دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
8 نکته جادویی عصاره حلزون برای مشکلات پوستی
20
زمان مطالعه: 4 دقیقه
عصاره حلزون چه کاربردی دارد؟ آیا تا به حال تصور کرده اید که حلزون ها با عصاره خود می توانند پیری را به تعویق بیاندازند؟ خوب، اینها دقیقا کار این موجودات نیست – بلکه کار ترشحاتی هستند که حلزون ها از خود آزاد می کنند.

چقدر با عصاره حلزون آشنایی دارید؟ اکنون محصولات زیبایی حاصل از عصاره حلزون بسیار متنوع هستند. قبل از اینکه بدتان بیاید، بهتر است که بدانید که چرا تمایل به انها اینقدر زیاد است.

خواص عصاره حلزون چیست؟

1. عصاره حلزون

عصاره حلزون با مواد مغذی دیگری مانند اسید هیالورونیک، گلیکوپروتئین، پروتئول کلین ها و پپتیدهای ضد میکروبی و مس که همه آنها در محصولات زیبایی استفاده می شوند و اثبات شده اند که برای پوست مفید هستند، ترکیب می شوند. این عناصر پوست حلزون را از آسیب، عفونت، خشکی و اشعه UV محافظت می کند.

2. ترشح حلزونی شامل 98-91٪ آب است

ترشح حلزون چندین بار فیلتر می شود تا غلظت آن زیاد شود و خالص شود. برخی از محصولات عصاره حلزون را تا 97٪ فیلتراسیون می کنند. با این حال، در هنگام جستجوی یک محصول خوب، سازگاری و کیفیت موکوس حلزون نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

عصاره حلزون
عصاره حلزون

3. عصاره حلزون برای موارد آرایشی

برای موارد آرایشی معمولا ترشح حلزون را از حلزون های باغچه ای معمولی یا کورنو آسپرست (قبلا Helix Aspersa) که به عنوان آفات کشاورزی شناخته می شود، به دست می آید.

4. بزاق حلزون برای خواص ضد پیری

بزاق حلزون ضد پیری است و کمک می کند تا تشکیل کلاژن و الاستین را تحریک کند، پوست را از رادیکال های آزاد محافظت کند، پوست را تسکین دهد، بافت آسیب دیده را تعمیر کند و اب رسانی به پوست را تقویت کند. همچنین می تواند برای درمان پوست خشک، چین و چروک، آکنه و جوش، سوختگی، زخم ها، ضربه های شدید و حتی زگیل ها استفاده شود.

5. ترشح حلزونی فیلتر شده

ترشح حلزونی فیلتر شده به طور گسترده در محصولات زیبایی کره ای مانند سرم، ماسک های صورت، مرطوب کننده ها و کرم های محوکننده استفاده می شود. اکثر محصولات در واقع به صورت لجنی یا چسبناک که شما فکر می کنید نیستند. اکثر آنها خنثی، بدون بو و منسجم هستند.

6. در تایلند

در تایلند جلسات آب گرم حلزونی بسیار محبوب هستند و به کشورهای بزرگ آسیایی مانند ژاپن و کره نیز رسیده اند. در طول جلسه آبگرم، حلزون های زنده روی چهره مشتری قرار می گیرند و به سمت چپ حرکت می کنند.

حلزون پوست صورت
حلزون روی پوست صورت

7. حمام اب گرم حلزون

حمام اب گرم حلزون DIY یا محصولات عصاره این حلزون وجود ندارد. به یاد داشته باشید، حلزون های مورد استفاده در مرکز آب گرم و یا محصولات زیبایی حرفه ای، در همان جا رشد می کنند و عصاره حلزون به صورت حرفه ای خالص می شوند، در حالی که حلزون های باغ حیاط خلوت شما به این اندازه خالص نیستند.

8. استفاده از عصاره حلزون در زیبایی

استفاده از عصاره حلزون در زیبایی به یونان باستان بر می گردد، جایی که پزشک معروف گپوكراتا حلزون های خرد شده و شیر ترش را برای درمان التهاب تجویز می كرد. استفاده از کرم های حلزونی اخیرا شروع شده است، زمانی که کشاورزان شیلی که حلزون را برای بازار فرانسوی می فرستاند، متوجه شدند که پوست آنها به مراتب نرمتر است.

توصیه

با مقدار کمی از محصولات ترشحی حلزون در یک منطقه خاص پوستی آغاز کنید تا آلرژی را بررسی کنید. بعد از این، ممکن پوست شما ترشح حلزونی را دوست نداشته باشد. همچنین توصیه می شود برای دیدن مزایای محصول حداقل دو هفته آن را استفاده کنید.

کرم عصاره حلزون

صابون عصاره حلزون

توصیه ها

عصاره حلزون برای پوست خشک (مرطوب کننده)

ماسک حلزون
ماسک حلزون
صابون حلزون
صابون حلزون

عصاره حلزون برای چین و چروک و کشش پوست (مستحکم کننده)

کرم حلزون
کرم حلزون

عصاره حلزون برای آکنه و جوش (تسکین دهنده)

ماسک حلزون
ماسک حلزون

عصاره حلزون برای لکه های سنی و کک و مک (روشن کننده)

ماسک حلزون
ماسک حلزون

عصاره حلزون برای زخم ها و لکه ها (التیام کننده)

کرم حلزون
کرم حلزون

فیلم عصاره حلزون




اکنون که با فواید و ویژگی های عصاره حلزون آشنا شدید سعی کنید از محصولاتی استفاده کنید که حاوی این ماده فوق العاده باشد. نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (20 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits