دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید مصرف سرم پرفکت پلاس فیلورگا برای پوست
2
زمان مطالعه: 8 دقیقه
سرم پرفکت پلاس فیلورگا کاملترین سرم برای برطرف کردن چربی پوست می باشد


معرفی سرم پرفکت پلاس فیلورگا


سرم پرفکت پلاس فیلورگا کاملترین سرم برای برطرف کردن چربی پوست می باشد و برای درمان کدری و شفافیت پوست و همچنین منافذ باز پوست مناسب می باشد.

ویژگی های سرم پرفکت پلاس فیلورگا

  • کاملترین سرم برای برطرف کردن مشکلات پوست چرب
  • لایه بردار
  • ضد چروک
  • شفاف کننده
  • ضد براقی پوست
  • جمع کننده منافذ باز پوست
  • برطرف کننده کدری پوست
  • برطرف کننده مشکلات پوست چرب

ترکیبات سرم پرفکت پلاس فیلورگا

  • عصاره 5 اسید میوه جهت لایه برداری از پوست عصاره درخت یونانی و میکروسفرهای جاذب چربی جهت کاهش ترشحات غدد سباسه و رفع براقی پوست مقدار کمی AHA جهت شفافیت طبیعی پوست
  • ضد براقی و جمع کننده منافذ باز پوست با اثری سریع و ماندگار

موارد مصرف سرم پرفکت پلاس فیلورگا

  • پوست چرب
  • منافذ باز
  • براقی پوست
  • کدری پوست

فیلورگا

شرح مزایای سرم پرفکت پلاس فیلورگا


برخی از مشکلات پوستی مانند براق شدن پوست و یا منافذ باز در اکثر افرادی که دارای پوست چرب هستند، مشترک است. برند فرانسوی Filorga که در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست دارای محبوبیت زیادی است، سرم پرفکت پلاس را برای این افراد طراحی کرده است. این محصول یک سرم کامل است که تمام مشکلات پوست چرب را برطرف می‎کند. با ترکیب چند ماده فعال، این سرم دارای خواص زیادی است. سرم پرفکت پلاس ضد براقی بوده و ظاهری مات به پوست شما می ‏بخشد. معمولا براقی پوست به دلیل ترشح بیش از حد چربی است.

در فرمولاسیون سرم پرفکت پلاس از عصاره درخت یونانی و میکروسفرهای جاذب چربی استفاده شده که ترشحات غدد چربی را کاهش می‎دهند. این سرم همچنین دارای ترکیبات فعال و قابض منافذ بوده که مشکل منافذ باز پوست را نیز حل می‎کند. همانند سایر محصولات برند فیلورگا این سرم نیز حاوی کمپلکس NCTF و هیالورونیک اسید بوده که دارای خاصیت ضد پیری بوده و به جوانسازی سلول‎های پوست کمک می‎کند.


سرم پرفکت پلاس فیلورگا درمان کننده کامل عیوب پوست‌های چرب و برطرف کننده کدری پوست صورت می‌باشد. وجود اسیدهای میوه در این سرم به عنوان لایه بردار یا پیلینگ پوست عمل کرده و با لایه برداری سطحی پوست، سبب بهبود جوش‌های صورت، از بین رفتن خطوط ظریف و چین و چروک پوست، تقویت کلاژن سازی و پیشگیری از پیری پوست صورت می‌گردد. پوست طبیعی منافذی دارد که از طریق آن تنفس می‌کند و همچنین از طریق این منافذ، عرق، ترشحات چرب و مواد سمی از پوست خارج می‌شوند. در افرادی با پوست چرب این منفذها به گونه‌ای غیرعادی باز هستند که سبب ترشح زیاد چربی و در نتیجه چرب و براق شدن پوست صورت می‌گردند.


سرم فیلورگا با دارا بودن میکروسفرهای جاذب چربی و عصاره درخت یونانی، الاستین سازی و کلاژن سازی سلول های جداره منفذ پوست را تحریک کرده و موجب می‌شود تا قطر منافذ به حالت طبیعی بازگشته و چربی پوست کنترل شود. این سرم حاوی اسید هیالورونیک است که موجب افزایش تولید سلول‌های سازنده کلاژن و تقویت ساختار پوست می شود. همچنین یک آنتی اکسیدان قوی، ضد باکتری، ضد التهاب و محافظ پوست در برابر رادیکال های آزاد می‌ باشد. استفاده از این محصول پوستی شاداب و یکنواخت را به ارمغان می‌آورد.


سرم پرفکت پلاس فیلورگا دارای عصاره 5 اسید میوه نیز بوده که لایه برداری ملایمی از پوست انجام می‎دهد. این لایه برداری سطح پوست را صاف کرده و از تجمع سلول‎های مرده و به دنبال آن ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‎کند. این سرم دارای تاثیر سریع و ماندگار بوده و برای افرادی که دارای پوست چرب هستند، پیشنهاد می‎شود. حجم این محصول 30 میلی لیتر بوده و دارای سر قطره چکانی است که استفاده از آن را راحت تر می‎سازد.

روش مصرف سرم پرفکت پلاس فیلورگا


روزانه روی پوست کاملا تمیز و خشک بمالید. سپس از کرم مناسب پوستتان استفاده نمایید. توصیه می شود پس از استفاده از سرم پرفکت پلاس فیلورگا دست خودتان را بشوئید.

پوست چرب

راه های بهبود پوست چرب


۱-دو تا سه بار در روز صورت خود را با آب و صابون ملایم بشویید. پوست خود را تمیز نگه دارید، ولی خیلی آن را نسابید. همچنین اگر زیاد آن را بشویید یا از صابون‌های قوی استفاده کنید، پوست صورتتان حساس می‌شود و حتی چربی بیشتری تولید می‌کند.

۲- از مواد آرایشی و کرم‌های فاقد چربی (کرم مرطوب کننده نه چرب) استفاده کنید.

۳- دو تا سه بار در هفته از ماسک صورت خاک رس استفاده کنید. برای تهیه ماسک خاک رس، پودر خاک رس سبز را با آب یا عسل مخلوط کنید و روی پوست صورتتان بمالید. ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس با آب بشویید.

۴- کمی سرکه سیب به قسمت‌های چرب پوست بمالید.

۵- هنگامی که در معرض نور خورشید قرار می‌گیرید، مراقب باشید. اگرچه به نظر می‌رسد نور آفتاب پوست را خشک می‌کند، ولی گرمای زیاد، تولید چربی پوست را افزایش می‌دهد.

۶- تحت نظر پزشک از مکمل ویتامین ب- کمپلکس، ویتامین A، ویتامین C، روی و ویتامین E استفاده کنید. همچنین می‌توانید از مولتی ویتامین استفاده کنید.

۷- کمی جوش شیرین را با آب مخلوط کنید و روزی یک بار روی پوست صورتتان بمالید. سپس با آب بشویید. این کار مقدار چربی پوست را کم می‌کند.


۸- دو بار در هفته پوست صورت خود را بخور دهید. این کار مقدار تولید چربی پوست را تنظیم می‌کند. برای بخور دادن، یک ظرف پر از آب جوش را روی میز یا زمین قرار دهید و یک حوله روی سرتان بیندازید. سر خود را مدت ۱۰ دقیقه، روی ظرف بگیرید، فقط مواظب باشید نسوزید و صورتتان خیلی نزدیک ظرف نباشد. بعد از بخار دادن، کمی آب سرد به صورتتان بپاشید.

۹- روزانه یک قاشق غذاخوری روغن تخم کتان بخورید. مصرف روغن تخم کتان باعث تغذیه و مرطوب شدن اندام‌ها و سیستم گوارشی بدن می‌شود. روغن تخم کتان غنی از اسیدهای چرب امگا است و وقتی خورده شود، تولید چربی پوست را تنظیم می‌کند.

۱۰- ورزش کردن با ایجاد تعریق، باعث پاکسازی منافذ پوستی شما می‌شود. ورزش منظم روزانه، مقدار ترشح چربی صورت را کاهش می‌دهد.

۱۱- بعد از شستن صورتتان، کمی آب لیموترش به پوستتان بمالید. این کار باعث می‌شود پوستتان سفت شود. همچنین به دلیل وجود ویتامین C در آب لیموترش، رادیکال‌های آزاد در پوست از بین می‌روند و تولید چربی صورت را تنظیم می‌کند.

۱۲- یکی از درمان‌های خانگی برای کنترل پوست چرب، شیر است. می‌توانید شیر را به تنهایی یا مخلوط با آب لیموترش به صورتتان بمالید. شیر، پوستتان را نرم و مرطوب می‌کند، بدون اینکه چربی آن را افزایش دهد.

۱۳- مصرف پروتئین را افزایش دهید، ولی مصرف مواد شیرین، نمک و مایعات را کاهش دهید. منابع غنی پروتئین عبارتند از تخم مرغ، لبنیات، گوشت‌ها و حبوبات.

۱۴- سبزیجات سبزرنگ و میوه‌های تازه را زیاد مصرف کنید.


۱۵- حتی کمبود ناچیز ویتامین B2 می‌تواند باعث ایجاد پوست چرب گردد. مخمر (مثل ماءالشعیر)، جوانه گندم و گوشت‌ها دارای ویتامین B5 و B2 هستند. سایر منابع خوب ویتامین B2 عبارتند از نان و غلات سبوس دار، حبوبات و آجیل، شیر، ماست و تخم مرغ.

۱۶- مقادیر زیادی آب بنوشید تا پوست را شاداب و پرآب نگه دارد و مواد سمّی را از بدن دور کند.

۱۷- غذاهای چرب، سرخ شده و پرادویه را مصرف نکنید. از مصرف چربی گوشت و روغن نباتی جامد خودداری کنید. هنگام پخت غذاها از روغن خیلی کمی استفاده کنید.

۱۸- نوشابه‌های گازدار، شیرینی جات، شکلات و تنقلات را مصرف نکنید.

۱۹- سیگار نکشید. سیگار باعث بزرگ شدن منافذ پوستی می‌شود (سوراخ‌های پوست درشت می‌شوند) و در کل به سلامت پوست آسیب می‌رساند.

۲۰- ماساژ مرتب پوست، جریان خون را بهبود می‌بخشد و پوست را جوان می‌کند.

۲۱- به مقدار کافی بخوابید و استراحت کنید، زیرا ترمیم سلول‌های پوستی در حالت استراحت و خواب به نحو مطلوبی صورت می‌گیرد.

۲۲- ورزش کردن برای حفظ سلامت پوست مفید است، زیرا جریان خون را در پوست افزایش می‌دهد ورزش منظم باعث تغذیه پوست و پاکسازی آن از مواد زائد و مضر می‌شود.

divider

بیشتر بخوانید:

درمان پوست چرب به طور طبیعی را بیاموزید

قطعی ترین درمان منافذ باز پوست با این ۱۵ راهکار خانگی

راه های مناسب برای رهایی از پوست چرب صورت و بدن در منزل

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم




این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits