دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب عکس: 14 تفسیر و تعبیر عکس گرفتن در خواب
7
زمان مطالعه: 4 دقیقه
خواب عکس دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن عکس در خواب را در دلگرم بخوانید .

تعبیر عکس در خواب چیست ؟

تعبیر خواب عکس ، تعبیر خواب عکس گرفتن ، تعبیر خواب سوزاندن عکس ، تعبیر خواب گم شدن عکس ، تعبیر خواب عکس رنگی و... از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

separator line

تعبیر خواب عکس

1- عکس در خواب نشانه خاطرات و شخصی است که شما به او خیلی علاقه دارید. این فرد ممکن است کسی باشد که شما قبلا عاشق او بودید و اکنون تصمیم گرفته اید که از او جدا شوید. زیرا می دانید که نمی توانید او را خوشبخت کنید اما دوست دارید باز هم تلاش کنید و به نوعی به او برسید.
2- اگر درخواب دیدید که عکس شخصی تان را پنهان کردید و دوست نداشتید دیگران از آن خبر دار شوند تعبیرش این است که افرادی که دور و برتان هستند کاملا غیر قابل اعتمادند و شما به هیچ وجه دوست ندارید مسائل شخصی تان را برای آنها بازگو کنید.
3- اگر در خواب دیدید که عکسی پیدا کردید تعبیرش این است که با شخصی ملاقات میکنید که دیدگاه شما را نسبت به زندگی تغییر میدهد. او به شما کمک می کنید که بر ترس های خود غلبه کنید و زندگی تازه ای را تجربه کنید.
4- عکس فروختن در خواب نشانه این است که باید تلاش زیادی برای زندگی کنید. شما راه سودآوری و پول درآوردن را نمی دانید. سعی کنید مسیر درستی را انتخاب کنید تا به این شکل تحت فشار نباشید. اگر فکر میکنید که در کارتان پیشرفت نمیکنید به دنبال کار دیگری باشید.
5- اگر در خواب دیدید که به کسی عکس هدیه دادید تعبیرش این است که با آن شخص ازدواج خواهید کرد. او برای شما خیلی مهم است و تا آخر عمر به او وفادار خواهید ماند.


تعبیر خواب عکس گرفتن

6- اگر در خواب دیدید که مدام از خود عکس میگرفتید تعبیرش این است که خود شما مانع پیشرفت خودتان هستید. شما به چیزهای بی اهمیت وابسته می شوید و آینده خود را خراب میکنید. سعی کنید جسور باشید و به دنبال موفقیت بدوید. نه اینکه وابستگی، سرعت کار را از شما بگیرد.


تعبیر خواب عکس پاره شده

7- دیدن عکس کثیف و پاره شده یا عکسی با مضمون وحشت در خواب نشانه این است که از تصمیمی که گرفته اید پشیمان خواهید شد. احتمالا تصمیم گرفته اید که به کسی که شما را یکبار آزرده است، شانس دوم بدهید. سعی کنید این فرصت جدید را به هر کسی نداده وکمی عاقلانه بیاندیشید.
8- اگر در خواب دیدید که عکسی را پاره کردید تعبیرش این است که از آن شخص نا امید شده اید. کسی که او را دوست داشتید، به احتمال زیاد چهره واقعی اش را نشان داده است و به همین خاطر، بسیار غصه دار و اندوهگین هستید. سعی کنید با حقیقت روبرو شوید و بدی دیگران را انکار نکنید.


تعبیر خواب گم شدن عکس

9- اگر در خواب دیدید که عکستان را گم کرده بودید تعبیرش این است که اولویت های شما تغییر کرده و وقت کافی برای خانواده ندارید. یاد بگیرید که زمان خود را مدیریت کنید تا کسانی که دوستشان دارید از شما دلگیر نشوند.


تعبیر خواب سوزاندن عکس

10- سوزاندن عکس در خواب نشانه این است که به زودی کسی را که یک عمر عاشقش بودید، را فراموش خواهید کرد. سرانجام گذشته را پشت سر میگذارید و با افراد جدیدی آشنا می شوید و تجربیات جدیدی همه کشف خواهید کرد.


تعبیر خواب عکس روی دیوار

11- اگر در خواب دیدیدکه روی دیوار عکس آویزان میکردید، تعبیرش ترس شما از تنها ماندن است. زندگی عاطفی شما در حال حاضر با مشکلات جدی مواجه شده است.


تعبیر خواب عکس سیاه و سفید

12- دیدن عکس و سیاه و سفید در خواب نشانه این است که به زودی با کسی ملاقات میکنید که مدت های طولانی او را ندیده اید.
13- اگر عشق سابقتان را روی عکس سیاه و سفید دیدید، تعبیرش این است که دست از عشق او نکشید و صبور باشید.


تعبیر خواب عکس رنگی

14- دیدن عکس جدید دیجیتالی و رنگی در خواب نشانه لحظات زیبا و شاد شما در کنار عزیزانتان است. به زودی در یک عروسی، جشن تولد تا مراسم شادی دعوت می شوید.

ترجمه : معصومه راهی

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (7 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits