دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه می توانم بازیگر شوم ؟

تکنیک های طلایی برای بازیگر شدن

چگونه می توانم بازیگر شوم ؟
299
زمان مطالعه: 6 دقیقه
اگر عاشق بازیگری بوده و می خواهید از استعداد و خلاقیت خود استفاده کنید، شغل بازیگری می تواند برای شما مناسب باشد. پس برای رسیدن به هدف خود و اینکه چگونه میتوانید یک بازیگر شوید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چگونه بازیگر شویم ؟

تعداد بسیار زیادی از جوانان کشور ما این روز ها، رویای بازیگر شدن و ایفای نقش در سینما یا تئاتر را در سر می پرورانند. اما چگونه می توانیم بازیگر شویم ؟

قطعا تنها فاکتور تعیین کننده در این راه، فقط علاقه به بازیگری نیست. مهم ترین عامل پشتکار و پیگیری است و همچنین داشتن استعداد ذاتی.

در این بین افراد کمی پیدا می‌شوند که به خاطر علاقه به هنر و هنرمند شدن می‌خواهند بازیگری و کارگردانی و اجرای هنری سر صحنه را به صورت حرفه‌ای بیاموزند.

در این مقاله قصد داریم چند توصیه و راهکار به شما ارائه کنیم. با استفاده از این نکات سرنخ هایی بدست می آورید که برای بازیگر شدن کجا باید بروید و چگونه باید شروع کنید. شما می توانید به دانشگاه هنر بروید و یا در موسسات هنری ثبت نام کنید.

دانشگاه برای ورود به عرصه بازیگری

چگونه بازیگر شوم ؟

به دانشگاه ها و دانشکده های هنر بروید و رشته بازیگری سینما و تئاتر را انتخاب کنید. اگر در شهر خود دانشگاه یا دانشکده ای وجود ندارد که رشته های هنری داشته باشد و یا رشته بازیگری داشته باشد، می توانید به شهرهای بزرگ بیایید و دانشگاه خود را انتخاب کنید. با حضور در دانشگاه های بازیگری، تکنیک ها و متدهای بازیگری را یاد می گیرید و همچنین ممکن است موقعیت هایی برای شما پیش بیایید که شانستان برای کار حرفه ای افزایش پیدا کند. دانشکده هنر تهران، دانشگاه سوره، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، نمونه هایی از هزاران دانشگاهیی هستند که رشته ی بازیگری سینما در آن ها تدریس می شود.

آموزشگاه های هنری برای بازیگر شدن

چگونه می توان بازیگر شد ؟

شرکت در موسسات و آموزشگاه های هنری: اگر قصد رفتن به دانشگاه هنر ندارید می توانید در دوره های بازیگری کلاس های هنری و کارگاه های سینمایی شرکت کنید. تعداد این کلاس ها بسیار زیاد است. برخی از این موسسات مانند کلاس آموزش بازیگری امین تارخ و یا آموزشگاه بازیگری استاد صمندریان و یا موسسه هفت هنر کرج، آموزشگاه سینمایی مسعود کیمیایی در شیراز و مدرسه ملی سینما، بازیگران بسیار خوبی را تحویل جامعه هنری داده اند. آدرس این موسسات را در اینترنت می توانید پیدا کنید.

مهارت های شخصی برای بازیگر شدن

چگونه باید بازیگر شد ؟

مهارت های خود را افزایش دهید. بسیاری از کارگردانان ویا جاهایی که می خواهند شما را به عنوان بازیگر به کار بگیرند، موسساتی که از شما تست بازیگری می گیرند به مهارت هایی چون فن بیان، نحوه ی بروز دادن حالات مختلف، زبان بدن و غیره توجه می کنند. سعی کنید این مهارت ها را در خود تقویت کنید.

فراخوان های استخدام بازیگری

چگونه وارد سینما شویم

به فراخوان های استخدام بازیگر دقت کنید. کارگردانان مختلف برای ساخت فیلم هایشان، فرخوان هایی (Casting Calls) برای استخدام بازیگر می دهند. شما پس از گذرندان دوره های آموزش بازیگری می توانید تست بازیگری بدهید و خودتان را برای ایفای نقش های کوچک در فیلم ها محک بزنید. قطعا در شروع کار باید با نقش های کوچک آغاز کنید. فراخوان های استخدام بازیگر و تست بازیگری را می توانید در مجلات سینمایی و یا با جستجو در اینترنت، پیدا کنید. تنها باید پیگیر باشید.

شرایط بازیگر شدن

  1. استعداد کلید موفقیت برای بازیگری (بسیاری افراد دوره‌های طولانی دانشگاهی و غیره را در زمینه بازیگری می‌گذرانند ولی در نهایت پس از سال‌ها تلاش همچنان به عنوان یک نقش پایین در فیلم اجرا داشته‌اند. فقط به واسطه تحصیلات دانشگاهی و شرکت در کلاس‌های بازیگری نمی‌توان انتظار داشت پس از چند سال فرد یک سوپراستار شود، زیرا قابلیت‌های فردی و استعداد ذاتی در این رشته نقش پررنگی در رشد و پیشرفت فرد دارد).
  2. یک بازیگر بایستی خستگی‌ناپذیر باشد و تحمل فیزیکی و روحی، روانی بالا داشته باشد. (در برخی نقش‌ها لازم است بازیگر چاق شود و یا لاغر شود و شرایط بدنی متناسب با نقش خود را پیدا کند)
  3. یک بازیگر ساعات کاری نامنظم و طولانی خواهد داشت.
  4. یک بازیگر تلاش و پشتکار فراوان دارد و هیچگاه از آموزش دیدن خسته نمی‌شود.
  5. هوش و خلاقیت (جهت جان بخشیدن به نقش خود) عامل مهمی در موفقیت بازیگر است.
  6. یک بازیگر شخصیت چالشی دارد.
  7. روحیه بالای کار تیمی و همکاری در گروه از دیگر خصوصیات یک بازیگر است.
  8. یک بازیگر انرژی و توان بدنی بالا دارد (گاهی اوقات ممکن است مدتی دور از خانواده برای ساخت فیلم در شرایط نامساعد زندگی کند).
  9. سازگاری بالای بازیگر با افراد و شرایط مختلف بسیار مهم است.
  10. روحیه انتقادپذیری بسیار بالا جهت پذیرش انتقادهای کارگردانان، منتقدان و... نیز برای بازیگری شرط است.
  11. انضباط
  12. فرهنگ و آداب و رسوم جامعه و شناخت کافی و تحقیق او درباره نقش خود باعث می‌شود تا او بتواند با آگاهی بیشتر تمام جوانب مشکلات و دغدغه‌ها را درک کرده و نقشی متفاوت و برجسته ایفا کند (مهارت و تسلط کافی وط منجر به ایفای نقشی طبیعی و تاثیرگذار بر روی مخاطب خواهد شد).
  13. و در آخر دوره‌های آموزش هنری یکی دیگر از مهم‌ترین شروط برای بازیگر شدن می‌باشد (زیرا یک بازیگر همواره بایستی در حال یادگیری کسب تجربه و مهارت در زمینه هنر بازیگری باشد، فراموش نکنیم بازیگری یک علم نیز هست و کسب علم نیاز به تحصیل و تجربه کافی دارد).

درآمد بازیگران

متاسفانه درآمد بازیگران در ایران شفافیت مالی ندارد و در آثار و تولیدات سینمایی اطلاعات مالی اعلام نمی‌شود، ولی یک اصل کلی این است که بسته به تلاش و پشتکار بازیگران نمی‌توان انتظار داشت که همگی دستمزدهای و یا هم‌سطح دریافت کنند، از آنجا که بازیگران به عنوان ویترین سینمای ایران هستند همچنان نقش بازیگر خوب و جذاب پررنگ‌تر خواهد شد. از طرفی معیارهای تجربه، توانمندی بازیگر و محبوبیت، سختی و دشواری نقش، از مواردی است که می‌تواند بر دستمزد بازیگر تاثیر بگذارد.

مشکلات بازیگران

  • امنیت شغلی پایین (بسیاری از هنرمندان در کنار بازیگری به حرفه دیگری مشغول هستند)
  • رقابت بالای بازیگران
  • وجود برخی روابط در بسیاری از انتخاب نقش‌ها (برخی افراد به واسطه مسائل مالی وارد این حوزه می‌شوند و یا با معرفی آشنایان و متکی بر رابطه پا به عرصه بازیگری می‌گذارند بدون اینکه هیچ دوره آموزشی هم دیده باشند، به قول یک هنرمند بازیگر کسی که با پول وارد این حوزه شده باشد اصالت لازم برای بازیگری را ندارد و بقای خود را نمی‌تواند تضمین کند).

در آخر ذکر این نکته ضروری است که یک بازیگر بایستی تلاش کند الگوی اجتماعی پسندیده و مناسبی از لحاظ رفتار و برخورد و منش برای جامعه باشد و همیشه و همه جا ارزش خود را حفظ کرده از خود چهره‌ای خوب و ماندگار در یاد و خاطره مردم بر جای گذارد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (299 رای)  

    ۳۷ دیدگاه

    شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

    نازنین | ۵ ماه پیش
    سلام من یه من ۱۵ سالمه و واقعاً عاشق بازیگری هستم ولی مامانم چون ریاضی خونده میگه نه برو ریاضی یا برو تجربی منی که واقعاً به تجربی علاقه ای ندارم چرا باید برم تجربی بخونم مامانم میخواد پزشک بشم آخه من علاقه ای به این کار ندارم یعنی من به شدت عاشق بازیگری هستم . حالا نمیدونم چکار کنم مامانم مخالفه و بابام نه حتی دادشمم عاشق بازیگری هستش ولی مامانم مخالفت میکنع
    من برای درآمد زیادی نمی‌رم چون علاقه دارم میرم ولی از اون طرف مامانم میگه برو ریاضی یا تجربی
    دیگه من موندم چه کار کنم سال بعد میرم نهم اون موقع انتخاب رشته هستش که من موندم چکار کنم
    ولی دوستم به چیزی که علاقه داری به سمتش برو
    0
    0
    پاسخ کارشناس:
    انتخاب رشته در تحصیلات بعد از دوره متوسطه یک تصمیم مهم است و در نهایت شما باید این تصمیم را بگیرید. در عین حال، باید به نظرات و عقاید والدین خود احترام بگذارید و تلاش کنید در این مورد با آنها صحبت کنید تا درک بهتری از نگرانی‌ها و انتظارات آنها پیدا کنید.در ابتدا، می‌توانید به والدین خود توضیح دهید که چرا در بازیگری علاقه دارید و چگونه این رشته برای شما مهم است. بیان کنید که این علاقه و انگیزه شماست و به شدت علاقه دارید در این زمینه فعالیت کنید. به آنها نشان دهید که شما مسئولیت پذیر هستید و برای آینده خود با هدف پیش می روید.همچنین، می‌توانید به والدین خود اطلاعات بیشتری درباره رشته بازیگری و فرصت‌های حرفه‌ای مرتبط با آن ارائه دهید. نشان دهید که در صورت انتخاب این رشته، می‌توانید به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای موفقیت‌های بزرگی داشته باشید و زندگی شغلی رویایی خود را دنبال کنید.اگر با این تلاش‌ها همچنان والدین شما به شدت مخالف بازیگری هستند، می‌توانید راهکارهای دیگری را مدنظر قرار دهید. مثلاً می‌توانید به عنوان یک هنرپیشه آماتور فعالیت کنید و در کلاس‌های بازیگری شرکت کنید، در نمایش‌ها و تئاترها شرکت کنید و تجربه‌های عملی را به دست آورید. این کارها می‌توانند به شما کمک کنند تا در زمینه علاقه‌مندی خود تجربه کسب کنید و در عین حال والدینتان را قانع کنید که شما واقعاً جدی هستید.همچنین، برای انتخاب رشته تحصیلی در سال بعد، می‌توانید با مشاور تحصیلی مدرسه خود صحبت کنید و نظرات و پیشنهادات او را دریافت کنید. او می‌تواند به شما درباره رشته‌های مختلف و فرصت‌های حرفه‌ای آنها توضیح دهد و شما را درانتخاب رشته‌ای که با علاقه‌تان همخوانی داشته باشد، راهنمایی کند.بخشی از عملکرد هنری شما می‌تواند شامل شرکت در نمایش‌ها و تئاترها در محله خود، ثبت‌نام در کلاس‌های بازیگری یا تئاتر، شرکت در تولیدات مدرسه، یا حتی ساخت ویدیوها و آپلود آنها بر روی پلتفرم‌های آنلاین باشد. اینگونه، شما می‌توانید علاقه‌تان را به بازیگری به نمایش بگذارید و به تدریج به راهنمایی و حمایت والدین خود نزدیک‌تر شوید.مهمتر از همه، اینکه به خودتان اعتماد کنید و با تلاش و پشتکار به رویاهایتان پی ببرید. بازیگری یک شغل چالش‌برانگیز و خلاقانه است و اگر به آن علاقه دارید، می‌توانید با تلاش و تمرین به آن دست یابید. موفق باشید!
    فاطمه | ۸ ماه پیش
    سلام من 19 سالمه خیلی به این شغل علاقه دارم اما شجاعت این رو ندارم که یه خانواده بگم چون مخالفن و میگن رو کنکورت تمرکز کن که پزشک بشی ولی من واقعا علاقه ای ندارم درسته با علاقه خودم اومدم تجربی ولی علاقم از دست رفت و از وقتی دهم بودم علاقه زیادی به بازیگری داشتم البته من یکم منزویم که دارم رو شرایطم کار میکنم شرایط مالی خوبی هم ندارم واقعا به بازیگر شدن به چشم پولو شهرت نگاه نمیکنم هدف من از بازیگری اینه که خودم رو در نقش های متخلف مهک بزنم و بتونم با مردمم همدردی یا یه لبخند ساده اما پر معنا به لب هاشون بیارم لطفا برام دعا کنید بتونم شجاعتمو جمع کنمو در مورد علاقم با خانوادم صحبت کنم
    0
    0
    ♡☆ | ۲ سال پیش
    سلام من به بازیگری خیلی علاقه دارم
    من ۱۴ سال سن دارم و کرد زبونم من تمام متن های شما رو خونم خیلی خوب بود منو یکی از دوستام میخوایم در آینده بازیگر شویم و دوست دیگم میخواد گریمور بشه به امید روزی که ما به آرزو هایمان برسیم نه من بلکه تمام کسانی که آرزو های خوبی دارن شب خوش
    4
    23
    طناز ایلام | ۲ سال پیش
    من در ایلام زندگی میکنم دوازده سالمه دوست دارم بازیگر بشم اما نه پارتی دارم نه معرف ونه هیچ چیز دیگه
    5
    21
    زهرا | ۲ سال پیش
    سلام من به بازیگری خیلی علاقه دارم استعدادش را هم دارم خیلی دوست دارم در آینده بازیگر شوم زهرا هستم 10 ساله از تهران
    4
    6
    طناز | ۲ سال پیش
    سلام من دوست دارم بازیگر بشم در ایلام زندگی میکنم ولی نه نوجه میکنن بهم و نه هزینه رو داریم.
    4
    12
    Parsa | ۲ سال پیش
    سلام.من ترک هستم،من میتونم بازیگر بشم،مشکلم اینه که بعضی موقع ها بنظرم یکم بی دلیل میخندم،میتونید راه حلی بدید که این عادت بد رفع بشه
    9
    11
    ناشناس | ۳ سال پیش
    من چکار کنم من به جرعت میتونم بگم که استعداد فوق‌العاده بازیگری دارم
    اما نه هزینش هست
    نه امکانات
    نه توجه
    چکار کنم
    بگید لطفاً.من اگه وارد سینما شم بهترین بازیگر زن میشم ولی ...
    11
    32
    مائده‌فهیمی‌ | ۳ سال پیش
    سلام من‌مائده‌هستم‌۱
    ۴ساله‌.ترک زبان‌هستم‌.
    من خیلی به‌بازیگری علاقه‌‌دارم‌.اون‌قدر‌علاقه‌دارم‌
    که‌حتی‌وقتی فیلم‌‌میبینم‌حس میکنم‌که‌خودم‌هم‌در‌
    اون‌فیلم‌دارم‌بازی میکنم‌.

    اما‌حیف که‌خانواده‌ام ‌راضی نیستن‌که‌من‌به‌بازیگری‌
    برم‌،میگن‌که‌برو‌مهندس‌عمران‌بشو‌چون‌ریاضیت‌۲۰
    هست‌.منم‌دیگه‌نمیتونم‌روی‌حرف‌بابا‌‌و‌مامانم‌حرفی
    بزنم‌به‌خاطر‌هم
    ین‌دیگه‌چاره‌ای ندارم‌مهندس‌عمران‌
    بخونم‌.دوست‌دارم‌مهندس‌عمران‌رو‌،اما‌بازیگری‌رو‌
    از‌اون‌بیشتر‌دوست‌دارم‌.

    اما استعداد‌عجیبی دربازیگری‌دارم‌.بدون‌اینکه‌به‌
    کلاس تأتر‌برم‌خیلی خوب‌میتونم‌یه‌ن
    قشی‌رو‌بازی کنم‌.
    حتی تو‌مدرسه‌هم‌وقت
    ی‌که‌نمایشی میزارن‌،زود‌میر
    م‌
    که‌عضو‌بشم‌و‌نم
    ایش‌بازی کنم‌.

    خواهش میکنم یه‌کاری بکنین‌‌که‌من‌بتونم‌یه‌بازیگر‌
    مشهوری‌بشم‌‌،با‌اینکه‌سن‌کمی‌دارم‌.‌من‌دوست‌‌دارم‌
    مثل‌شهاب‌حسینی‌،‌حمید‌گورزی ،اکبر‌عبدی و‌مرجانه‌گلچین‌.



    باتشکر‌.حتی فارسی‌رو‌بهتر‌از‌‌‌زبان‌مادریم‌بلدم‌

    5
    17
    پاسخ ها:
    مهدی | ۳ سال پیش
    سلام. به نظر من به سمت علاقه ات برو و بازیگر شو. منم همین تور هستم و میخام بازیگر شم البته به لطف خدا. حالا اینکه تو تورک زبان هستی مشکلی نیس. منم تورک زبان هستم. و اصن تبعیض بین فارسی و تورکی نمیبینم. آرزوی موفقیت براتون میکنم
    2
    17
    مریم | ۳ سال پیش
    توجه توجه:سلام دوستانی که میخوان بازیگر بشن من خودم تو تاتر کار میکنم تا به بازیگری بروم۱۵ سالمه دخترهستم.اونا یی که میخوان بازیگر بشن راهش اینکه اول باید تاتر رفت چون اگه نروید استعادتون کم میشه هم بازیگر معروف نمیشین.من خودم میگفتم که تاتر چیه چه به دردم میخوره هم اینجوری میرم به بازیگری ولی الا میبینم که اگه تاتر نبود اصلا آدم نمیتونست بازیگر بشه.خودتون میرید میبینیدکه من چی میگم.پس اونا یی که میخوان بازیگر بشن تاتر برن تا یاد بگیرن .تو تاتر بدن،بیان،حس،تخی
    لات رو بهتون یاد میدن وبا مدرک تا بتونین زودتر با استعداد وقوی به بازیگری برین.اون مدرکو میگیرین به یکی از گار گردانا نشون میدین از شما بدن بیان حس تخیلات میگیرن میریند به بازیگری پس تاتر برین اونا یی که بازیگری میخوان.موفق باشین
    4
    40
    ابوالفضل | ۳ سال پیش
    سلام
    من خیلی بازیگری رو دوست دارم
    من توی اصفهان زندگی میکنم
    اصفهان جاهایی داره ک ادم بتونه تست بده و ..... .
    اما من اونقدر پول ندارم ک بتونم برم تست بدم
    شاید کسی باور نکنه من شبها خوابم نمیبره روز ها همش بغض دارم و گریه میکنم کسی راه حلی داره؟
    من الان ک فکر میکنم بازیگری فقط برا پول داراست.
    چون اگه پول داشتم الان حداقل یه تست رو داده بودم حداقل شبها راحت میخوابیدم
    7
    21
    پاسخ ها:
    طناز | ۲ سال پیش
    منم مثل تو هم هزینه ندارم و هر روز گریه میکنم و مامانم وقتی میبینه تنها یه گوشه میشینم میگه افسرذگی گرفتی؟ ☹️
    3
    3
    رزی خفنه | ۲ سال پیش
    عیبی نداره پولاتو جم کن برو تست بده
    2
    4
    مریم رضایی | ۳ سال پیش
    سلام من مریم هستم ۱۴ سالمه اهل مشهد هستم
    من به بازیگری خیلی علاقه دارم و خیلی دوست دارم بازیگر شوم لطفا راهنماییم کنید
    2
    11
    پاسخ ها:
    زینب | ۳ سال پیش
    منم به بازیگری علاقه دارم اما چیکار باید بکنم و نمیدونم میشه کمکم کنید .
    من 13 سالمه از آذر بایجان غربی خوی .
    میخوام استعدادم تو بازیگری شکوفا بشه کمکم کنید .
    2
    8
    غزل | ۳ سال پیش
    سلام من در بروجن هستم به بازیگری علاقه بسیار دارم لطفا بگید چگونه وارد شوم نمیدونم بروجن هیج کلاسی نیس هیچی اگه بخوامم درسشو بخونمـچون من امسال کلاس نهمم باید انتخاب رسته کنم بروجن هنرستان مربوط به بازیگری ندادخ من چیکار کنموبه هدفم برسم واقعا نمیدونم خیلی بده فقط شبو روز بغض میکنمو گریه من علتقه دادم عتشقه بازیگربم یه کمکی بکنید بگید چگونه وارد شوم؟؟ ببخشیدشمارخ ی یک بازیگری یا کارگردانی را چجری پیدا کنم ؟
    2
    1
    پاسخ ها:
    بازیگر | ۳ سال پیش
    تو اینستا بگرد میتونی شمارشون پیدا کنی
    3
    9
    بهاره | ۳ سال پیش
    من دوست دارم یک بازیگر عالی و پر کار باشم ولی خانواده ام راضی نیستند نمی دانم چگونه آنها را راضی کنم لطفا کمکم کنید؟
    1
    10
    پاسخ ها:
    بازیگر | ۳ سال پیش
    بگو شغل منه دیدگاه منه به شما چه خودت بیاد بری عشقت پیدا کنی بگو من بازیگر میشم اگه نزارید ترک تحصیل می
    19
    9
    سجاد | ۳ سال پیش
    باعرض سلام من سجاد ۲۱ از استان آ.غ هستم و الان درتهران زندگی میکنم از انجایی ک من خیلی بازیگری رو دوس دارم و کاری ک مورد علاقمه فقط نمیدونم چجوری و چگونه از کجا استارت بزنم و مطمئنم ک اگه استارتشو بزنم هیچوقت پشیمون نخواهم شد ب خودگ باور دارم لطفایکم راهنماییم کنید ودرضمن از اینجا مطمئنم چون قدم ۱۸۰ و وزنم ۶۵ ک بهترین و ایده ال ترین چیزیه ک دارم لطفا راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم
    5
    2
    amir | ۳ سال پیش
    به نظر من حق با زلیخاست هرکی استعداد داره میتونه پیر جون کودک پسر دختر فقیر پولدار همه می تونن بازیگر من به شدت به بازیگری علاقه دارم و قله اورستم برای رسیدن به این هدف اگه جلوم باشه رد می کنم
    4
    21
    زلیخا | ۳ سال پیش
    فنشو همه بلدین فقط میخواین بدونین..... بهتون میگم
    باید از اینستا یا اینترنت شماره های بازیگرا و کارگردانان رو برای احتیاط داشته باشین....
    اموزشگاهی که از توش بازیگری رو یاد گرفتین هر وقت که کارگردانی میخواست فیلمی رو بسازه شما رو خبر میکنن تا تست بدین
    تست میدین و...تمام
    البته باید وقتی وارد اتاق تست میشین بدون استرس و....
    باشین
    راحت و بامزه با ادب و....
    اینطوری تو تست قبول میشین
    3
    20
    محمد | ۳ سال پیش
    من خیلی بازیگری را دوست دارم
    1
    24
    رضا زنگنه | ۳ سال پیش
    ممنون خیلی کمک به من میکنه من رضا هستم و ۱۵ سالمه و علاقه خیلی شدید به بازیگری دارم و دور و اترافیانم من رو گمراه میکردن ممنون خیلی به من کمک‌ کردین
    2
    8
    مائده | ۴ سال پیش
    میگن یکی از راه کارهاش زیبایی شخصه صحت داره یا نه....چیکارکنیم که کار گردانها ما رو داخل فیلم ها شون بذارن و چه طوری وارد سینما بشیم لطفا جواب بدین
    0
    11
    پاسخ ها:
    ستایش | ۳ سال پیش
    من مامانم کارگردانه ........
    13
    23
    ساناز | ۳ سال پیش
    عزیزم تو کاری نمیتونی بکنی کارگردان نسبت به قد و وزن و رفتار و صدات که به درد این نقش می خوری یا نه تو رو انتخاب می کنه .......
    0
    19
    مائده | ۴ سال پیش
    چه طوری وارد سینما شیم ....... چی کار کنیم که کار گردان ها ما رو جزئی از بازیگر های فیلم شون کنن........وگرن
    ه فنش رو بلدم ......تازه میگن یکی از راه کار هاش زیبایی شخصه صحت داره یانه... لطفا جوابم رو بدین
    6
    11
    پاسخ ها:
    نگین اسدی | ۲ سال پیش
    سلام به همگی نظر های همتون رو خوندم
    همگی عالی بودید ..... فقط یک مشکلی که داشتین خیلی هاتون گفته بودید بودجه رو ندارین من کارشناس بازیگری نگین اسدی هستم
    ببنید عزیزان من برای بازیگری باید اول از خودتون مطمعن بشین برین جلوی آینده
    چند تا نقش متفاوت رو بازی کنین اگه ب دلتون افتاد که دارین بد بازی میکنید اشکالی ندارد تمرین کنید اینو فراموش نکنید تو بازیگری صدا و فن بیان خیلی مهمه مخاطب عام شاید دوست نداشته باشه چهره شما رو ببینه تو تلویوزن یا کسی نابینا هستش فقط صدای شما هست که اون داره می‌شنوه
    پس باید خیلی خوب کار کنید بتونید ب بهترین شکل در بیارین امید وارم از توصیه های من خوشتون اومده باشه خدانگهدار عزیزان من کارشناس بازیگری نگین اسدی
    0
    8
    نگین اسدی | ۲ سال پیش
    سلام توروخدا کمکم کنید من استعداد بازیگری رو دارم لطفا کمکم کنید بای کجا برم و چیکار کنم
    0
    1
    فاطمه ذوالفقاری | ۴ سال پیش
    سلام. کسایی که میخوایین بازیگر بشین، باید اول کاملا یا اموزش ببینین ویا درسش رو بخونین و شبانه روز تمرین کنین و بعدش هم از مجله ها و روزنامه ها و سایت ها و برنامه ها آگهی هایی و فراخون هایی رو پیدا کنین و بعد تست بدین و بازی کنین کسی هم که این رشته رو دوس داره اصلا نباید براش شهرت و پول مهم باشه و خوب تلاش کنه
    3
    24
    نونو | ۴ سال پیش
    سلام
    مطلبتون جالب بود فقط یه سوالی منو درگیر کرده اینکه چرا رقابت بالای بازیگران روجز مشکلای اون گفتید؟؟ درسته رقابت سخته اما از مشکلای اون نیست اتفاقا رقابت چیزیه که گاهی وقتا جون میده به آدم
    7
    17
    مبینا | ۴ سال پیش
    فنشو میدونم چگونه وارد شم؟
    4
    7
    پاسخ ها:
    ستایش رضایی | ۴ سال پیش
    من دوست دارم وارد شغل بازیگری شوم میتونید منو همراهی کنید
    4
    15
    زینب گلوی | ۵ سال پیش
    چه طور بازیگری بشم وچگونه بازی کنم
    1
    12
    زینب گلوی | ۵ سال پیش
    دیدم اینکه بازیگرانی که خوب بازی کردن از اونا درس خوبی بگیرم
    4
    14
    
    hits