دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
فیزیوتراپی را خودتان در خانه انجام دهید + عکس - در حال حاضر محققان موسسه آلمان با طراحی یک سیستم ت-فیزیوتراپی-خودتان-خانه-انجام-دهید

در حال حاضر محققان موسسه آلمان با طراحی یک سیستم توانبخشی از راه دور این امکان را برای بیماران به وجود آورند تا تمرینات خود را در خانه یا خارج از خانه انجام دهند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ این سیستم متشکل از اینترنت، حسگر تلفن همراه و نرم‌افزار ویرایشگر ورزش است و برای شروع فیزیوتراپی با استفاده از یک ویرایشگر ورزش برنامه ورزش متناسب با نیازهای خاص بیمار برنامه‌ریزی می‌شود.


بررسی‌ها نشان می‌دهند دراین جعبه درمانی با بهره گیری از دوربین ساخته شده و با محاسبه 3D پارامترهای بدن بیمار یک مدل کامپیوتری بیومکانیکی برای شخص طراحی می‌کند و پس از آن بیمار از طریق تمرین‌های آواتار متحرک بر روی صفحه نمایش هدایت می‌شود.

گفتنی است، با استفاده از دوربین‌ها و جعبه ردیابی حرکات بیمار حفظ می‌شود و سپس به فیزیوتراپیست از طریق اینترنت ارسال می شود و او پس از بررسی داده‌ها از راه دور برنامه متناسب و پیشنهادهای لازم و نکات ضروری را به بیمار هشدار می‌دهد.

محققان علاوه بر این به دنبال استفاده از نور متصل به هر یک از اندام بیمار این امکان را به وجود آورند تا با گوشی خود برحرکات بیمار نظارت کنند.




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits