دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با مکمل های جادویی ON آشنا شوید
1
زمان مطالعه: 7 دقیقه
شاید تا به حال نام مکمل های اپتیموم نوتریشن را شنیده باشید. این مکمل ها با خاصیت بالا موجب افزایش توده عضلانی شده و توان و قدرت را در حین تمرین بالا می برد. با ما باشید تا نمونه های برتر این محصولات را معرفی نماییم.

مکمل اپتیموم نوتریشن (ON)

شرکت اپتیموم نوتریشن Optimum Nutrition که با نام تجاری ON شناخته شده است یکی از شرکت‌های مهم و مطرح در تولید مکمل‌های ورزشی باکیفیت است.

محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالا در بیش از 70 کشور به فروش می‌رسد و در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد.شرکت اپتیمم نوتریشن (ON) یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گلنبیا (Glanbia) است که یک گروه بین‌ المللی پیشرو در تولید پنیر و مواد غذایی است.

انواع مکمل اپتیموم نوتریشن

1. پودر گلد استاندارد گینر مقدار 4.6 کیلوگرم طعم شکلات غلیظ

اپتیموم نوتریشن/نمایندگی مکمل on

ویژگی های پودر گلد استاندارد گینر اپتیموم نوتریشن:

این محصول حاوی 770 کالری و 55 گرم پروتئین می باشد از این محصول که یک پروتئین کامل از منابع پروتئینی مجموعه ای از کربوهیدرات جو، نخود و سیب زمینی چربی گرفته شده از کتان و چیا جهت افزایش حجم خشک و با کیفیت و همچنین ریکاوری عضلات و تأمین سوخت عضلات و جهت افزایش وزن با کیفیت استفاده کرد.

افراد زیر 18 سال مصرف نکنند، بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید، افرادی که تحت درمان قرار دارند و یا بیماری خاص دارند یا خانم های باردار بدون اجازه پزشک مصرف نکنند، بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید.


2. پودر وی گلد استاندارد 100 درصد اپتیموم نوتریشن 454 گرم راکی رود

اپتیموم نوتریشن/اپتیموم نوتریشن ایران

ویژگی های پودر وی گلد استاندارد 100 درصد اپتیموم نوتریشن:

پروتئین 100% وی گلد استاندارد برنده جایزه ی بهترین مکمل پروتئینی از سال 2005 تا 2011 بوده است. این محصول دارای آمینو اسیدهای نیمه ضروری ، ضروری و غیر ضروری است که برای بدن مفید است و به افزایش عملکرد و حجم عضلات و بازتوانی سریع عضلات کمک ویژه ای می کند.

این محصول برای افرادی که عدم تحمل لاکتوز دارند مناسب بوده و در دوران کات جهت حفظ توده عضلانی گزینه مناسبی است. تنوع طعم، هضم سریع و بهبود سیستم ایمنی بدن از دیگر مزیت های استفاده از این محصول است.

توصیه می شود که از این محصول طبق نظر پزشک و کارشناس تغذیه استفاده کنید. وی گلد استاندارد تمام نیاز شما را از یک پروتئین واقعی برآورده خواهد ساخت.


3. پودر سریوس مس اپتیموم نوتریشن وزن 5.45 کیلوگرم طعم موزی

پرو گینر اپتیموم نوتریشن/سایتک نوتریشن

ویژگی های پودر سریوس مس اپتیموم نوتریشن:

پودر سریوس مس اپتیموم نوتریشن محصولی فاقد شکر است و دارای ۲۵ نوع ویتامین و املاح معدنی ضروری، گلوتامین، کراتین، و اسید گلوتامیک در هر وعده است. این مکمل در افرادی که به سختی وزن می‌گیرند و در روز کالری فراوانی در هنگام کار یا دیگر فعالیت‌های روزمره مصرف می‌کنند توصیه می‌گردد.

سرعت حل شوندگی و جذب کامل این محصول آنرا مکملی ایده آل برای بعد از تمرین و میان وعده به منظور افزایش حجم و وزن تبدیل کرده است.

برخی ویژگی‌ های منحصر به فرد گینر سریوس مس اپتیموم نوتریشن امکان دریفت کالری اضافی ۱۲۵۰ کالری با کیفیت در هر وعده مصرفی ۵۰ گرم پروتئین ترکیبی، ۲۵۰ گرم کربوهیدرات، ۲۵ نوع مواد و املاح معدنی مناسب جهت افراد لاغر اندام جهت افزایش وزن است.

این مکمل مناسب برای خانم‌ها و آقایان است که باعث بهبود کارایی در تمرینات، جلوگیری از تحلیل عضلانی، افزایش قدرت در تمرینات و بارگیری گلیکوژنی عضلات می‌شود.

پودر سریوس مس اپتیموم نوتریشن را می‌ توان به همراه مخلوطی از بستنی، شیر موز، شیک‌ های مختلف و دسرهای کربوهیدراته ترکیب نموده و بدین ترتیب کالری بیشتری را برای بدن فراهم آورد.

گینر سریوس مس اپتیموم نوتریشن بدن شما را در هنگام تمرینات سخت و پرشدت در حالت آنابولیک قرار می‌ دهد و از تخریب و تحلیل عضلات جلوگیری به عمل می‌آورد.

همچنین در هنگام استفاده از این محصول در زمان پس از تمرین و در هنگام استراحت، فرآیند ریکاوری و عضله سازی را به سرعت و با جذب سریع خود آغاز می‌کند و بدین ترتیب شما را همواره در حالت عضله سازی و افزایش حجم و وزن عضلانی نگه می‌دارد.


4. قرص سوپریور آمینو 2222 اپتیموم نوتریشن 320 عددی

محصولات اپتیموم نوتریشن/گینر اپتیمم نوتریشن

ویژگی های قرص سوپریور آمینو 2222 اپتیموم نوتریشن:

قرص سوپریور آمینو 2222 اپتیموم نوتریشین طیف کاملی از 2222 میلی گرم از 18 آمینو اسید ضروری، غیرضروری که از منابع پروتئینی ایزوله، کنسانتره و هیدرولیز شده برگرفته شده اند تهیه شده است.

این قرص‌ های بهینه شده از نظر سایز کوچک تر و بلع آن‌ها بسیار راحت تر است. هر سروینگ 5 گرم BCAA همراه با آمینو اسیدهای میکرونیز شده را برای جذب سریع تر بدن تامین می‌کند.

بی شک این مکمل ترکیب با ارزشی از آمینوهای عضله ساز را در خود جای داده است. این قرص محصولی عالی برای کسانی است که نیاز به پروتئین اضافی با راحت ترین شکل ممکن را دارند.

این محصول بهینه شده مناسب برای کسانی است که دوره نقاهت بعد از بیماری یا آسیب دیدگی را می‌گذراند، همچنین برای ورزشکاران، بزرگسالان، سالمندان و نوجوانان سودمند است.

این فرآورده حاوی فرم آزاد ال کارنیتین برای افزایش تاثیر آنتی اکسیدان‌های ویتامین C و E و کمک به متابولیسم چربی به عنوان منبع انرژی و جلوگیری از خستگی و ضعف عضلات است.

تجزیه و تخریب پروتئین‌ ها در شرایط پرتنش (در حین فعالیت‌های ورزشی) آغاز می‌شود، قرص سوپریور آمینو 2222 اپتیموم نوتریشین حاوی مقادیر فراوانی از اسید‌های آمینه ضروری و اسیدهای آمینه شاخه دار (لوسین، ایزولوسین والین) بوده که می‌تواند این کاهش را جبران نماید.

به علاوه این فرآورده قادر به افزایش سنتز پروتئین‌ها و تحریک بدن به عضله سازی و افزایش حجم است.


5. پودر پرو گینر اپتیموم نوتریشن 2٫31 کیلو گرم

کراتین اپتیموم نوتریشن/کیمیا نوتریشن

ویژگی های پودر پرو گینر اپتیموم نوتریشن:

پودر پرو گینر اپتیموم نوتریشن برای افزایش وزن و حجم عضلانی به طور سریع و در مدت زمان کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد. این پودر دارای ترکیبات مهندسی شده است که برای معده حساس مشکلی ایجاد نمی کند.

همچنین با کیفیت ترین کربوهای موجود در بازار در این محصول استفاده شده است و به منظور بازیابی میزان انرژی حاوی ۸۵ گرم کربوهیدرات است. افزایش سرعت ریکاوری و قدرت و استقامت و تاثیر چشم گیر در طی مصرف با تمرینات از مزایای استفاده از این محصول است.

این پودر قابلیت ترکیب با دیگر مواد افزایش وزن را دارد و در در هر وعده مصرفی ۶۰ گرم پروتئین را دارا می باشد. 26 نوع ویتامین و ماده معدنی از ترکیبات این پودر است.


6. پودر کازئین گلد استاندارد 100% اپتیموم نوتریشن مقدار 1.82 کیلوگرم طعم شکلاتی

کراتین نوتریشن/کینگ کات نوتریشن

ویژگی های پودر کازئین گلد استاندارد 100% اپتیموم نوتریشن:

کمک به افزایش عملکرد و حجم عضلات و باز توانی عضلات، مناسب برای حفظ توده عضلانی، دارای طیف کامل آمینو اسیدهای ضروری، نیمه ضروری و غیر ضروری

دارای عملکرد تدریجی و موثر در حفظ و نگهداری ساختار عضلانی، پروتئین مناسب در هنگام استراحت بدن


7. پلاتینیوم هیدرو وی اپتیموم نوتریشن 1.59 کیلوگرم طعم وانیل

کراتین ترک نوتریشن/کارن نوتریشن

ویژگی های پلاتینیوم هیدرو وی اپتیموم نوتریشن:

با کیفیت بسیار بالا، جهت کمک به افزایش توده عضلانی، بالا بردن توان و قدرت در ورزش، ایده آل جهت ریکاوری سریع


بیشتر بخوانید:

آشنایی با مکمل تیریبولوس و خواص منحصر به فرد آن

10 نمونه مکمل نولیمیت برای داشتن اندامی ایده آل

معرفی بهترین نمونه های مکمل ایرانی

معرفی انواع مکمل مگنوم معجزه ای برای استخوان ها و مفاصل

معرفی انواع مکمل های ژن استار و ویژگی های آن ها



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits