دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
لاغری با دستگاه LPG : عملکرد و فواید ماساژ با دستگاه ال پی جی
1
زمان مطالعه: 8 دقیقه
لاغری با دستگاه LPG برای تمام بانوانی مناسب است که نتوانسته‌اند علی‌رغم رژیم‌های لاغری از دست چربی‌های انباشته شده در پهلوها، برآمدگی‌های ناخوشایند، فرورفتگی‌های ناشی از سلولیت و در کل هر گونه عدم تناسب رها یابند.

لاغری با دستگاه ال پی جی (lpg)

ماساژ با دستگاه LPG

ماساژ با دستگاه LPG : پوست به آرامی با دستگاه LPG ماساژ داده می‌شود تا ذخیره‌های چربی از بین برود، خون‌رسانی و گردش لنفاوی بهبود یابد و سلول‌های چربی تجزیه شود. ماساژ با دستگاه LPG تولید کلاژن و الاستین را تحریک می‌کند و پوست افتاده را سفت و کشیده می‌کند.

نواحی قابل درمان با دستگاه LPG

  1. ران
  2. باسن
  3. اطراف لگن
  4. سلولیت پهلو
  5. پوست شل و افتاده
  6. چاقی موضعی تمام ناحیه‌های بدن

دستگاه LPG چگونه کار می کند ؟

دستگاه LPG که از جدیدترین تکنیک های درمان سلولیت و کاهش سایز و لاغری موضعی است، در مناطق مختلف پوست کاربرد دارد.

لیپوماساژ توسط این دستگاه غیر تهاجمی بوده و نیاز به بی هوشی ندارد. این دستگاه با استفاده از یک موتور مخصوص باعث ایجاد مکش قابل تنظیم در شدت و فرکانس می شود که با دو غلطک باعث کشیده شدن پوست می شود.

ماساژ مکانیکی دستگاه LPG با ایجاد یک فشار مثبت و حرکت کردن بر روی پوست و ایجاد فشار منفی بر لایه های زیرین پوست اثرات خود را بر روی پوست و سلولیت و چربی های زیرین پوست، عضلات، و یا استخوانها و عروق و اعصاب می گذارد، بدون اینکه اثرات سوء بر لایه های فوق بگذارد.

1. تکنیک رول (گردش)

دو غلطک مستقل در دستگاه LPG در حالیکه حرکت رو به جلو دارند کمک به کشیده شدن پوست می کنند. این روش در درمان بافتهای مختلف از جمله؛ سلولیت، چربی، ادم پوستی، بافت فیبری در پوست، چسبندگی های پوستی، التهاب های پوستی، پوستهای نازک شده و شکننده و حساس، موثر می باشد.

2. تکنیک بلند کردن (Lift)

با ایجاد پالس های ضربانی کوچک در سر دستگاه باعث ایجاد موجی در بافتهای بدن می شود که نتیجه آن تحریک سیستم ظریف سازی پوست است. که با توجه به میزان فرکانس بخش لیفت دستگاه (۴، ۸ یا ۱۶ پالس) و قدرت مکش انتخاب شده (که شدت آن قابل تنظیم است) این تحریکات برای زیبایی سازی و اهداف درمانی از جمله پوست نازک و شکننده، ادم بافتی، اسکار پوستی، چین و چروک پوستی، لیفت پوست استفاده می شود.

3. مکانیسم اثر اندرمولوژی

تحریک مکانیکی عمل اصلی دستگاه LPG است که توسط جامعه علمی اثرات آن به اثبات رسیده است. تحریک مکانیکی بر روی سطح پوست باعث ایجاد سیگنالهایی برای سلولهای پوستی می شود که پاسخ فیزیولوژیک سلولها به آن به شرح زیر است:

برقراری مجدد جریان خون و لنف در بافتهایی که دچار سلولیت شده اند. افزایش درناژ لنف و خون و در نتیجه از بین بردن مواد زائد تجمع یافته؛ و به همین ترتیب بهبود متابولیسم و تبادلات سلولی در سلولهای درم از جمله فیبروبلاست ها تحریک فیبروبلاستها جهت تولید کلاژن و الاستین فعال سازی تجزیه چربی ها.

لاغری با دستگاه LPG

متقاضیان ماساژ با دستگاه LPG چه کسانی هستند ؟

ماساژ با دستگاه LPG برای تمام بانوانی مناسب است که نتوانسته‌اند علی‌رغم رژیم‌های لاغری از دست چربی‌های انباشته شده در پهلوها، برآمدگی‌های ناخوشایند، فرورفتگی‌های ناشی از سلولیت و در کل هر گونه عدم تناسب رها یابند.

ماساژ با دستگاه LPG به تمام آقایانی توصیه می‌شود که هر چند سبک زندگی سالمی دارند، مرتب ورزش می‌کنند و رژیم غذایی مناسبی دارند، اما با چاقی موضعی ناحیه‌هایی مانند پهلو مواجه می‌شوند.

در مجموع هر فردی با شرایط زیر متقاضی بالقوه این عمل محسوب می‌شود:

  • خواستار لاغری موضعی بخش(هایی) از بدن
  • تمایل به حفظ خاصیت کشسانی و داشتن پوستی محکم پس از لاغری و کاهش وزن

اگر چه آقایان مستعد ابتلا به سلولیت نیستند، اما ممکن است پوست‌شان شل شود یا مقداری چربی زیر پوست انباشته شود، در چنین شرایطی دستگاه LPG به کمک آقایان می‌آید.

این دستگاه تون پوستی را بهبود می‌بخشد و پوستی محکم و کشیده را به دست می‌دهد، به همین دلیل بهترین انتخاب برای شل شدن و افتادگی پوست پس از لاغری است.

مزایای ماساژ با دستگاه LPG

  • نتایج چشمگیر و مورد تایید پژوهش‌های انجام شده (بیش از 28 پژوهش علمی)
  • تاثیر ناچیز بر شرایط پوست
  • درمانی خوشایند و آرامش‌بخش
  • به ارمغان آوردن زیبایی و تناسب اندام بیشتر
  • کاهش انباشت آب در بدن پس از نخستین جلسه درمان
  • صاف شدن فرورفتگی‌های سلولیت پس از 6 جلسه درمان
  • منعطف‌تر شدن پوست و از بین رفتن چربی‌های مقاوم پس از 12 جلسه (میزان کاهش چربی در این روش به حدود 70 درصد می‌رسد.)

لاغری با دستگاه LPG / ماساژ با دستگاه ال پی چی

عملکرد ماساژ با دستگاه LPG

ماساژ با دستگاه LPG درمانی غیرتهاجمی است که نتیجه آن پس از تنها 6 جلسه محسوس است، البته در بعضی موارد پیشنهاد می‌شود بیست جلسه درمانی یا بیشتر انجام شود. توصیه می‌شود هر هفته دو یا سه جلسه درمان 45 دقیقه‌ای به صورت یک روز در میان انجام شود.

در ماساژ با دستگاه ال پی جی دستگاه مخصوصی برای سفت کردن پوست شل و افتاده و اصلاح نقص‌های بدن، لاغری و رفع سلولیت به کار برده می‌شود.

چنانچه عامل‌های مولد شرایط اولیه تغییر نکند، بافت پس از مدتی به شرایط قبل از درمان با دستگاه LPG برمی‌گردد. بنابراین ورزش منظم، رژیم غذایی متعادل و در صورت لزوم تکرار درمان را برای حفظ نتایج فراموش نکنید و به مقدار کافی آب بنوشید.

اثرهای جانبی ماساژ با دستگاه LPG

کبودی مختصر تنها اثر جانبی ناخوشایند ماساژ با دستگاه LPG است که در بیماران با پوست حساس بروز می‌یابد. البته باید به فواید متعدد این روش از قبیل تسکین درد عضلانی، محو و کمرنگ شدن ترک‌های پوستی و بافت همبند جای زخم، جوانسازی و حس آرامش نیز اشاره کرد.

هزینه ماساژ با دستگاه LPG

هزینه ماساژ با دستگاه LPG چندان بالا نیست و به مدل دستگاه، تجربه متخصص و ناحیه تحت درمان بستگی دارد.

عوارض ماساژ لاغری با دستگاه ال پی جی / فواید لاغری با دستگاه LPG

پرسش‌های متداول کاربران دلگرم درباره ماساژ با دستگاه LPG

آیا تنها ناحیه‌های مشخص شده از درمان تاثیر می‌پذیرد؟

درمان در اصل بر ناحیه‌های مشکل‌ساز متمرکز می‌شود، اما کل بدن باید به منظور تحریک گردش عمومی و دفع مواد سمی تجزیه شده تحت درمان قرار بگیرد.

برای شروع چند جلسه درمان لازم است؟

یک دوره درمان ده جلسه‌ای برای شروع توصیه می‌شود. زمانبندی مناسب به این شکل است که شش جلسه نخست در یک بازه زمانی دو هفته‌ای و باقی جلسات به صورت دو بار در هفته انجام ‌شود تا نتیجه دلخواه به دست آید. برای حفظ نتیجه لازم است درمان در ماه یک یا دو بار تکرار شود.

درمان تا چه مدت باید ادامه داده شود؟

توصیه می‌کنیم ماساژ با دستگاه ال پی جی را در برنامه معمول خود بگنجانید، درست همان طور که به طور منظم به آرایشگاه می‌روید و موهایتان را کوتاه می‌کنید، درمان سلولیت و چاقی موضعی را نیز به طور مرتب انجام دهید. اگر درمان را به یکباره رها کنید؛ احتمال عود سلولیت بالا خواهد بود.

آیا ماساژ با دستگاه LPG دردناک است؟

برای موثر و راحت بودن درمان به متخصص باتجربه مراجعه کنید. مهارت متخصص در کنار قابلیت تغییر شدت دستگاه بدون درد بودن این عمل غیرتهاجمی و آرامش‌بخش را تضمین می‌کند.

آیا هر فردی می‌تواند متقاضی این درمان باشد؟

خیر. ماساژ با دستگاه ال پی جی برای بانوان باردار یا بیمارانی که داروهای رقیق کننده خون مناسب نیست. این روش به بیماران مبتلا به ناراحتی‌های عروقی یا گردش خون، سرطان فعال، ایدز و بیماری‌های عفونی پیشرونده نیز توصیه نمی‌شود.

آیا درمان با دستگاه ال پی جی یک برنامه لاغری محسوب می‌شود؟

خیر، برای لاغر شدن باید ورزش کنید و رژیم بگیرید. البته چنانچه در کنار ماساژ با دستگاه لاغری ال پی جی از برنامه‌های لاغری نیز استفاده کنید، به نتایج فوق‌العاده‌ای دست خواهید یافت. درهر حال پس از درمان با دستگاه LPG لباس‌ها بهتر به تن‌تان می‌نشیند و سایز کم می‌کنید.

تفاوت بین لیپوساکشن و ماساژ با دستگاه LPG چیست؟

ماساژ با دستگاه LPG درمانی غیرتهاجمی است و بافت پیوندی را سالم‌تر می‌کند. لیپوساکشن یک عمل جراحی تهاجمی است که با هدف تخلیه بافت چربی عمقی انجام می‌شود. پزشکان غالباً توصیه می‌کنند از دستگاه ال پی جی در کنار لیپوساکشن استفاده شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود، احتمال زخم شدن و التهاب لیپوساکشن به حداقل برسد و بافت سالم‌تر بماند.


بیشتر بخوانید :

لاغری موضعی با لیزر زرونا : خروج چربی های انباشه شده درون سلول

کاهش وزن با ماساژ چند نقطه خاص از بدن

خواص حیرت انگیز خوردن اسپند (اسفند) برای لاغری

رژیم لاغری / رژیم ۱۵ روزه دکتر خدادادی

با تشکر از همراهی شما عزیزان با مجله اینترنتی دلگرم:
امیدوارم از مبحث لاغری با دستگاه ال پی جی (lpg) استفاده کافی را برده باشید. و اگر شما هم مانند دیگر کاربران سوالی در زمینه ماساژ با دستگاه ال پی جی (lpg) در ذهنتان نقش بست با پزشکان دلگرم در میان گذاشته و در اولین فرصت پاسخ خود را دریافت کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (1 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits