دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چربی سوز قوی برای از بین بردن چربی های شکم

چربی سوزی شکم در 7 روز با این معجون خوراکی

چربی سوز قوی برای از بین بردن چربی های شکم
29
زمان مطالعه: 6 دقیقه
چربی سوز شکم برای از بین بردن چربی ها در 7 روز - برای داشتن شکم صاف ما راه حلی یافته ایم که می‌توانید سریع چربی های اضافه را آب کنید

آیا برای شما هم پیش آمده که برای کاهش وزن ، تمرینات شدید و رژیم سختی داشته اید و چربی اکثر قسمت‌های بدن‌تان به جز چربی نواحی شکم کاهش یافته باشد ؟

معجون طبیعی چربی سوز برای آب کردن شکم در 7 روز

این مشکل برای اکثر افرادی که قصد لاغر شدن و چربی سوزی را دارند , رخ می‌دهد. سوزاندن چربی بخش‌های دیگر بدن در مقایسه با چربی ناحیه شکم بسیار آسان‌تر است. جای تعجب نیست که این ناحیه چربی "چربی سرسخت" نامیده می‌شود. اما تسلیم نشوید ، زیرا ما راه حلی یافته ایم که می‌توانید به سرعت شکمی صاف داشته باشید. اگر تمایل دارید بدانید، با من در مجله دلگرم همراه شوید

قبل از اینکه در مورد معجون جادویی چربی سوز که می تواند چربی شکم‌تان را بسوزاند صحبت کنیم، ابتدا بهتر است بدانید که چرا کاهش وزن کاری دشوار است ؟

چربی سوز شکم

چربی شکم

چرا سوزاندن چربی شکم دشوار است؟

هنگامی که پرخوری می‌کنید، اولین ناحیه ای که علائم افزایش وزن را نشان می دهد قطعا معده شما است. نه تنها عادات غذایی ناسالم، بلکه شغل های اداری و پشت میز نشینی نیز می تواند به راحتی چند سانتی متر به دور کمرتان بیافزاید. عدم فعالیت منجر به از دست رفتن وتحلیل عضلات می شود، و این خود باعث کاهش توان بدن برای سوزاندن کالری می شود. به همین دلیل است که چربی در ناحیه شکم انباشته می‌شود، حتی ممکن است کمتر غذا بخورید و بیشتر ورزش کنید اما فایده‌ای نداشته باشد.

شکم برآمده نه تنها جلوه ای زشت دارد، بلکه خطری را به شما گوشزد می‌کند، چرا که می تواند نشانه ای از بیماری قلبی باشد.

عوامل موثر بر چاقی شکم

مشروبات الکلی

نوشیدن الکل می تواند کالری بیش از حد تصور به بدنتان اضافه کند. الکل موجب افزایش دور کمرتان می شود. اکنون شما فهمیدید که چرا شکم تان شبیه شکم آبجوخور، متورم شده است

الکل


سن و سال

یک دختر نوجوان نسبت به یک زن 30 ساله سریع تر می تواند وزن خود را کاهش دهد. دلیلش ساده است. با افزایش سن، میزان متابولیسم کاهش می یابد و همچنین توانایی بدن برای سوزاندن چربی نیز کاهش می‌یابد. عدم تعادل هورمونی و یائسگی باعث انباشتگی چربی بیشتری در اطراف شکم می شود. بنابراین، اگر شما آسوده خاطر هستید که برای کاهش وزن هنوز فرصت دارید، این، یک زنگ بیداری است.

چاقی بزرگسالان


شیوه های غلط ورزش

هنگامی که شما برنامه ای برای تمرین ورزشی دارید، سعی کنید با مربی تناسب اندام مشورت کنید. ممکن است تمرینی برای دوستتان قابل اجرا و سودمند باشد، اما برای شما موثر نباشد. با مربی صحبت کنید تا فعالیت / تمرینات را با توجه به نوع بدن و ظرفیتش پیشنهاد کند. به عنوان مثال، فرد مبتلا به هموگلوبین کم، قادر به دویدن نیست، زیرا به علت کمبود آهن در بدن، فعالیت قلب برای پمپاژ خون دو برابر می شود. بنابراین، قبل از شروع تمرین، مربی به شما کمک می کند تا نقاط قدرت و ضعف بدن تان را بدانید. زیرا شما نمی‌خواهید که با یک مشکل جسمانی دیگری روبرو شوید، آیا اینطور نیست؟

ورزش ناصحیح


نوع مواد غذایی که مصرف می کنید

وقتی که از چربی شکم‌تان‌ صحبت می کنید، بیشتر حالت تورم و التهاب شکم است. اگر بیش از حد فست فود و غذاهای آماده مصرف می کنید، یا غذاهای ناسالم و هله هوله از جمله چیپس و همچنین نوشیدنی های گازدار و غذاهای فرآوری شده مصرف می کنید، اینها توانایی بدن را در سوزاندن چربی اطراف شکم خنثی می‌کنند. همیشه غذاهای طبیعی میل کنید، زیرا دارای خاصیت ضد التهابی هستند

فست فود و چاقی


فشار و استرس

امروزه یکی از عوامل موثر در افزایش وزن، افزایش سطح استرس است. برنامه کاری پراسترس، افزایش مسئولیت های خانه، محیط خانه و کار - این عوامل می توانند به افزایش سطح استرس منجر شوند. ممکن است برای رفع استرس نسبت به مصرف یک بطری آبجو یا یک بسته چیپس تمایل پیدا کرده باشید. احساس آرامش و راحتی که این خوراکی ها به شما می دهند، از نظر عاطفی میل به پرخوری را افزایش می دهند. علاوه بر این، هورمون استرس، کورتیزول، با چربی احشایی مرتبط است. در نهایت باید گفت که آرام باشید و استرس را از خود دور کنید، سرگرمی و یا ورزش مورد علاقه‌تان را دنبال کنید تا بتوانید به راحتی سطح استرس تان را کاهش دهید.

چربی سوزی شکم در 7 روز با این معجون خوراکی


کمبود خواب

بهترین راه برای کاهش وزن، داشتن خواب کافی است. کمبود خواب منجر به کاهش سطح انرژی می شود و همین باعث تمایل به مصرف غذاهای شیرین می شود، و مصرف آنها در نهایت منجر به افزایش وزن می گردد.

چربی سوزی شکم در 7 روز با این معجون خوراکی


آیا شما سالم هستید؟

آخرین باری که بدنتان را چک آپ کردید، چه زمانی بود؟ هر فرد باید حداقل یکبار در سال یک چک آپ کامل از بدن انجام دهد. نیاز بدن، توانایی و شرایط بدن‌تان با توجه به نوع مصرف مواد غذایی و محیط زیست تغییر می کند. بنابراین، تغییرات ایجاد شده در بدن‌تان را بررسی کنید. افراد مبتلا به مشکلات تیروئید و سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS)، نسبت به افراد سالم، هنگام کاهش وزن بیش‌تر با مشکل روبرو می شوند

اکنون که پی بردید به چه دلایلی نمی توانید کاهش وزن داشته باشید ، بیایید برای کاهش چربی شکم یک نسخه جادویی را دنبال کنیم. این یک راه حل ساده است و همه نگرانی های کاهش وزن شما را رفع می کند. آیا تمایل داریدکه بدانید آن نسخه جادویی چیست؟ بفرمایید:

سرکه سیب وعسل برای شکم صاف


طرز تهیه معجون چربی سوز شکم

مواد لازم

1 فنجان آب انگور تازه یا آب پرتقال

1 قاشق چایخوری عسل

2 قاشق چای خوری سرکه سیب

برای تهیه این معجون همه مواد تشکیل دهنده را در یک مخلوط کن ریخته و مخلوط کنید.

نحوه مصرف

به مدت یک هفته قبل از غذا ، دوبار در روز، یک لیوان بخورید. بعد از 3 هفته شما خودتان متوجه تفاوت خواهید شد. اگر می خواهید این روش درمانی را ادامه دهید، حداقل دو هفته یکبار وقفه بیندازید

پس از مصرف چه اتفاقی می افتد؟

این نوشیدنی، چربی های اضافی و آب اضافی بدن را از بین می برد.

احتیاط

اگر بعد از مصرف این معجون، احساس ناراحتی می کنید، بلافاصله مصرف آن را قطع کنید یا با متخصص تغذیه مشورت کنید

آیا شما هم قبلا از این معجون استفاده کرده اید ؟ آیا دوست دارید که شکم صافی داشته باشید؟ از چه راهکارهایی استفاده کرده اید؟ خوشحال می شویم که نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

ترجمه و گرد آوری
سهیلا مقصودی
بخش سلامت مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (29 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits