دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با بهترین مکان های توریستی سوئیس
1
زمان مطالعه: 7 دقیقه
مکان های دیدنی سوئیس:صخره های سرازیری، برف های کو آلپ، زرق و برق های اطراف دریاچه های آبی، دره های زمردی، یخچال ها و مناظر زیبا و درخشان، همگی تنها گوشه ای از زیبایی های این کشور می باشند

مکان های دیدنی سوئیس

برای لذت بردن از مناظر کوهستانی و روستاهای عجیب و غریب و جالب باید پا به کشوری مثل کشور سوئیس بگذاریم. شاید با توجه به داستان هایی که در مورد این کشور خوانده اید و داستان هایی که سراسر ضرب و شتم بوده است کمی برای رفتن به این کشور دچار تردید باشید. صخره های سرازیری، برف های کو آلپ، زرق و برق های اطراف دریاچه های آبی، دره های زمردی، یخچال ها و مناظر زیبا و درخشان، همگی تنها گوشه ای از زیبایی های این کشور می باشند. در میان دره های کوهستانی و دریاچه های غواصی، مجتمع های بین المللی جهانی با پیاده روی، دوچرخه سواری، کوهنوردی، پاراگلایدر، اسکی و سورتمه را در خود جای می دهد.

در اصل ببش تر مسافران فقط برای هیجان به این کشور می آیند، اما مناظر بسیاری در این کشور با جاذبه های فرهنگی وجود دارد. شهرهای تاریخی مانند زوریخ، ژنو و لوزان، از لحاظ تاریخی، دارای موزه ها و گالری های عالی، ساختمان های تاریخی و جشنواره های مشهور موسیقی هستند. پایتخت برن با یک شهر قدیمی قرون وسطایی خیره کننده است که در آن یک رودخانه بسیار زیبا نیز قرار گرفته است. آلمان، ایتالیا، اتریش و فرانسه در مرز سوئیس قرار دارند و زبان و آداب و رسوم آنها این کشور را با پیچیدگی چند فرهنگی روبرو کرده است. از معماری ایتالیایی تیکینو گرفته تا گویش های Romansch از سوئیس و لاتین Romansch نمونه های دیگری از ترکیب فرهنگی می باشد. بعضی اوقات سوئیس می تواند به اندازه چندین کشور عمل کند. با وجود این فرهنگ‌های ترکیبی باز هم این کشور ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد.

ماتر هورن Matter horn

ماتر هورن Matterhorn، نقطه اوج و برجسته کشور سوئیس می باشد. یکی از بلند ترین قله های کوه های آلپ است که در مرز با ایتالیاقرار گرفته است. این قله افسانه ای به 4،478 متر منتهی می شود و چهار شیب آن در جهت نقطه قطب قرار دارد. نخستین اجلاس سران در سال 1865 برگزار شد، هنگامی که چهار نفر از کوه نوردان در طی فرود جان باختند. امروزه، هزاران کوهنورد با تجربه در هر تابستان به اینجا می آیند.
در پای این قله توانمند، روستای جذاب زرمات، یک مجتمع بین المللی عالی با زمین های اسب سواری، چترهای عجیب و غریب و رستوران ها و هتل های جهان قرار گرفته است. برای حفظ کیفیت هوا و محیط آرام، وسایل نقلیه موتوری در روستا ممنوع است. در زمستان، اسکی بازان می توانند بیش از 300 کیلومتر از دامنه ها را پیاده روی کنند. در تابستان، شنا و تنیس به دنبال پیاده روی، دوچرخه سواری و صعود در کوه های اطراف رایج می باشد. در فصل تابستان نیز یخچال اسکی در این کشور موجود است.

مکان های دیدنی سوئیس
ماتر هورن

جانگ فرا جوچ Jungfraujoch

یکی از محبوب ترین تجربیات در شهر زیبای اورنبرن برنیز، سفر قطار به یونوگرافوچ، "قله اروپا" می باشد. یک تراس قابل مشاهده و رصدخانه علمی در ارتفاع3،454 متری قرار گرفته است. طولانی ترین یخچالهای طبیعی در اروپا، یخچالهای بزرگ Aletsch در Jungfraujoch آغاز می شود و یک میراث جهانی یونسکو به حساب می آید.دیگر مسیر های محبوب عبارتند از: Panorama Way که شیب رو به آفتاب دارد، دنباله ارتفاع بالا از هلنشتاین به Brandegg از طریق زمینه های گل، مراتع کوهستانی و جنگل می باشد. در این منطقه اتومبیل های سنگین و کامیون ها به ندرت دیده می شود و بسیار محدودیت دارد.

مکان دیدنی سوئیس
جانگ فرا جوچ

گرین دل والد Grindelwald

یک روستای یخبندان در منطقه Jungfrau است، که یک پایگاه عالی برای استراحت بعد از کوهنوردی در کوه های اطراف می باشد. این روستا در پایه کوه های برفی پوشانده می شود و یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین روستا های کشور سوئیس است. دره بالا یک دره کوهستانی، به نام Wetterhorn می باشد. شکل و چهره ی این صخره ها در این روستا شبیه یکی از درخشان ترین و سخت ترین صخره های سیاره می باشد. بین کوه ها و یخچال های طبیعی در این کشور می توانید چرخ بزنید و نهایت لذت را ببرید. برای بهترین دیدگاه ها، فالورن، در 2681 متر، پانورامای نفس گیر از قله های غول پیکر را فتح کرده است.

مکان سوئیس
گرین دل والد

اینتر لیکن Interlaken

اینتر لیکنInterlaken یکی از محبوب ترین استراحتگاه های تعطیلات تابستانی در کشور سوئیس است که بین دریاچه Thun به غرب و Lake Brienz به شرق قرار گرفته است. در مرکز شهر، طبیعت های شگفت انگیز با زیبا سازی های شهری با 35 هکتار فضای باز قرار گرفته است. . باغ های گل، هتل ها و کافه ها، کلوپ ها افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. اطراف این استراحتگاه توسط جاده های نفس گیر و کوه ها محاصره شده است. قله های قدرتمند آیرر، مونچ و یونگرافو برج بالای شهر را ارائه می دهد که فرصت های عالی برای فتح کوه های آلپ است. پیاده روی، صعود، سرازیر شدن، و قایقرانی، جزء اقدامات هیجان انگیز در این استراحتگاه می تواند باشد.

اینتر لیکن
اینتر لیکن

لوکورن Lucerne

یک دریاچه درخشان آبی که توسط کوه ها احاطه شده است را تصور کنید، یک شهر قدیمی قرون وسطایی بدون ماشین، پل های پوشیده شده، خیابان های ساحلی، ساختمان های تاریخی فرورفته و پلان های پراکنده خورشید با چشمه های شکسته، همه و همه زیبایی ها و جاذبه های کشور سوئیس می باشد. . جای تعجب نیست که لوکورن نقطه عطفی برای گردشگران است. این شهر مهم سوئیس، به خاطر کنسرت های موسیقی اش مشهور است که در سالن جشنواره بین المللی موسیقی برگزار می شود که هر ساله از تکنسین های مشهور، و ارکسترهای مشهور دعوت می کند. این کشور مرکز فرهنگ و کنوانسیون یکی از سالن های کنسرت برجسته جهان است.

مکان های دیدنی سوئیس
لوکورن

دریاچه ژنوا Geneva Lake

دریاچه ژنو، بزرگ ترین دریاچه آلپ در اروپا بوده و مرز سوئیس / فرانسه را گسترش می دهد و در سواحل برخی از محبوب ترین شهرهای سوئیس قرار دارد. شهر ژنو ( Genève فرانسوی؛ ژنرال آلمانی) بین قله های پر از برف در نقطه ای قرار دارد که آن را به دریاچه ژنو وصل کرده است. این پایتخت صلح فرانسوی، محل اقامت اروپا در سازمان ملل است و ترکیبی خوشایند از جوی دویور فرانسه و ساختمان های سوئیس را به نمایش می گذارد. پارک ها و باغ ها دریاچه را محاصره می کنند و این شهر قدیمی یک مکان دوست داشتنی در میان ساختمان های تاریخی می باشد که واقعا ارزش قدم زدن دارد. Jet d'Eau، چشمه ای در دریاچه ژنو که 150 متر می باشد و معروف ترین جاذبه ی این شهر است. جاذبه های فرهنگی دیگر شامل خانه اپرا و تئاتر بزرگ می باشد که اقدامات بین المللی را در آن انجام می دهند.

ژنو
دریاچه ژنو

مونتریوکس Montreux

دریاچه های آبی مانند، یخچالهای طبیعی، قله های ناهموار، جنگل های آلپ و آفتاب های پر نور، سنت موریتس را به یکی از مهمترین کوه های جهان تبدیل کرده است. هتل های Palatial و رستوران های گران قیمت برای این دوره باعث رفت و آمد های مکرر در این شهر شیک شده است که میزبان دو بازی المپیک زمستانی می باشد. در یک دره کوهستانی 1800 متر بالاتر از سطح دریا، شهر به دو بخش تقسیم شده است: که سنت موریتس دوف در یک قله ی آفتابی مشرف به دریاچه سنت ماریتز قرار دارد. بخشی دیگر از شهر، سنت ماریتز در نزدیکی دره قرار گرفته که در واقع ساحلی است که مسکن در آن جا ارزان تر است. مردم طیف وسیعی از ورزش های زمستانس مثل اسکی، اسنوبورد، اسکیت، و دوچرخه سواری را در معرض 1.2 کیلومتر پیشرفته Cresta Run اجرا می کنند.

در تابستان، پیاده روی، دوچرخه سواری و آبریز در این منطقه فراوان است. اسکی های یخچالی نیز در تابستان موجود است. علاوه بر تمام این ها، مناظر کوه چشم انداز، سنت موریتس یک تقاطع فرهنگی ایجاد کرده است. زبان های آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، و انگلیسی همه در مناطق اطراف صحبت می شود - و به دلیل وجود زبان های مختلف بسیاری از بازدید کنندگان بین المللی و پهلوانان بین المللی به این کشور می آیند

سوئیس
مونتریوکس

در این رابطه بیشتر بدانید:

10 جاذبه توریستی در کشور هلند

با روش های موفقیت اپراتورهای گردشگری آشنا شوید

مکان های گردشگری و زیبای پاریس

بهترین مکان های گردشگری آنتالیا را بشناسید.

ترجمه و تولید مجله دلگرم

مهتاب جهاندار



این مطلب چقدر مفید بود ؟
0.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits