دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۱۵ نرم افزار مناسب جایگزین اینستاگرام کدامند ؟
2
زمان مطالعه: 6 دقیقه
اینستاگرام یکی از محبوب ترین برنامه ها در بین برنامه های شبکه اجتماعی میباشد. اگر به هر دلیلی دنبال برنامه های مشابه اینستاگرام هستید، ما آن ها را به شما معرفی می کنیم.

بهترین برنامه های جایگزین اینستاگرام

تقریبا هرکسی که در جهان با گوشی هوشمند کار کرده باشد با برنامه اینستاگرام آشنایی دارد. شبکه اجتماعی عظیم با نزدیک به یک میلیارد نفر کاربر بدون شک محبوب ترین نرم افزار ویرایش و به اشتراک گذاری عکس در حال حاظر است. اگر به هر دلیلی دنبال برنامه های مشابه هستید، ما آن ها را به شما معرفی می کنیم.

جایگزین مناسب اینستاگرام

دانلود برنامه های مشابه اینستاگرام ایرانی و خارجی

با توجه به تعداد کاربران و ویژگی های این شبکه اجتماعی شاید نتوان جانشین و یا جایگزینی برای آن انتخاب کرد. اما برنامه های مشابهی هم هستند که سعی می کنند این شرایط را در خود به وجود بیاورند و با نقطه قوت مشخصی به کار خود ادامه می دهند.

1. برنامه Ello ، جایگزین جدید اینستاگرام

برنامه Ello را می توان به عنوان بهترین برنامه که توانایی جایگزین را دارد معرفی کرد. این اپلیکشن برای اندروید و iOS طراحی شده و به صورت رایگان در اپ استور وجود دارد. هدف اصلی برنامه برای هنرمندان و ایجاد خلاقیت است. این برنامه انعطاف پذیری بالایی برای ایجاد پست های گوناگون دارد. این برنامه برای شما خصوصا اگر در زمینه ای مانند عکاسی فعالیت می کنید، جالب خواهد بود.

2. برنامه مشابه اینستاگرام Retrica

احتمالا خیلی از شما برنامه Retrica را همین الان نیز در گوشی خود داشته باشید. گزینه های سفارشی و فیلتر های متنوع برای سلفی گرفتن آن را به برنامه ای پرکاربر تبدیل کرده است. طبق آمار روزانه ۸۰ میلیون عکس با این برنامه گرفته می شود. با قابلیت به اشتراک گذاشتن و تعداد کاربران ۳۵۰ میلیونی، می توان آن را به عنوان گزینه ای مناسب در این لیست دید.

3. بهترین جایگزین اینستاگرام Flickr

برنامه Flickr یکی دیگر از بهترین برنامه های شبیه اینستاگرام است. این برنامه برای اشتراک گذاری عکس و ویدیو در اکثر پلتفرم های رایج اندروید، iOS، ویندوز و لینوکس موجود است. اگر شما علاقه مند به عکاسی هستید، این برنامه می تواند شما را راضی نگه دارد.

4. برنامه Dayflash برای جایگزینی اینستاگرام

برنامه Dayflash شبکه اجتماعی جایگزین اینستاگرام است و فعلا فقط برای iOS منتشر شده است. این سرویس می تواند یک پلتفرم برای ارائه هنر باشد که امکان به اشتراک گذاری را فراهم کرده است.

5. دانلود Stellar برای اشترک گذاری عکس با دیگران

کاربران در برنامه Stellar می توانند تصاویر و فیلم ها را آپلود کنند و از آن ها برای اشتراک گذاری در قالب های مختلف استفاده نمایند. سایر کاربران می توانند به همان شکل که پست های اینستاگرام را می خوانند، این پست ها را هم ببینند.

6. برنامه SW/NG برای جایگزین اینستاگرام در اپل

برنامه SW/NG در پلتفرم iOS ساخته شده و از سال ۲۰۱۶ انتشار یافته است. ایده این شبکه این است که عکاسی را به زندگی اضافه کنید. این برنامه برای تست خلاقیت شما یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

7. استفاده از ۵۰۰px به جای اینستاگرام

برنامه ۵۰۰px در پلتفرم های اندروید و iOS وجود دارد و با بیش از ۱۱ میلیون کاربر، یک برنامه محبوب در جامعه عکاسی می باشد. هشتگی در این برنامه مشاهده نمی شود و تمرکز صرفا روی به اشتراک گذاری شده است. این سرویس از سیسنم جدا کردن ترکیب ها هم استفاده می کند تا فقط عکسی را که دوست دارید ببینید،

8. دانلود برنامه اشتراک تصاویر Oggl

برنامه Oggl هم اختصاصا روی پلتفرم iOS منتشر شده است. این سرویس توسط تیم برنامه Hipstamatic ایجاد شده است که نسبت به آن بهتر و هوشمند تر است و کارکردی شبیه اینستاگرام دارد.

9. استفاده از برنامه Pinterest به جای اینستاگرام

شبکه اجتماعی Pinterest نیز امکان آپلود و اشتراک گذاری عکس را به شما می دهد. امکان اضافه کردن توضیح و کپشن نیز در عکس وجود دارد که برای علاقه مندان به مد و.. مناسب به نظر می رسد.

10. استفاده از SmugMug به عنوان جایگزین اینستاگرام

برنامه SmugMug را می توان جایگزین اینستاگرام برای کار های حرفه ای انتخاب کرد. این برنامه به عنوان مرجعی برای نشان دادن کار عکاسان مناسب است. استفاده از این برنامه مشمول پرداخت اشتراک است و به صورت آزمایشی امکان ۱۴ روز استفاده از آن را خواهید داشت.

11. برنامه EyeEm برای اشتراک گذاری تصاویر

شما می توانید بهترین عکس های خود را در EyeEm به اشتراک بگذارید. این پلت فرم حتی امکان فروش عکس هایتان را نیز فراهم کرده است. چالش های مختلفی نیز در این برنامه برگزار می شود که گزینه مناسبی برای عکاس ها و دوست داران حرفه عکاسی است.

12. اشتراک گذاری عکس ها با VSCO

برنامه VSCO کمی متفاوت تر عمل می کند. تعداد دنبال کنندگان مخفی است و امکان ثبت نظر وجود ندارد که میدان را برای تازه کار ها و حرفه ای ها برابر می سازد. توجه اصلی روی Like است. این برنامه رایگان بوده ولی امکان افزایش امکانات با پرداخت وجه نیز دارد.

13. برنامه اشتراک گذاری تصویر Priime

برنامه Priime در پلتفرم iOS مجموعه ای بیش از ۱۰۰ فیلتر را برای شما فراهم ساخته است که برای کسانی که دوست دار عکاس حرفه ای شدن هستند جالب است. حتی اگر نمی دانید از کدام فیلتر استفاده کنید، خود برنامه توصیه هایی به عنوان پیشنهاد هوشمند به شما خواهد کرد.

14. برنامه ایرانی لنزور ، نرم افزار ایرانی مشابه اینستاگرام

در بین برنامه های ایرانی، برنامه لنزور نیز به هدف ایجاد نرم افزار ایرانی جایگزین اینستاگرام ساخته شده است. محیط برنامه همانند اینستاگرام بوده است و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

15. جیک و پیک جایگزین ایرانی اینستاگرام

جیک (سخنی کوتاه) و پیک (تصویری زیبا) شبکه اجتماعی دیگری‌است که تقریباً برای همه بعد از اظهارنظر مدیرعامل شرکت زیرساخت مبنی بر اعطای وام به این شرکت نام آن شنیده شد. این شبکه اجتماعی متعلق به شرکت مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات ویرا صدر لیان (وصل) است و خود را نخستین شبکه اجتماعی کاملاً هوشمند داخلی می‌داند.

بیشتر بخوانید:

چرا اینستاگرام فیلتر می شود ؟

آموزش مرحله به مرحله ساخت تیک آبی در اینستاگرام



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits