دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تورهای خوشمزه‌ی ایرانی برای شکم‌گردی در تعطیلات نوروز ۹۸
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
سفر در برنامه‌های سالانه‌ی خانواده‌ها باید سهم داشته باشد. این سهم نیاز به برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد که به شما کمک کند بهترین انتخاب را داشته باشید و بتوانید خاطره‌ای خوش برای خود و خانواده‌تان...

سفر در برنامه‌های سالانه‌ی خانواده‌ها باید سهم داشته باشد. این سهم نیاز به برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد که به شما کمک کند بهترین انتخاب را داشته باشید و بتوانید خاطره‌ای خوش برای خود و خانواده‌تان بسازید. این کار را کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر برای شما انجام داده‌اند و بهترین پیشنهادها را پیش‌روی شما گذاشته‌اند. به این فهرست نگاهی بیاندازید.

خوردن ماهی برشته در ساحلی با تور قشم

تورهای خوشمزه‌ی ایرانی برای شکم‌گردی در تعطیلات نوروز ۹۸

تور قشم ، زیباترین خاطره‌ی شما از سفر به جنوب است و شما می‌توانید در بکرترین جزیره‌ی خلیج فارس چند روزی را اقامت داشته باشید و بهترین خاطراتتان را بسازید.

این بار با فهرست آژانس مقتدر سیر همراه باشید و تلاش کنید فهرست شکم‌گردی‌ شهرهای خوشمزه‌ی ایران را به خاطر بسپارید.

ماهی برشته، اصلی‌ترین غذای این جزیره است که نباید خوردن آن را از دست بدهید؛ در اینجا شکم ماهی سرخو و سنگسر را با سبزی های معطر مثل گشنیز، شوید، پیاز خرشدشده، فلفل، ادویه و فلفل سبز پر می‌کنند و بر روی آتش و یا ذغال برشته می‌کنند. شاید باور نکنید مزه‌ی این ماهی دیگر هیچ‌وقت از زبانتان بیرون نمی‌رود! فراموش نکنید که حتما بعد از خودرنش رطب و ماهی با چای داغ بخورید که سردی ماهی را از بین ببرد.

توصیه‌ی راهنماهای محلی در قشم این است که پس از گشت و گذار در دیدنی‌های جزیره غذاتهای خوشمزه را در رستوران‌های محلی بخورید و امتحان کنید، انواع پلوهای مخلوط و غذاهایی با ترکیب خرما و رطب را سفارش دهید و با مزه‌ی آنها آشنا شوید.

این فصل‌ها بهترین زمان سفر به این جزیره است. هوا دل‌انگیز و بهاری است و هنوز حجم زیادی از مسافران به جزیره نرسیده‌اند.

ممکن است هماهنگی برای این روزها سخت باشد، برای همین می‌توانید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی کنید و با خرید تور قشم نوروز 98 تعطیلات عید را در اینجا خوش بگذرانید.

چشیدن غذاهای عربی با دستپخت ایرانی در تور کیش

تورهای خوشمزه‌ی ایرانی برای شکم‌گردی در تعطیلات نوروز ۹۸

تور کیش ، یکی از مدرن‌ترین سفرهای داخلی است. شما در میان سرمای ایران به جزیره‌ای خوش آب و هوا و بهاری می‌رسید که امکانات مناسب و تجهیزات گردشگری فراوانی دارد و حال شما را دگرگون می‌کند. انواع هتل‌های لوکس 5 ستاره‌ی ساحلی و ورزش‌ها و بازی‌های آبی تنها بخشی از خوشگذرانی‌های جزیره است که باید برای آنها برنامه‌ریزی کنید.

اما فراموش نکنید شما به جزیره‌ای جنوبی آمده‌اید که می‌توانید متفاوت‌ترین غذاهای جنوبی را در آنجا امتحان کنید؛ مجبوس لحم یکی از اصلی ترین غذاهای محلی جزیره است. این غذای خوشمزه از پخته شدن برنج با ادویه های عربی، نخود و کشمش درست می‌شود و همرا با گوشت، مرغ و یا ماهی سرو می شود.

اگر به مزه‌ی شیرین خیلی عادت ندارید، به سراغ ماهی‌های ویژه‌ی جزیره بروید و مزه‌ی ماهی سرخ شده و یا کبابی را با ادویه‌های تند عربی امتحان کنید.

کارشناسان آژانس مقتدر سیر به شما پیشنهاد می‌کنند، غذاها را در رستوران کوه نور کیش امتحان کنید و هم از غذا و هم از فضای آن لذت ببرید.

اگر سفر هم‌اکنون برای شما سخت است می‌توانید با برنامه‌ریزی دقیق به وب سایت مقتدر سیر مراجعه کنید و تور کیش نوروز 98 را بخرید.

ثبت طعم به‌یادماندنی‌ترین کباب شیشلیک دنیا در تور مشهد

تورهای خوشمزه‌ی ایرانی برای شکم‌گردی در تعطیلات نوروز ۹۸

اگر برای تعطیلات عید برنامه‌ریزی ویژه‌ای نکرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم با تور مشهد نوروز 98 میهمان شهر زیبا و آرام مشهد شوید. در اینجا هم دلتان آرام می‌شود و هم با برنامه‌های فرهنگی و دید و بازدیدهای تفریحی و گردشگری حالتان دگرگون می‌شود.

اگر هم‌اکنون از وب سایت مقتدر سیر برنامه‌ی تورها را بخیرد با قیمتی ارزان‌تر از همیشه می‌توانید تعطیلات عید را بدون نگرانی از اقامتگاه بگذرانید. امکانات و تجهیزات گردشگری در مشهد زیاد است و نباید بابت آن نگران باشید. اما این را در نظر داشته باشید که در فصل مسافر گاهی بدست آوردن هتل مناسب برای اقامت کمی سخت می‌شود و ممکن است خواسته‌های شما پاسخ داده نشود.

بعد از آنکه یک‌روزی را در حرم امام رضا (ع) گذراندید و با برنامه‌های و نیایش دسته جمعی آنها همراه شدید، سری هم به خوشمزه فروشی‌های مشهد بزنید و حسابی با مزه‌ی این شهر آشنا شوید

حتما همه مسافران مشهد با شیشلیک آشنا هستند و می‌دانند که باید آن را امتحان کنند. به شما پیشنهاد می‌کنیم به منطقه ییلاقی طرقبه بروید و در رستوران‌های آنجا این غذا را نوش جان کنید. گوشت راسته بره که به بهترین شکل کباب می‌شود دل هر آدمی را می‌برد! آن را از دست ندهید و فراموش نکنید چنگالی یکی از دسرهای خوشمزه‌ی مشهد را امتحان کنید و دلتان را برای همیشه در این شهر جای بگذارید.

سفر به مشهد در همه‌ی فصل‌ها عالی است و می‌توانید هر وقت که خواستید برای بهترین هتل‌ها و لوکس‌ترین اقامتگاه‌ها برنامه‌ریزی کنید. اگر فرصت دارید این آخر هفته را با تور مشهد میهمان این شهر زیبا و آرام شوید.

منبع : ویرلن



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits