دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تقویت و بهبود ارگاسم زنان با این ۲۰ خوراکی جادویی !
87
زمان مطالعه: 7 دقیقه
چی بخورم تا ارگاسم بهتری داشته باشم؟ تغذیه مناسب برای رسیدن به ارگاسم رژیم غذایی برای ارگاسم بهتر
توجه: این مطلب آموزشی ویژه خانم ها و آقایان متاهل است و برای کودکان یا افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.

چی بخورم تا ارگاسم بهتری داشته باشم؟

1. تخم مرغ

دیگه روز هایی ارگاسم ها الکی که وانمود میکردید تموم شده. تخم مرغ فقط یک پروتئین کامل نیست. تخم مرغ راهکاری برای داشتن ارگاسم های انفجاری است! اول از همه اینکه تخم مرغ دارای پروتئین بسیار زیادی میباشد که باعث میشود انرژی زیادی برای رابطه جنسی به شما بدهد.

به علاوه تخم مرغ دارای ترکیبی به نام کولین میباشید که تولید نیتریک اکسید را افزایش داده و جریان خون به آلت تناسلی و کولیتوریس را افزایش میدهد. کولین نیز باعث ترشح استیل کولین میشود که یک تنظیم کننده عصبی در مغز میباشد که رفتار های جنسی را کنترل میکند. سطح بالاتر این مواد در بدن باعث میشود تا روابط جنسی بیشتری داشته باشید و بیشتر به ارگاسم برسید.

به علاوه، مقادیر بسیار زیاد ویتامین ب 5 و ویتامین ب 6 موجود در تخم مرغ باعث تنظیم هورمون ها و مقابله با افسردگی میشود. خود ارگاسم باعث کاهش استرس میشود و وقتی تخم مرغ را هم به رژیم غذایی خود اضافه کنید نتیجه فوق العاده خواهد بود. برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید روزی 2 عدد تخم مرغ میل کنید.

تخم مراغ برای ارگاسم

2. فلفل

هر چقدر فلفل تند تر باشد بهتر است. فلفل تند متابولیسم شما را افزایش میدهد و ترشح اندورفین را تحریک میکند. این مسئله باعث میشود که جریان خون به مناطق تناسلی افزایش پیدا کند و در نتیجه یک رابطه جنسی عالی و ارگاسمی حتی بهتر خواهید داشت. (اگر از فلفل هایی استفاده میکنید که ممکن است باعث ایجاد حساسیت های پوستی شود حتما دستان خود را قبل از رابطه جنسی بشویید تا فلفل به مناطق تناسلی تماس پیدا نکند)

فلفل برای ارگاسم

3. چربی های سالم

مصرف چربی های سالم میتواند اشتها جنسی شما را به شکل عجیبی افزایش دهد. این چربی ها برای نگه داشتن هورمون ها جنسی کاملا ضروری هستند. استفاده از مغزیجات که دارای مقادیر زیادی از چربی های سالم هستند خیلی مفید است.

البته اگر میخواهید بطور کامل از خواص مغزیجات بهره مند شوید باید آن ها را بصورت خام استفاده کنید و تا حد ممکن آن ها را طبخ نکنید. روغن های مغزیجات نیز دارای خواص بسیاری میباشد و از ویتامین E غنی هستند.

ویتامین E برای تنظیم هورمون ها کاملا ضروری است. اسم کلسترول بد در رفته اما در واقع ماده پایه هورمون های جنسی است. خوردن ماهی سالمون، انواع توت ها، تخم مرغ و شکلات تلخ سطح کلسترول خوب خون شما را افزایش میدهد.

مغزیجات برای ارگاسم

4. اسفناج

اسفناج دارای موادی است که میتواند ارگاسم های شما را به لول بالاتری ببرد. اسفناج حاوی منگنز است که باعث تولید هورمون زنانه پروژسترون میشود. افزایش سطح پروژسترون همچنین میتواند باعث بیشتر شدن قدرت باروری خانم ها شود. همچنین اسفناج سرشار از روی است که تولید بیش از حد پرولاکتین را کنترل میکند. پرولاکتین در سطوح بالا باعث اختلالات جنسی میشود.

اسفناج برای ارگاسم

5. عسل

تحقیقات نشان داده است که بورون که در عسل یافت میشود میتواند باعث افزایش سطح تستوسترون خون بشود، هورمونی که باعث ایجاد امیال جنسی شده و انزال را هم در مردان و هم در زنان تقویت میکند. به علاوه بورون به متابولیسم و استفاده بدن از استروژن کمک میکند. از عسل برای شیرین کردن چای جینسینگ که به افزایش جینسنوساید کمک میکند استفاده کنید. برخی از تحقیقات نشان داده است که جینسنوساید میتواند باعث تقویت نعوظ و افزایش تولید و کیفیت اسپرم مردان شود.

عسل برای ارگاسم

6. صدف

شاید کلیشه بنظر برسد و یا شاید هم برای برخی ها جدید باشد اما تحقیقات علمی میگوید که صدف میتواند میل جنسی را افزایش دهد. غذا های دریایی صدف دار سرشار از مواد معدنی میباشند که از مواد پایه هورمون های جنسی بشمار میروند و همچنین برای حفظ وضعیت مناسب سیستم عصبی و مغز ضروری هستند. بطور دقیق صدف دارای مقدار زیادی روی میباشد که برای سالم ماندن غده پروستات و افزایش تستوسترون لازم است.

صدف برای ارگاسم

7. شکلات تلخ

تحقیقات نشان داده خانم هایی که بصورت روزانه شکلات مصرف میکنند روابط جنسی بهتری دارند و بطور کلی از زندگی زناشویی خود راضی هستند. شکلات دارای ماده است به نام فنتیل‌ آمین که باعث ایجاد احساس آرامش و رضایت در افراد میشود. این ماده همچنین باعث باز شدن خلق و خو، کاهش استرس، کم شدن سرتونین، تحریک به انجام فعالیت های فیزیکی و افزایش قدرت کنترل احساسات میشود. همچنین کاکائو (اصل) میتواند جریان خون به مناطق تناسلی را افزایش داده و باعث میشود تا ارگاسم های بهتری داشته باشید.

شکلات تلخ برای ارگاسم

تغذیه مناسب برای رسیدن به ارگاسم

8. پرتقال

تحقیقات علمی نشان داده اند که ویتامین سی ماده ای ضروری برای اندام های جنسی ما میباشد. استفاده از ویتامین سی بصورت طبیعی بهتری راه برای تامین ویتامین سی مورد نیاز بدن میباشد.

پرتقال برای ارگاسم

9. روغن زیتون

این روغن طبیعی و مفید بدن را برای تولید تستوسترون بیشتر تحریک میکند که مخصوصا برای خانم هایی که در به ارگاسم رسیدن مشکل دارند، عالی است.

روغن زیتون برای ارگاسم

10. چای جینسینگ

چای جینسینگ مخصوصا برای مردان خیلی مقوی است چراکه سرشار از جینسنوساید میباشد.

چای جینسینگ برای ارگاسم

11. سیر

سیر یکی دیگر از غذا هایی است که میتواند جریان خون به اندام های تناسلی را افزایش دهد چراکه دارای آلیسین است. اما زمانی که سیر میخورید باید خیلی مراقب باشید مخصوصا هنگام رابطه جنسی چراکه بوی بسیار بدی دارد. یک قرص خوشبو کننده نعنایی میتواند راهکار مناسبی باشد.

سیر برای ارگاسم

12. هندوانه

اگر شوهر شما در رابطه جنسی دچار مشکل است به او هندوانه بدهید. هندوانه پر از سیترولین است که به عنوان یک ویاگرا طبیعی کار میکند. قطعا خوردن هندوانه بسیار خوشمزه تر و البته ارزان تر از قرص ویاگرا میباشد.

هندوانه برای ارگاسم

13. سوشی

این غذای ژاپنی برای تقویت غرایض جنسی فوق العاده است چراکه دارای اسید های چرب مفید به همراه جلبک دریایی میباشد که برای روابط جنسی به آن نیاز دارید.

سوشی برای ارگاسم

14. مارچوبه

یک غذای دیگر که میتواند روابط زناشویی شما را متحول کند مارچوبه است. البته مارچوبه کمی بد بو است و میتواند باعث بد بو شدن ادرار شما شود اما این ماده غذایی میتواند تولید هیستامین را در بدن افزایش دهد. کمبود هیستامین یکی از عوامل نعوظ و ارگاسم ضعیف است.

مارچوبه برای ارگاسم

رژیم غذایی برای ارگاسم بهتر

15. ماهی

وقتی صحبت از روابط جنسی میشود هیچ چیزی بهتر از ماهی نیست، تازه هرچه ماهی چرب تر باشد بهتر است. ماهی دارا امگا 3 است که برای برانگیخته شدن مغز برای رابطه جنسی بسیار مفید بوده و همچنین جریان خون به آلت تناسلی را بهبود میبخشد و همچنین هورمون های جنسی را نیز تقویت میکند. همه ی این عوامل باعث میشود تا ارگاسم بهتری داشته باشید.

ماهی برای ارگاسم

16. شراب قرمز

در تحقیقی در سال 2009 مشخص شد که مصرف شراب قرمز به اندازه مناسب برای افزایش سلامت جنسی خانم ها موثر است. این مطالعات نشان داد خانم هایی که روزانه یک یا دو پیک شراب قرمز مینوشند دارای میل جنسی قویتری هستند (به علاوه شراب قرمز برای کاهش استرس نیز مفید است) البته اگر زیاده روی کنید نه تنها به شما برای داشتن ارگاسم بهتر کمک نمیکند بله اثر معکوس دارد.

17. سیب

برخی از تحقیقات سرنخ هایی از ارتباط مصرف مداوم و روزانه سیب با روابط جنسی بهتر پیدا کرده اند. البته دلیل اصلی این موضوع هنوز یافت نشده اما بنظر میرسد که سیب میتواند جریان خون را بهبود ببخشد.

سیب برای ارگاسم

18. آوکادو

مجله معتبر Health گزارش داده است که آوکادو میتواند میل جنسی را افزایش دهد چراکه حاوی مواد معدنی، اسید های چرب غیر اشباع و ویتامین ب 6 میباشد که مانند یک انرژی زا عمل میکند. به علاوه امگا 3 موجود در آوکادو میتواند خلق و خوی شما را باز کند.

آوکادو برای ارگاسم

19. برنج قهوه ای

در طی گزارشی از یکی دیگر از مجلات معتبر در حوزه سلامت، منیزیم موجود در برنج قهوه ای میتواند هنگام ارگاسم به انقباض عضلات کمک کند. بنابر این سعی کنید برنج قهوه ای را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

برنج قهوه ای برای ارگاسم

20. انجیر

انجیر بخاطر آمینو اسید هایی که دارد میتواند استقامت جنسی را افزایش دهد و هر چقدر که افراد هنگام رابطه جنسی استقامت بیشتری داشته باشند، ارگاسم های بهتری خواهند داشت.

انجیر برای ارگاسم


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (87 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

amir | ۵ سال پیش
عالیییییییییییی
ییییییییییییییی
ییییییییییییییی
ییییییییییییییی
ییییبی‌بی‌سی
0
1

hits