دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مهران مدیری از بازیگری تا اجرای کنسرت
0
کنسرت مهران مدیری در برج میلاد به زودی برگزار خواهد شد

به گزارش دلگرم مهران مدیری بازیگر، کارگردان، فیلمساز و خواننده موفق و محبوب به زودی قرار است در تهران کنسرت اجرا کند. کنسرت مهران مدیری در برج میلاد خواهد بود و در تابستان ۹۷ برگزار می گردد. هنوز تاریخ دقیق اعلام نشده اما طبق گفته ها این کنسرت در شهریور ماه یا مهرماه برگزار می شود.

برخی افراد بر این باورند که مهران مدیری خوانندگی را از بازیگری و فیلمسازی بیشتر دوست دارد. کسانی که به دنبال کسرت خوانندگان پاپ هستند نیز معتقدند کنسرت مهران مدیری خاص است و با بقیه فرق می کند!

آشنایی مهران مدیری با موسیقی از چه زمانی است؟

مهران مدیری از پنج سالگی با موسیقی آشنا شد و از ۱۲ سالگی به طور جدی به موسیقی کلاسیک گوش می‌داد و به داشتن یکی از کامل‌ترین آرشیوهای موسیقی کلاسیک معروف است.

www.delgarm.com
مهران مدیری: خیلی کوه می‌رفتم. دوستانم مرا مجبور می‌کردند تا بخوانم

مدیری در مورد ورودش به دنیای موسیقی می‌گوید: «پیشنهاد فردین خلعتبری بود گفت بیا و بخوان که این کار را کردم. اینکه چه بازتابی داشت، نمی‌دانم، یکی از علاقه‌های اصلی و ایده‌آل‌ها در زندگی‌ام همین است. خواندن را به شدت دوست دارم. چون مرا راضی می‌کند. فکر می‌کنم حس خوبی منتقل می‌کنم به کسی که می‌شنود یعنی کسانی که شنیده‌اند گفته‌اند چون سعی می‌کنم به طبیعت نزدیکتر باشد ادامه این کار خیلی برایم مهم است.

خیلی کوه می‌رفتم. دوستانم مرا مجبور می‌کردند تا بخوانم و بعد سعی کردم کمی جدی این کار را انجام دهم. بعد رفتم رادیو و در کلاس شرکت کردم تا تعلیم موسیقی سنتی ببینم. ۲ تا ۳ جلسه رفتم. شاید این موضوع به ۱۷ـ ۱۸ سال پیش بر گردد و بعد فرصت نکردم ادامه بدهم، می‌شود گفت که تعلیم ندیدم».

او که در خانواده‌ای اهل موسیقی بزرگ شده و بزرگترین برادرش از پیانیست‌های قابل است پسرش را هم به هنرستان موسیقی فرستاده که الان سال‌های آخر هنرستان را سپری می‌کند. خوانندگی تیتراژ سریال‌های «هم نفس» به کارگردانی «مهدی فخیم زاده»، «مهر و ماه»، «شب‌های برره» و «باغ مظفر» از دیگر فعالیت‌های او در زمینه موسیقی محسوب می‌شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits