دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با انواع مدل ابرو پهن مناسب خانم های با سلیقه
6
زمان مطالعه: 9 دقیقه
بسیاری از خانم ها دوست دارند ابروهای پهن داشته باشند اما راهکار آن را نمی دانند. ما در این مطلب شما را با انواع مدل ابرو پهن و نحوه داشتن ابروهای پهن آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

ابرو پهن و دخترانه

مدل ابرو پهن مدلی است که این روز‌ها طرفداران زیادی دارد. واقعیت این است که پهنای مناسب، پرپشتی و خوش فرم بودن ابرو تأثیر زیادی در آراستگی چهره دارد. همچنین اگر این مدل ابرو به درستی انتخاب شود می‌ تواند چهره‌ ی شما را متفاوت‌ تر از همیشه نشان دهد. همچنین رنگ ابرو‌ها باید با رنگ مو متناسب باشد.

ابتدا شما باید شکل مناسب ابرو‌های خود را پیدا کنید. قبل از اینکه هر تار ابرویی را بکنید یا با مداد آن را بکشید، مدل ابروی خود را تصور کنید. سپس با انتخاب یکی از مدل‌ های زیر ابرو‌های خود را شکل دهید.

انواع مدل ابرو پهن

1. مدل ابرو پهن و صاف

ساده‌ ترین مدل پهن ابرو به صورت صاف است. این مدل هیچ شکل خاصی ندارد و فقط به صورت خطی است پر پشت که برای صورت‌ های کشیده مناسب است. شاید به نظر برسد که به دلیل شکل دهی کم به ابرو این مدل زیبایی خاصی ندارد، اما همین ابرو‌های صاف و پهن بر روی صورت خیلی‌ ها نشسته و به آن زیبایی می‌ بخشد.

اینکه می‌ گوییم صاف منظور کاملا صاف و بدون هیچ تغییری نیست معمولا ابرو هر چه به انتهای خود نزدیک می‌شود نازک‌ تر می‌شود.

ابرو‌های شما باید دقیقا از بالای پل بینی‌ تان آغاز شود. اگر ابروی خود را به سه قسمت تقسیم کنید، بخش ضخیم آن باید از پل بینی آغاز شود. قوس ابرو باید در میانه چشم باشد و بخش نازک نیز باید تا گوشه چشم ادامه داشته باشد.

باید توجه داشته باشید که در مدل ابرو‌های پهن بهتر است به فاصله‌ی بین دو چشم و فاصله ابرو‌ها از چشم و استخوان زیر ابرو توجه داشته باشید تا بتوانید مدل ابروی پهن مناسبی را برای برداشتن و مرتب کردن ابرو‌های خود انتخاب نمایید.

هم چنین فراموش نکنید که قوس ابرو باید نازک‌ تر از هر جای دیگر باشد. اما در این مدل این نازکی آنقدر کم است که دیده نمی‌شود.

مدل ابروی پهن و صاف بسته به سلیقه‌ ی شما می‌ تواند کوتاه یا بلند باشد. اگر شما فرم صورت خود را به درستی تشخیص دهید می‌ توانید مدل ابروی مناسبی را برای خود انتخاب کنید. اینکه مدل ابروی پهن کوتاه یا بلند و اسپرت به شما می‌آید بسته به سلیقه‌ی شما و المان‌ های دیگر صورتتان دارد.

هرچه ابرو بلندتر و کشیده‌ تر باشد چشم‌ ها درشت‌ تر به نظر می‌ آیند پس اگر چشمان ریزی دارید حتما مدل ابروی پهن و بلند را انتخاب کنید. اگر پشت چشم تقریبا بلندی دارید، یا چشمانتان از هم دور هستند و یا فرم چشم هایتان رو به پایین است ابروی کوتاه و پهن مناسب صورت شماست.

چرا که چشم هایتان را برجسته نشان داده و چهره را جوان تر می‌کند.

2. مدل ابروی اسپرت پهن

این روز‌ها اغلب خانم‌ها از مدل ابرو‌های پهن اسپرت برای برداشتن ابرو‌های خود استفاده می‌کنند که این مدل باعث می‌شود تا چهره شما جوان و جذاب‌ تر از همیشه به نظر برسد.

در این مدل ابرو‌ها به صورت صاف نیستند و در قسمت کمان ابرو‌ها کاملا شکسته و حالت دارد می‌شود. این مدل بر روی صورت همه زیبا به نظر می‌آید، ولی اگر شما یک صورت گرد دارید یعنی طول صورت شما به اندازه‌ ی عرض آن در قسمت گونه‌ ها است، مدل ابرو اسپرت پهن مناسب‌ تر بوده و گردی صورت شما را به طور موثری متعادل می‌کند.

مدل ابرو پهن/ابرو پهن

روش های داشتن ابروهای پرپشت و پهن

در طول تاریخ ابروها نمایانگر وضعیت اجتماعی، جنسیت و اقتدار افراد بوده‌اند. طبق تحقیقات اخیر، ابروی زنان جوان‌ تر بالاتر است. با شروع میانسالی و از‌ بین رفتن استخوان و چربی‌ها، ابروها افتاده‌ تر به‌نظر می‌ رسند و چهره‌ ای غمگین و خسته به شما می‌دهند.

فرم و اندازه مناسب ابروها به ظاهر شما بستگی دارد. اگر ابروی خود را به سه قسمت تقسیم کنید، بخش ضخیم آن باید از پل بینی آغاز شود. قوس ابرو باید در میانه چشم باشد و بخش نازک نیز باید تا گوشه چشم ادامه داشته باشد.

اگر می‌خواهید ابروهایی زیبا و متناسب با چهره‌ تان داشته باشید ما به شما می‌ گوییم چگونه زیبایی و تناسب را با کمک ابروها به چهره‌ تان هدیه کنید.

اگر ابروهای‌ تان کم‌ پشت است می‌ توانید آن ها را با پودر، مداد و ژل مخصوص پر کنید. اگر سبزه هستید، ابروهای خود را روشن‌ تر کنید و اگر بلوند هستید و موهای روشن دارید، ابروهای خود را کمی تیره‌ تر کنید.

اگر در این باره شک دارید، از رنگ خاکستری مایل به قهوه‌ ای استفاده کنید که تقریبا به همه می‌ آید. برای پاک کردن رنگ‌ های اضافی از ضربه‌ های کوچک در قوس ابروی خود با یک مداد ابرو استفاده کنید.

1. برای داشتن ابروهای پهن شابلون طراحی را فراموش کنید

اگر ابروی شما کم‌ پشت یا بی‌ حالت است باید بدانید که این به ساختار صورت شما برمی‌ گردد. در حقیقت باید ببینید چه چیز با صورت شما متناسب است ؟ استفاده از شابلون برای آرایش ابروها روش مناسبی نخواهد بود و ممکن است از نتایج حاصل راضی نباشید.

شابلون کردن ابروها می‌تواند شما را عصبانی، متعجب، سالخورده و غیرمتعادل جلوه دهد.

بیشتر بخوانید: آموزش کامل طرز استفاده از شابلون ابرو

2. برای داشتن ابروهای پهن ابروها را با موهایتان تطابق دهید

اگر می‌ خواهید رنگ موی خود را تغییر دهید، باید به فکر رنگ ابروها هم باشید. برای این کار بهتر است به یک آرایشگر با تجربه مراجعه کنید و در خانه به ابروهایتان دست نزنید. شاید رنگ کردن ابروها در خانه کار آسانی به‌ نظر برسد اما باید بدانید که نتیجه همیشه آن‌ طور که تصور می‌کنید، نخواهد بود.

پس بهتر است کمی پول خرج کنید اما با اطمینان بیشتری ابروهایتان را تغییر دهید. اگر به یک تغییر سریع در ابروهایتان نیاز دارید لازم نیست برای رنگ کردن ابروهایتان زمان بگذارید. برای این کار می‌ توانید از ترکیب ریمل و ساتر برای تیره کردن یا روشن کردن فوری ابروهای خود استفاده کنید.

3. برای داشتن ابروهای پهن به مد اهمیت ندهید

برای مدرن بودن لازم نیست ابروهای بسیار نازک یا نقش و نگار شده داشته باشید. سعی کنید تا حد امکان خودتان باشید. تغییر بسیار زیاد در ابرو، می‌تواند چهره شما را غیر‌طبیعی کند.

بهتر است همه کارهایی که انجام می‌ دهید فقط در جهت بهبود حالت ابروهایتان باشد، نه عوض کردن کامل آن ها. به‌ علاوه اگر تنوع را دوست دارید یک مدل موی ثابت را برای سه ماه نگه ندارید. سعی کنید آن ها را شکل‌ دهی کرده و همواره به بهترین شکل ممکن خود را آراسته کنید.

4. برای داشتن ابروهای پهن ریمل بزنید !

استفاده از ریمل می‌تواند ابروهای شما را پرتر و بلندتر جلوه دهد. قلم‌ موهای پلاستیکی برخی ریمل‌ ها حتی ریزترین موها را نیز از ریشه تا نوک به ریمل آغشته می‌کنند و آن ها را بلندتر نشان می‌ دهند.

اما قلم‌ موهای فیبری چهره شما را طبیعی جلوه می‌ دهند و موجب ایجاد ساختارهای ضخیم و مقاوم می‌شوند. می‌توانید از ریمل‌ هایی استفاده کنید که هر دوی این کارها را انجام می‌ دهند تا هر دو نتیجه را به‌ دست آورید.

5. برای داشتن ابروهای پهن لایه برداری کنید

لایه برداری یکی از الزامات داشتن پوست زیبا است. از لایه بردارها می‌توان برای ابروها نیز استفاده کرد. با یک مسواک نرم، خیلی آرام روی ابروها را مسواک بکشید و پوست و سلول‌ های مرده را از این قسمت پاک کنید. این کار باعث می‌شود ابروها سریع تر رشد کرده، در نتیجه ابروهای پهن تری داشته باشید.

6. برای داشتن ابروهای پهن از ویتامین و سرم استفاده کنید

برای رشد سریع ابروها سرم‌های زیادی وجود دارد. می‌توانید از یک مدل از آن‌ ها استفاده کرده و ابروهای پهن تری داشته باشید. به علاوه این که می‌توانید از ویتامین بیوتن، که برای موی سر استفاده می‌شود، برای داشتن ابروی پهن نیز کمک بگیرید.

7. برای داشتن ابروهای پهن جاهای خالی ابروها را پر کنید

یکی از میکاپ آرتیست‌ها می‌گوید: « ممکن است یکی از بزرگ ترین مشکلات شما در داشتن ابروهای پهن ابروهای ریخته و جای خالی آن‌ها باشد. اما به راحتی با کمک مداد ابرو و یا سایه ابرو می‌توانید جاهای خالی را پر کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب یک مداد ابرو هم رنگ ابروهایتان است، البته برای اینکه در ظاهر ابروی پهن تری داشته باشید، می‌ توانید از رنگ تیره تر از ابروها استفاده کنید».

8. برای داشتن ابروهای پهن ابروها را ثابت کنید

همان طور که اشاره شد، با برنداشتن ابرو می‌ توان ابروی پهن داشت. اما در طول مدتی که به ابروهای خود دست نمی‌زنید ممکن است ابروها به هم ریخته شوند.

برای این که از این به هم ریختگی خلاص شوید بهترین راه، استفاده از ژل ابرو است. فراموش نکنید که بعد از استفاده از ژل، روی ابروها را با فرچه ابرو صاف و یکدست کنید تا ظاهر براق نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

مدل ابرو پهن و صاف زنانه و دخترانه در انواع طراحی شیک ( ۳۰ طرح )

مدل ابرو پهن و جدید دخترانه

آموزش کامل برداشتن ابروی پهن



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (6 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits