دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خرید آنلاین غذای تشویقی گربه رویال کنین در دیجی پت
0
زمان مطالعه: 9 دقیقه
انتخاب و شیوه استفاده از تشویقی برای گربه‌ها، اصول و نکات خاصی دارد که باید رعایت شود. پس پیش از هر چیز، باید برند و پت ‌شاپ مناسب را برای تهیه خوراکی تشویقی برای گربه‌تان در نظر بگیرید

چه چیزهای دیگری را می‌توانیم از دیجی پت تهیه کنیم؟

گربه‌های زیبا و دوست‌داشتنی، به غیر از غذای اصلی خود، به غذاهای تشویقی هم نیاز دارند. گاهی این حیوانات خانگی، آنقدر به والدین خود نزدیک می‌شوند که هر درخواست آن‌ها توسط والدین پذیرفته می‌شود. اما صاحبان گربه‌ها، باید در برابر جذابیت‌های بیش از حد این حیوان مقاومت کرده و در برآوردن نیازهای آن‌ها زیاده‌رویی نکنند. یکی از اصلی‌ترین درخواست گربه‌ها از صاحبانشان که آن را با تمام رفتارهای بازیگوشانه خود نشان می‌دهند، درخواست گرفتن تشویقی است. با این حساب، به نظر می‌رسد که خرید تشویقی گربه به همراه خرید غذای گربه رویال کنین از دیجی پت، گزینه‌ ایده‌آلی برای این حیوانات باشد.

چرا باید به گربه‌ ها تشویقی بدهیم؟

خوراکی تشویقی برای گربه یا «Cat Treats» تکه‌های کوچک خوراکی هستند که جذابیت بسیاری برای گربه‌ها دارند. این مواد خوراکی به شیوه‌ای تهیه می‌شوند که همه گربه‌ها عاشق آن‌ها هستند. دلیل اصلی محبوبیت تشویقی گربه، طعم، بو و اشکال متنوع آن‌ها است. بیشتر انواع تشویقی‌ گربه که در بازار ارائه می‌شود به شکل اسنک‌ هستند. البته انواع مدل‌های خمیری، کرانچی و گوشت طبیعی خشک شده نیز از جمله دیگر تشویقی‌هایی هستند که گربه‌ها آن‌ها را بسیار دوست دارند. اگرچه تشویقی‌ها کاربردهای فراوانی دارند، اما اولین و مهم‌ترین دلیل استفاده از این مواد در کنار غذای اصلی حیوانات خانگی، تربیت صحیح آن‌ها است. به کمک تشویقی می‌توان، روند ترتبیت گربه‌های بازیگوش را با راحتی بیشتری به انجام رساند. به طوری که پس از هر کار درستی که گربه انجام داد، باید بلافاصله به آن تشویقی بدهیم. آ‌نگاه گربه درک می‌کند که پس از انجام کارهای صحیحی که مورد توجه والدینش است، می‌تواند خوراک موردعلاقه خود را دریافت کند!

تشویقی‌ها، در واقع پاداش‌های گربه‌ها هستند. برای مثال، وقتی گربه‌ای به‌جای چنگ زدن، ناخن کشیدن و پاره کردن مبلمان و پرده‌های خانه، حس غریزی خود را روی اسکرچر خالی می‌کند، لایق دریافت پاداش است. همچنین زمانی که گربه برای استراحت به محل مخصوص خود رفته یا با بازیگوشی، وسایل خانه را به هم نمی‌ریزد، به تشویقی نیاز خواهد داشت.

مزایای غذای تشویقی گربه چیست؟

مزایای تشویقی‌ها تنها منحصر به تربیت و تشویق گربه‌ها نیست. قطعاً این خوراکی‌های محبوب که در سطح گسترده‌ای تولید و ارائه می‌شوند، کاربردها و مزایای بسیار بیشتری دارند. تشویقی گربه در کنار اهمیت فراوانی که در تربیت گربه‌ها و بچه گربه‌ها دارد، مزایای دیگری نیز دارد که به قرار زیر هستند:

سلامت دهان و دندان گربه

برخی از تشویقی‌ها به صورت جویدنی تولید می‌شوند و در صورت مصرف، ضمن خوشحال کردن گربه، دندان‌های این حیوان را تمیز کرده و موجب جرم‌گیری دندان آن‌ها می‌شوند. پس یکی دیگر از مزایای مهم تشویقی‌ها، کمک به سلامت دهان و دندان گربه‌های خانگی است.

تأمین ویتامین و مواد مغذی ضروری گربه ‌ها

گاهی اگر گربه‌ها به کمبود یک ویتامین یا ماده معدنی و مغذی خاص دچار باشند، با دادن انواعی از تشویقی گربه که آن مواد را در خود دارند، می‌توان کمبود آن ماده را برای آن‌ها جبران کرد. در چنین مواقعی، باید نوعی از تشویقی را انتخاب کنیم که حتماً با مواد موردنیاز گربه غنی شده باشند.

تشویقی گربه

ایجاد رابطه عمیق بین والدین و گربه ‌ها

دادن تشویقی به گربه، باعث تحکیم روابط عاطفی بین والدین و گربه‌ها می‌شود. تقویت این رابطه برای لذت بردن از حضور حیوانات خانگی ضروری است.

کاهش استرس در گربه ‌ها

تشویقی گربه باعث کاهش اضطراب، استرس و ترس در گربه‌ها می‌شود. همان‌طور که بچه‌ها با اسباب‌بازی‌ها و خوراکی‌های موردعلاقه خود، تا حدی زیادی از استرس رها می‌شوند، گربه‌ها نیز به کمک تشویقی‌ها از استرس رها خواهند شد.

جایزه در هنگام بازی

وقتی با گربه‌تان بازی می‌کنید، می‌توانید تشویقی را به عنوان جایزه به آن دهید. در این صورت گربه بسیار ذوق می‌کند و با هیجان بیشتری بازی را ادامه می‌دهد. این در حالی است که اگر جایزه و تشویقی در کار نباشد، گربه به زودی از بازی کردن خسته می‌شود.

چه زمانی باید به گربه‌ها تشویقی بدهیم؟

تشویقی بیشتر به عنوان میان‌وعده به حیوانات خانگی داده می‌شوند. شما باید زمانی به گربه خود میان وعده بدهید که از ساعت آخرین تغذیه گربه‌تان گذشته و چند ساعتی هم با تغذیه بعدی آن فاصله وجود داشته باشد. بر همین اساس:

گربه آنقدر گرسنه نیست که حواسش به نکات تربیتی تشویقی نباشد! گربه آنقدر سیر نیست که نسبت به تشویقی از خود علاقه نشان ندهد!

بنابراین باید همیشه زمانی را برای تشویقی دادن به گربه‌تان در نظر بگیرید که موارد فوق در آن لحاظ شده باشد. اگر گربه شما در هر صورت نسبت به تشویقی از خود علاقه نشان نداد، باید تشویقی دیگری را برای آن در نظر بگیرید. اگر باز هم به هیچ نوع تشویقی علاقه نشان نداد، آنگاه باید در مورد رفتار آن نگران بوده و موضوع را با دامپزشک در میان بگذارید. با توجه به اینکه همه‌ی گربه‌ها عاشق تشویقی هستند، بی‌میلی گربه نسبت به این مواد خوراکی، حقیقتاً نگران کننده است و والدین باید آن را با دامپزشک مطرح کنند.

غذای تشویقی گربه رویال کنین در ِDigipet

چه تشویقی‌هایی برای گربه‌ ها مناسب هستند؟

گربه‌ها نیز دارای ذائقه‌های متفاوتی بوده و تشویقی‌های خاصی را می‌طلبند. مقدار تشویقی و نوع آن به سلیقه، جنسیت، سن، وضعیت روحی و سلامتی گربه‌تان بستگی خواهد داشت. گربه‌هایی که اضافه وزن دارند، نمی‌توانند از تشویقی‌هایی که کربوهیدرات بالا دارند، استفاده کنند. گربه‌هایی که مشکل دندان درد دارند، باید از تشویقی‌های جویدنی استفاده کنند. همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم، گربه‌هایی که کمبود ویتامین دارند، باید از توشیقی‌های ویتامین‌دار بهره ببرند. همچنین اگر گربه شما در شرایط خاص قرار دارد و نمی‌تواند به راحتی از تشویقی‌های معمولی استفاده کند، باید برای انتخاب یک تشویقی مناسب برای آن، با دامپزشک مشورت کنید.

معمولاً در شرایط خاص، تشویقی در کنار غذای گربه رویال کنین توصیه می‌شود که یک برند باکیفیت و متناسب برای انواع نژاد گربه‌ها است. قطعاً انتخاب یک برند مناسب برای تهیه مایحتاج غذایی گربه، از ضروریات مراقبتی حیوانات خانگی، به‌خصوص گربه‌ها است.

بهترین تشویقی برای گربه من کدام است؟

تقریباً اکثر تشویقی‌ها برای گربه‌ها جذاب هستند. این امر به برند غذایی گربه مربوط نیست. اما با توجه به اینکه گربه‌ها توان تشخیص جنس اصلی و باکیفیت از جنس بی‌کیفیت را ندارند، این وظیفه والدین است که غذا و تشویقی مناسبی را برای حیوانات خانگی خود تهیه کنند. ممکن است که تشویقی‌های باکیفیت و ویتامینه، قیمت بالاتری نسبت به سایر تشویقی‌ها داشته باشند، اما اگر سلامت پت‌ عزیزتان برای شما اهمیت دارد، باید نسبت به تهیه مواد اصلی برای آن اهمیت قائل باشید. تنها در این صورت است که همواره می‌توانید گربه سلام و سرحالی داشته باشید.

غذای گربه رویال کنین

رویال کنین یا «Royal Canin» یک برند بین‌المللی تولیدکننده انواع غذای حیوانات خانگی است که کیفیت و محبوبیت بالایی در بین والدین پت‌ها دارد. این برند فعالیت خود را از سال 1968 آغاز کرده و جزو بهترین تولید کننده‌های غذای سگ و گربه در جهان است. محصولات کمپانی «رویال کنین» بر طبق آخرین تحقیقات روز در مورد وضعیت روحی و فیزیولوژیکی سگ‌ها و گربه‌ها تهیه شده و به ‌صورت کامل با مواد معدنی و مغذی لازم برای این حیوانات، غنی شده‌اند. در کنار غذاهای اصلی خشک و کنسرویی سگ و گربه، انواع تشویقی‌های سگ و تشویقی گربه رویال کنین نیز تولید و عرضه می‌شود که شما می‌توانید با اطمینان از آن استفاده کنید.

غذای گربه رویال کنین

شما می‌توانید انواع تشویقی و غذای گربه رویال کنین را از دیجی پت «Digipet» سفارش دهید تا تشویقی و غذای گربه رویال کنین در اسرع وقت، درب منزل به شما تحویل داده شود. Digipet یکی از بهترین عرضه‌کننده‌های مایحتاج حیوانات خانگی است که با اطمینان می‌توانید روی کیفیت محصولات آن حساب کنید.

خرید انواع تشویقی گربه از دیجی پت

دیجی پت به عنوان یک عرضه کننده غذا و تشویقی حیوانات خانگی، انواع غذای خشک و مرطوب را در کنار انواع مدل‌های تشویقی با اشکال گوناگون ارائه می‌کند. شما می‌توانید با چند کیک ساده، تشویقی و غذای گربه رویال کنین را از Digipet سفارش داده و به یکی از مشتریان دائمی آن تبدیل شوید. کارشناسان تیم Digipet در 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستند. تمام محصولات Digipet، دارای 7 روز ضمانت بازگشت وجه هستند و همچنین همه‌ی محصولات خوراکی و غیرخوراکی این سایت، ضمانت اصالت کالا دارند. علاوه بر این موارد، امکان پرداخت در محل نیز برای مشتریان آن وجود دارد. شما اگر یک بار از دیجی پت خرید کنید، حتماً به یکی از مشتریان ثابت این پت‌شاپ آنلاین تبدیل خواهید شد.

اگر به تازگی قبول کرده‌اید که از یک گربه مراقبت کنید، حتماً به یک پت‌شاپ نیاز دارید تا خریدهای گربه خود را از طریق آن انجام دهید. ما به شما «Digipet» را پیشنهاد می‌کنیم.

در Digipet، علاوه بر انواع تشویقی گربه و غذای گربه رویال کنین، انواع لوازم بهداشتی سگ و گربه، لوازم نگهداری سگ و گربه اعم از باکس حمل و نقل، شیشه شیر بچه گربه و توله سگ، قلاده، پلاک، زنگوله، اسباب بازی، خانه، جای خواب و ... را می‌توانید در این پت‌شاپ آنلاین پیدا کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits