی 6A را طراحی و تولید کرده است که قصد داریم در ادامه ی این مقاله شما را با ویژگی های این محصول بی نظیر آشنا کنیم .


سخت افزار و نرم افزار قوی


در کنار اهمیتی که نرم افزار تلفن همراه هوشمند دارد سخت افزار آن نیز حائز اهمیت است چرا که با وجود سخت افزار مناسب در یک تلفن همراه هوشمند می توانید به راحتی اپلیکیشن ها ، بازی ها ، فیلم ها و ... را اجرا کنید همچنین به عکاسی بپردازید. کمپانی شیائومی برای اینکه کاربران در هنگام اجرای اپلیکیشن ها ، بازی ها و به ویژه عکاسی به هیچ گونه مشکلی بر نخورند از سخت افزار قوی در گوشی هوشمند ردمی 6A استفاده کرده است .


گوشی ردمی 6A در دو نسخه

  1. نسخه ی اول دارای حافظه ی داخلی 16 گیگابایت و همچنین 4 گیگابایت رم می باشد .
  2. اما نسخه ی دوم این تلفن همراه هوشمند دارای حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی می باشد که مسلما نسخه ی اول این محصول از نسخه ی دوم آن ارزان تر می باشد .

نسخه ی 32 گیگابایتی

پیشنهاد ما به شما این است که اگر می خواهید تجربه ی لذت بخشی از مالتی تسکینگ داشته باشید و حافظه ی داخلی برای شما مهم می باشد نسخه ی 32 گیگابایتی این تلفن همراه هوشمند را خریداری کنید اما اگر تنها قصد دارید یک گوشی هوشمند داشته باشید که با آن کارهای ضروریتان را انجام دهید و حافظه ی داخلی برای شما زیاد مهم نیست نسخه ی 16 گیگابایتی این محصول را خریداری کنید . توجه داشته باشید که نسخه ی اول و دوم ردمی 6A از نظر میزان رم با یکدیگر تفاوتی ندارند چرا که کمپانی شیائومی امکان استفاده از میکرو اس دی تا ظرفیت 256 گیگابایت را برای هر دو نسخه در نظر گرفته است .


البته کمپانی شیائومی در کنار استفاده از سخت افزار قوی در گوشی ردمی 6A از نرم افزار سطح بالایی نیز استفاده کرده است چرا که نسخه ی اندرویدی که شیائومی در گوشی ردمی 6A استفاده کرده است 8.1 اوریو می باشد . جالب است بدانید که شیائومی از رابط کاربری اختصاصی خودش در این گوشی استفاده کرده است و همین باعث شده است که ظاهر اندروید نسخه ی 8.1 اوریوی این محصول تا حدی دچار تغییر شود . از این رو در هنگام کار با نرم افزار این تلفن همراه هوشمند تجربیات کاربری جدیدی را کسب می کنید .


دوربین با کیفیت گوشی ردمی 6A


مهم ترین ویژگی سخت افزاری تلفن های همراه هوشمند که برای تمامی کاربران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد ، کیفیت بالای دوربین می باشد چرا که برای کاربران تلفن های همراه هوشمند مهم است که بتوانند عکس ها و فیلم های با کیفیتی را با گوشی هوشمند خود از لحظات مختلف به ثبت برسانند . از این رو کمپانی شیائومی برای جلب رضایت کاربران خود در این زمینه از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در ردمی 6A استفاده کرده است .

علاوه بر اینکه از دوربین 13 مگا پیکسلی در ردمی 6A استفاده شده است از فلاش ال ای دی و لنز هم استفاده شده است که در کنار یکدیگر قرار دارند . فلاش ال ای دی ویژگی خارق العاده ی گوشی ردمی 6A می باشد چرا که کاربران این محصول می توانند حتی در شب که نور کافی برای عکاسی وجود ندارد به عکاسی بپردازند و بهترین لحظات خود را با کیفیت بالا حتی در نور کم به ثبت برسانند .

اپلیکیشن دوربین ردمی 6A

قابلیت های عکاسی و فیلم برداری فوق العاده ی دوربین ردمی 6A به همین جا محدود نمی شود بلکه در کنار دوربین بی نظیر این محصول قابلیت های بی نظیر نرم افزار آن نیز وجود دارد که آپشن های متعددی را در اختیار شما قرار می دهد . برای نمونه نرم افزار و یا اپلیکیشن دوربین ردمی 6A این امکان را برای شما فراهم می کند تا عکس های عریضی بگیرید و یک منظره را در جهت ها مختلف مشاهده کنید .

ویژگی اچ دی آر گوشی ردمی 6A

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده ی گوشی ردمی 6A ، ویژگی اچ دی آر می باشد . ویژگی اچ دی آر به شما کمک می کند نقاطی که در عکس تیره افتاده است را بدون افت کیفیت روشن کنید . علاوه بر تمامی این ها با گوشی ردمی 6A قادر خواهید بود با کیفیت فول اچ دی ویدیو ضبط کنید و با استفاده از دوربین سلفی این محصول بی نظیر می توانید در طول روز عکس های راضی کننده ای را از لحظات لذت بخش خود ثبت کنید .


طراحی زیبا


در صورتی که شما قصد خرید یک تلفن همراه هوشمند را داشته باشید در نگاه اول به چه چیزی توجه می کنید ؟ مطمعنن در نگاه اول به طراحی آن توجه می کنید و مهم ترین مسئله در وهله ی اول برای شما ظاهر شیک آن می باشد . اگر قصد دارید یک تلفن همراه هوشمند با قیمت مناسب را خریداری کنید که دارای طراحی شیک و مناسبی باشد گوشی ردمی 6A بهترین گزینه برای شما می باشد . طراحی ظاهری گوشی ردمی 6A خیلی ظریف می باشد چرا که حاشیه های آن نسبت به نسل قبلی این تلفن همراه کاهش پیدا کرده اند . جنس بدنه ی ردمی 6A از آلیاژ آلومینیوم می باشد به گونه ای که در هنگام لمس حس خوبی را به کاربر انتقال می دهد .
با توجه به امکانات سخت افزاری که گوشی ردمی 6A دارد مانند نمایشگر اچ دی و پردازنده ی کم مصرف ، یک باتری 3000 میلی آمپری برای این گوشی در نظر گرفته شده است که در نوع خود بی نظیر می باشد . این محصول در قیمت بسیار مناسب 100 دلار به فروش می رسد .

ترجمه شده مجله دلگرم

مهتاب جهاندار



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits