دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مکمل لاغری فور اور ترم (forever therm)
19
زمان مطالعه: 14 دقیقه
فور اور ترم یک فرمول قدرتمند و حمایتی برای کمک به افزایش سطح انرژی شما و تسریع سوخت و ساز بدنتان است.

معرفی فواید مصرف مکمل فور اور ترم


فور اور ترم یک فرمول قدرتمند و حمایتی برای کمک به افزایش سطح انرژی شما و تسریع سوخت و ساز بدنتان است. فورِ اور ترم برای کمک به شتاب بخشیدن به تلاش‌های شما برای کاهش وزن طراحی شده‌ است تا نتایج دلخواه و اندام مطلوب خود را زودتر مشاهده ‌کنید و به اهدافتان در کاهش وزن برسید. فور اور ترم با ترکیب منحصر به فردی از عصاره‌های گیاهی و مواد مغذی، می‌تواند به تقویت سوخت و ساز کمک کند و فعالیت شما را به حداکثر بهره ‌وری برساند.


تعداد زیادی از مردم از مکمل های کاهش وزن استفاده می کنند که بیشتر شامل ترموژنیک ها ( مولد حرارت) یا چربی سوزها می باشد. این مکمل های غذایی باعث افزایش دمای بدن شده و در نتیجه انرژی بیشتری برای سوزاندن به سلول های می رسانند که باعث کاهش سریع وزن می شود. ترموژنیک ها غده تیروئید و سیستم عصبی مرکزی را جهت تسریع متابولیسم و سرعت بخشیدن به فرآیند سوزاندن چربی ها تحریک می کنند. به این شکل سطح انرژی بدن بالا تر رفته و توانایی ترموژنیک باعث بیشتر شدن سرعت سوخت کالری ها شده که در نتیجه از ذخیره شدن انرژی به شکل چربی جلوگیری می کند.


مسلما، پایه و اساس هر برنامه‌ کنترل وزن موفق، حفظ یک رژیم سالم و ورزش و تمرین بدنی کافی است. فوراور ترم ترکیبی قوی از عصاره‌های گیاهی و مواد مغذی را فراهم می‌کند تا به تامین انرژی و سوخت و ساز بدن کمک کند و از این طریق شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می‌رساند.

ویژگیهای مکمل فور اور ترم

  • کمک به افزایش سطح انرژی و تسریع سوخت و ساز بدن و کاهش وزن و لاغری
  • افزایش خاصیت گرمازایی و متابولیسم بدن
  • فور اور ترم با در بر داشتن ویتامین ها مانع از ریزش مو و مانع از ایجاد مشکلات پوست و ناخن و ضعف بدن می شود
  • فورِ اوِر ترم ترکیب منحصر به فردی از عصاره‌های گیاهی (عصاره چای سبز – عصاره دانه هایگوارانا- دانه های قهوه سبز کتان تمشک ها ) و مواد مغذی ( C – B1 – B2 – B6 – B 12 و نیاسین – فلات – اسیدپاناتوتنیک ) است.

فور اور ترم

مکانیسم اثر مکمل چربی سوز فور اور ترم

مکمل های غذایی ترموژنیک یا چربی سوز طبیعی، خودشان چربی ها را نمی سوزانند. آنها مکمل های رژیمی هستند که عملکرد و میزان متابولیسم و سوخت چربی های ذخیره شده را از طریق بالا بردن دمای بدن و در نتیجه تبدیل چربی ها به انرژی، افزایش می دهند. این فرآیند با نام اکسیداتیو فسفریلاسیون شناخته می شود.

تمام ترکیبات ترموژنیک برای کمک به کاهش وزن، بدن را جهت سوزاندن چربی های ذخیره شده در بدن از طریق افزایش متابولسیم که باعث افزایش گرمای تولید شده توسط بدن می شود، تحریک می کنند. فرآیند سوزاندن چربی به دلیل آن اتفاق می افتد که محرک ها قادرند عملکرد داخلی بدن را بدون انجام ورزش تحت تاثیر قرار دهند. مکمل های ترموژنیک همچنین به عنوان مدر نیز استفاده می شوند که خود یکی دیگر از روش های کوتاه مدت برای کاهش وزن است.


شرح مزایای ترکیبات بکار رفته در مکمل فور اور ترم

1- عصاره برگ چای سبز

عصاره برگ چای سبز حاوی پلی فنول های قدرتمند حمایت کننده متابولیسم و آنتی اکسیدانی به نام کاتچین می باشد که به دلیل خاصیت ترموجنسیس یا گرمازایی یا افزایش سرعت سوخت و ساز چربی و قندها، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ترموژنیک فرآیندی است که در آن بدن گرم شده و میزان متابولیسم آن افزایش می یابد. در نتیجه بدن به جای آنکه پس از گوارش، مواد مغذی را جذب کند، آنها را می سوزاند.


چای سبز در مکمل غذایی فور اور ترم از برگ گیاه کاملیا سینسیس تهیه شده و ترکیب فعال عمده موجود در آن آنتی اکسیدان های اپی گالو کاتچن گالات و کافئین هستند.عصاره چای سبز به شما اجازه می دهد سطح نوراپی نفرین (هورمونی که به گیرنده های بتا بر روی سلول های چربی حمله می کند و باعث رخ دادن واکنش های زنجیره ای و در نهایت چربی سوزی می شود) بالاتری برای طول مدت بیشتری داشته باشید که باعث افزایش چربی سوزی بهتری و سرعت متابولیسم و سوخت ساز بیشتری در بدن تان داشته باشید. به طور کلی چای سبز چربی سوز برای بدن بسیار مفید است. با داشتن رژیم غذایی مناسب و انجام ورزش، شما می توانید وزن اضافی خود را به طور کامل از بین ببرید.


2- کافئین طبیعی


کافئین به دست آمده از عصاره دانه ها یا میوه گوارانا (guarana ) می تواند انرژی بدن را در طول تمرین و ورزش و همچنین روزهای پر مشغله افزایش داده و از آن حمایت کند. مطالعات نشان می دهند که اثر چای سبز به همراه کافئین طبیعی در حمایت از ترموجنسیس یا گرمازایی برای افزایش سوخت و ساز و چربی سوزی بیشتر است.گوارانا که همچنین با نام کاکائوی برزیلی نیز شناخته می شود و حاوی 2 تا 5 درصد کافئین می باشد. گوارانا ترکیب اصلی شناخته شده برای کمک به کاهش وزن می باشد.گوارانا بوته ای است که میوه هایی کوچک و قرمز رنگ تولید می کند .این میوه دارای دانه های سیاه رنگ در داخل خود است که سرشار از ماده ای به نام گوارانین، که عملکردی شبیه به کافئین دارد . دانه های این میوه همچنین حاوی تانن، تئوبرومین و تئوفلین می باشد.


آزمایش بر روی موش ها در طول یک دوره 14 روزه جهت اثبات تاثیر گذاری گوارانا انجام شد. در طی این تحقیق مشخص شد که مکمل غذایی گوارانا به موش ها کمک می کرد تا چربی بیشتری را بسوزانند. این اثر به دلیل وجود گوارانین موجود در گوارانا می باشد. همچنین آزمایشی دیگر این بار با استفاده از گوارانا ولی بدون کافئین انجام شد که تاثیری در کاهش چربی نداشت.

گوارانا میل و اشتهای شما برای غذا خوردن را کاهش می دهد در نتیجه شما را از پرخوری باز می دارد. گوارانا همچنین یک مدر( ادرار آور) است. با مصرف آن فرد بیشتر ادرار می کند. این مساله نیز به نوبه خود باعث کاهش وزن می شود. به علاوه این میوه باعث افزایش میزان سوخت و ساز و متابولیسم در بدن می شود.


3- عصاره دانه های قهوه سبز


قهوه سبز حاوی ترکیبی منحصر به فرد به نام اسید کلروژنیک می باشد که به میزان زیاد در دانه های قهوه بو داده شده وجود ندارد. این ترکیبات به جلوگیری از جذب گلوکز یا قند انرژی بدن کمک کرده و همچنین به حفظ سطح متعادل قند خون نیز کمک می کنند. این ویژگی از ایجاد میل شدید و همچنین کاهش انرژی در فرد جلوگیری می کند.


4- تمشک کتان (raspberry ketone)

تحقیقات نشان می دهند که تمشک کتان یا رسپ بری موجود در فور اور ترم می تواند به سوختن چربی ها و تبدیل آنها به انرژی مورد نیاز بدن کمک کند.

ترم فور اور


5- ویتامین های گروه B و C


این ویتامین ها در فور اور ترم برای سوخت و ساز و مصرف کربوهیدرات ها، پروتئین ها و چربی ها ضروری هستند. از آنجا که این ویتامین ها در طول انجام تنش های فیزیکی مثل انجام ورزش، کاهش می یابند، بازیابی و پر کردن ذخایر این ویتامین ها جهت ایفای نقش حمایتی در سوخت و ساز بسیار مهم است.


ویتامین C برای تولید کلاژن در بدن ضروری است و به حفظ و ترمیم بافت همبند،استخوان ها،عضلات و رگ ها کمک می کند ، استخوان ها و دندان ها را محکم نگه می دارد ، به کاهش کلسترول خون کمک می کند ، برای تولید سلول های خونی به کار می رود ، برای تولید آدرنالین لازم است ، حیات سلول های بدن را افزایش می دهد و برای زیبایی و جوانسازی پوست موثر است .


6- ویتامین B1 یا تیامین


ویتامین B1 موجود در فور اور ترم برای متابولیسم یا سوخت و ساز کربوهیدرات ها ضروری است. برای حفظ تون عضلات و رشد آنها ضروری است.در تمام انواع استرس ها کمک کننده است.اشتها را تثبیت کرده و بنابراین هضم و جذب مواد مغذی را بهبود می بخشد.دستگاه عصبی،مغز،عضلات و قلب را در حالت سلامت نگه می دارد و سایر موارد.


7- ویتامین B2 یا ریبوفلاوین


ویتامین B2 فور اور ترم برای هضم و متابولیسم یا سوخت و ساز پروتئین ها،چربی ها و کربوهیدرات یا کالری ها لازم است.برای تنفس سلول ضروری است.برای تشکیل گلبول های قرمز ضروری است.باعث سلامت پوست،ناخن ها و مو می شود.به رشد و تولید مثل کمک می کند.


8- ویتامین B3 یا نیاسین


ویتامین B3 فور اور ترم به سوخت و ساز و مصرف پروتئین،چربی و کالری ها کمک می کند.به ایجاد یک دستگاه گوارش سالم کمک می کند.برای سلامت پوست و زبان ضروری است.برای تولید کورتیزون،انسولین و هورمون جنسی در مردان و زنان ضروری است.برای سلامتی دستگاه عصبی و فعالیت مغز ضرورت دارد.گردش خون را افزایش داده و کلسترول را کم می کند.

9- ویتامین B5 یا پانتوتنیک اسید


ویتامین B5 موجود در فوراور ترم به حفظ رشد طبیعی بدن کمک می کند.برای تبدیل غذا به انرژی لازم است.در مقابله با عفونت ها و بیماری به بدن کمک می کند.به التیام زخم ها کمک می کند.برای فعالیت غدد فوق کلیوی حیاتی است.توانایی بدن را برای دست و پنجه نرم کردن با استرس بهبود می بخشد.به تکامل دستگاه عصبی کمک می کند.


10- ویتامین B6 یا پیریدوکسین


ویتامین B6 موجود در فور اور ترم باعث سالم نگه داشتن پوست،دندان ها،عضلات و اعصاب می شود.برای جذب کامل ویتامین B12 لازم است.برای تولید آنتی بادی ها و گلبول های قرمز ضروری است.برای متابولیسم و سوختن کالری و کربو هیدرات،چربی و پروتئین ها مهم می باشد.برای تولید سدیم و فسفر ضرورت دارد.به حفظ توازن سدیم و پتاسیم که مایعات بدن را تنظیم می کنند،کمک می نماید.


11- ویتامین B12 یا سیانوکوبالامین


ویتامین B12 فور اور ترم رشد بدن را القا می کند.انرژی را افزایش می دهد.به تشکیل گلبول های قرمز کمک کرده و از کم خونی جلوگیری می کند.به تولید و تکثیر سلول های خونی کمک می کند.برای جذب ماده آهن در بدن لازم است و به رسوب ویتامین A در بافت های بدن کمک می کند.برای سوخت و ساز کربوهیدرات ها،چربی و پروتئین ضروری است.تمرکز و حافظه را بهبود می بخشد.


12- ویتامین B9 یا اسید فولیک از گروه B کمپلکس

برای فعالیت درست مغز ضروری است.برای سلامتی عاطفی انسان ضرورت دارد.به جلوگیری از کم خونی کمک خونی کمک می کند.برای تشکیل گلبول های قرمز لازم است.باعث سلامت پوست بدن می شود.برای تقسیم سلولی در بدن لازم است.به سوخت و ساز یا متابولیسم پروتئین ها کمک می کند و برای فعالیت روده ها موثر است.

مکمل لاغری ترم فور اور


تاثیرات مکمل فور اور ترم

1- کاهش دهنده اشتها


ترموژجنسیس های چربی سوز شامل ترکیباتی هستند که کالری دریافتی شما را کاهش داده و میزان سوزاندن چربی ها را افزایش می دهند. آنها با ایجاد احساس سیری به مدت طولانی به شما کمک می کنند تا میل شدید تان به غذا کاهش یابد. ترکیبات و مواد موثر در آن عبارتند از: 5-HTP، سیموندسین و گلوکومانان.


2- بهبود دهنده شرایط مغز و اخلاق


کمبود کالری در بدن می تواند بر حالت و رفتار ما تاثیر منفی بگذارد. خوشبختانه چربی سوزهایی موجود هستند که حاوی ترکیباتی می باشند که به بهبود حالت و روحیه و ظرفیت روحی شما کمک می کنند. این ترکیبات شامل کافیئن، فنیل اتیل امین (متابولیت آمینو اسید فنیل آلانین)، وین پوستین واسید آمینه تیروزین.


3- خاصیت مدر بودن


استفاده از چربی سوز هایی با خاصیت ادرار آوری می تواند به شما جهت خلاص شدن از آب های اضافی در بدن که معمولا زیر پوست جمع می شوند، کمک کند مانند ماده اوا اورسی (Uva Ursi) در ترکیبات گیاهی مثل دانه های گوارانا


4- مسدود کننده چربی و کربوهیدرات


این چربی سوز ها به شما کمک می کنند تا میزان چربی و کربوهیدرات دریافتی خود را کنترل کنید. عصاره لوبیای سفید بهترین ترکیب باری جلوگیری و مسدود کردن کربوهیدرات می باشد که می تواند میزان جذب کربوهیدرات توسط بدن را کنترل کند. کیتوسان مده بسیار فعال است که می تواند چربی ها را پیش از آنکه تسوط بدن جذب شده و ذخیره شوند، از بین ببرد.


5- حمل کننده چربی بدن برای سخت و ساز


این ترکیبات باعث می شوند که چربی هایی که از سلول های چربی آزاد می شوند حتما بسوزند. کارنیتین به انتقال چربی های آزاد شده به سلول های متوکندری کمک می کند. میتوکندری در واقع دستگاه های تولید حرارت میکروسکپی داخل بدن هستند که مسئول سوزاندن چربی ها و تبدیل آنها به انرژی هستند.ال کارنتین یک اسید آمینه است که در بدن توسط ویتامین ها و مواد معدنی مکمل غذایی ثرم یا گرمازا فوراور در بدن ساخته می شود و نیاز به مصرف قرص های ال کارنیتین نمی باشد.


6- لیپولیتیک (تجزیه کننده چربی)


تجزیه چربی به آزاد شدن چربی ها از سلول های بدن گفته می شود. ماده لیپولیتیک باعث افزایش تجزیه چربی در بدن شده و به سوزاندن چربی به عنوان سوخت و در نهایت کوچک شدن سلول های چربی کمک می کند و به بدن شما را کوچک تر و لاغر تر می کند. کافئین، یوهمبه، فورسکولین و هیدروکسی سیتریک اسید برخی از ترکیبات لبپو لیتیک می باشند.


7- محرک های چربی سوزنی و رفع گرسنگی


محرک ها می توانند به صورت کافئین بدون آب (با خستگی مقابله می کند ، کالری و چربی بیشتری را می سوزاند ، گرسنگی را کاهش می دهد و حتی عضلات را تقویت می کند) ، کافئین عصاره چای سبز (ترکیب فعال که اپی گالو کاتچین گالات که میزان چربی سوزی را افزایش می دهد) ، سینفرین (عصاره تلخ پرتقال که به سوختن چربی ها کمک می کند) ، کاپسائیسین (ترکیبی طبیعی از فلفل کاین) یا گیاه گوارانا (نام شیمیایی آن متیل زانتین است) باشند.


8- محرک غده تیروئید برای تنظیم سوخت و ساز


غده تیروئید هورمون هایی ترشح می کند که باعث افزایش متابولیسم یا سوخت و ساز سلول های بدن می شود. ترکیبات ترموژنیکی وجود دارد که می تواند غده تیروئید را تحریک کرده و ترشحات هورمون توسط تیروئید را افزایش دهد. این ترکیبات عبارتند از: 7-keto DHA یا به طور ساده تر 7-keto و گوگولسترون (استرول گیاهی)

مکمل کاهش وزن فور اور ترم


مکمل چربی سوز فور اور ترم برای چه کسانی مفید است؟

معمولا این افراد از مکمل های غذایی و داروهای چربی سوزها استفاده می کنند: 1) کسانی که برنامه کاهش وزن با استفاده از رژیم غذایی و ورزش را شروع کرده اند. 2) کسانی که رژیم گرفته اند ولی دیگر وزنشان کاهش پیدا نمی کند 3) افرادی که دچار چاقی مفرط و اضافه وزن شدید هستند. این مکمل های غذایی حاوی ترکیباتی مانند کافئین و عصاره چای سبز هستند که به کاهش اشتها، بهبود سلامتی متابولسیم انسولین و افزایش تمرکز، کمک می کنند. ترموژنیک ها با خاصیت ترموجنسیس و چربی سوزی و افزایش سرعت سوخت و ساز، تاثیر داشتن رژیم غذایی سالم و انجام ورزش جهت کاهش وزن را بیشتر می کند.


شیوه مصرف مکمل فور اور ترم


روزانه 2 قرص فور اور ترم را مصرف کنید. شما می توانید یکی از قرص ها را در صبح و قرص دوم را همراه با ناهار میل کرده یا می توانید هر دوی آنها را صبح بخورید که بستگی به خودتان دارد.


بهتر است صبح ها پس از استفاده، 15 دقیقه ورزش سبک و پیاده روی داشته باشید تا به افزایش متابولیسم و چربی سوزی کمک کنید. به دلیل افزایش انرژی و سوخت و ساز بدن، بهتر است بعد از حدود ساعت ۶ عصر مصرف نشود زیرا ممکن است باعث بی خوابی شود و به همین دلیل برای شب امتحان و شب بیداری بسیار مناسب می باشد.


عوارض جانبی مکمل فور اور ترم

افرادی که به کافئین و ماده زانتین حساسیت دارند باید در مصرف فوراور ترم احتیاط کنند و پیش از مصرف آن حتما با یک پزشک متخصص مشورت کنند.


شرایط نگهداری مکمل فور اور ترم

در جای خشک و خنک و دو از دسترس اطفال نگهداری شود.

divider

بیشتر بخوانید:

۴ مکمل چربی سوز طبیعی و فوق العاده !

مکمل ها و ویتامین های جادویی برای کاهش وزن

فواید مصرف مکمل لاغری لین فوراور (Forever Lean)

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (19 رای)  
    توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits