دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جزئیات و نحوه ثبت نام در سامانه تهران من
939
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری در تهران از دارندگان خودروی شخصی درخواست کرد قبل از ورود به محدوده‌های ترافیکی اول و دوم در سامانه تهران من ثبت نام کنند

ثبت نام در سایت تهران من

دلگرم : سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری در تهران اعلام کرد طرح ترافیک همانند سال گذشته در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود همچنین از ابتدای تیر ماه 98 طرح زوج یا فرد حذف خواهد شد و به‌جای آن، طرح کنترل آلودگی هوا در محدوده دوم (زوج یا فرد سابق) اجرا می‌شود.

ازاین‌رو، ضروری است کلیه دارندگان خودروهای شخصیِ ساکن تهران و همچنین ساکنان دیگر شهرها که با خودروی شخصی قصد سفر به تهران را دارند، قبل از ورود به محدوده‌های ترافیکی اول و دوم در سامانه «تهران من» به نشانی My.tehran.ir ثبت‌نام کرده باشند و حساب آن‌ها به میزان کافی، موجودی (شارژ) داشته باشد.

به این ترتیب خودروهای با پلاک تهران در هر فصل 20 روز و خودروهای دیگر در هر فصل 15 روز می‌توانند رایگان وارد محدوده کنترل آلودگی هوا شوند و دیگر ورود آن‌ها ربطی به زوج یا فرد بودن پلاک ندارد.

در سال 98 با هدف تشویق بیشتر شهروندان به قانون‌مداری و کاهش موارد اعمال جریمه، با هماهنگی پلیس محترم راهور ناجا، مهلت یک‌ماهه‌ای برای پرداخت عوارض طرح ترافیک و جلوگیری از جریمه در نظر گرفته‌ شده است.

در سایت تهران من هر کاربر با وارد کردن پلاک خودرو در قالب نمونه، می تواند نسبت به استعلام و پرداخت عوارض خودرو اقدام نماید.

جزئیات و نحوه ثبت نام در سامانه تهران من

خرید طرح ترافیک از طریق تهران من

جزئیاتی از خرید طرح ترافیک در سامانه تهران من :

  • شهروندانی که با خودروی شخصی وارد محدوده طرح ترافیک شده‌اند اما در حساب خود موجودی کافی نداشته‌اند، یک ماه مهلت دارند که بدهی خود را پرداخت کنند تا در فهرست اعمال جریمه قرار نگیرند.
  • دارندگان خودروها برای دریافت هشدارِ مهلتِ یک‌ماهه از طریق پیامک و استفاده از این مهلت باید در سامانه ثبت‌نام کرده باشند؛ ثبت‌نام در سامانه «تهران من» و دریافت پیامک هشدار، رایگان است و هزینه‌ای برای شهروندان ندارد.
  • ثبت‌نام در سامانه «تهران من» محدودیت زمانی ندارد ، به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، بر اساس پیامی که در صفحه ورودی سایت «تهران من» منتشر شده، دارندگان خودروهایی که قصد تردد در محدوده‌های ترافیکی شهر را دارند در طول تیرماه و پس از آن هم می‌توانند در سامانه مذکور ثبت‌نام کنند و سایت در هیچ زمانی برای مراجعه‌کنندگان بسته نخواهد شد.
  • هم‌چنین ساکنان محدوده‌ها نیز برای ثبت مشخصات خود محدودیت زمانی ندارند و در هر زمانی می‌توانند پس از ثبت سکونت، از تخفیف ۵۰ درصدی بهره‌مند شوند.
  • برای بهره‌مندی از امکان ۲۰ روزه تردد رایگان در هر فصل در محدوده دوم (زوج یا فرد سابق)، ثبت نام و درج مشخصات خودرو در سامانه تهران من ضروری است.
  • همچنین ثبت‌نام‌کنندگان در صورت تردد بدون شارژ، فورا جریمه نخواهند شد بلکه پیامک مهلت یک‌ماهه پرداخت برای آن‌ها ارسال خواهد شد.
  • تردد در روز‌های پنجشنبه رایگان نیست و تردد شهروندان در روز‌های پنجشنبه مشمول کاهش سهمیه هر فصل و در صورت اتمام سهمیه ماهانه، مشمول اخذ عوارض می‌ شود.
  • اپلیکیشن اندروید تهران من هم برای دانلود در پلی استور و کافه بازار قرار دارد و هم می‌ توانید از طریق دستگاه های اندرویدی خودتان هم به این سامانه دسترسی داشته باشید اما متأسفانه تهران من اپ iOS ندارد و کاربران آیفون برای دسترسی به خدمات آن از روی دیوایس هایشان باید به نسخه تحت وب مراجعه کنند.

روش‌های حضوری و غیرحضوری استعلام و پرداخت بدهی خودرو

سایت تهران من چندین روش برای پرداخت بدهی خودروها برای متقاضیان در نظر گرفته است .
ثبت نام کنندگان در این سامانه میتوانند از طریق کارت خود به صورت آنلاین ، کد دستوری #3*3*137* ، شارژ کیف پول همراه در سایت تهران من در قسمت فهرست ترددهای خودرو به صورت غیر حضوری و یا با با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک شهر و یا دفاتر پیشخوان دولت جهت استعلام و پرداخت بدهی خود اقدام کنند

بیشتر بخوانید :

آموزش ویدیویی نحوه ثبت نام طرح ترافیک در سایت تهران من

راهنمای قدم به قدم ثبت نام در تهران من و خرید طرح ترافیک

توجه داشته باشید جهت ثبت نام در سامانه تهران من باید از طریق کامپیوتر و مرورگر Google Chrome استفاده کنید !

1. پس از واردکردن کد ملی و تاریخ تولد با مشاهده اطلاعات شناسنامه‌ای، نام کاربری و رمز عبور موردنظر خود را درج می‌کنند.

عضویت در سامانه تهران من
عضویت در سامانه تهران من

2. سپس از طریق پیامک، کد فعال‌سازی را دریافت می‌کنند و پس از واردکردن این کد، می‌توانند بانام کاربری و رمز عبور خود در قسمت «ورود» به پنل اصلی سایت دسترسی داشته باشند.

3. پس از واردکردن نام کاربری و رمز عبور وارد قسمتی می‌شوند که می‌توانند اطلاعات خودروی خود را با توجه به آنچه بر روی کارت خودرو نوشته‌شده است ثبت کنند.

ثبت خودرو در سامانه تهران من
ثبت خودرو در سامانه تهران من

4. پس از ثبت اطلاعات باید تصویر مدارک خودرو شامل کارت ماشین را نیز از قسمت مدارک ثبت نمائید.

5. برای هر روز تردد مبلغ 414,000 ریال را از بخش حساب شهروندی > افزایش اعتبار پرداخت کنید.

مبلغ پرداختی از بابت ثبت "درخواست انتخاب روز" برای ورود به محدوده‌ی طرح ترافیک، در حساب شما مسدود خواهد شد.

6. سپس از منو سمت راست بخش : خدمات طرح ترافیک > درخواست انتخاب روز را انتخاب کنید و روز و تعداد تردد را مشخص کنید تا مبلغ مورد نظر در نمایش داده شود و ثبت نهایی را کلیک کنید.

توجه داشته باشید ، به منظور ثبت "درخواست انتخاب روز" برای ورود به محدوده‌ی طرح ترافیک ، شما می‌‏بایست حتما یک خودروی غیر هیبریدی و غیر سهمیه ای تحت پوشش در حساب کاربری خود داشته باشید.

نحوه ثبت‌نام متقاضیان ورود به محدوده طرح ترافیک چگونه است؟

چنانچه اعتبار حساب شهروندی شما به اندازه باشد ، پیام ثبت درخواست به شما نمایش داده می شود و چند دقیقه بعد درخواست شما برای تردد فعال خواهد شد.

درخواست‏‌های ثبت ‏شده شما برای حساب شهروندی شما خواهد بود و محدود به پلاک خودرو نیست و به ترتیب و به طور خودکار برای اولین خودروی حساب شما که در محدوده طرح ترافیک وارد می‌‏شود، توسط سامانه تخصیص خواهد یافت.

بدیهی است در صورت ثبت چند درخواست مجوز ورود، هر یک از آن‏ها به ترتیب برای خودروهای تحت پوشش شما مورد استفاده واقع خواهد شد.

نحوه تسویه حساب بدهی‌ها در سامانه «تهران من»

سازمان فاوای شهرداری تهران با توجه به انتشار اخباری با موضوع دستی شدن عملیات تسویه حساب در سامانه «تهران من» و جریمه شدن شهروندان به دلیل تأخیر پرداخت بدهی، در جهت شفاف سازی مدل عملیات برداشت در این سامانه، اطلاعیه ای صادر کرد.

به غیر از شارژ کیف پول در سامانه تهران من و مراجعه به فهرست ترددهای ثبت شده، شماره گیری کد دستوری #3*3*137* و همچنین پرداخت آنلاین از طریق کارت بانکی و یا درگاه‌های همکار با شهرداری تهران از دیگر راه‌های استعلام و پرداخت بدهی است. مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک شهر و دفاتر پیشخوان دولت نیز از جمله راه‌های پرداخت حضوری بدهی خودرو است.

تنها مواردی که برداشت از حساب شهروند به صورت خودکار انجام شده، محاسبات فصلی است که در بازه‌های زمانی ۳ ماهه انجام می‌شود. در این موارد، صورت حسابی کلی صادر شده و در آن پس از بررسی بدهی‌ها، برداشت به صورت خودکار صورت گرفته است.

این عملیات محاسبه به دلیل سنگینی و گستردگی ابعاد آن هر ۳ ماه یک بار به صورت سیستمی و شبانه انجام شده و فرض بر این است که شهروند صبح روز بعد از آن مطلع شده و فرصت تصمیم گیری برای شارژ مجدد حساب خود دارد و این یکی از دلایل برداشت خودکار در این موارد خاص است.

اما شهروند در این عملیات ادواری ممکن است به دلیل عدم پرداخت طولانی مدت بدهی خود متضرر شود. چراکه عوارض تردد در محدوده طرح پس از یک ماه، 20 درصد افزایش پیدا می‌کند. بنابراین بهتر است شهروندان برای پرداخت بدهی از یکی از راه‌های موجود برای پرداخت بدهی استفاده کنند.

در پایان لازم است تاکید شود برای شهروندانی که حساب خود را شارژ کرده اما بدهی خود را با تاخیر پرداخت کرده‌اند، جریمه‌ای برای آنها صادر نشده و لذا برخلاف آنچه در گزارش برخی مطبوعات و رسانه‌ها آمده، ادعای هرگونه اعمال جریمه در خلافی خودرو این دسته از شهروندان تکذیب می شود."

پایان اجرای طرح زوج و فرد

بر اساس مصوبات قانونی، از اول تیر ماه که اجرای طرح زوج یا فرد در تهران پایان می‌یابد و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا جایگزین آن می‌شود، در هر فصل خودروهای پلاک تهران 20 روز (و خودروهای پلاک غیر تهران 15 روز) مجاز به تردد رایگان در محدوده دوم (زوج یا فرد سابق) هستند.

زوج یا فرد بودن پلاک خودروها نیز در تعیین روزهای مجاز اثری ندارد و ملاک، صرفاً تعداد روزهای ورود است.

عوارض تردد در این محدوده در روزهای فراتر از تعداد مجاز، نصف عوارض طرح ترافیک تعیین‌ شده است؛ طبعاً شمارش تعداد روزهای مجاز برای تردد رایگان در محدوده دوم (زوج یا فرد سابق) مشروط به آن است که ثبت‌نام در سامانه انجام‌شده باشد و از این‌ رو ضروری است همه دارندگان خودرو یک‌بار در سامانه ثبت‌نام کرده و مشخصات خودروی خود را وارد کرده باشند.

تخفیف هزینه‌های طرح ترافیک

در سال جاری، خودروهای کمتر آلاینده که معاینه فنی برتر دریافت کرده باشند، بیش از سال گذشته از تخفیفِ هزینه‌های طرح ترافیک برخوردار می‌شوند و میزان تخفیف برای این دسته از خودروها از 20 درصد به 25 درصد افزایش پیدا کرده است؛ خودروهای با عمر کمتر از چهار سال که الزامی به اخذ معاینه فنی عادی ندارند نیز برای برخورداری از تخفیف معاینه فنی برتر می‌توانند به مراکز صدور معاینه فنی مراجعه کنند.

همچنین برای نخستین بار در سال 98 ساکنان محدوده‌های ترافیکی که در سالیان اخیر محدودیت‌های تردد با خودرو برای آن‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده بود، از امتیاز جدید و ویژه‌ای برخوردار شده‌اند که هزینه طرح ترافیک برای آن‌ها 50 درصد کمتر از دیگران است؛ امتیازی که سال قبل برای ساکنان محدوده در نظر گرفته‌شده بود (یک‌بار خروج رایگان قبل از ساعت 8:30 و یک‌بار ورود بعد از ساعت 17) نیز همچنان برقرار است.

ساکنان محدوده طرح ترافیک که سال گذشته برای برخورداری از امتیاز مذکور در سامانه «تهران من» ثبت‌نام کرده و مدارک خود را در دفاتر خدمات الکترونیک شهر به تأیید رسانده بودند (اگر در بخش سکونت آن‌ها تاریخ پایان سکونت درج نشده باشد) نیاز به ثبت‌نام مجدد به‌عنوان ساکن محدوده طرح ترافیک ندارند.

کسانی که قصد دارند از امتیازات سکونت در محدوده بهره‌مند شوند، کافی است پس از ثبت مشخصات محل سکونت خود به همراه مدارک (شامل سند یا اجاره‌نامه قانونی و فیش پرداخت عوارض نوسازی و پسماند) به دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کنند.

ساکنان محدوده کنترل آلودگی هوا (زوج یا فرد سابق) نیز صرفاً برای عوارض مربوط به همان محدوده (روزهای مازاد بر تعداد مجاز) از امتیاز و تخفیف مذکور برخوردارند؛ این دسته از شهروندان، از هفته آینده می‌توانند پس از ثبت مشخصات در سامانه «تهران من» به دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه و مدارک مذکور را ارائه کنند تا سکونت آن‌ها در سامانه مورد تأیید قرار گیرد.

شهروندان محترم مطلع باشند؛ غیر از تأیید مدارک سکونتی که نیازمند مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک شهر است، کلیه اقدامات مربوط به طرح ترافیک عموم شهروندان به‌صورت غیرحضوری و در سامانه اینترنتی «تهران من» به نشانی My.tehran.ir انجام می‌گیرد و هیچ‌یک از مراحل ثبت‌نام، شارژ حساب و حتی حل مشکلات احتمالی نیاز به مراجعه حضوری نیست.

چه کنیم در سامانه تهران من جریمه نشویم؟

بسیاری از شهروندان می‌گویند حساب کاربری تهران من را شارژ کرده‌ایم اما جریمه‌ و بدهی‌مان حذف نشده است پس باید چه کار کنیم.

سامانه «تهران من» از بدو راه اندازی هیچ گاه به صورت خودکار و بلافاصله پس از شارژ حساب توسط شهروندان، عملیات کسر بدهی از حساب ایشان را انجام نداده است.

یکی از مهم‌ترین دلایل عدم کسر خودکار بدهی شهروند، احترام به حقوق شهروندی در انتخاب زمان پرداخت و نوع برداشت از حساب است. چراکه پرداخت عوارض طرح ترافیک، تنها خدمت موجود در سامانه تهران من نیست و خدمات دیگری همچون خرید بلیت مترو، پرداخت عوارض خودرو و پارک حاشیه‌ای نیز وجود دارند که نیازمند پرداخت بوده و شهرداری تهران نه تنها به دلیل نوع ساز و کارِ تعریف شده برای سامانه، بلکه به دلیل احترام به حق انتخاب شهروندان نمی‌تواند رأساً به برداشت بدهی بلافاصله پس از شارژ از حساب شهروندان اقدام کند.

بدیهی است که شهرداری تهران، موظف به اعلام بدهی شهروند و مطلع کردن او از میزان و دلیل بدهکاری ثبت شده است. همواره یک هفته تا ده روز پس از تردد شهروند، صورتحساب صادر می‌شود و در صورت عدم وجود مبلغی در حساب شهروندی در زمان محاسبه، بدهی ثبت شده و قابل مشاهده و پرداخت توسط شهروندان است. بنابراین شهروندان پس از انجام محاسبات روزانه صورتحساب‌ ترددها، به وسیله پیامک از بدهکاری در سامانه مطلع می‌شوند و برای پرداخت آن نیز راه‌های گوناگونی پیش پای آن‌هاست. روش‌های حضوری و غیرحضوری برای استعلام و پرداخت بدهی خودرو در سامانه تهران من درج شده است.

به غیر از شارژ کیف پول در سامانه تهران من و مراجعه به فهرست ترددهای ثبت شده، شماره گیری کد دستوری #3*3*137* و همچنین پرداخت آنلاین از طریق کارت بانکی و یا درگاه‌های همکار با شهرداری تهران از دیگر راه‌های استعلام و پرداخت بدهی است. مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک شهر و دفاتر پیشخوان دولت نیز از جمله راه‌های پرداخت حضوری بدهی خودرو است.

تنها مواردی که برداشت از حساب شهروند به صورت خودکار انجام شده، محاسبات فصلی است که در بازه‌های زمانی ۳ ماهه انجام می‌شود. در این موارد، صورت حسابی کلی صادر شده و در آن پس از بررسی بدهی‌ها، برداشت به صورت خودکار صورت گرفته است.

این عملیات محاسبه به دلیل سنگینی و گستردگی ابعاد آن هر ۳ ماه یک بار به صورت سیستمی و شبانه انجام شده و فرض بر این است که شهروند صبح روز بعد از آن مطلع شده و فرصت تصمیم گیری برای شارژ مجدد حساب خود دارد و این یکی از دلایل برداشت خودکار در این موارد خاص است.

اما شهروند در این عملیات ادواری ممکن است به دلیل عدم پرداخت طولانی مدت بدهی خود متضرر شود. چراکه عوارض تردد در محدوده طرح پس از یک ماه، 20 درصد افزایش پیدا می‌کند. بنابراین بهتر است شهروندان برای پرداخت بدهی از یکی از راه‌های موجود برای پرداخت بدهی استفاده کنند.

در پایان لازم است تاکید شود برای شهروندانی که حساب خود را شارژ کرده اما بدهی خود را با تاخیر پرداخت کرده‌اند، جریمه‌ای برای آنها صادر نشده و لذا برخلاف آنچه در گزارش برخی مطبوعات و رسانه‌ها آمده، ادعای هرگونه اعمال جریمه در خلافی خودرو این دسته از شهروندان تکذیب می شود.

خرید طرح ترافیک 99

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران جزئیاتی جدید از اجرای طرح ترافیک در سال ۹۹ را اعلام کرد.

یوسف حجت سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در مورد اجرای طرح ترافیک در سال ۹۹، اظهار داشت: در سال آینده تغییراتی را در این طرح شاهد خواهیم بود که تغییر نرخ عوارض و رزروی شدن طرح ترافیک از عمده تغییرات محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: پلیس راهور تهران معتقد است که طرح ترافیک باید تغییراتی داشته باشد ولی هیچ‌گاه بیان نکرده‌اند که این طرح را در پایتخت نداشته باشیم ما نیز با پلیس کاملاً هماهنگ هستیم.

نرخ طرح ترافیک 99

وی در مورد اینکه نرخ عوارض طرح ترافیک در سال 99 چقدر خواهد بود گفت: به احتمال زیاد این نرخ 21 درصد افزایش می‌یابد و از 23 هزار تومان پایه به 28 هزار تومان خواهد رسید و همه با این مسأله موافق هستند و کمیسیون‌های شورای شهر نیز نظرشان را مطرح کردند و رأی‌شان مثبت است.

نحوه ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران

زمان ثبت نام کارت بلیت و طرح ترافیک خبرنگاری ۹۹ از روز شنبه (سوم اسفند ماه) در سامانه «تهران من» آغاز شد و متقاضیان می‌توانند نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند.

عمده خبرنگاران، سال گذشته در این سامانه ثبت نام کردند، اما با این حال باید مدارک خود را طی مراحلی در سامانه «تهران من» ثبت کنند.

مراحل ثبت نام خبرنگاران در سامانه تهران من»

  1. در صورت داشتن معرفی نامه از تشکل‌ها و انجمن‌ها، تصویر معرفی نامه را بارگذاری کنید و در صورت نداشتن معرفی نامه، نام رسانه خود را وارد کرده و کارت شناسایی رسانه را بارگذاری کنید.
  2. سمت خود در رسانه را انتخاب کنید.
  3. تصویر صفحه اول شناسنامه خود را بارگذاری کنید.
  4. تمایل خود به دریافت کارت بلیت را مشخص کنید. (در صورت تمایل، تصویر پرسنلی را نیز بارگذاری کنید)
  5. فایل ۱۰ اثر منتشر شده خود در شش ماهه پایانی سال ۱۳۹۸ را بارگذاری کنید یا تصویر بیمه خبرنگاری خود را بارگذاری کنید.
  6. در صورتی که خودرو به نام همسرتان است تصویر صفحه دوم شناسنامه خود را نیز بارگذاری کنید.

separator line

شماره تلفن پشتیبانی سایت تهران من

شماره تلفن 137 داخلی 5 نیز به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سؤالات شهروندان محترم است و به‌علاوه هرگونه اعتراض، نیاز به بررسی مجدد یا درخواست نیز داخل سایت تهران من در بخش «پشتیبانی» قابل اعلام و پیگیری است.

در صورت بروز هر گونه مشکل و یا برخورد با مانعی در این مسیر میتوانید با بخش پشتیبانی سایت تهران من تماس گرفته و رفع مشکل نمایید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.7 از 5 (939 رای)  

۲۲۳ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

عباس پنجی | ۲ سال پیش
سلام در قسمت ثبت نام نام کاربری که مینویسم ثبت ن میشود میگوید یک کارکتر
0
0
حسن محبی | ۳ سال پیش
بی خاصیت ترین اپلیکیشن دنیا. اصلا اپراتور نداره پشتیبانی.
0
1
محسن | ۴ سال پیش
متاسفانه در مملکت ما تمام طرح های انحرافی و دروغ شبیه این ، فقط برای چپاول ملت طراحی شدن....اموال کشور که متعلق به تمام مردم این سرزمین هست غارت میشه کم نبود بعد از اون نوبت چپاول جیب مردمه....خیانت به رای مردم و دزدی از جیب مردم نتیجه انتخاب مدیران فاسده....
0
1
ناصر اله دادی | ۴ سال پیش
خیلی اذیت شدم برای ثبت نام .
0
0
جبار انصاری | ۴ سال پیش
سلام مثل اینکه چند وقته برنامه تهران من مشکل داره یعنی اصلن کار نمیکنه چکار کنیم
0
1
رضا حبیبی ازتهران | ۴ سال پیش
این طرح غلط است مثل ان طرهی که در تمام ایران انجام میشود و ان طرح این است که وقتی شما میخواهید از این طرف خیابان بان طرف خیابان بروید بایستی 6 کیلو متر بری جلوتر و6 کیلو متر بر گردی تا بروی انطرف خیابان و مردم را توی خیابانه میچرخونید واینهمه استهلاک وترافیک و دود و دم درست میکنید بر پدر و مادر ای کسی که این طرح را پیاده کرده لعنت میفرستیم هر شب جمعه
0
1
رضا | ۴ سال پیش
خدایی دستتون درد نکن بابات این طرح،واقعا زحمت میکشید برای خالی کردن جیب مردم.
تا کی ما که از این دولت خیری ندیدیم .
نصل سوخته هستیم،یه ماشین لگن خرج ۴نفرروباهاش در میارم همیشه شرمنده زن و بچه بودم .
اقایی که مسئول این طرح هستی ایشالا که به درد من مبتلا بشی خودت رو ۱ساعت نمی تونی جای من وامصال من بزاری.
این طرح که اومد کلی خوشحال شدم برنامه رو نصب کردم دیدم به به ۴۵۰۰۰۰هزار تومن جریمه دارم .
بابا همه جوریه دارین میچاپین .فقط شعار بلدین .چرابایدپول ما بدبخت وبیچارها خرج کشورهای دیگه بشه.
هرچنددارم خودم روخسته میکنم چون کسی اهمیت نمیده .
خدای میخوام خودم و راحت کنم یه پول درست بیاد دست زن وبچم عقلا اونا تا اخرعمرشون راحت باشن.فکرکنم الان بایدتقریبا ۳۰۰ملیون شده باشه.تاکی بگم ندارم بعدا،هفته دیگه،سربرج،۲،۳، ۶ماه،سرسال دیگه برات میخرم.با دلخوشی دارن زندگی میکن.
بازم تشکر میکنم ایشالا که یه روزی بیاد تو این مملکت همه با دلی خوش زندگی کنن.
0
1
رويا | ۴ سال پیش
سلام ، من قبل ازدميدان هروى از شمال محل كارم است بدون اينكه قانونى وجود داشته باشه اون محدوده طرح اعلام شد بعد از پرداخت زورى جريمه باز برام جريمه اومد كه به سازمان ترافيك مراجعه كرددم گفتن ماشينى شيبه به شماره پلاك شما كه شمارشو مخدوش كرده وارد محدوده طرح شده ما پيگيرى مى كنيم اما همچنان براى من جريمه طرح مياد هيچ مرجعى پاسخگو نيست بى قانونى تو مملكت بيداد مى كنه جواب بدين
0
1
یک بوس کوچولو | ۴ سال پیش
خدا ازتون نگذره من که راضی نیستم یک پراید زپرتی دارم پول تعمیراتش سر به فلک میزنه همه درآمد خانواده ام از این پرایده با داشتن نوه وسه سر عایله ومستاجر بودن در رباط کریم ۱۷۵هزارتومن خلافی ورود به آلودگی دادم خبر نداشتم برای ریال به ریالش آرزوی سرطان میکنم براتون پول دوا ودرمون بشه
0
1
وحید | ۴ سال پیش
من قادر به ثبت نام نیستم هر بار اشکال بی موردی میگیره .فقط اینو میتونم بگم طراح این برنامه اینکاره نیست بهتره بره دنبال کار دیگری بگرده .
0
1
Khja8556@gmail | ۴ سال پیش
چگونه قبل اینکه سیستم کنترل شود اقدام به ایجاد سایت تهران من کرده اید .
ماکه مردیم ازبس هنگام وارد شدن پیغام میدهد شکیبا باشید.
بعد هم میریم میبینیم کلی جریمه شده ایم که خبر نداریم .
سایت را بدهید خارجیها براتون طراحی کنند
0
1
محمد | ۴ سال پیش
من نميدونم اگه ميخواييد الودگي هوا كم شه پ فروختن طرح ب چ منظوره ؟؟؟
0
1
محسن | ۴ سال پیش
خداذلیلشون کنه من بچه شهرستان هیچ خبری نداستم ازطرح ترافیک،دونه به دونه دوربینا جریمه شدم
0
1
ن | ۴ سال پیش
پول بده بیا بروید تو تهران
0
1
ابراهیم | ۴ سال پیش
با این طرح یعنی اینکه پول بده برین تو هوا
0
1
مجتبی لطفی | ۴ سال پیش
مدتش بیشتر بود بهتر بود
0
0
mohsen | ۴ سال پیش
ان شالله که خیر نبینن مسئولین این کار.هیچ غلطی واسه آلودگی نکردن چون بنزین آشغال به مردم میدن.۲۳۵۰۰۰۰۰ری
ال جریمه دادم بخاطر عدم آگاهی از این دزدی خاموش.ان شالله هر ریالش بشه یه غده سرطان به هیکلتون
0
1
Nasrin naghdi | ۴ سال پیش
به نظر من خیلی خوب می‌باشد و‌ امیدوارم موفق پیروز باشید با تشکر
0
1
امید | ۴ سال پیش
لعنت به باعث و بانیش من 500000ت جریمه شدم واصلا نمیدونستم. خدا به زمین گرم بزنه همتون رو. اخه من چقدر درآمد دارم که از نون زن و بچم باید بزنم بزارم تو صفره شما نا مسلمونا
به اون خدایی که من میپرستم نه خدای شما. از حقم نمیگذرم
0
1
علی | ۴ سال پیش
طرح بی خودیه ..کاملا به ضرر گروه ضعیف
0
1
شکوفه فخرایی | ۴ سال پیش
با سلام . با توجه به ثبت نام و حتی پرداخت جرائم از طریق همین سایت چندین بار سعی کردم وارد سایت بشم و دائما سایت پیغام ثبت نام تکمیل نشده را اعلام میکنه و درخواست بازیابی میدم و جوابی نمیگیرم . لطفا یه راه حل و مسیر اعلام کنید که مردم اسیر و گرفتار نشن.
سپاس
0
0
سعید | ۴ سال پیش
این که همه اش مشکل داره و اصلا نمیشه تو سایتش ثبت نام کرد. آخه چه قدر این مسئولین در این رژیم بی لیاقت هستن. ازون طرف این طرح رو گذاشتن هرکس ثبت‌نام نکنه کلی جریمه میشه ازونور هم سایتش مشکل داره هیچکس نمیتونه ثبت نام کنه
0
0
اذذ | ۴ سال پیش
به حق این شبای عزبز خدا ار کسانی که این طرح رو ریختند نگذره مردم رو اسیر کردند
0
1
Ali | ۴ سال پیش
خدارو شکر.خیلی سخت شده
0
0
پاسخ ها:
mohsen | ۴ سال پیش
این طرح واقعا درست شده واسه دزدی.شما که نه خیابون درستی دارین و نه بنزین درستی به مردم میدین... میخورین فقط جریمه مینویسین
0
1
Matinnnn | ۴ سال پیش
چقد میخوایین ؟؟؟؟ بابا بیخیال شین دیگه از همه جا داریم میخوریم ...خدا ازتون نگذره
0
1
محمد | ۴ سال پیش
خدا لعنتتون کنه به اسم خدمت به مردم دارین خون مردم را تو شیشه میکنین انشااله تاوان تمام این بیکفایتی هاتونو بدین.
0
1
راد | ۴ سال پیش
من یادم رفته چند روز وارد طرح الودگی هوا شدم از کجا باید بدانم
0
1
ح غ | ۴ سال پیش
هر روز يه برنامجه واسه خالي كردن جيب مردم فلاكت زده بدبخت ...
0
0
مصطفی | ۴ سال پیش
واسه ثبت نام کدملی منو میگه اشتباه است چیکار کنم
0
0
بنده خدا | ۴ سال پیش
واقعا که شورشو دیگه در آوردید طرح درآمد زایی ... با این طرح درست کردنتون
0
1
محبوبه | ۴ سال پیش
سلام طرح قابل قبول و کارشناسی نیست.
0
1
vqh | ۴ سال پیش
عمری اومدم تهران خیابان جمهوری دیروز که اصلانمی شد
0
0
سیدحمیدرضا شهرایینی | ۴ سال پیش
گفتنی ها رو مردم همه گفتن و هیچکدام ازین طرح راضی بنظر نمیرسن، حتم دارم با این روش مدیریت شهری که با هزاران میلیارد تومان قادر به اداره اون نیستید ،عنقریب که مردم به اینطرح عادت کردند یا مدت بیست روز رو کم می‌کنیم و یا دایره طرح رو به تهران بزرگ تعمیم میدید
واقعا اسم خودتون رو میزارید مدیر!!؟؟؟؟؟؟؟
با حقوقی که از سهم مردم از بیت المال بشما پرداخت میشه خوش میگذرونید و به ریش مردم میخندید

فقط دنبال زدن جیب مردم بهر شکل هستید وگرنه این طرح داره سال‌ها به اشکال مختلف اداره میشه ،آیا مشکلی از آلودگی حل شده؟؟؟ تونستین آلودگی رو حذف یا حتی کم کنید؟؟؟؟؟
0
1
Nima | ۴ سال پیش
تهران من فقط برای درامد بیشتر شهرداریه و هیچ کمکی هم به حل مشکل ترافیک نیست
0
0
حسیین ر | ۴ سال پیش
سلام من بعد عمری اومدم تهران خیابان جمهوری دیروز که اصلانمیدونستم طرحهیک ساعت با احتساب رفت و برگشتم جمهوری بودم از ۹ صبح تا ۱۰ امروزم از ساعت ۹تا ۱ ظهر وقتی امروز فهمیدم بازد با نرم افزار طرح بخرم هر کاری کردم نه ثبت نام گرد نه تونستم بخرم مشکل نرم افزاری داره هم میگه تلاش مجدد در ضمن مگه هر فصل برای شهرستانی ۱۵روز رایگان نیست لطفا درست راهنمایی کنید و بگید جریمه هر روز چقدر میشه حدودا
0
1
س | ۴ سال پیش
خدا لعنتتون كنه اميدوارم هروزتون گرفتاري براتون پيش بياد كه انقدر مردم رو اذيت ميكنيد
0
1
شبنم | ۴ سال پیش
از کج با ید فهمید چند روز از طرح استفاده شده و چند روز باقی مانده؟
0
0
امید | ۴ سال پیش
بابا لااقل خروج از طرحو بیخیال شین. من نصف شب پرواز داشتم و خوابگاه توی انقلاب. مجبور شدم ماشینمو بذارم فرودگاه و کلی هزینه و کرایه بدم چرا که صبح میخواستم مرکز شهر کارمو انجام بدم و تا ساعت ۱۰ ماشینمو بردارم و برم. نه قصد استفاده از اونو داشتم و نه در ساعت پیک روز وارد طرح میشدم. خب حالا ادمه مسافر که خونه فامیلشون توی طرح هستش چه گناهی کرده؟
هلک و هلک دو تن ساکو ورداره راه بیوفته از پارکینگی بی در و پیکر در خارج طرح و بیاد داخل طرح و باز برگرده بره تا پای ماشین؟
خب بازم داره از وسیله ای استفاده میشه.
پس فقط معلومه درآمد مهمه واسه مسئولین شهرداری .
ماشالا پارکینگا هم که مسئولیتی در باب دزدیده شدن وسایل توی ماشین ندارن .
0
1
امید | ۴ سال پیش
سلام
لطفا به اون عقل کلی که نرم افزار تهران من رو طراحی کرده بفرمایید تکلیف کسی که رمز و مشخصات یادش رفته چیه؟
نباید یه راهی برای بازیابی بذاره؟
الفبای برنامه هاست
0
1
Jaan | ۴ سال پیش
بسه دیگه بخدا خسته شدیم برین از اینجا برین الهی روز خوش نبینین همینطور که زندگی مارو نابود کردین الهی نابود بشین دیگه برای راه رفتن تو شهرم وطنم جای که بدنیا آمدیم هم باید پول بدیم این پولها حرامه آخه چقدر آدم چقدر ماشین میریزن تو یک شهر بابا گنجایش نداره ترا بخدا برین یا پول بدین امکانات بدین ما بریم من که توان رفتن ندارم چکار باید بکنم
0
1
رقیه اقبال | ۴ سال پیش
این بهترین برنامه است برای کنترل آلودگی هوا.
1
0
پاسخ ها:
پوراسماعیل | ۴ سال پیش
هنوز موفق به ثبت نام نشده ام و هربار که وارد میشوم ثبت نام ناموفق است
0
0
پیمان یاراحمدی | ۴ سال پیش
عالی خیلیم خوبه زمانشو بیشترکنن روزاشم همینطور
1
0
محمدجواد تقی زاده | ۴ سال پیش
هیچ دیدی گاهی ندارم بازم هیچ دیدگاهی ندارم
0
0
محمدرضا شاهمرادی | ۴ سال پیش
فقط دنبال پول در اوردین بد بختی مث ما باید از شیش صب جون بکنه واسه 70یا 80 تومن بمونه این طرح خیلیم هوا رو بدتر الوده کرده با چشم معلومه دوما اتوبانایی مثل همتو نیایش هروز ترافیک بدتری داره ی لقمه نون مردمه بدبختم بریدین لعنت ب این همه فسادو لعنت ب اون ادم عوضی ک زیر کولر گازی نشسته تو کله تهران باماخونه ی میلیاردی و ماشین میلیاردیش ک راننده ام داره پولم داره میشینه اورت ناشتا میده واسه ما بدبخت بیچارها لعنت ب این تصمیماتون ک بدون نظر مردمه .
0
1
محمد | ۴ سال پیش
واقعا گندش این دولت درآورده به خودش که میرسه حق و حقوق ما معلمین را یکسال به یکسال پرداخت نمیکندآن وقت تا یکهفته پرداخت پول برق یا تلفن عقب می افته سریع قطع میکنند واقعا کدام دولت اینهمه ظلمی را که دولت روحانی به ملت ایران روا میدارد انجام میدهد؟ جدیدا هم که طرحهای آبکی یه روز کارت سوخت را لغو میکند دوباره وضع میکند حالاهم با این طرحهای تهران ان که گند زده به تهران
0
0
پ.ن.پ | ۴ سال پیش
ای بابا ،چیش بده ،اگه خوب دقت کنیم تواین مدت میزان اشتغال زایی نسبت به دوره های قبل خیلی رفته بالا. هههممممه سر کاریم.کسی دیگه دغدغه نداره
0
0
حسین | ۴ سال پیش
سلام.من ثبت نام کردم درتهران من.وحسابم روشارژ کردم ولی اصلا مشخص نیست ایا همین کفایت میکنه ودیگه نیازی به خریدطرح ترافیک نیست.
0
0
ساکن محدوده | ۴ سال پیش
سلام تعدادی از دوستان این طرح مزخرف را مصوبه مجلس تلقی کردند این طرح تحفه شهرداری و مصوبه شورای شهر لیبرال مسلک است وقتی خودمون لیستی این مرفهین را فرستادیم شورا باید فکر این هم میکردیم اینا سال۸۰ خودشون را نشون داده بودند که آشغال ها مدتها جمع نمی شد.قبلا بابت هر مشکلی توی محل به ۱۳۷ زنگ میزدم همان روز تماس می گرفتند ولی الان کوچه ما هفته ای یک بار نظافت میشه هر چی زنگ میزنیم فقط میگن ثبت کردیم.
0
1
حامد | ۴ سال پیش
آقا من اصلا منزلم کرجه تهران بیا هم نیستم بدهی عوارض ورود به طرح دیگه از کجا دراومد . زنگ زدم کارشناس میگم توضیح قانع کننده بدید میگه اشتباه شده میگم کل ماشینارو اینجوری جریمه کردید میگه همه اشتباه شده . بیخیال باوووو خودتونین جیب مردم میزنید . صد رحمت به اون قاچاقچی و دزد
0
1
ابوالفضل کتابچی | ۴ سال پیش
تهران من یک چیز مسخره ای است هر فصلی 20 روز ماشین بیاورند ولی عوارض را سالیانه بگیرند این حکومت عدل علیست یا زمان برای ثبت نام بیشتر میگذاشتید
0
1
فرشاد عسگری | ۴ سال پیش
ایا روز های فردم میشود تردد داشت من زوجم یا نه فقط زوج ایا تو طرح ترافیکم ازادیم بریم یا نه
0
0
محسن | ۴ سال پیش
خیلی مزخرف هستید باین طرح جیب مردم بدبخت فلک زده را خالی میکنید
0
1
مهدی اسدی | ۴ سال پیش
تحریم تمام کم بودای کشور رو داریم تحمل میکنیم امروز طرح زوج و فرد فردا گرفتن کارت سوخت پس فردا سهمیه بندی بنزین پس اون فردا بشینیم تو خونه سنگین تریم
من توی این چند روز با ماشین کار کردم تمامش شد کمیسیون و جریمه راهنمایی من شخصا ممنونم از اینکه اینقدر به فکر سلامتی ما هستین بخاطر همین بفرمائید بشینیم خونه خیال همه راحت بشه
میترسم چهار روز دیگه بگن طرح خونه نشینی گذاشتیم
براتون برای نشستن تو حال خونه باید ثبت نام کنید اطاق خواب فعلا نیازی نداره
0
1
دادا | ۴ سال پیش
شهرداری و ابتکار تولید پول از منابع عمومی . اینا به شیطونم درس میدن بخدا . اگه الودگی هست ببندین در اون کارخونه فسادو که عامل اصلی خودشه ماشیناتون استاندارد نیست دود تولید میکنه بما چه ربطی داره . شده حکایت ملا نصرالدین به خر زورش نمیرسه خر سوارو میزنه
0
1
مجتبی قاسم زاده | ۴ سال پیش
با سلام خدمت همه مردم ایران من خود تعجب از این دارم چه مشکلی وجود داره همش مگن الودگی هوا ولی هیچ اقدام نیست خواهش من این است به جای حرف تولید خودرو برقی کلید بخورد تا هوا الوده نشود اگر صلیقه ما از بعضی کشورها منفی است ولی میتوان از تجربه انها برای نجات مردم از الودگیرا انتخاب کرد
0
0
شهرام | ۴ سال پیش
من الان ثبت نام کردم میگه 101 هزار تومان بدهی دارم کسی میدونه چرا؟ والا خودم نمیدونم این بدهی چیه؟
0
0
Majid | ۴ سال پیش
خدا ازتون نگذره این چه طرح مزخرفیه تواین گرونی درآمد من از کارکردن با ماشین تامین میشد الان چیکار کنم بااین وضعیت خودتون زیر کولر گازی نشستید طرح میدید
0
1
شیر پاک خورده | ۴ سال پیش
خوب اینا که اینقدر مجهزند ، دیگه نیاز به ثبت نام ندارند
می تونن هر وقت هر پلاکی بیش از حد مجاز وارد طرح شد بعد از هر فصل جریمه کنن
اینهمه قرتی بازی برای چی؟
منی که موبایل ندارم چیکار کنم؟
لعنت الله علی القوم الطالمین و الضالین
0
1
پاسخ ها:
Maryam M | ۴ سال پیش
منهم کاملا مخالف این طرح ناقص و حساب نشده(طبق معمول!) هستم. فقط برای جذب پول اینکارو کردن. ضمنا دوستان بدانند که فقط با کامپیوتر و از طریق گوگل کروم میتوان ثبت نام کرد.
یک سوال از سایت دارم؛ چرا وقتی روی علامت موافق کلیک میکنم چند شماره کم یا زیاد میشود؟
0
1
ارش | ۴ سال پیش
سلام خدالعنتشون کنه با این طرحی که گذاشتن اول میان میگن برای الودگی هوا یه طرحی میزاریم که هوا الوده نشه بعد میگن طرح و پولی کردن این مملکت ما بهتر از این نمیشه حرف از پول بیاد وسط هوای تهران دیگه الوده نمیشه اینا همه چرت مارو ساده گیر اوردن فقط بلدن پول تیغ بزنن از مردم همین .بجای اینکه بیان مشکلات مردم و کمتر کنن اینا سعی میکنن مشکلات مردم و بیشتر کنن به فکر مردم که نیستن به فکر جیب خودشون هستن فقط
0
1
Sina | ۴ سال پیش
تو کدوم کشور دیدید که طرح آلودگی هوا اجراع شه که تو ایران اجراع میشه بنزینتون بده که هوا آلوده میشه این همه آپارتمان رو هم ساختن باعث شده اون شهرداری باید فکر اینجاشو میکرد ملت اسیر کرده
0
1
مهدی | ۴ سال پیش
خدا لعنت کنه همه قانون گزار های مارو ب.هیچ تصمیمی که به نفعه مردم باشه نمیگیرن و فقط یجور میخان از مردم پول بگیرن به عبارتی راه زن قانونی شدن من و امسال من عوارض و مالیات کامل پایتخت رو میدیم ولی برای تردد باید پول اضافه پرداخت کنیم این دزدی هست که متاسفانه این غیر شرعی هست من رفتم برای ثبت نام برای اینکه خونم تو طرح هست بهم میگن عوارض خونه سالی که هنوز تموم نشده رو باید بدی یه مبلغ جریمه که اصلا وجود نداره رو به زور میخان بگیرن و عوارض کامل سالی که هنوز به پایان نرسیده خودرو رو یعنی توف تو زات کثیفتون که مردمو فقط گرفتار کردید دزد های سر گردنه ولی در همیشه رو یه پاشنه نمیچرخه نوبت به سولدابه کشیدن شما عوامل شهرداری میرسه مطما باشید .
0
1
رحیم | ۴ سال پیش
سلام..بالاخره موفق به ثبت نام شدم ولی میگه97000تومان بدهی دارم.چرا؟؟؟
0
1
میرکلام‌ صفری | ۴ سال پیش
عالی است بسیار کارخوبی است
1
0
خیر سرم شهروندم | ۴ سال پیش
بدتر از اینا حقمونه! اعتراض الکیم نکنید
1
0
لطفعلی پور | ۴ سال پیش
سلام بسیار طرح بدی میباشد هدفتان فقط پر کردن حساب شهرداری میباشد اگر چنانچه همزمان 1000تا ماشین پول به حساب بریزند برای ورود به منطقه طرح ترافیک هوا الوده نمیشه با این کار نفرت در دل مردم ایجاد کردید واتوبانهای همت وامام علی ترافیک شدید شده است
0
1
رضا سخائی | ۴ سال پیش
خوب قبول ! میخوام با موبایلم برم سایت ثبت نام کنم آخرین مرحله میگه اطلاعات نامعتبر ۵۰ بار چک کردم دوراره همینو میگه. کلافه شدم دیگه . ۱۳۷ هم زنگ میزنم میگه برو از کافی نت ثبت نام کن. اینم شد دولت الکترونیک آخه ؟! اگه راهش اینه اسمش رو بزارین دولت الکترو کافی نت.
تهران از چشمم افتاد.
0
0
طه | ۴ سال پیش
سلام ببخشید میخواستم بدونم اگه در تهران من ثبت نام نکنیم جریمه میشیم یا نه و اینکه ثبت نام نکنیم اصلا نمی تونیم تو طرح بریم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
0
0
واحد غلامی | ۴ سال پیش
خیلی فکر خوبی بود که بار ترافیکی حکیم رو خالی کردید روی اتوبان همت قبلا از شرق تا غرب اتوبات همت رو ساعت 7 بعد از ظهر تو 50 دقیقه می رفیتم اونهم تو تابستان و مدارس هم تعطیل است الان دقیقا یک ساعت و نیم طول میکشه مدارس هم تعطیل است
0
0
علی | ۴ سال پیش
ازروزی که طرح کذایی برقرارشده اتوبانهای همت وامام علی کلا قفل شده انصافاتوی اتاق فکرشمایه مشت دیوانه وعقده ای نشستند.انصاف ومروت هم خوب چیزیه که شماندارید.
0
1
م پ | ۴ سال پیش
چیه بابا این مسخره بازیا،همون قبلی خوب بود دیگه،فقط به فکر جیب خودشون هستن نه آسایش مردم
0
0
پاسخ ها:
امیر نگهداری | ۴ سال پیش
دقیقا مشخصه که این طرح هم درد آلودگی و کم نخواهد کرد و فقط پول مردم و میدزدید و بچه هارو میفرستید امریکا.
واقعا کسی رمز ورود و فراموش کنه چه کار بکنه
0
1
هادی جعفرپوریان | ۴ سال پیش
خیلی طرح مزخرفیه!
طرحی که موجب آزار شهروندان شده است.
متاسفانه شهرداری تهران فقط به فکر درآمد بیشتره نه آسایش مردم.
0
1
محمد كاشانپور | ۴ سال پیش
طرح ترافيك زوج وفرد قبلي بهتر بود با اين طرح مردم سردرگم شده اندوهمه مسير خودرا از خارج طرح انتخاب كرده درنتيجه همت وحكيم وبقيه شلوغ تر شده است راه يك ساعته را ١/٥ ساعت طول كشيد هنوزهم مردم ثبت نام نكرده اند
0
1
پژو | ۴ سال پیش
نازی آباد خانی آباد اکبر آباد نواب آزادکان
0
0
سلام | ۴ سال پیش
آقا ما تا مرحله دوم پیش میریم ولی میگه هیچ رکوردی یافت نشد راهنمایی کنید
0
0
سیدمنصورافضلی | ۴ سال پیش
خیلی طره خوبی است بايداجراشود
1
0
پاسخ ها:
سجاد موسوی | ۴ سال پیش
شما اول برو خواندن نوشتن یا بگیر بعد بیا نظر بده
0
1
شهروند | ۴ سال پیش
من یه پراید دارم یکی برام حساب میکنه که چند روز یا ماه بگردم تو طرح ترافیک بعدش ماشین و به جای حق رفت و امدم بزارم برم
0
1
جانباز | ۴ سال پیش
ولی کله‌‌مندحق‌ ملت خوب این راهش نیست ملت ازشما آب و برق که امام گفت‌‌ مجانی نخواستند این چه‌کاریست ،،؟؟؟؟
0
1
نادی | ۴ سال پیش
این طرح هم به نفع قشر مرفه چون اونیکه پول داره راحت وارد طرح میشه وهوارو اجازه داره که آلوده کنه ولی اونکه پول نداره باید وایسه توگرما وسرما تاماشین گیرش بیاد وهزینه سنگین کرایه هارو هم از جیب خالیش بده.نمیدونک دولت تاکی وکجا مردم رو میخواد بدوشه .واقعا کیسیر میشن وکی دست از سرمون برمیدارن.
0
1
سید علی ونکی | ۴ سال پیش
1_درک و اجرای این نوع قوانین و مقررات که لازمه اش دانستن و داشتن اطلاعات کامپیوتری و..برای اکثریت قابل درک و اجرا نیست . خصوصا افراد مسن. کم سواد. وطبقه محروم جامعه. 2_ایکاش این طرح شامل همه مناطق خصوصا مناطق مرفه 1 .2 .3 ...هم میشد...نه فقط برای محرومان..
0
0
محمد | ۴ سال پیش
تعداد ....... بیشترکنیدکه توصف واینستیم
0
0
پاسخ ها:
mohsen | ۴ سال پیش
اینها همه جوره جیب مردم رو خالی کردن.من ۲/۵ میلیون جریمه همین طرح ترافیک رو دادم.
0
0
hamid | ۴ سال پیش
متآسفانه طرح ها حالت اظطرار و موقت و به هیچ وجه ریشه ای نیست و فکر کامل و دارای رشد و توسعه یافته در پیکر و تفکر دولت وجود ندارد بدیهی است چرا ؟
چون شایسته سالاری نیست و بجایش باند و جذب افراد موجه و اونهم بیشتر ریا و اداست و ادعاست که از چندی هم با تشکیل باند و پول و شویی و اختلاس جبران مکافات و مزد ریا کاریشو جبران میکنه و.............. آلاخرامر چه خواهد شد ....... ؟
0
1
رضا یساره دار | ۴ سال پیش
نظر اینجانب این است که طرح خوبی میباشد
1
0
اسداله کرمی | ۴ سال پیش
میگم برا نفس کشیدن هم کنتور بزارین.بعضی ها خیلی اکسیژن مصرف میکنن .درآمد خوبی داره خرج شهرداری هم در میاد.
0
1
hosein | ۴ سال پیش
مردم همه ناراضین ولی بازم رفتن ثبت نام کردن ه عجیب مردمی هستیم ما
0
1
پاسخ ها:
جواد | ۴ سال پیش
خوب بین بد و بدتر بد و باید انتخاب کرد
0
1
mostafa.ghadiri | ۴ سال پیش
رمز عبور فراموش کردم
0
0
پاسخ کارشناس:
از بخش دریافت رمز عبور درخواست بدید به تلفن همراه شما ارسال میشه.
سعید | ۴ سال پیش
این چه طرحیه اخه کدو مسول ..... این طرح و داد . مسخره است . مملکت نیست که
0
1

hits