دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
Niken موتورسیکلت سه چرخ یاماها

موتورسیکلت سه چرخ Niken یاماها رونمایی شد

Niken موتورسیکلت سه چرخ یاماها
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شرکت یاماها به تازگی از موتورسیکلت جدیدی مسابقه ای اما سه چرخی رونمایی کرده که Niken نام دارد. موتورسیکلتی که طراحی مدرنی داشته و سواری آسانی می‌توان در آن داشت

شرکت یاماها به تازگی از موتورسیکلت جدیدی مسابقه ای اما سه چرخی رونمایی کرده که Niken نام دارد. موتورسیکلتی که طراحی مدرنی داشته و سواری آسانی می‌توان در آن داشت. نیکن یک موتورسیکلت کامل است و می تواند تجربه سواری فوق العاده ای را به سرنشین ارائه دهد. این محصول جدید یاماها طراحی منحصربفردی داشته و متفاوت از دیگر موتورهای سه چرخ است.

موتورسیکلت سه چرخ با قدرت دوچرخ

زیرا شرکت ژاپنی دو چرخ برای قسمت جلو و یک چرخ برای قسمت عقب در نظر گرفته است. افراد در این محصول جدید یاماها تجربه سواری فراتر از یک موتورسیکلت را خواهند داشت. البته پیشتر پیجو موتورسیکلت سه چرخی به نام Piaggio MP3 را عرضه داشته که توانست بسیار با استقبال بالایی رو به رو شود و تجربه خوبی را رقم زند. در این بین برند ژاپنی چون یاماها نیز توانسته با معرفی محصولی چون Niken موتوری را معرفی کند که می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. با سوار شدن در Niken اعتماد بنفس به عنوان رانندگی با موتورسیکلت بیشتر می شود از این رو می توان انتظار سواری لذت بخشی را داشت.

البته در مقایسه با MP3 که می تواند سرنشینان بیشتری را در خود جای دهد، نیکن بیشتر مناسب یک سرنشین است و نمی توان آن را برای چند سرنشین ایده آل دانست. یاماها در حال حاضر با مدل های Tesseract و OR2T توانسته تحسین برانگیز باشد که موتورهای سه چرخی محسوب می شدند و عجیب به نظر می رسیدند. شرکت یاماها در سال 2015 یک کانسپت موسوم به MWT-9 سه چرخ را معرفی کرد و حال به نسخه تولیدی آن Niken رسیده است.

جزئیات فنی کمی در دسترس است اما پیش بینی می شود یاماها پیشرانه قدرتمندی برای این سه چرخ در نظر گرفته باشد. با پلتفرم MT09 مدل روی سه چرخ قرار گرفته و استایل یک موتورسیکلت مسابقه ای دارد. طول 2150 میلیمتری در کنار عرض 885 میلیمتری آن را برای حمل و نقل مناسب ساخته است.

یاماها پیشرو در صنعت موتورسیکلت

در برخی نقاط شباهتی به MP3 دارد اما محصول جدید یک مدل قدرتمندتر و تهاجمی به نظر می رسد. شاید Niken در ساختار عجیب به نظر برسد موضوعی که در همه سه چرخ ها به چشم می خورد اما یاماها یک مدل کامل و تهاجمی در بخش سه چرخ ها توسعه داده که ثبات بیشتری را در حرکت دارد. چرخ های کوچک اما با ضخامت بزرگ می تواند شرایط را جهت حرکت با سرعت بالا فراهم سازد.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا جزئیات کافی بدست آورد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits