دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید مصرف پودر فورتین هربال (تقویت توان جنسی آقایان)
9
زمان مطالعه: 5 دقیقه
امتیاز منحصربه‌فرد فورتین هربال بدون زیان و بدون عارضه بودن آن است که در هیچ داروی شیمیایی یافت نمی‌شود

فواید مصرف پودر فورتین هربال برای آقایان

پودر فورتین هربال یك محصول کاملاً گیاهی و سنتی است .فورتین هربال از چهل نوع گیاه منحصربه‌فرد تقویت‌کننده جنسی تشکیل‌شده است . مواد غذایی با منشاء حیوانی تنها بخش غیرقابل توجهی را در تقویت جنسی به انجام می‌رسانند و به عبارتی جوابگوی برطرف سازی ضعف جنسی نیستند و حتماً باید از برخی گیاهان داروئی خاص برای جایگزینی مواد خارج‌شده از پیکره بنیه جنسی استفاده نمود .پودر فورتین هربال که در کتب طب سنتی نیز ذکرشده است ترکیبی بی‌مانند و پرقدرت از چهل نوع گیاه داروئی منحصربه‌فرد با مقادیر کنترل‌شده است به‌منظور تقویت توان جنسی تهیه‌شده است. با مجله دلگرم در رابطه با مزایای مصرف پودر فورتین هربال همراه باشید .

تأثیرات مثبت پودر فورتین هربال

1 – موجب تقویت میل جنسی و بالا رفتن انگیزش می‌شود .
2 – افزایش كیفیت نعوظ به شکل ریشه‌ای و ماندگار برای تمامی سنین .
3 – رفع انزال زودرس و تسلط بر زمان با افزایش بنیه و انرژی حیاتی بدن.
4 – بالا بردن میزان تولید اسپرم و تنظیم غلظت و تركیب مایع منی .
5 – سردمزاجی جنسی را از بین خواهد برد .
6 – افزایش هیجان و لذت جنسی با آرام‌سازی اعصاب تناسلی و افزایش بنیه.
7 – ضعف‌های سالیان گذشته ناشی از زیاده‌روی‌ها را پوشش كامل می‌دهد و نشاط جوانی را بازمی‌گردند.


مواد تشکیل‌دهنده پودر فورتین هربال

پودر فورتین هربال یك محصول کاملاً گیاهی و سنتی است .فورتین هربال از چهل نوع گیاه منحصربه‌فرد تقویت‌کننده جنسی تشکیل‌شده و حتی یک گرم هم ماده شیمیایی در آن بکار نرفته است . اعضاء مختلفی از قبیل ساقه ، ریشه ، گرده ، گلبرگ ، پوست ریشه ، دانه و میوه و ...گردآمده تا هرکدام بخشی از نیازهای قوای جنسی را پوشش داده و تقویت گردد . برخی گیاهان در اندازه بیش از سایر گیاهان و برخی گیاهان با مقادیر بسیار جزیی و اندک در آن بکار رفته‌اند زیرا هریک با فراوانی خاصی لازم به استفاده‌اند . برخی از گیاهان بکار رفته در ایران ، برخی در هند و ... می‌رویند .

روش مصرف پودر فورتین هربال

پودر فورتین هربال به‌صورت خوراکی استفاده می‌شود : یک پیمانه مخلوط با یک نوشیدنی شیرین و مقوی مصرف می‌شود .

فورتین هربال


مکانیسم اثر فورتین هربال

با ورود پودر فورتین هربال به دهان بخشی از عناصر سهل جذب ( آسان جذب شو ) از طریق بزاق قابلیت جذب و ورود به جریان خون را پیداکرده و بعد زمینه جذب سایر مواد موجود در ترکیب را از طریق روده فراهم می‌آورد. ( وجود این عناصر در خون باعث جذب سریع و کامل سایر عناصر از طریق روده‌ها می‌شود و به آن‌ها عناصر پیش‌نیاز جذب میگویند .) .با ورود کامل و جذب سریع در سیستم گوارش خون غنی از عناصر بنیه ساز و حیاتی می‌شود و باقدرت و کارایی بالای خود سریعاً محل و دلیل ضعف را در تمامی اعضاء بدن و خصوصاً در دستگاه جنسی و تناسلی شناسایی کرده و بدون هیچ کمبودی از حیث عناصر موردنیاز مشغول ترمیم و بازآوری می‌شود . در این شرایط است که حداقل اثر آن در ایام نخست تجربه نعوظ سخت و لذتی خاطره‌انگیز از مقاربت جنسی همانند سالهای اوایل بلوغ است .
متیاز منحصربه‌فرد فورتین هربال بدون زیان و بدون عارضه بودن آن است که در هیچ داروی شیمیایی یافت نمی‌شود .


مزایای رقابتی پودر فورتین هربال در مقایسه با سایر قرص‌ها و داروهای مشابه

  • بدون عارضه بودن و ایمنی کامل و صددرصدی فورتین هربال موجب گشته تا نسبت به داروهای غیر گیاهی ارجحیت ویژه‌ای داشته باشد .
  • فورتین هربال رسوبات کلیه و کبدی ایجاد نمی نماید و محصولی کاملاً ایمن و متناسب با متابولیسم بالا است و این در شرایطی است که داروهای شیمیایی از فقدان آن آسیب می‌بینند . به علت تناسب با نیاز بدن با سرعت هرچه بیشتری سلول‌های اندام‌های نیازمند تقویت را عمیقاً تغذیه می‌کند.
  • فورتین هربال اثری همیشگی و دائمی دارد و آثار مثبت یادشده را به شکل قطعی ایجاد و تقویت و تثبیت می‌کند .
  • هنگام استفاده از فورتین هربال هیچ نیازی به استفاده محصولات دیگر برای کامل کردن اثر درمانی وجود ندارد زیرا تمامی نیازها را به شکل کامل و جامع برآورده می‌نماید.

** هشدار و توجه جدی **
این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (9 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۲ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

کاظم علیزاده | ۵ سال پیش
با سلام،
لطفاً بفرمایید از چه طریقی می توانیم پودر فورتین هربال را تهیه کنیم من که 3 سال هست دنبالشم ولی پیدا نمیشه.با سپاس
0
3
پاسخ ها:
سلام | ۴ سال پیش
سلام از چه طريق پودر فورتين هربال رو تهيه كنيم
1
0

hits